сценарій першого уроку україна єдина країна для 1 класу

сценарій країна україна для 1 єдина уроку класу першого.

Україна – єдина країна (Розробка Першого уроку для учнів 1 класів) Мета. Створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, розширювати знання про рідний край. Розвивати почуття людяності, патріотизму. Виховувати любов до людей, до України. Обладнання. Карта України, Державний Герб, Прапор, Гімн України, презентація «Краєвиди мого краю», віночок із різнокольорових паперових квітів, фігурки українця та україночки, хмаринки, сонечко. — Погляньте, діти, на цей чарівний віночок. Чим квіточки схожі? Чим різняться? І дорослі, і діти зовсім як наші квіти. Подивіться один на одного, посміхніться. Чим ми схожі? Чим відрізняємось? — Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об’єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив. Цей віночок буде символізувати міцну дружбу нашого класу. Від сьогодні він буде з нами, щоб нагадувати про те, що наша дружба міцна й непорушна, всі ми житимемо у мирі й злагоді.

Саме в цю хвилину народилася наша сім’я. — Ось погляньте на карту України – це карта нашої Батьківщини.

Це Герб нашої держави, це наш жовто – синій Прапор. У кожному куточку України – живуть родини, батьки і діти, бабусі і дідусі у місті чи в селі, але всі ми живемо в одній державі – в Україні, яка є для всіх нас єдиною. Україна – це наш рідний батьківський край, і ми несемо в собі його культуру, звичаї, традиції, його пісні і вірші, вбираємо в свою душу рідні серцю краєвиди. (Презентація «Краєвиди мого краю»). Хіба може душа бути байдужою до цієї краси? Звичайно, ні. Ми повинні берегти і примножувати красу нашого краю. А які ви вірші знаєте про Батьківщину? — Діти, ми живемо на своїй рідній землі, яка зветься Україна, а ми з вами – українці. Погляньте на край вашої парти і ви побачите фігурки українця (хлопчики) та україночки (дівчатка), візьміть кольорові олівці і розфарбуйте їх.

Діти працюють під мелодію українських пісень, за бажанням підспівують.

З допомогою вчителя розміщують фігурки на дошці у вигляді хороводу навколо карти України. — А тепер усі встаньте і візьміться за руки, щоб утворився віночок, який є у нашому класі. Віднині, діти, ми одна дружна сім’я. Тому жити треба у мирі й злагоді, заступатися одне за одного, дружити, ділити з усіма радість і смуток, щоб наше шкільне життя було цікаве і змістовне, насичене хорошими вчинками і цікавими подіями. (Діти стають у коло і беруться за руки. Говорять слова за вчителем.) Шкільна скарбничка НУШ.

Мета. Вчити дітей любити оточуючий світ, те місце де ти живеш, щоб будувати щасливе життя на землі. Розвивати гармонійну особистість, виховувати у дітей бажання рости гідними громадянами неньки України. — Любі мої діти – ці слова завжди будуть висловлювати радість зустрічі нового дня, для мене також і радість зустрічі з вами. Вітаю вас з початком шкільного життя. — Шановні діти! Мені доручили навчити вас черпати знання, застосовувати їх на практиці та виховувати гідними громадянами неньки нашої УКРАЇНИ. Учитель. Досі вас вважали маленькими, а тепер називають школярами, учнями 1-го класу. До школи ви прийшли для того, щоб навчитись писати й читати, рахувати й малювати, танцювати й співати. У школі вас усього навчатимуть. Тут весело й радісно, є багато учнів, з якими ви неодмінно подружитесь. Сьогодні свято — День Знань. По всій країні діти вперше сьогодні у новому навчальному році сідають за парти. І тепер кожного дня вони будуть мандрувати по країні Знань і дізнаватися чогось нового і цікавого. Наші друзі Кіт Матроскін і Собачка Кузя теж будуть разом з нами вчитися і сьогодні принесли нам загадки, я прочитаю вам їх ви уважно послухайте і вівдгадайте. у школі бувають уроки і перерви; на уроках діти вчаться, читають, рахують, пишуть, на перервах — граються, розмовляють, готуються до уроку; на уроці відповідають на питання вчителя; якщо учень хоче запитати (ось у сусіда, то він повинен говорити пошепки; на питання вчителя потрібно відповідати голосно; учні приходять до школи вчасно і з портфелем; у портфелі лежить все, що потрібно для навчання, а ще там можуть лежати сніданок, змінне взуття та інші необхідні речі. Я на­зиваю який-небудь предмет, наприклад: ручка, зошит, цеглина то­що. Якщо, на вашу думку, цей предмет повинен лежати в порт­фелі, то ви хлопаєте в долоні, якщо ні — не треба. (Книжка, ручка, цегла, ложка, пенал, зошит, лопата, трактор, олівець, машина, гумка, буквар, м?яч, альбом для малювання, лінійка, Жодне свято не може обійтися без сміху. Сміх продовжує людині життя. І тому я пропоную послухати усмішку й подумати, чи можна брати в школу зайві речі. (співуча, милозвучна, найкраща, багата, життєрадісна, весела, солов?їна, єдина, наймиліша, найчарівніша, найсвітліша, найрідніша, суверенна демократична, незалежна, правова, соборна, вільна. — Щоб ці слова не робили нам сумне життя – покличемо на допомогу слова: захисник, військовий, солдат, відважний, герой, миротворець, воїн світла… На жаль так сталося в Україні, що ми повинні захищати нашу єдність держави, її територію та кордони, її незалежність. Кожен, хто живе в Україні, повинен пам’ятати, що він громадянин цієї держави і від кожного з нас залежить, яке життя ми в ній побудуємо. Ми повинні вчитися любити свою землю, свій народ, культуру, як її любили ті, хто загинув за нашу незалежність на Майдані та у військових діях, названих АТО. Ваші мрії про щасливе життя обов’язково здійсняться, якщо ви будете цього всім серцем і душею бажати і не поступати так, щоб комусь приносити смуток, а намагатися робити тільки добрі справи. Пропоную ще ближче познайомитися один з одним, прикраситикарту дружби, єдності, любові, поваги колективу нашого класу, щоб усе це поширилося на простори нашої єдиної України. — Ось такі ви – маленькі українці. Тож не дамо жодного шансу тим, хто бажає безладу в нашій державі, війни. Сьогодні ми з вами проклали дорогу добра, взаєморозуміння, любові, злагоди … Тож нехай щастить усім на цьому шляху життя.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз