зно 11 класс 2021 рік

2021 рік 11 класс зно.

Категорія «11 класс ДПА (сборники)» ДПА 2016. Відповіді до ДПА з англійської мови + твір. Опубліковано орієнтовні відповіді до завдань ДПА 2016 з англійської мови у 11 класі. Нагадаємо, що ви також маєте можливість скачати методичні рекомендації щодо державної підсумкової атестації з англійської мови в 11 класі.

Відповіді ДПА 2016 англійська мова. 11 клас Версія зроблена вчителем англійської мови 1-A 2-B 3-B 4-C 5-C 6-B 7) B 8) D 9) … ДПА 2016. Англійська мова. 11 клас. Методичні рекомендації [Online, PDF] Методичні рекомендації до проведення ДПА 2016 з англійської мови у 11 класі. Формат, критерії оцінювання та зразки тестів. Скачати: джерело 1, джерело 2, джерело 3 або читати російською ВСТУП Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови в 11 класі загальноосвітніх навчальних закладів підготовлено експертною групою відповідно до чинних Програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних … ДПА 2016. Англійська мова ДПА 11 клас B2 рівень, Мандрівець. Опубліковано збірник Готуємось до ДПА 2016 англійська мова 11 клас, B2 рівень, Мандрівець. Скачати: джерело 1, джерело 2 Назва: Готуємось до ДПА 2016. Тренувальні тести. 11 клас B2 рівень; Видавництво: Мандрівець Збірник Готуємось до ДПА 2016 з англійської мови Мандрівець складається із 10 варіантів тренувальних тестів. Кожен варіант складається з чотирьох завдань, укладених відповідно до … Go for Ukrainian State Exam Level B1, B2. Опубліковано 2 тренувальні тести з державної підсумкової атестації з англійської мови за підручником Go for Ukrainian State Exam Level B1, B2. Дані тести ви можете скачати безкоштовно або переглянути онлайн на даній сторінці. Скачати: джерело 1, джерело 2, джерело 3 Державна підсумкова атестація з англійської мови для загальноосвітніх навчальних закладів Час виконання: 1 година 30 хвилин Тест … ДПА 2016. Французька мова. Методичні рекомендації B1, B2 «Hachette» Опубліковано посібник Державна Підсумкова Атестація з французької мови 2016 рік. Методичні рекомендації. Формат, кретерії оцінювання та зразки тестів.

Скачати: джерело 1, джерело 2 Назва: Державна Підсумкова Атестація з французької мови. Формат, критерії оцінювання + по 5 тренувальних тестів, B1, B2. Видавництво: Hachette, Центр іноземних мов ТСП. Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови … ДПА 2016. Відповіді з англійської мови. Go for Ukrainian State Exam Level B2 Поглиблене вивчення, MM Publications. Опубліковано відповіді до збірника ДПА 2016 з англійської мови з поглибленим вивченням Go for Ukrainian State Exam Level B2. Також доступні тренувальні тести і відповіді Go for Ukrainian State Exam, Level B1, MM Pubkications Назва. Відповіді до посібника ДПА 2016 з англійської мови. Go for Ukrainian State Exam Level B2 Автор: Mitchell H. Видавництво: MM Publications У … ДПА 2016. Go for Ukrainian State Exam, Level B1, MM Pubkications. На даній сторінці опубліковано збірник для підготовки до ДПА з англійської мови в 11 класі. Посібник “Go for Ukrainian State Exam, level B1” ви маєте можливість безкоштовно скачати або переглянути онлайн на цій сторінці російською Скачати pdf Скачати тренувальні тести, відповіді до посібника “Go for Ukrainian State Exam, level B1” Назва: Go for Ukrainian State Exam (Level B1) Автори: H.Q. … ДПА 2016.

Відповіді Опубліковано відповіді ДПА 2016 з англійської мови 11 клас до посібника “Go for Ukrainian State Exam, level B1”. Даний посібник доступний в онлайн режимі.

Також опубліковано збірник завдань і тренувальні тести “Go for Ukrainian State Exam, level B1” Назва: Відповіді. Go for Ukrainian State Exam (Level B1) Автори: H.Q. Mitchell, Marileni Malkogianni Видавництво: MM Publications Посібник Англійська мова B1 Level. Атестаційні роботи. Підручники і посібники. Опубліковано збірник ДПА 2016 з англійської мови B1 Level для учнів 11 класів. Збірник доступний в онлайн режимі. Назва: Готуємось до ДПА 2016 Англійська мова B1 Level. 20 варіантів Автор: Марченко Видавництво: Підручники і посібники У посібнику ДПА 2016 Англійська мова, рівень B1 опубліковано: тест-зразок з коментарями; критерії оцінювання; ключі до Відповіді з англійської мови 11 клас, На даній сторінці опубліковано посібник з відповідями до збірника ДПА 2016 з англійської мови, 11 клас, видавництва “Підручники і посібники”. Взято із блогу з підготовки до ЗНО і ДПА 2016. Скачати збірник ДПА 2016 з англійської мови, видавництва “Підручники і посібники” Скачати: джерело 1 Збірник з відповідями до державної підсумкової атестації складається із 30 варіантів контрольних робіт … ЗНО онлайн 2021 року з української мови та літератури – демонстраційний варіант. У баладі «Ой летіла стріла» змальовується, як загинув удовин син від стріли.

Горе рідних є безмірним. Вони, як зозулі, прилетіли та й плачуть над убитим. Де мати плаче – там «Дунай розлився», де сестра – там «слізок криниця», а де миленька – «земля сухенька».

ТЕМА: Давня українська література. «Повіст ь минулих літ» Після того як у 945 році древляни вбили князя Ігоря, княгинею Київської Русі стала Ольга, оскільки на момент смерті Ігоря їхній син Святослав був ще зовсім малим для правління. У першу чергу Ольга вирішила помститись за смерть чоловіка й приборкати древлян, від яких княгиня й вимагала данину: «Лише малого я у вас прошу: дайте мені од двора по три голуби і по три горобці. Бо не хочу я тяжкі данини накласти на вас, як ото муж мій, а сього прошу у вас малого…». Вірш Тараса Шевченка «Заповіт» – своєрідний гімн визво­льної боротьби українського народу. У кінці твору — звернення до майбутніх поко­лінь: В уривку поезії Максима Рильського згадано кононівські лани, саме тут відбуваються події новели «Intermezzo», а також епізод цього твору: зустріч митця з «мужиком». Отже, йдеться про Михайла Коцюбинського. Зізнання ліричного героя «Сестру я вашу так любив – Дитинно, злотоцінно» є у творі Павла Тичини «О панно Інно…». У цьому вірші є й такі рядки: «Зимовий вечір. Тиша.

Ми. Я Вам чужий – я знаю». Сюжет твору розгортається з інтригуючої зав’язки: на останній станції виявляється, що втік найнебезпечніший в’язень Григорій Многогрішний, якого пильнував сам начальник ешелону. Основною темою комедії Миколи Куліша «Мина Мазайло» є зображення українізації й міщанства в Україні у 20-ті роки XX ст. Персонажами цього твору є тьотя Мотя й Мокій Мазайло. Пригадаймо, що Софія Дорошенко й Марта – героїні новели Ольги Кобилянської «Valse melancolique», Марися Боруля й Націєвський діють у драмі Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля», То-Ма-Кі й Тайах є персонажами роману Юрія Яновського «Майстер корабля», доктор Тагабат й Андрюша – герої новели Миколи Хвильового «Я (Романтика)». Виконуючи це завдання, пригадайте, що «Майстер корабля» Юрія Яновського є автобіографічним романом. В основі твору – власний досвід роботи письменника на Одеській кіно­студії в 1925–1927 рр. та його співпраця з. Кричевським, П. Нечесою, О. Довженком та Ітою Пензо, які згодом стали прототипами головних героїв. Основною темою драми «Мартин Боруля» є зображення нестримного потягу головного героя дорівнятися у своєму статусі до міщанства або дворянства. Ідеєю комедії «Мина Мазайло» є засудження міщанства, комплексу меншовартості, національної упереджено­сті та зверхності; висміювання носіїв великодержавного шовінізму. Отже, головну думку цього твору можна увідповіднити з прислів’ям « Гріх пишатися й других зневажать: хто вище залізе – дужче падає». У новелі «Valse mélancolique» Ольга Кобилянська проявила себе як новаторка щодо створення художньої форми. Словесний твір не лише наповнений музикою, а й звучить, як музика. Це виражається і в ритмічності оповіді з її перепадами від розміреного й неспішного темпу до швидкого й напруженого, а потім знову сповільненого, й у відтворенні симфонії почуттів героїнь, й у напруженій мелодійності слова. «Ти не знаєш, як можна любити те, що люди називають артизмом, що живе в нас і заповняє нашу душу. Се щось таке велике, сильне. Заглушити в собі той світ, щоб жити лише для одного чоловіка і для самих дітей? Се неможливо. мені неможливо. тому неможливо, хто носить справдішній артизм у душі. » – переконана Ганна – героїня твору «Valse mélancolique» Оповідач у творі – сам письменник, який виступає у двох образах: як автор і як герой кіноповісті – маленький Сашко. На запропонованій в умові завдання схемі відображено основні риси малого Сашка – мрійництво, любов до природи, допитливість, спостережливість, бачення краси в буденності. Саме в образі Наталки зображено просту, чесну, роботящу і розумну українську дівчину. Вона вміє щиро й вірно кохати. Дівчина заявляє матері: «Лучче посідію дівкою, як піду замуж за таких женихів, як на мені сватались… Нехай вони будуть розумні, багаті і письменнійші од нашого возного, та коли серце моє не лежить до їх і коли мені вони осоружні. » У літературознавстві період 80–90-х років ХХ століття називають постмодернізмом, характерними ознаками якого є поєднання й органічне співіснування різних художніх систем, синтез мистецтва й антимистецтва, гра зі словом, образом, «чужим текстом», поєднання різнорідних і несумісних елементів, наскрізна іронічність тощо. У повісті «Кайдашева сім’я» Іван Нечуй-Левицький змальовує побут і психологію українських селян у перші десятиріччя після скасування кріпацтва. Цей твір є яскравим зразком «реалістичної соціально-побутової повісті, у якій на матеріалі з повсякденного життя селянства розкрито внутрішні спонукання та імпульси дрібних власників утвердити себе господарями на землі…». Проаналізуймо інші варіанти: у рядку А йдеться про роман Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» ; після заробітків повертається в Полтаву Петро – персонаж драми Івана Котляревського «Наталка Полтавка» (рядок В); у рядку Г згадано Мирославу – героїню повісті Івана Франка «Захар Беркут» ; епізод з роману Пантелеймона Куліша «Чорна рада» описано в рядку. Відданий своєму народові, Мойсей беззавітно його любить і бореться за його визволення. Але після того, як Мойсей «на момент» засумні­вався, йому призначено, уже побачивши обіцяний край, не ступити до нього. Словами «А що ти усумнивсь на момент Щодо волі моєї, То, побачивши сю вітчину, Сам не вступиш до неї…» звертається Єгова до Мойсея. Завдання перевіряє знання основних теоретико-літературних понять. За способом зображення життя художні твори діляться на три літературні роди – лірику, епос і драму. Твори кожного літературного роду можуть бути різних жанрів. Запропонований для аналізу твір – це сонет – ліричний вірш, що складається з 14 рядків п’ятистопного або шестистопного ямба: двох чотиривіршів з перехресним римуванням та двох тривіршів тернарного римування. Основна схема сонета абаб абаб ввд еед, хоча можливі й інші варіанти. У такій же віршовій формі написано поезію Максима Рильського «У теплі дні збирання винограду…». Цей сонет є зразком неокласичної інтимної лірики. Провідним художнім засобом першої строфи є метафора – троп поетичного мовлення. У метафорі певні слова та словосполучення розкривають сутність одних явищ та предметів через інші за схожістю чи контрастністю. Згадаймо, оксиморон – літературно-поетичний прийом, що полягає в поєднанні протилежних за змістом, контрастних понять, які спільно дають нове уявлення; анафора – єдинопочаток, одна зі стилістичних фігур, яка утворюється повтором слів або словосполучень на початку суміжних мовних одиниць; епіфора – стилістична фігура, протилежна анафорі, повторення однакових слів, звукових сполучень, словосполучень наприкінці віршових рядків; паралелізм – уподібнення, спільність характерних рис або чину (паралельне зображення двох явищ із різних сфер життя). Шістдесятники – це молоде покоління митців шістдесятих років двадцятого століття, сформоване в період тимчасової «відлиги» радянського режиму (1956 року відбувся ХХ з’їзд КПРС – Комуністичної партії Радянського Союзу, – що засудив культ особи Сталіна й узяв курс на десталінізацію). Письменники: поети Василь Симоненко, Микола Вінграновський, Ліна Костенко, Василь Стус, Борис Олійник, Дмитро Павличко, Іван Драч ; прозаїки Григір Тютюнник, Євген Гуцало, Валерій Шевчук. критика інакшістю, тобто заперечення соцреалізму власною творчістю; відстоювання свободи митця, естетична незалежність, самобутність; єдність традицій і новаторства; витончений інтелектуалізм, естетизм. Якщо тебе гнітить зовнішній простір – відкривай інші простори в собі, рятуй свою душу в них, оскільки «вільний той, хто вільний духом». У вірші «О слово рідне! Орле скутий. » Олександр Олесь використовує яскраві ме­тафори й епітети. Українське слово уподібнюється «скутому орлу», тобто поневоленому народові, слово якого звучало завжди як «співочий грім бать­ків моїх», а тепер «дітьми безпам’ятно забутий». Поет висловлю своє творче кредо: «О слово! Будь мечем моїм! Ні, сонцем стань! Вгорі спинися, Осяй мій край і розлетися Дощами судними над ним». У поезії «Любіть Україну» Володимир Сосюра змальовує Україну, як «в світі єдину, одну», бо вона, « Як та купина, що горить – не згора, живе у стежках, у дібровах…». Поет захоплюється солов’їною мовою, вічно живою красою своєї Батьківщини. Вірш Василя Симоненка «Лебеді материнства» зображує любов до дитини й турботу за її долю, любов до Батьківщини. Художні образи «синова колиска; приспані тривоги; білява хата» є в цій колисковій. Поезія Євгена Маланюка «Уривок з поеми» слугує яскравим прикладом «козацької лірики». Перед чи­тачем з’являються імена Б.

Хмельницького, І.

Мазепи, М. Залізняка, І. Гонти, а також образи «кривавої дороги; зрадника руки; Нового Заповіту». У першому уривку є опосередкована вказівка на Мавку – героїню драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Пригадайте епізод, коли дівчина готова була порізати серпом свою руку, аби не нашкодити живій природі. В уривку, позначеною цифрою 2, читач легко впізнає Марусю Богуславку, яка випустила з турецької неволі козаків («Дума про Марусю Богуславку»). Третій уривок передає звернення жінки до моря й вітру, аби вони врятували її коханого. Згадаймо Ярославну – дружину князя Ігоря («Слово про похід Ігорів…»), вона так само відчайдушно й розпачливо вимолювала життя свого чоловіка в сил природи. Література кінця XVIII – початку XX ст. Література XX ст. Виконуючи це завдання, увідповідніть запропоновані уривки з назвами творів, а потім з’ясуйте, до якого літературного напряму (течії) він належить. Повість Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я» є прикладом реалізму, який характеризується правдивим і всебічним відображенням дійсності на основі типізації життєвих явищ. Уривок з цього твору є в рядку. Імпресіонізм – художній напрям, заснований на принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень, співпереживань. Згадаймо новелу Михайла Коцюбинського «Intermezzo», уривок з якої подано в рядку Б. Письменник за допомогою вмілих імпресіоністичних мазків зображує враження героя від природи, його внутрішній стан. Іноді новелу ще називають «поезією в прозі». Термін «експресіонізм» був покликаний визначити сутність мистецтва, що є за своїми цілями протилежний імпресіонізму й реалізму: мистецтво не зображає дійсність, а виражає її сутність. Представником є Василь Стефаник. Уривок з його новели «Камінний хрест» є в рядку Г. Бароко – напрям у мистецтві XVI – першої половини XVII ст. Митці бароко центральне місце приділяють Богові і релігії, цінують дотепність, парадоксальність, контрастні сполучення. Представник бароко в українській літературі – Григорій Сковорода, який є автором байки «Бджола і Шершень» (рядок А). Завдання перевіряє вміння орієнтуватися у творчості письменників, визначати тематику й художні особливості їхніх творів. Виконуючи це завдання, уважно прочитайте висловлювання та знайдіть у ньому так звані «маркери», які допоможуть визначити, про кого з авторів ідеться.

Про Івана Карпенка-Карого йдеться в рядку Г. На це вказує згадка про «одного з батьків новочасного українського театру». Саме родину Тобілевичів називають основою українського театру, бо Іван Карпенко-Карий був драматургом і актором, його брати – режисерами та акторами, сестра – актриса й співачка. Висловлювання в рядку Б стосується твору Пантелеймона Куліша «Чорна рада». Це перший історичний роман нової української літератури. Висловлювання в рядку А стосується Тараса Шевченка. Пригадайте основні події життя і творчості митця. Саме Шевченко « Десять літ він томився під вагою російської солдатської муштри…». Це завдання перевіряє ваші знання про зміни звуків у потоці мовлення. Цьогоріч у завданні запропоновано речення, в окремих словах яких підкреслено певні звуки. Підкреслені букви в цих словах позначають різні звуки: у слові с опілка це [с], а в словах за с півала (далі в слові після [с′] пом’якшений губний [м’]) та о с ьдечки (після [с′] далі м’який знак) – [с′]. У рядку зі словами відпові д аючи, забу д ьте, по д якувати підкреслені літери теж позначають різні звуки: у слові відповідаючи це звук [д]; у словах забу д ьте та по д якувати це звук [д′], адже далі відповідно бачимо м’який знак та букву я. У словах к витки та к асі вимовляємо звук [к], а в слові во к залу це звук [ґ], адже глухий звук [к] перед дзвінким вимовляємо як [ґ]. У словах мо ж ливості, ж ивокосту, безме ж ні всі підкреслені літери позначають звук [ж] Завдання перевіряє рівень ваших орфоепічних навичок. У подібних завданнях зовнішнього незалежного оцінювання завжди пропонують поширені слова, у яких часто трапляються помилки в наголошуванні. Учасникам ЗНО рекомендовано перелік слів з наголосами.

У демонстраційному тесті це завдання дещо іншої форми, як було в минулих сертифікаційних роботах: слова, у яких потрібно перевірити правильність наголосу, утворюють речення. У запропонованому реченні неправильно підкреслено літери на позначення наголошених голосних у таких словах: лист о пада, вип а док, центн е р, в и разний (правильні наголоси такі: листоп а да, в и падок, ц е нтнер, вир а зний). Завдання перевіряє ваше вміння правильно писати слова з вивченими орфограмами, зокрема слова, у яких позначають спрощення в групах приголосних. Спрощення – явище усного мовлення, що забезпечує милозвучність. У групах приголосних -ждн-, -здн-, -стн-, -стл- відбувається спрощення, тобто приголосні [д] та [т] випадають. Отже, спрощення є у словах цілісність, проїзний, жалісний, свиснути, блиснути, тижневик, капусняк, ненависний, вісник. Префікс пре- вживають переважно на позначення найвищої якості (преславний). Окремі слова з таким префіксом потрібно запам’ятати (превелебний). Префікс при- вживаємо на позначення приєднання, наближення до чогось або неповноти дії. Саме тому його потрібно вживати в словах прибуток, приварений, присвоєння, прибічник, прилеглий, прихований, пригріти, прибій, привабливий. Звання, громаддя, забуття, зілля. Це іменники середнього роду ІІ відміни, що мають закінчення -а (я). Подовження тут відбувається в позиції між двома голосними звуками. Велич (величчю) – це іменник жіночого роду ІІІ відміни. Подовження відбувається в орудному відмінку в позиції між двома голосними. Саме тому в словах жовчю, заздрістю не потрібно писати подвоєні приголосні. Нездол а нний – прикметник, наголос падає на суфікс, слово має значення перебільшення. У таких прикметниках потрібно писати подвоєні приголосні. Завдання перевіряє рівень ваших навичок розпізнавати вивчені орфограми й пояснювати їх за допомогою правил, правильно писати слова з вивченими орфограмами. М’який знак не пишемо перед прикметниковими суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-, крім л. Саме тому в слові байкальський його потрібно писати. М’який знак не потрібно писати у слові тиснява, адже м’який приголосний [н′] передає свою м’якість і приголосному [c′]. Також м’який знак не потрібно писати у словах промінчик, задзеленчати, адже перед шиплячими його не вживають, крім винятків. Зазвичай не пишемо м’який знак перед губними, але в слова різьбяр та гетьманщина його потрібно писати. Правопис цих слів необхідно запам’ятати. З м’яким знаком потрібно писати слово дівчиноньці (бо м’який знак є в прикінцевому буквосполученні іменника, що стоїть у називному відмінку – дівчинонька). Також пишемо м’який знак у дієсловах наказового способу (посидь, піднось – тому посидьмо, підносься). Разом потрібно написати слово сорокалітню, адже разом пишемо прикметник, у яких першою частиною є числівник, а також ті, від яких можна утворити підрядне словосполучення (сорок років). У решті слів потрібно поставити дефіс: з-поміж (складний прийменник), житлово-побутового (складний прикметник, утворений із двох рівноправних слів, можна поставити сполучник і), будь-кого (займенники з частою будь-). Слова, у яких є помилки, потрібно писати так: які-небудь (займенник з часткою -небудь (від не буде), освітньо-розважальні (складний прикметник, утворений із двох рівноправних слів, між якими можна поставити сполучник сурядності і), чимало (прислівники з часткою чи- пишемо разом), місцевість (суфікс -ість), мабуть (стягнена форма прислівника від має бути), знатимете (від знати). В українській мові за допомогою суфікса -ин- утворюють значну кількість іменників жіночого роду І відміни. Це слова на позначення частин рослини (бадилина, стеблина, соломина), а також на позначення території, рельєфу (височина). Нормативним в українській мові вважають таке слововживання: здобувають освіту, перемогу, науковий ступінь, волю. Отже, здобуття освіти. Набуття вживаємо, коли йдеться про придбання чи купівлю чогось, а також коли дію поширено на абстрактні поняття (набуття маєтку, набуття якостей, навичок) Тут доречно вжити прикметник індивідуальне, адже він має значення «особистий, персональний», тобто характеризує навчання певної особи. Тут доречно використати словосполучення «один від одного», адже йдеться про учасників навчального процесу (учасник – чоловічий рід). Слово середовище має кілька лексичних значення. Одне з них – «соціально-побутові умови, у яких проходить життя людини; оточення». У запропонованому реченні саме воно буде доречним (осередок – місце зосередження чого-небудь, центр, місце зародження, виникнення, посередник – особа чи установа, що сприяє встановленню та здійсненню ділових контактів, осердя – основна внутрішня частина деяких приладів, виробів, апаратів тощо). Функціонувати – виконувати функцію, відігравати роль того, що названо відповідним іменником, у нашому випадку це дія, робота середовища на основі відповідних технологій. Це завдання перевіряє ваше вміння правильно, комунікативно доцільно використовувати речення з однорідними членами в мовленні та правильно узгоджувати члени речення. Речення У більшості держав світу уряди піклуються й охороняють довкілля побудовано неправильно. Однорідні присудки потребують, щоб другорядний член речення мав різні форми (прийменникову і безприйменникову). При заміні прямої мови на непряму в тексті відбуваються певні зміни. Треба стежити за тим, щоб вони не спотворювали змісту висловлюваного.

Найчастіше непряму мову передають складнопідрядним реченням. При заміні прямої мови на непряму змінюються особові форми дієслів і форми займенників з погляду того, хто вводить непряму мову у своє висловлення, а не з погляду автора прямої мови. Важливо також узгоджувати рід діяча в головній і підрядних частинах складнопідрядного речення. Отже, правильним буде реченням Іван сказав, що, як і будь-якій людині, йому важливо знати, що про нього думають інші, як сприймають його ідеї. Завдання перевіряє ваше вміння розрізняти прості ускладнені речення та складні речення різних типів, правильно розставляти розділові знаки та пояснювати їх. Тире (5) в завданні обґрунтовано як розділовий знак на місці пропущеного члена речення. Насправді це тире при відокремленій прикладці, що розташована в кінці речення й дає предмету («теорії розуму») другу назву. Це завдання перевіряє ваше вміння уважно читати й диференціювати головне й другорядне, аналізувати, критично оцінювати прочитане. З діалогу дізнаємося, що Болік підготував кілька дисків, для того щоб дорогою слухати разом з супутником музику. Але його співрозмовник відмовляється. У діалозі немає характеристики плеєра, товариш не виказує негативних емоцій, не висловлює своїх музичних уподобань, а лише стверджує, що в нього є власний плеєр, який він, очевидно, і взяв для того, щоб слухати музику, що підібрав сам. ТЕМА: Чергування приголосних в особових формах дієслів теперішнього та майбутнього часу. Форми ступенів порівняння якісних прикметників. Завдання перевіряє ваше вміння розрізняти основні способи творення форм дієслів і правильно утворювати ступені порівняння якісних прикметників. Під час творення складеної форми найвищого ступеня порівняння за допомогою слова найбільш прикметник ставимо у звичайній формі – найбільш свіжої. Завдання перевіряє ваше вміння відмінювати іменники, правильно утворювати форму кличного відмінка іменників, а також визначати рід іменників. Закінчення іменників у кличному відмінку залежить від того, до якої відміни належить те чи інше слово. Якщо це іменники І або ІІ відміни, необхідно також урахувати групу. Завдання перевіряє ваше вміння правильно відмінювати іменники, визначати відмінки іменників, правильно поєднувати числівники з іменниками. У місцевому відмінку іменники чоловічого роду ІІ відміни в множині мають закінчення -ах. Отже, розбіглися по класах. Збірні числівники в українській мові НЕ поєднують з іменниками жіночого роду. Отже, три учениці. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, логічно мислити. Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання. Потрібно проаналізувати, які засоби міжфразового зв’язку використано в тексті (займенники, лексичний повтор, прислівники, граматичні засоби, вставні слова тощо). Речення, позначене ромбом, є початковим реченням запропонованого деформованого тексту. Це визначення інклюзивного навчання. Наступні речення мають поглиблювати цю інформацію, розширювати чи конкретизувати її. Саме це є в реченні з символом «кружечок», де пояснюють, що такий процес в Україні зазвичай розуміють як навчання дітей чи студентів з особливими потребами. Подальшу конкретизацію поняття «інклюзія» знаходимо в реченні з призмою, де стверджують, що це значно ширший процес (ужито вставне слово «безсумнівно»). Речення з квадратом тлумачить цю думку більш детально, для зв’язку з попереднім реченням вжито вставну конструкцію «іншими словами». Це завдання перевіряє ваше вміння розрізняти види складних речень, визначати смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. Складносурядне речення – це складне речення, яке має щонайменше дві граматичні основи, частини цього речення пов’язані сполучниками сурядності. У реченні Саме завдяки такому всеохопному підходу жодна українська дитина не відчуватиме себе вилученою із соціуму – і це головне завдання реалізації інклюзивної освітньої політики на державному рівні дві граматичні основи (дитина не відчуватиме себе вилученою та це є головне завдання), що поєднані єднальним сполучником сурядності і. Це складносурядне речення. Вам потрібно продемонструвати свої знання головних і другорядних членів речення, уміння визначати їх у реченні, правильно розставляти розділові знаки, пояснювати їх. У реченні, позначеному квадратом, є додаток, що починається словом зокрема. Такий додаток є відокремленим. У запропонованому тексті перед ним коми немає. Отже, це і є пунктуаційна помилка. Це завдання перевіряє ваше вміння правильно, комунікативно доцільно використовувати речення з однорідними членами в мовленні, розставляти розділові знаки. ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів, щоб забезпечити їхню участь в освітньому процесі, культурних заходах і житті громади». В Україні найчастіше відповідне навчання розуміють вузько, а саме як такий спосіб здобуття освіти, коли учні або студенти з особливими потребами перебувають у загальному освітньому просторі за місцем свого проживання, що є альтернативою інтернатній системі або домашньому чи індивідуальному навчанню. У числівниках на позначення сотень відмінюємо першу й другу частини. У родовому відмінку числівник п’ятсот матиме форму п ’ ятисот. Завдання перевіряє ваше вміння пояснювати значення фразеологізмів. У ньому запропоновано не окремі фразеологізми, а речення зі стійкими конструкціями. Необхідно бути дуже уважним, тому що частиномовна приналежність конкретного слова часто залежить від контексту. Проаналізуймо кожне із запропонованих слів. А слово досягнуті теж відповідає на питання які?, але вказує на ознаку, одержану від дії. Отже, це особлива форма дієслова – дієприкметник. До фрагмента в простому реченні 1 ставимо питання навіщо?, з якою метою? На таке ж питання відповідає фрагмент в реченні А : Я постійно намагаюся підвищувати славну майстерність, (навіщо?, з якою метою?) аби не пасти задніх у своїй галузі. До фрагмента в простому реченні 2 ставимо питання незважаючи на що? Аналогічне питання ставимо до виділеної частини в реченні Б : Хай як інформаційні технології роблять інакшим наше життя, (незважаючи на що?) замінити ними живе спілкування під час навчання неможливо. До фрагмента в простому реченні 3 ставимо питання з якої причини? На таке ж питання відповідає фрагмент у реченні В : Іноді найбільші прориви в дослідженні будь-чого стаються несподівано, (з якої причини?) адже ніколи не передбачиш сприятливого для цього збігу обставин. До фрагмента в простому реченні 4 ставимо питання за якої умови? На таке ж питання відповідає фрагмент в реченні Г : Якщо брати до уваги лише позитивні результати власної діяльності, (за якої умови?) можна не боятися труднощів на шляху до мети. Речення Японія традиційно була сільськогосподарською країною: самé існування її мешканців і їхній добробут залежали від довкілля має дві граматичні основи, складається з двох частин, що пов’язані лише змістом та інтонацією, друга частина пояснює першу. Отже, це складне безсполучникове речення. Речення Японці вирішили не боротися з природою, а любити її, гармонізувати з нею своє життя, навчитися пильно спостерігати за найменшими змінами має лише одну граматичну основу.

Це просте речення, ускладнене однорідними присудками. Речення Народження й умирання людини поєдналися з пробудженням і згасанням природи, так що істота й усе навколо стали рівними перед вічними небесами має дві граматичні основи, складається з двох нерівноправних частин, що пов’язані сполучником так що. Друга частина вказує на наслідок дії в першій частині. Отже, це складнопідрядне речення з підрядним обставинним наслідку. Речення Пори року проникли й у звичайне спілкування: навіть у сучасному листуванні японці обов’язково мають згадати поточний сезон, щоб показати свою ґречність має вже три граматичні основи, складається з трьох частин. Перша та друга частини поєднані безсполучниковим зв’язком, друга частина пояснює першу, а друга й третя – сполучником підрядності щоб. Отже, у цьому реченні є безсполучниковий та підрядний зв’язки. Це складне речення з різними видами зв’язку. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів. У всіх текстах ідеться про те, що вітчизняний кінематограф останнім часом активно розвивається. Свідченням цього є і «Золота дзиґа» – українська національна кінопремія, і факти з розмови М.

Пономаренко та Робіна Грбіча, і роздуми П. Іллєнка про патріотичне кіно та державну підтримку таких фільмів. (текст А – 1, текст Б –11, текст В – 17, 19). Відповідь на це завдання шукаємо в тексті. Якщо уважно прочитати, то стає зрозуміло, що головний символ премії «Золота дзиґа» лише нагадує нам про творчий спадок кінематографіста Дзиґи Вертова, а не має назву на його честь. У тексті Б Робін Грбіч називає всі фактори, що будуть сприяти збільшенню частотності походів українців у кіно (абзаци 6, 7, 8, 11), окрім залучення в українські фільми відомих іноземних акторів. У тексті Б як запоруку успіху стрічки в кінотеатрах серед українських кіноглядачів названо все, окрім виразної артхаузної проблематики. Доказами виправданості слів Робіна Грбіча є всі твердження, окрім того, що нині українська кіноіндустрія успішно конкурує з Голлівудом. Підтвердження правильності інших тверджень знаходимо в абзацах 1, 9, 19. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів, а також давати чітку відповідь на поставлене запитання, користуватися додатковими джерелами інформації (діаграмами, таблицями, графіками, малюнками тощо).

Потрібно уважно розглянути інфографіку, яка дає нам інформацію щодо касових зборів українських фільмів та про кількість кінотеатрів і залів в Україні (2003–2018 роки). Про це йдеться також у тексті Б, тому саме там ці конкретні факти були б доречними. Пам’ятаймо, що відповідь має бути 2–3 речення!

Директор компанії «Кіноманія» з жалем зауважує, що в Європі ситуація з кінотеатрами значно краща, ніж в Україні. Але водночас він говорить і про великий потенціал нашої країни для зростання інтересу до переглядів фільмів (й українських зокрема) саме в кінотеатрах і кінозалах. Запропонована інфографіка, що дає нам інформацію про касові збори українських фільмів та про кількість кінотеатрів і залів в Україні (2003–2018 роки), була б доречною саме в тексті Б, адже могла б засвідчити об’єктивність думки Робіна Грбіча щодо розвитку кінопослуг на вітчизняному ринку. Я вважаю, що представник Warner Bros. відповість: «Ні». Робін Грбіч з повагою ставиться до українського кіно, указує на його розвиток, аналізує перспективні напрямки, зазначає риси, притаманні саме вітчизняним фільмам. Але він розуміє, що боятися конкуренції і навіть говорити про неї ще доволі рано: економічні проблеми в цій сфері значні. Спочатку проаналізуймо правильні і неправильні відповіді в таблиці. Вони такі: текст А – ознаки 2, 3, 5; текст Б – ознаки 4, 5; текст В – 1, 4. Тепер потрібно обрати дві з них і пояснити, покликаючись до тексту. Неправильно визначено ознаку 5 (наявність елементів роздуму) стосовно тексту А, адже в ньому йдеться про заснування премії «Золота дзиґа» та пояснена символіка статуетки. Це радше стаття з Вікіпедії чи якогось іншого довідника, що знайомить читача з конкретними реальними фактами, а не роздуми певної особи. Неправильно визначено ознаку 1 (спрямованість на формування громадської думки) щодо тексту.

Голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко, розмірковуючи про те, що таке патріотичне кіно, прагне сформувати громадську думку. Саме тому говорить про важливість національного кінематографа для формування майбутнього України, наводить як приклад фільм Марисі Нікітюк «Коли падають дерева», називає його «відродженням українського поетичного кіно», закликає створювати щонайбільше таких стрічок. Життя – це складний процес, упродовж якого постійно виникають проблеми й непорозуміння. На жаль, інтереси й цілі людей не завжди збігаються. Саме тому конфлікти є частиною нашого щоденного життя. Я глибоко переконаний, що розв’язувати конфлікти можна різними способами, проте найефективнішими є компроміс і конкуренція. Усе залежить від ситуації, у якій ти опиняєшся. Наведу такі, як на мене, переконливі аргументи. По-перше, компроміс забезпечує мирне врегулювання конфлікту, виключає насилля, адже веде до вироблення рішення, що влаштовує обидві сторони. Варто зазначити, що в історії вільної України є досить багато прикладів компромісів. Проголошення 24 серпня 1991 року незалежності нашої країни теж було результатом негласного компромісу між частиною партійної еліти й національно-демократичними силами. Ці взаємні поступки стали підставою для загальнонаціонального консенсусу, коли більшість громадян на референдумі підтримала Акт про незалежність України. По-друге, використання стилю конкуренції є ефективним, коли кінцевий результат дуже важливий для людей. Він дозволяє швидко приймати рішення, відстоювати свою позицію, незважаючи ні на що, та боротися до кінця. Згадаймо повість Івана Франка «Захар Беркут». Головний конфлікт твору розгортається між поважним радником тухольської громади Захаром Беркутом і зверхнім боярином-зрадником Тугаром Вовком. Вони є носіями двох протилежних ідеологій.

Тухольці не можуть розв’язати конфлікт шляхом компромісу, адже йдеться про оборону рідної землі від монголо-татарської навали. Саме тому Захар Беркут разом зі своєю громадою впевнено й рішуче бореться з ворогом, відстоюючи національні інтереси. Отже, у кожній конкретній ситуації треба шукати певні шляхи розв’язання конфліктів. Компроміс є ефективним для досягнення стабільності й порядку в суспільстві, він є також важливою складовою культури людей. Конкуренція ж необхідна тоді, коли людині нічого втрачати й вона мусить боротися до кінця. ЗНО-2021: как рассчитать балл по математике. Определение результатов внешнего независимого оценивания по математике осуществляется в два этапа. На первом этапе определяется тестовый балл участника внешнего оценивания (максимум — 67 баллов). На втором этапе, на основе тестового балла определяется рейтинговая оценка результатов участника внешнего оценивания по 200-балльной шкале, используемой при составлении рейтингового списка абитуриентов при поступлении в вузы Украины. Результат выполнения заданий №1-26, 30 и 31 будет засчитан как государственная итоговая аттестация по математике для тех учеников, студентов учебных заведений, которые в 2021 году завершают получение полного общего среднего образования и изучали математику на уровне стандарта. Результат выполнения заданий всего теста будет засчитан как государственная итоговая аттестация по математике для тех учеников, студентов учебных заведений, которые в 2021 году завершают получение полного общего среднего образования и изучали математику на профильном уровне, а также будет использоваться во время приема в учреждения высшего образования Украины.

Максимальное количество тестовых баллов, которое может получить участник ЗНО, правильно выполнив все задания №1-26, №30 и №31, которые будут засчитываться как государственная итоговая аттестация на уровне стандарта, равно 50 баллам.

Задания с выбором одного правильного ответа (№1-16) — задание состоит из основы и пяти вариантов ответа, из которых только один правильный. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания выбрал и обозначил ответ в бланке ответов. Задание с выбором одного правильного ответа оценивается в 0 или 1 балл: 1 балл, если указан правильный ответ; 0 баллов, если указан неправильный ответ, или указано более одного ответа, или ответ на задание не предоставлен. Задание на установление соответствия («логические пары») (№17-20) — задание состоит из основы и двух колонок информации, обозначенных цифрами (слева) и буквами (справа). Выполнение задания предусматривает установление соответствия (образование «логических пар») между информацией, обозначенной цифрами и буквами. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания сделал отметки на пересечениях строк (цифры от 1 до 3) и колонок (буквы от А до Д) в таблице бланка ответов. Задание на установление соответствия («логические пары») оценивается в 0, 1, 2 или 3 балла: 1 балл — за каждое правильно установленное соответствие («логическую пару»); 0 баллов за любую «логическую пару», если сделано более одной отметки в строке и/или колонке; 0 баллов за задание, если не указано ни одного правильного соответствия («логической пары»), или ответ на задание не предоставлен. Структурированное задание открытой формы с коротким ответом (№21-24) — задание состоит из основы и двух частей и предусматривает решение задачи. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания, осуществив соответствующие числовые расчеты, записал, соблюдая требования и правила, ответы к каждой из частей задачи в бланке ответов. Структурированное задание оценивается в 0, 1 или 2 балла: 1 балл за каждый правильно указанный ответ; 0 баллов, если указано два неправильных ответа, или ответ на задание не предоставлен; Неструктурированное задание открытой формы с коротким ответом (№25-29) — задание состоит из основы и предусматривает решение задачи. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания, осуществив соответствующие числовые расчеты, записал, соблюдая требования и правила, окончательный ответ в бланке ответов. Неструктурированное задание оценивается в 0 или 2 балла 2 балла, если указан правильный ответ; 0 баллов, если указан неправильный ответ, или ответ на задание не предоставлен. Задание открытой формы с развернутым ответом первого вида (№30-32, 34) — задание состоит из основы и предусматривает решение задачи. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания в бланках ответов Б и В, привел все этапы решения и обосновал их, сделал ссылку на математические факты, из которых следует то или иное утверждение, проиллюстрировал решение задачи рисунками, графиками и т. п. Задания открытой формы с развернутым ответом первого вида № 30, 34 оцениваются в 0, 1, 2, 3, 4, 5 или 6 баллов; задание № 31 оценивается в 0, 1, 2, 3 или 4 балла; задание № 32 оценивается в 0, 1 или 2 балла. Задание открытой формы с развернутым ответом второго вида (№33) — задание состоит из основы и предусматривает доказательство утверждения. Задание считается выполненным, если участник внешнего независимого оценивания в бланке ответов В, привел все этапы доказательства и обосновал их, указал ссылки на использованные математические факты. Для получения результатов участника внешнего оценивания по 200-балльной шкале используется Таблица перевода тестовых баллов в рейтинговую шкалу от 100 до 200 баллов. Таблица перевода тестовых баллов в рейтинговую шкалу от 100 до 200 баллов публикуется Украинским центром оценивания (УЦОКО) только после проверки правильности выполнения заданий каждого участника тестирования и определения порогового балла «сдал/не сдал». Таблица перевода тестовых баллов должна быть опубликована не позднее 22 июня 2021 года.

Указанная шкала является рейтинговой, поскольку указывает на место результата внешнего независимого оценивания лица среди результатов других участников тестирования по математике. При расчете указанной шкалы не будут приниматься во внимание результаты участников тестирования, которые не преодолели пороговый тестовый балл по результатам тестирования. Пороговый балл определяют группы экспертов, которые анализируют фактическое выполнение тестовых заданий участниками тестирования и на основании этого анализа устанавливают количество тестовых баллов, определяющих пороговый тестовый балл по математике. Участники ЗНО, которые не преодолеют определенный пороговый тестовый балл, будут считаться таковыми, кто не сдал тест.

Следует отметить, что определение рейтинговой оценки по таблицам перевода тестовых баллов прошлых лет будет неточным. Рейтинговый балл может существенно отличаться, учитывая разные уровни тестов и разные фактические результаты выполнения теста участниками тестирования. Таблицы перевода тестовых баллов прошлых лет можно посмотреть по следующей ссылке. Таблица перевода тестовых баллов в оценку по шкале 1-12 баллов также публикуется после проверки правильности выполнения заданий каждого участника тестирования по математике не позднее 22 июня 2021 года. Для получения ориентировочного значения собственного рейтингового балла по шкале 100-200 баллов введите свой тестовый балл в поле ниже (максимум 67 балла): Для получения ориентировочного значения собственного балла по шкале 1-12 баллов введите свой тестовый балл в поле ниже (максимум 50 балла, уровень стандарта): Для получения ориентировочного значения собственного балла по шкале 1-12 баллов введите свой тестовый балл в поле ниже (максимум 67 балла, профильный уровень): Яким буде ДПА в 2021 році? Правила здачі ДПА змінилися в січні 2020 року. Те, що учні старших класів здаватимуть ДПА у 2021 році безпосередньо у формі ЗНО для всіх перестало бути секретом. Нові умови атестації відрізняються серйозним підходом до оцінювання знань. ДПА випускників 2020. Спалах коронавірусної інфекції на території України негативно відбився на освіті учнів. Найбільше постраждали випускники. Знання, одержувані дистанційно не можна вважати повними. Тому питання підсумкової атестації актуальне як ніколи. Дати проведення ЗНО зміщені, підсумкова атестація може бути скасована.

Терміни вступу до ВНЗів також можуть бути пересунутими. Зазначена інформація надійшла від керівників Міносвіти. Батьки та випускники схвильовані, чи буде останній дзвінок, випускний вечір та іспити, як їх скасування позначиться на настрої випускників та вступної кампанії? Незважаючи на зміни графіка навчання, навчальний рік закінчиться згідно з планами. ДПА 4-9 класів скасується на 100%, питання атестації випускників 2020 залишається відкритим. Яким буде ДПА у 2021 році. Зміни в законодавстві торкнуться всіх категорій учнів, випускників коледжів, технікумів сьогодення і минулих років. У новому році атестація студентів середньо-технічних установ проводитиметься на 2 курсі навчання. Підтвердити рівень освіти зможуть особи, які не пройшли атестацію в минулому році, а також знаходяться в СІЗО. У новому році перездати іспити зможуть наступні категорії осіб: студенти з рівнем “молодший спеціаліст”, які отримали від 1 до 3 балів; учні, які навчаються на непідконтрольній Україні території-здача ДПА буде проводитися в спеціальних освітніх центрах: “Крим-Україна” і ” Донбас-Україна» особи, які провалили атестацію минулого року. Чи будуть використовуватися тести для ЗНО в 2021 році аналогічні цьому році поки невідомо. Новий порядок почне діяти з січня 2021 року.

Головною зміною ДПА є обов’язкове складання іспиту з математики та дворівнева система оцінювання. Схожi новини: ДПА 2020 і 2021-головні відмінності. Дізнатися інформацію про обов’язкові предмети для сдачі ДПА досить відвідати офіційний сайт Міносвіти або ознайомитися із законодавчими змінами. У 2021 році випускники складатимуть 4 обов’язкові предмети: українська, математика, історія або іноземна мова та предмет на вільний вибір учня. дворівнева система складання іспитів з української мови та математики-перший рівень вважається стандартним, стосується випускників, які отримали повну шкільну освіту, друге, вважається профільним, відповідно до думки вчителів призначений для школярів профільних класів; змінена система оцінювання – при здачі іспитів з рідної мови та літератури буде вітатися власне висловлювання і думки. Перед тим як ввести обов’язкові предмети для здачі ДПА та дворівневу систему Міносвіти вивчило практику попередніх років. Тестування випускників показало недостатній рівень підготовки і простоту складання іспитів, що негативно позначається на отриманні вищої освіти. Нова система ДПА дозволить виділити вундеркіндів, відмінників, навчання, талантів і дати можливість безпроблематично вступити до ВНЗ за потрібним напрямом. Сертифікат з максимальною кількістю балів-стовідсоткова гарантія вступу до навчального закладу на бюджетну форму навчання. Порядок реєстрації на ДПА 2021. Реєстрація ДПА випускників розпочнеться в перших числах лютого і продовжиться до кінця березня. Для реєстрації в незалежному оцінюванні необхідно пройти наступні етапи: Ознайомлення з правилами вступу до ВНЗ. Необхідно для правильного вибору предметів для проходження ДПА. Визначення з предметами. У 2021 обов’язковими предметами є 3, останній – профільний, на вибір учня. Предмети, обрані для ДПА оцінюються за 12-ти бальною шкалою. Підготовка пакету документів, необхідного для реєстрації на сайті. Обов’язковими для реєстрації документами є: копія паспорта (при виникненні проблем з паспортом громадянина України питання реєстрації вирішуються в адміністрації навчального закладу), 2 фотографії розміром 3х4 см з реальним фото, реєстраційна картка (для отримання документа необхідно пройти реєстрацію на Українському центрі оцінювання якості освіти). У виняткових випадках можуть бути потрібні такі документи, як: медична довідка, свідоцтво про зміну прізвища, нотаріально завірені переклади документів українською мовою, заява про проходження ДПА під час додаткової сесії. Подача сформованого пакету документів відповідальній особі ВНЗ. Після проходження вище зазначених етапів формується повний список учнів, які подали заявку для проходження ДПА. Підтвердженням факту реєстрації для участі в ДПА стане Сертифікат, висланий заявникам в індивідуальному конверті разом з реєстраційним повідомленням. Резюме. Законодавчі нововведення підтверджують зміни в атестації випускників. Яким буде ДПА в 2021 році і на що звернути увагу стало відомо вже сьогодні. Доскональні і глибокі знання з рідної мови та літератури, математики, історії – стовідсоткова гарантія успішної атестації. Після класу зно 9 потрібно чи здавати 2021. ЗНО/ДПА. Загальна інформація. НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ. Основне про ЗНО. Новації, графік, предмети. Права і обов’язки учасників. Додаткова сесія. Дублікати сертифікатів. Підготовка до ЗНО.

ЗНО-2021. Пробне ЗНО. В 2021 году после 9 класса сдавать ЗНО не будут. Оценивание знаний пройдет письменно в формате ДПА. Какие предметы будут сдавать после 9 класса? Когда девятиклассники буду сдавать ЗНО. Аттестация для учеников 9-х классов в формате ЗНО первый раз пройдет в 2026-2027 учебном году. Пресс-служба Министерства образования Украины разъяснила, что ЗНО в среднем звене — это часть обучающей программы, заложенной в НУШ. Кто сдает ДПА в форме ЗНО в 2021 году. Выпускники 11 классов 2021 г. сдают ДПА в форме ЗНО по 4 предметам; Ученики и студенты профессионально-технических и высших учебных заведений (колле. Час летить так швидко, що не встигаєш і озирнутися! Здається, що навчальний рік ось тільки почався, а для підготовки до ЗНО є ще купа часу, чи не так? Спочатку школярі випускних класів декілька місяців звикають до навчального режиму, здається, ще трохи і почнеться підготовка до ЗНО.

Але настає весна, починається реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання, майоріє хаотичний вибір спеціальності, відбувається інтенсивна підготовка до іспитів. Чи можна в такому темпі досягти хороших результатів? Навряд. У зв’язку з карантином в Україні графік ЗНО змінюється. Слідкуйте за новинами на сайті. Программа ЗНО 2021 будет другой, более жесткой. Грядущие нововведения благоприятно скажутся на подготовке учащихся, улучшат уровень знаний, облегчат процесс поступления в учебные заведения. Обязательные предметы в ЗНО в 2021 году – к чему готовиться? Минобразования успокаивает выпускников, утверждая об отсутствии кардинальных изменений. Законодательные нововведения предполагают новый подход к экзаменации, в количество обязательных предметов останется прежним. Найсвіжіші новини ЗНО онлайн.

Усі зіни та нововведення до зовнішнього тестування. Коментарі та допомога у підготовці до ЗНО. З 2021 року стане більше обов’язкових предметів для випускників шкіл. ЗНО з української мови та літератури матиме 2 рівні складності. Буде базовий рівень – на знання української мови як державної, а також поглиблений, у якому будуть завдання вже з мови та літератури. Які зміни в ЗНО 2021 – дати, предмети, як буде проходити зовнішнє незалежне оцінювання по новим правилам ▷ Освіта 24. У 2021 році в Україні буде декілька змін щодо проведення зовнішнього незалежного оцінювання. Дати проведення ЗНО – з 21 травня по 10 червня 2021. Як зміниться ЗНО у наступному році – читайте у матеріалі. Редакція Освіта 24 підготувала для вас всі зміни та деталі про те, як буде проходити зовнішнє незалежне оцінювання у 2021 році. Важливо Що робити, якщо ви не здали ЗНО та чи можна тоді вступити на контракт: пояснення та поради. З яких предметів можна складати ЗНО. У 2021 році випускники шкіл зможуть складати ЗНО із 5 навчальних предметів. ЗНО в 2021 году будут проходить повсеместно в Украине. В статье рассмотрены обязательные предметы, изменения в проведении тестирования и все последние новости. ЗНО – обязательное для выпускников школ в Украине тестирование. В 2021 году, как и в предыдущие годы, проходить его будут абсолютно все ученики 11-х классов, освоившие школьную программу. У 2021 році правила ЗНО дещо видозмінили, розповідаємо про інновації. У Міністерстві освіти України назвали остаточні дати проведення ЗНО у 2021 році. Тестування триватиме з травня по липень. Все, що потрібно знати про ЗНО 2021 — перелік нових правил та дати. ГоловнаAPnews. Публікації. Шпаргалка для абітурієнта. 31 січня, 15:35. переглядів. Дати реєстрації на ЗНО. Реєстрація учасників на зовнішнє незалежне оцінювання триватиме з 1 лютого по 5 березня. Дати ЗНО 2021. ЗНО проходитиме з 21 травня по 16 липня 2021 року. Основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання пройде по наступним дисциплінам: 21 травня — хімія Итак, на ЗНО 2021 года выпускникам нужно будет сдавать следующие предметы: 1. Украинский язык как государственный – первого уровня сложности, или украинский язык и литература – второго уровня. Обязательный предмет. 2. Математика – обычный или углубленный уровень на выбор. Математика впервые станет обязательным предметом ЗНО для всех выпускников. 3. История Украины или иностранный язык на выбор. Обязательный тест, но разрешается выбрать предмет на свой вкус. ЗНО-2021 👆 Как изменилиь правила поступления в ВУЗы в 2021 году,- разбирались «Вести». «Соответственно, информация об освобождении от прохождения ГИА учеников 9-х классов или ее прохождении онлайн является недостоверной.

Кроме того, утверждение об усложнении ГИА для учеников 9-х классов в 2020/2021 учебном году является необоснованным», — отмечают в Министерстве образования.

Украинский обязательный, а литература — нет. А вот для тех, кто не планирует связывать свою жизнь с гуманитарными или социальными специальностями, тестирование по украинскому языку и литературе упростили. З 2021 року суттєво зміниться система складання зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) для випускників шкіл – стане більше обов’язкових предметів, а тестування з української мови та математики матимуть 2 рівні складності. Про це зазначила Міністр освіти і науки Лілія Гриневич сьогодні, 26 квітня 2019 року, під час години запитань до Уряду в Верховній Раді України. «Ми запроваджуємо з 2021 року дворівневий іспит з української мови: це буде базовий рівень – українська мова як державна – і поглиблене вивчення – українська мова і література.

Також з 2021-го ми плануємо запровадити обов’язкову ДП.

Перелік предметів для вступу на ЗНО 2021. ❓ Як вибрати спеціальність за предметами ЗНО. ✍ Скільки предметів ЗНО потрібно для вступу. ✅ Все про ЗНО в онлайн-школі “На Урок”. Кожен учасник ЗНО-2021 може взяти участь у тестуванні зі щонайбільше п’яти предметів. Для вступу на більшість напрямів підготовки школярі мають подати сертифікати ЗНО із трьох конкурсних дисциплін. Частина спеціальностей також передбачає творчий конкурс (наприклад, фізична культура чи дизайн), тож тут буде достатньо навіть двох предметів. Утім, краще все ж для початку дізнатися умови вступу до омріяного ВНЗ, а вже потім обирати предмети на тестування. Тож яке ЗНО складати для вступу в 202у році? Із 2021 року ДПА у формі ЗНО з математики є обов’язковим. Це учні й студенти, які наступного року отримають свідоцтво про повну загальну середню освіту. Саме тому розроблено два варіанти тестових зошитів. Жодних надзвичайно глибоких знань, компетентностей не вимагатимуть. Потрібна добре сформована обізнаність щодо базових понять з математики. ТЕСТ: А чи склали б ви ЗНО з математики 2020? Отже, у тесті будуть завдання як на просто базові математичні навички, так і завдання, які виконує кожна людина в житті. Наприклад, у демонстраційному варіанті тесту представлене таке завдання: на діаграмі інформація про кількість придбаних у супермаркеті телевізорів протягом перших 6 місяців. Для получения ориентировочного значения собственного рейтингового балла по шкале 100-200 баллов введите свой тестовый балл в поле ниже (максимум 67 балла): Для получения ориентировочного значения собственного балла по шкале 1-12 баллов введите свой тестовый балл в поле ниже (максимум 50 балла, уровень стандарта): Для получения ориентировочного значения собственного балла по шкале 1-12 баллов введите свой тестовый балл в поле ниже (максимум 67 балла, профильный уровень):

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз