усі уроки навчання грамоти 1 класс

уроки класс 1 усі навчання грамоти.

Усі уроки навчання грамоти. 1 клас. I семестр. Доставка по Україні: Відділення «Нова пошта» — 45 грн (+2% оплата за переказ коштів) Відділення «Укрпошта» — 28,90 грн (+2% оплата за переказ коштів) Доброго дня, чи перевидавалися плани-конспекти уроків «Навчання грамоти» 1 клас у 2017 році? Адміністратор: Доброго дня! Цього року ми не передавали посібники для 1 класу. Посібники за оновленою програмою вийдуть до нового навчального 2018/2019 року. Дякуємо за увагу до наших видань! Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи буде друга частина (другий семестр) данного посібника? Електронну версію ІІ семестру можна завантажити на сайті: e-kniga.in.ua/. Якщо виникнуть питання щодо завантаження електронної версії книг зверніться, будь ласка, до адміністрації e-kniga.in.ua за адресою osnova@e-kniga.in.ua. Електронну версію книги у форматі.pdf можна завантажити на сайті e-kniga.in.ua/ Якщо виникнуть питання стосовно завантаження електронної версії книг зверніться, будь ласка, до адміністрації e-kniga.in.ua за адресою eky-osnova@ukr.net. Скажіть, будь ласка, чи є можливість замовити електронний варіант посібників за новою програмою? Звичайно є. Для того щоб замовити електронний варіант завітайте на сайт e-kniga.in.ua/ Посібником задоволена. Всі види вправ докладно розписані та графічно зображені, що важливо для мене (молодого спеціаліста). Адміністратор: Дякуємо за коментарі! Нам потрібно і дуже важливо знати вашу думку. Конспект уроку навчання грамоти у 1 класі на тему «Звук [ б], буква « бе». Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [ б] «. Тема. Звук [ б], буква « бе». Відпрацювання літературної вимови слів. Мета : познайомити учнів зі звуком [ б] та буквою, що його позначає, формувати вміння правильно вимовляти цей звук в кінці слова та складу, виділяти його зі слів; удосконалювати навички читання, розвивати вміння робити звуковий аналіз слів, збагачувати словниковий запас слів, виховувати допитливість. Давайте згадаємо наш девіз: « Геть з дороги,наша лінь ! Не заважай трудитись! Не заважай учитись! – Сьогодні до нас на урок завітав казковий герой. Хто саме, ви здогадаєтесь, відгадавши загадку: Який перший звук у цьому слові? Який він: голосний чи приголосний? — Доведіть. Який звук схожий за вимовою? ([ п]) Чим вони відрізняються? Вправи на диференціацію звуків [ б ] і [ п ] Чітко промовте звук [ б] чи [ п] в словах: Звуковий аналіз слова Буратіно Розрізнення слів зі звуком [ б ] У Буратіно сьогодні День народження. Тато Карло дозволив йому запросити гостей. Давайте подивимось, хто завітав до Буратіно і допоможемо йому зустріти гостей: якщо у назві цього героя є звук б, будемо зустрічати його глибоким поклоном, а якщо немає – будемо злегка присідати. (Презентація) Гра « Святковий обід Буратіно» Буратіно вирішив пригостити друзів смачними стравами, але лише тими, в назвах яких є звуки [б] чи[ б]. Давайте допоможемо йому скласти меню. (Презентація) На День народження всі приходять з подарунками, і Мальвіна вирішила подарувати Буратіно літеру, з якої починається його ім’я. Це буква « бе». Порівняйте велику та маленьку літери. З яких елементів вони складаються? Пальчикова гімнастика.

Друкування букв Бб. Розвиток читацьких навичок. Щоб на святі було не нудно, кожен з гостей підготував завдання. Виконавши їх, ми дізнаємось, що подаруємо Буратіно ми з вами. Завдання від оленятка: прочитати напівприкриті слова. Прочитати слова з буквою б. багато і вони складні. Щоб встигнути впоратись до кінця уроку, ми поділимося на групи.

Це песик Бім. Він загубився. Його теж подарували. А кому ми дізнаємося, прочитавши текст « Великі друзі» у Букварі на ст.79. Що означають слова і стовпчика?(дію) ІІ стовпчика? (предмет) \ Поєднайте слова у пари. Просмотр содержимого документа «Конспект уроку навчання грамоти у 1 класі на тему «» Хто саме, ви здогадаєтесь, відгадавши загадку: Вправи на диференціацію звуків [ б ] і [ п ] У Буратіно сьогодні День народження. (Презентація) Буратіно вирішив пригостити друзів смачними стравами, але лише тими, в назвах яких є звуки [б] чи[ б]. Конспект уроку з навчання грамоти (письма) у 1-му класі з теми «Письмо великої і малої букви ї, складів та слів з нею» Письмо великої і малої букви ї, складів та слів з нею. Мета.

Вчити учнів писати велику і рядкову букву ї, склади та слова з нею; вміння спів ставляти, порівнювати її з буквою і та друкованою ї ; закріплювати вміння розрізняти рукописні й друковані літери; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять; виховувати бережливе ставлення до тварин. Методи та методичні прийоми: словесні (розповідь з елементами бесіди, пояснення); наочні (таблиці,комп’ютерна презентація); практичні (вправи). — Чи потрібно нам навчитися писати цю букву, щоб на письмі передавати свої думки? — А яку ж букву ми будемо писати на уроці ви дізнаєтеся, коли прослухаєте казочку. дружбі та злагоді. Правив ним король Мудрило.

Але мали вони поганого сусіда– королівством світить сонечко і розкошують квіти. А найбільше їх цвіло біля. будиночка двох сестричок І та Ї. Були вони стрункі, гарні й дуже схожі. А щоб. інші букви могли їх розпізнати, І заплітала у волосся одну квіточку, а Ї – дві. Вирішив Кляксич їм помститися.

Підкрався вночі і витоптав усі квіти у їхньому садочку. Прокинулися сестри вранці та й заплакали від горя. І в Алфавітному королівстві здійнявся переполох, бо помилки – вірні Кляксичеві слуги – заполонили все королівство: адже тепер ніхто не міг відрізнити І від Ї. Вирішив тоді мудрий король покласти край цьому лиху. Покликав він до себе двох сестер і подарував їм чарівні зернятка: І – одне, а Ї – два, і сказав, щоб вони прикріпили ці зернятка до волосся замість квітів. З того часу помилки зникли разом зі своїм поганим Кляксичем. — Починаємо писати рядкову букву ї від верхньої лінії вниз прямою, а біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо і закінчуємо на середині рядка. Потім ставимо дві крапочки. Дві крапки пишуться трохи вище верхньої рядкової лінії так, щоб перший елемент був ніби між ними. Щоб правильно поставити крапки, слід торкнутися паперу. Для боротьби з паразитами. Їжак через свої анатомічні особливості не може почухати собі спину. А яблуко на його голках через деякий час почне бродити, кислий сік потече на шкіру і прожене кровожерів. Їжаки яблук не їдять. 3.

-Дітки, ви сьогодні гарно попрацювали і заслужили на мультфільм: «Їжачок і ведмежатко». Слайд 10.

Конспект уроку з навчання грамоти, Звук [ж]. Позначення його буквами Ж, ж («же») Автор: Вчитель початкових класів Бережна Наталія Михайлівна. Конспект уроку може бути використаний під час букварного періоду. Він направлений на формування основних учнівських компетентностей шляхом використання різних видів, методів і прийомів роботи з текстом, впровадження елементів технології розвитку критичного мислення. Мета: ознайомити учнів з буквою, її назвою та звуковим значенням; вчити правильно артикулювати звук, читати склади, слова з буквою «же»; збагачувати словниковий запас учнів, формувати ключові компетентності учнів; розвивати увагу, критичне мислення, фонематичний слух, зв’язне мовлення, пізнавальний інтерес, спостережливість; Обладнання: М.Д.Захарійчук,.О.Науменко «Буквар», предметні малюнки, каси букв, фішки для звукових моделей, ілюстрації з мультфільма «Вінні-Пух» («Союзмультфільм» 1969 Режисер Ф.Хитрук), мультфільм «Вінні-Пух», посилка, скринька із солодощами, макети ключів, замків, листи із завданнями, картки з буквами, повітряні кульки, люстерка, музичний супровід для фізкультхвилинки, пісні Вінні-Пуха, туш. На початку уроку дітям роздаються картки із літерами «С» «Х» «У» «І» «П». – — Дайте відповідь на запитання «Яким я хочу бачити себе на уроці?» одним словом; відповідь повинна починатися з отриманої букви (наприклад, старанним, хорошим, інформованим, приємним,уважним тощо.) Далі з поданих літер складається слово «УСПІХ», вчитель і учні бажають успіху на уроці один одному. – Пропоную відкрити її. В посилці знаходиться скринька і листи. На скринці багато замків і жодного ключа. Проте є лист, а в ньому загадка.

Сьогодні на уроці ми будемо виконувати завдання Вінні-Пуха, вивчимо нову літеру, читатимемо склади, слова, текст, спробуємо відкрити чарівну скриньку. Вправи на дихання, артикуляцію «Хто швидше надме кульку» Гра «Прочитай по губах» Завдання один учень виходить до дошки, отримує картку із таємним словом, беззвучно вимовляє слово, написане на картці. Звуконаслідування. У ведмедика непрості стосунки з бджолами, але в них є те, що він дуже любить – це мед, тому. Артикуляція звука, спостереження за вимовою. Віднесення його до групи приголосних. Вимовте звук [ж], дивлячись у люстерко, прослідкуйте за роботою мовного апарату. Артикуляція звука [ж]: губи трохи витягнуті вперед; зуби злегка розкриті; широкий кінчик язика піднімається до твердого піднебіння, утворюючи з ним щілину; бічні краї язика притиснуті до верхніх кутніх зубів; м’яке піднебіння закриває прохід в носову порожнину; голосові зв’язки вібрують. (Приголосні звуки – звуки, які утворюються за допомогою голосу та шуму. При вимові приголосних звуків на шляху потоку повітря виникають перешкоди, що чинять органи мовлення.) Самостійний добір учнями слів зі звуками [ж] у різних позиціях — на початку, в середині, у кінці слова. – Промовити скоромовку на одному подиху. Чітко і правильно вимовляти кожен звук.

Вінні Пух вважає, що бджоли найлютіші тварини. Про це розповідається навіть у скоромовках. Алфавітна назва букви. Аналіз будови, порівняння букв. Визначення місця літери «же» у алфавіті. Бесіда по змісту Розгляд і аналіз сюжетного малюнка. Читання, злиття буквосполучення, слів. Аналіз предметних малюнків, зображених у «віночку» : жоржина, жито, ожина, жасмин, жолудь, жук. Зіставлення звукових схем зі словами. Схеми відповідають словам жасмин, жоржина.

Опрацювання слів у променевих таблицях Читання стовпчиків слів. – рідка або суха фарба, звичайно чорного, дуже стійкого кольору, яка вживається для малювання пензлем; виготовляється з спеціальної сажі й клею, Вивчити і заспівати пісню Вінні-Пуха під музичний супровід. Дискусія «За і проти». Характеристика Вінні-Пуха.

Перегляд мультфільму або читання вчителем пригоди першої «У якій ми знайомимось з Вінні-Пухом та не тими Бджолами» Мілн Алан «Вінні-Пух та його друзі» Порушена послідовність. – Ви виконали всі завдання Вінні-Пуха. І маєте ключі, щоб відкрити всі замки.

(Відкривання скриньки) – Ведмежатко задоволене вашою роботою, тому пригощає вас своїми улюбленими солодощами. Мілн Алан «Вінні-Пух та його друзі» Захарійчук М.Д., Науменко.О. Методика роботи за «Букварем». Книжка для вчителя. – К: Грамота, 2012 – 240. Захарійчук М.Д., Науменко.О. Буквар: підручник для 1 класу. – К: Грамота, 2012. – 170 Кроуфорд., Саул., Метьюз., Макінстер Дж. Технології розвитку критичного мислення учнів. Науково методичний посібник для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. К: Плеяди, 2006 Корінько Л.М. Роль критичного мислення у формуванні учнівських компетенцій. – Х. : Вид. група “Основа”, 2010. – 95. «Вінні-Пух» « Союзмультфільм» Конспект уроку з навчання грамоти (читання) 1 клас на тему: “Закріплення звукових значень букви «ю». Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання оповідання. Сухомлинського « Усі книжечки хороші». Робота з дитячою книжкою.

« Ми до тебе, казко, в гості завітали…»” Автор: Вчитель початкових класів Даньо Надія Михайлівна. Урок-подорож призначений для закріплення знань учнів про звукове значення букви «ю» на початку слова і складу та після приголосного.

Закріплення звукових значень букви «ю». « Ми до тебе, казко, в гості завітали…» Закріплювати звукове значення букви «ю» на початку слова і складу та після приголосного, удосконалювати вміння робити звуковий та звуко-буквений аналіз слів; збагачувати словниковий запас учнів та творчі здібності, вміння слухати та розуміти прочитане вчителем, бажання і вміння спілкуватися з книгою, інтерес до самостійного читання; поглиблювати знання дітей про українські народні казки; розвивати мислення, мовлення, уяву, фантазію учнів; виховувати любов до читання книжок, почуття добра і справедливості. Обладнання. ТЗН (ноутбук, телевізор), презентація (слайди); магнітна дошка, звукові моделі слів, слова з буквою «ю», предметні малюнки. Сьогодні у нас незвичайний урок, бо ми відвідаємо казкову, дивовижну країну. Молодці! Під час подорожі цією країною ми помандруємо такими зупинками: «Слово», «Звукова модель», зупинка « Читайликів», « Питання» та «Казкова», закріпимо звукове значення букви «ю», будемо читати слова, оповідання, а також побуваємо в гостях у казки. Рухатися будемо літаком.

Діти, ми наближаємося до зупинки «Слово». Щоб ви добре працювали на цій зупинці, необхідно зробити зарядку. Як летить літак?

(Діти ставлять руки в сторони і гудуть: У-у-у!) Вона попереджає зайчика про наближення до нього хитрої … (лисички). Ви її побачили? (Так) IV. Подорож до країни Грайландії. Діти, за вікном літають хмаринки. Скоро піде сніг.

А нам потрібно зробити посадку. Ми зможемо її зробити лише тоді, коли утворимо слово.

Посадку вам дозволено зробити на зупинці « Слово». Щось на зупинці тихо. Хтось наробив тут лиха і забрав букви. Нам необхідно відгадати, які це букви. Що цікаве можете сказати про букву «ю» у цих словах? (Буква «ю» позначає 2 звуки [йу] на початку слова, складу; позначає 1 звук [у] після приголосного і вказує на його м’якість). Чому всі ці слова написані з великої літери? То який «секрет» букви «ю»? Прочитаємо разом врятовані слова. Ми залишаємо зупинку «Слово» і наближаємося до зупинки «Звукова модель». Які імена дітей із буквою «ю» ви запам’ятали? Чи правильно підібрано схему? Молодці ! З цим завданням ви впоралися добре. Треба дружно нам всім встати, фізкультпаузу розпочати! А тепер сідайте в літак і полетимо до зупинки «Читайликів». На цій зупинці прочитаємо слова та оповідання. Сухомлинського « Усі книжечки хороші ». Прочитати слово, в якому 2 склади, 4 склади. Прочитати слова, які ми ще не читали. Скільки складів? А зараз будемо працювати над оповіданням «Усі книжечки хороші». Як думаєте, про що буде розповідатися в оповіданні? (Я думаю, що про книжки; напевно про книжки). А тепер пограємо гру «Слідопити» Що сказала мама Настусі?

Знайдіть речення про книгарню. Які книжечки побачила Настуся? Про що задумалася Настуся? Постаралися. А зараз я хочу побачити чи ви уважні. Я читаю початок речення, а вам потрібно знайти і прочитати його продовження. А зараз, діти, я вас запитуватиму, а ви відповідатимете. Куди мама відправила Настусю? Для чого? Що побачила Настуся? Які книжечки побачила?

Доякого з підкреслених слів підходить схема? Про що задумалася дівчинка? Яку пораду ви б дали Настусі? А хто з вас ходить в бібліотеку? Які книжечки читаєте? Доброго дня, дітки. Я рада, що ви завітали до мене в гості. Ви знаєте хто я?

Так, я Королева казок, тож пропоную вам казку (махає паличкою).

V. Знайомство з казкою «Рукавичка» Як називається казка? Робота з початком казки. Подивіться на екран. Як ви почнете казку? Слухання казки за книжкою. Первинне сприймання. Сподобалася казка? А ви її добре запам’ятали?

Давайте перевіримо. Робота над змістом казки за малюнком та питаннями. – Хто із вас хотів би побувати в ролі казкаря і розповісти як далі розвивалися події в казці? Я думаю, що ви знаєте вже багато казок. Зосередьте свою увагу на екран телевізора. З ким зустрівся колобок? (Зайчик, вовчик, ведмедик, лисичка). Чого вчить ця казка? (Бути слухняним). Яким був півник? (Працьовитим). А мишенята? (Лінивими).

Хто гнав козу із зайчикової хати? (Ведмідь, вовк, лисичка, рак).

Гра «Упізнай казку за ключовими словами». Я теж хочу запропонувати вам гру « Упізнай казку за ключовими словами». Прочитайте ці слова. Яка це казка? Чому качечка залишила діда і бабу? Хто допоміг вирвати ріпку? Бачу, що казки ви знаєте. Я дуже рада. А мені пора! До нових зустрічей! Наш літак повертається в мальовниче, із загадковою назвою, місто Чортків і посадку робить на подвір’ї школи № 6. Чи сподобалася вам наша подорож? Що саме? Наша подорож закінчилася. Навчання грамоти. Читання. Букварний період: конспекти уроків 1 клас – Максименко. Збірник розробок уроківз літературного читання 1 клас з серії Бібліотека журналу «Початкове навчання та виховання» — 2010 рік. Плани-конспекти уроків з навчання грамоти (читання), букварний період. Даний посібник містить розгорнуті докладні конспекти уроків із навчання грамоти (читання, букварний період) у відповідності до « Букваря» М. Вашуленка, Н. Скрипченко й посібника. Максименко « Дивосвіт літер від А і Я ». Зміст поданих уроків відповідає чинній навчальній програмі (Київ: «Початкова школа», 2006 рік) і Державному стандарту початкової освіти. Розробки підручника побудовані на основі особистісно орієнтованого навчання із застосуванням інтерактивних методів та прийомів і інформаційно-ціннісного підходу до навчання у школі. Інтерактивні дидактичні ігри, різноманітні зустрічі із казковими героями, сюжетно-рольові ігри, хвилинки-цікавинки, робота із дитячою літературою, читання криптограм й робота з загадками розвивають мислення, творчість й пізнавальні інтереси школярів, а також викликають в учнів захоплення та зацікавленість до шкільного навчання. Переглянути збірник конспектів уроків:

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз