розробка уроку складання таблиці додавання та віднімання числа1 з математики в 1-му класі

складання додавання таблиці класі в числа1 1-му віднімання математики розробка з та уроку.

Конкурс «Педагог-новатор 2017» Назва матеріалу: Розробка уроку «Таблиці додавання та віднімання числа 4. Складання і розв’язування задач. Побудова відрізків» з математики у 1 класі. Мета: ознайомити учнів з таблицями додавання та віднімання числа 4, вправляти учнів у розв’язуванні прикладів та задач, вдосконалювати навички усної лічби, вміння будувати відрізки, розвивати життєво необхідні компетентності молодших школярів. Сьогодні ми з вами здійснимо подорож у чарівний світ казок та у світ найулюбленішої науки – Математики. На уроці ми повинні бути старанними, вміти швидко і правильно обчислювати, допомагати одне одному та виконувати добрі справи. На уроці навчимося складати таблиці на додавання та віднімання числа 4, розв’язувати приклади та задачі, креслити відрізки. Діти, а ви любите казки? Які герої казок вам найбільше подобаються?

А зараз я вам загадаю загадки, а ви уважно послухайте і відгадайте їх. Одного разу Кощій Безсмертний вирішив порахувати свої багатства.

Та рахував він дуже погано, бо не знав таблиць додавання та віднімання. Три рази перелічив свої скарби і всі три рази отримав різні результати. Дуже вже він розлютився. Тоді вирішив використати принцесу Математику. Але принцеса не погодилася і сказала йому: « Ні, не буду тобі допомагати. Якби ти попросив по доброму, я б тобі допомогла. А так – ні! Ще більше розлютився Кощій і велів Змію Гориновичу віднести Математику за сім морів та за сім островів і закрити її у в’язниці. Ми повинні звільнити її із полону. Ви готові? А ось і перший острів на нашому шляху. Цей острів називається «Усний рахунок». Жителі цього острова дуже люблять рахувати. Вони хочуть знати і ваші обчислювальні навички. Від палацу Кощія до хатинки Баба Яги 10 кілометрів. Баба Яга вже пролетіла 4 кілометри. Скільки кілометрів їй залишилося ще пролетіти? 10-4=6(км) Ось і наступний острів вже видніється.

Він називається островом каліграфічного письма. Поки ми будемо підпливати до нього, покладіть свої зошити похило, візьміть ручки в руки, сядьте правильно. Жителі цього острова дуже гарно пишуть всі цифри. І ми постараємося написати всі цифри акуратно, правильно, охайно, каліграфічно.

Як називаються числа при додаванні? Як називаються числа при відніманні?

Як знайти невідомий доданок? А тепер записуємо. Перший доданок 6, другий доданок 4. Запишіть суму цих чисел. Знайдіть суму чисел 4 і 4. Знайдіть різницю чисел 5 і 3. Число 2 збільшіть на 1. Число 4 зменшіть на 3. А зараз ми дібралися до острова Новинок. На цьому острові ми будемо з вами складати та запам’ятовувати таблиці + т а – числа 4(за таблицею на дошці).Запис у зошити. Про що задача? Що було у Маринки? Якої довжини була стрічка? Що зробила дівчинка? Скільки відрізала? Якщо вона відрізала, то стрічка ставала більша чи менша?

Менше число ми шукаємо якою дією? Що від чого треба відняти? Як ми запишемо розв’язок? Що в дужках? Яку запишемо відповідь? Останній острів здолали. Принцеса Математика вільна.

Вона нам дякує і запитує в яку ж країну вона потрапила? Щоб відповісти на це запитання нам треба розв’язати приклади. А що ж допомогло нам перемогти злого Кощія та Бабу Ягу Що сподобалось вам? На якому острові було найлегше і найцікавіше?

А на якому було важко?

Задоволені роботою?

Я гарно працював на уроці. Мені сподобався урок. Я запам’ятав таблицю + і- числа 4. Я вмію розв’язувати задачі та приклади. Я вмію креслити відрізки. . Мета: скласти та засвоїти таблицю додавання і віднімання числа 1, формувати вміння розв`язувати приклади і задачі з опорою та без опори на таблицю додавання і віднімання числа 1, розвивати обчислювальні навички, виховувати спостережливість, кмітливість, любов до математики. Обладнання та наочність: Богданович М.В. Математика: Підручник для 1кл. –К: Освіта, 2003 46, слайди, створені в програмі Microsoft PowerPoint. Комп’ютер перенесе нас до казкового зимового лісу. Допоможемо пташкам та тваринкам, які живуть в лісі і потребують нашої допомоги, вижити в складних умовах зими. Нам потрібно їм зателефонувати і запитати, чи можна до них прийти у гості? Зателефонуємо ми за допомогою цього телефона. Щоб зателефонувати звірятам, нам потрібно визначити, зображення яких цифр відсутнє на диску (на екрані інтерактивної дошки з`являються зображення цих чисел 6, 7, 8, 9, 0). Діти, зайченята тікають від вовка, деякі заховались за ялинки, а деяким не вистачило ялинок. Вони хочуть, щоб ви посадили ялинки, за якими можна заховатись. — А сьогодні ми з вами складемо таблицю додавання і віднімання числа 1, навчимося розв`язувати приклади і задачі з використанням таблиці додавання і віднімання числа 1. Це допоможе вам поглибити свої знання з математики, у майбутньому добре розв`язувати приклади, задачі. Який приклад на додавання можна скласти, щоб дізнатися про кількість всіх синичок? (3+1=4) Подивіться на приклади, які ми склали. Як себе поводить 1 доданок? Що можна сказати про суму? (збільшується на 1) Скільки синичок на годівниці? (4) Скільки прилетіло? (1) Який приклад на додавання можна скласти? (4+1=5) Яке число дістали, коли додали 1? (наступне) — Порівняйте число, до якого додавали число 1, і число, яке отримали при цьому. Висновок: додаючи число 1, отримували наступне число. Скільки шишечок на гілочці? (2) Скільки зірвали? (1) Який приклад на віднімання можна скласти, щоб дізнатись, скільки шишок залишилось? (2-1=1) Яке число отримали, коли відняли 1? (попереднє) (3) Скільки зірвали? (1) Для цього трішечки пофантазуємо. Ми були в зимовому лісі і бачили, як важко вижити в суворих умовах. На хвилину уявимо себе на місці зайчика, чи білочки, чи тієї ялиночки, яку зрубують для когось із нас. Нас вразили ваші висловлювання. Бережіть і допомагайте кожному звірятку, кожній пташці, деревцю і травинці, і квіточці на нашій землі.

— Коли ми виходили з лісу, то побачили поранену тваринку. Це маленька косуля. Ми ходимо стежкою, а тваринки бігають по всьому лісу, і косуля поранила ніжку. Нам потрібно її полікувати, покликати лікаря. Лікар прийде, якщо ви правильно розв`яжете в зошитах приклади. Вчитель: отже, сьогодні на уроці ми не тільки навчилися додавати і віднімати, але й надали допомогу нашим меншим друзям, пташкам і тваринкам.

Розробка уроку з математики, 1 клас. “Додавання і віднімання чисел частинами. Вправи на засвоєння таблиці додавання і віднімання чисел” Автор: учитель початкового навчання Лисенко Алла Василівна. Мета уроку: формувати уміння додавати числа частинами; учити учнів самостійно розв’язувати приклади користуючись знаннями, як побудовано натуральний ряд чисел, вмінням користуватись числовим відрізком; вправляти у розв’язанні задач; розвивати логічне мислення, кмітливість, спостережливість; прищеплювати любов до математики; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги. Хід уроку. -Спекла баба увечері Колобок і поклала на вікно, щоб прохолонув.

Колобок, на диво, вийшов незвичайний. Мало того, що непосидючий, а ще й допитливий. Лежить Колобок на вікні, дивиться на небо і зірки рахує. Допоможемо йому. Мріяв, мріяв Колобок і не помітив як настав ранок і сонечко засіяло на небі. Сонячні промінчики розбудили Колобка, він стрибнув з вікна і помандрував у ліс. Дорогу ми не знаємо, але повинні скоріше знайти Колобка. – Молодці, діти, ви допомогли Колобку.

Ви показали, що вмієте розв’язувати приклади і задачі, а головне дружити. Допомагайте один одному так, як ви це робили на уроці. Урок – казка, урок – подорож належать до нетрадиційних, але улюблених уроків малечі, коли навчальна діяльність приносить не тільки користь, а й велику радість від спілкування з улюбленими героями. Саме такі уроки допомагають перетворювати математику на один з улюблених предметів, за що ми, вчителі базової та старшої школи, щиро вдячні першим вчителям. Цікавий урок тематичного спрямування запропонувала Алла Василівна, нудьгувати було ніколи! Але я б особисто підсилила емоційний аспект уроку : фрагмент мультика або ж аудіозапис пісні Колобка, інсценізація казки, або хоча б презентація, зробили Колобка дійсним учасником навчального процесу і це додало б наочносі та яскравості. Своїми неординарними уроками ви надихаєте інших вчителів створювати власні розробки! Вибір методів і прийомів навчання для створення вашої розробки повністю відповідають змістові навчального матеріалу. До уроку ввійшли такі завдання, за допомогою яких можна було перевірити вміння користуватись числовим відрізком, розв’язувати задачі та приклади. Дуже вам вдячна! Урок дуже сподобався. По-перше, вчителем в ході уроку продумано все до дрібниць: врахувала вікові особливості учнів, їх любов до казок, бажання позмагатися у відгадуванні своєрідних математичних загадок тощо. По-друге, враховуючи, що маленьким першокласникам так важко ще тримати у руці кулькові ручки та писати впродовж деякого часу, вчителем передбачено проведення фізкультпаузи, що має на меті розслабити м’язи пальчиків і зняти напруження, та проведення фізкультхвилинки, що забезпечить зняття загальної втоми.

По-третє, забезпечено відповідний емоційний настрій уроку, дібрано вдало математичні задачі та вправи, що сприяють пізнавальній активності учнів, активізують їх увагу. Дякую за урок математичної казкової мандрівки. Урок-казка у 1 класі – це те, що необхідно для малечі: цікаво, невимушено, захоплююче! Саме це є у конспекті уроку Алли Василівни. Багатий, насичений урок пройшов, я думаю, на одному подиху, бо відповідає усім вимогам викладання у 1 класі. Витримані етапи уроку, вчасно проведені фізкультхвилинка та фізкультпауза, цікавий віршований матеріал, робота з підручником, тематично підведений підсумок уроку. Дякую. Мітки: Конспекти уроків з математики.

Створення малюнків на координатній площині Автор: Вчитель математики Панченко Галина Степанівна Запропонований матеріал сприяє підвищенню інтересу учнів до вивчення математики, розвиває їх логічне й просторове мислення, увагу, творчість, самостійність як […] Позакласний захід з математики для учнів 7-8 класів “Своя гра” Автор: вчитель математики та інформатики Гончарова Ірина Володимирівна Мета: перевірити у цікавій формі знання учнів у розділі шкільного курсу математики, виявити […] Урок математики у 5 класі на тему “Звичайні дроби” Автор: Вчитель математики Панченко Галина Степанівна Розробка уроку в 5 класі на тему “Звичайні дроби” з мультимедійною підтримкою (презентація додається) та буклетом, […] Конспект інтегрованого уроку з української мови, математики та трудового навчання у 3 класі “Осінь у саду” Автор: вчитель початкових класів Костів Людмила Володимирівна Розробка поданого уроку-інтеграції містить матеріали з української мови, математики […] Конспект уроку з математики у 3 класі “Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел” Автор: Учитель початкових класів Маслакай Тетяна Павлівна Тема: Закріплення вивчених випадків письмового додавання та […] Конспект уроку математики для 1 класу Склад і порівняння чисел. Складання і розв’язування прикладів на додавання Автор: вчитель початкових класів Потерайло Наталія Миколаївна Тема: Склад і порівняння чисел. Складання і розв’язування […] Конспект уроку з математики, 3 клас “Множення чила на суму. Складання задачі за даним рівнянням. Задачі, пов’язані з одиничною нормою” Автор: Вчитель початкових класів та англійської мови Цюпка Марта Русланівна […] Конспект уроку з математики, 5 клас “Рівняння” Автор: вчитель математики Пяткіна Тетяна Миколаївна Тема. Рівняння Мета: закріплення навичок складання та розв’язування рівнянь, вдосконалювати навички усного рахунку; розвивати логічне мислення, увагу, […] Конспект уроку з математики, 6 клас Відсотки.

Відсоткове відношення чисел Автор: Учитель математики Павлуша Алла Віталіївна Тема: Відсотки.

Відсоткове відношення чисел. Мета: формувати вміння учнів під час розв’язування вправ на […] Конспект уроку з математики, 2 клас “Перевірка віднімання додаванням. Знаходження периметра трикутника” Автор: вчитель початкових класів Гусарова Антоніна Василівна Тема. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження периметра трикутника.

Мета: навчати учнів перевіряти […]Мета: навчати учнів перевіряти […]

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз