контрольні роботи 2 клас математика

2 математика роботи клас контрольні.

Контрольні роботи з математики в 2 класі. Начало формы Контрольна робота №1 Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 1 клас. Контрольна робота №4. Арифметичні дії множення та ділення. Таблиця множення і ділення числа 2. Розв’язування задач на множення. Контрольна робота №5. Таблиця множення і ділення чис е л 3, 4 і 5.

Розв’язування вправ та задач на застосування таблиці ділення. Контрольна робота №6. Таблиця множення і ділення чис е л 6 і 7.

Визначення часу за годинником. Контрольна робота №7. Таблиця множення і ділення чис е л 8 і 9. Знаходження сторони трикутника. Креслення відрізків. Контрольна робота №8. Таблиця множення на 0. Множення і ділення на 1 і 10. Знаходження значень виразів із буквою. Математичний диктант (для обох варіантів) Суму чисел 67 і 13 зменшити на15; Від 75 відняти суму чисел 25 і 20; Число 36 збільшити на різницю чисел 67 і 17; На скільки 100 більше від 76; Довжина шкільного коридору 60м. З однієї сторони пофарбували 23м, а з іншої – 28м. Скільки метрів коридору ще залишилось пофарбувати? Суму чисел 67 і 13 зменшити на15; Від 75 відняти суму чисел 25 і 20; Число 36 збільшити на різницю чисел 67 і 17; На скільки 100 більше від 76; На урок трудового навчання Софійка принесла 90. 30 листочків вона віддала Оксанці, а 25 Богдану. Скільки листочків залишилось у Софійки? Математичний диктант Скільки крил у 5 птахів? Скільки лапок у двох котиків? Добуток чисел 9 і 2. 2 збільшити в 7 раз. 2 збільшити на 7. Частка чисел 12 і 2. Добуток чисел 2 і 9. Знайди половину від 14. Знайди третину від 15. Знайди чверть від 20. 85 зменш на 5. 35 зменш у 5 разів. Знайди добуток чисел 4 і 9. Учні третього класу зробили 12. А учні другого класу у 3 рази менше. Скільки всього годівничок зробили учні третього і дугого класу разом? На лісовій галявині росло 50 кущиків підсніжників, пролісків у 5 разів менше.А примул на 16 більше,як пролісків. Скільки кущів примул росло на лісовій галявині? Вздовж дороги учні посадили 36 кущів калини, бузку у 4 рази менше. А ліщини посадили на 11 кущів більше, ніж бузку.

Скільки кущів ліщини посадили учні? Фермер заготовив на зиму коровам27 тюків сіна з конюшини, та ще третину з ячменю. Скільки тюків сіна заготовив фермер коровам на зиму? До магазину завезли 25 кілограм, а на 23 кілограми більше. завезли у 6 разів менше, ніж малини. Скільки кілограм ожини завезли в магазин? Пасічник викачав 26 відер меду з акації, а з цвіту гречки на 16 відер більше. А з липи у 7 разів менше, ніж з гречки. Скільки відер липового меду зібрали? . Одним із найнегативніших явищ ХХІ століття є торгівля людьми. Правозахисники вперше заговорили про цю проблему на початку ХХ ст. З того часу феномен торгівлі людьми постійно аналізуєтья і є предметом багатьох дискусій. Комісія ООН з питань боротьби з міжнародною злочинністю вважає торгівлю людьми третім за своїми масштабами видом організованої злочинності, що поступається лише нелегальній торгівлі наркотиками та зброєю. Урок літератури в цифровому середовищі. Сучасний урок – сучасні технології! 14 квітня 2021 року учасники творчої майстерні «Урок літератури в цифровому середовищі» під керівництвом завідувачки кафедри гуманітарної освіти Анни-Марії Богосвятської збирали банк ідей – онлайн-інструменти для філолога. Головна вимога до цих ресурсів – екологічність, легкість і доступність у використанні, можливість навіть онлайн проводити уроки літератури цікаво та емоційно. Онлайн-семінар «Психолого-педагогічний супровід професійного самовизначення учнів» Профорієнтаційна робота традиційно займає важливе місце в діяльності закладу освіти, оскільки вона, з одного боку, забезпечує зв’язок системи освіти з економічною системою країни, з іншого, поєднує сьогодення здобувачів освіти з їхнім майбутнім. Саме тому освіта має не тільки забезпечувати предметну підготовку, а й створювати сприятливі умови для професійного самовизначення школярів. Освітянам представили «Хартію демократичного учнівського самоврядування в Україні» У межах програми «Ми будуємо спільноту заради розвитку учнівського самоврядування в Україні», що реалізується КЗ ЛОР ЛОІППО у співпраці з Фондом «Civis Polonus» (м. Варшава), 13-14 квітня 2021 року на Всеукраїнських освітніх онлайн заходах завідувачка кафедри освітньої політики ЛОІППО Олена Шиян та старша викладачка цієї ж кафедри Євгенія Сливка представили концептуальний документ « Хартія демократичного учнівського самоврядування в Україні». Портрети українських мовознавців. Олена Курило. 14 квітня кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри гуманітарної освіти Оксана Дільна на запрошення Львівського обласного будинку вчителя провела відкриту онлайн-лекцію для вчителів-словесників Львівщини на тему: «Олена Курило». Відбувся обласний онлайн-семінар для практичних психологів закладів дошкільної освіти «Психологічний супровід дітей – ВПО (внутрішньо переміщених осіб) із зони АТО та членів їх сімей» Заклад дошкільної освіти має забезпечувати створення безпечного освітнього середовища, зокрема, для дітей – ВПО із зони АТО та вихованців, у яких батьки та інші члени родини захищають кордони держави на сході України. У дитини своє особливе вміння бачити, думати і відчувати.

Завдання психолога ЗДО – допомагати дитині соціалізуватися ц середовищі. Опановуємо роль педагога-коуча. 13 квітня у режимі ZOOM-конференції розпочала роботу обласна Творча майстерня «Коучингові технології у вихованні школярів» (керівник – доцентка кафедри суспільствознавчої освіти Кудрик Л. Г., сертифікований коуч). Учасниками ТМ є педагоги-організатори, учителі-предметники, психологи, інші педагогічні працівники. початкові класи все для вчителя початкових класів. Nav view search.

Навигация. Искать. Розробки уроків Розробки уроків 3 клас Я у світі 3 клас літературне читання 3 клас Українська мова 3 клас Природознавство 3 клас Математика 3 клас Основи здоров’я 3 клас Образотворче мистецтво 3 клас Логіка 3 клас Розвиток звязного мовлення 3 клас Трудове навчання 3 клас Музичне мистецтво 3 клас розробки уроків 2 клас Літературне читання 2 клас Математика 2 клас українськамова 2 клас каліграфія 2 клас Позакласне читання 2 клас Розробки уроків для 4 класу Розробки уроків Української мови для 4 класу Літературне читання 4 клас Я у світі 4 клас Математика 4 клас Природознавство 4 клас Основи здоров’я 4 клас Розробки уроків 1 клас Навчання грамоти. Письмо 1 клас Навчання грамоти. Читання 1 клас Математика 1 клас Природознавство 1 клас загадки Чистомовки Скоромовки Фізкультхвилинки Мовленнєва розминка Лічилки Бесіди з безпеки життєдіяльності Бесіди з безпеки життєдіяльності для 1 класу Бесіди з безпеки життєдіяльності для 2 класу Бесіди з безпеки життєдіяльності для 3 класу Бесіди з безпеки життєдіяльності для 4 класу Ігри Біографії Цікаві факти Цікаві факти про людський організм Цікаві факти про рослини Помилкові твердження та міфи Цікаві факти неживої природи Цікаві факти про тварин Літературні твори Віршики колискові Забавлянки Оповідання Казки Притчі додаткові матеріали Артикуляційні вправи Пальчикові гімнастики Весела лічба. Математика 2 клас Контрольна робота № 5. Мета: перевірити засвоєні учнями навички табличного множення і ділення; вміння розв’язувати задачі, знаходити значення буквених виразів; розвивати мислення; виховувати культуру оформлення письмових робіт. 4. Ялинку прикрасили синіми, червоними і жовтими кульками. Синіх кульок було 8, червоних — 5. Скільки жовтих кульок на ялинці, якщо червоних і жовтих разом на 1 більше, ніж синіх? (4) 5. Проживання за один день у казковому готелі коштує 1 сольдо. У Буратіно є одна купюра в 1 сольдо і дві купюри по 2 сольдо. Як він має розплачуватися щодня за готель упродовж 5 днів? Об’єктами підсумкової перевірки навчальних досягнень учнів 3 класу з математики є складники математичної компетентності: обчислювальні уміння і навички; уміння і навички розв’язування задач; застосування властивостей, правил, алгоритмів, залежностей; виконання вимірювань та геометричних побудов. Підсумкова тематична перевірка здійснюється у формі тематичної контрольної роботи в кінці вивчення теми/тем. Протягом навчального року проводять 8 тематичних контрольних робіт, одна з яких з перевірки сформованості навичок усних обчислень.

Тематична контрольна робота може бути: комбінованою, що складається з завдань на обчислення, розв’язання задачі, рівняння, завдань з іменованими числами та геометричного матеріалу; тестовою, що складається із тестових завдань закритого і відкритого типів. Залежно від теми, контингенту класу вчитель може обирати або комбіновану або тестову контрольну роботу. Загальна кількість перевірок за семестр від вибору кількості комбінованих та тестових робіт не змінюється. При цьому протягом навчального року комбінованих робіт має бути не менше якщо хід розв’язування задачі неправильний, учень не отримує жодного балу за цей вид роботи; якщо неправильним є вибір останньої дії – 2 бали; якщо неправильним є вибір однієї дії (другої або третьої) та/чи є помилка в обчисленні – 1 бал; за помилки в обчисленнях при дотриманні ходу розв’язання задачі знімається 1 бал; Для підсумкової перевірки контрольні роботи можуть укладатись з іншими підходами до структурування і комбінування завдань, але з обов’язковим дотриманням вимог до навчальних досягнень учнів, зазначених у чинній програмі з навчального предмета. Окремим видом тематичної перевірки є перевірка навички усних обчислень у межах програмових вимог. Її здійснюють один раз за семестр у письмовій формі (математичний диктант, робота на картках тощо). Обсяг цієї роботи має містити не більше 12 арифметичних операцій. Тривалість цієї роботи учитель визначає зважаючи на контингент класу, але не більше 25 хвилин. відсутність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин або невідповідність їх виконаним діям та отриманим результатам ; Для консервування огірків витратили 19кг огірків, води – на 16кг більше, ніж огірків, а зелені – на 33кг менше, ніж води. Скільки кілограмів зелені витратили? 3. Записати у вигляді прикладу: а) як одержати число 54 з попереднього йому числа? б) як одержати число 70 з наступного за ним числа? в) скільки буде, якщо від числа 68 відняти число його одиниць? Для пошиття одягу ательє витратило 54м шовку, батисту – на 19м більше, ніж шовку, а ситцю – на 32м менше, ніж батисту. Скільки метрів ситцю витратило ательє? а) як одержати число 5 7 з попереднього йому числа? б) як одержати число 6 0 з наступного за ним числа? в) скільки буде, якщо від числа 49 відняти число його десятків? ДПА 2021 (2020). Збірник підсумкові контрольні роботи Математика 9 клас, Березняк, Підручники і посібники. Опубліковано збірник Підсумкові контрольні роботи Математика 9 клас із серії “Готуємось до ДПА 2021 (2020, 2019, 2018)” за оновленою програмою. Автор Березняк М, видавництво: Підручники і посібники. Нагадаємо, що на сайті Ерудит.нет усі збірники та відповіді до них доступні у форматі pdf (посилання на скачування розміщені в кінці сторінки) або переглянути в режимі онлайн. Підсумкові контрольні роботи Математика 9 клас, Березняк. У посібнику подано підсумкові контрольні роботи для підготовки до державноі підсумкової атестації з математики, яка проводитиметься у 2018 році. Посібник вміщує 30 варіантів завдань. Збірник «Підсумкові контрольні роботи з математики. 9 клас» учні можуть ви-користовувати для підготовки до ДПА, а вчителі — для її проведення. Вія містить ЗО однакових за складністю контрольних робіт. Кожна контрольна робота складається з 19 завдань, поділених на три частини за рівнями складності.

Наприкінці посібника наведено орієнтовний зразок бланка відповідей для завдань першої та другої частин. Для зручності учнів ліворуч від варіантів відповідей для завдань 1.1 -1.12 першої частини розміщено значок «□», у якому учень зможе поставити позначку для правильної відповіді. Якщо під час заповнення бланка відповідей учень припустився помилки, то він має можливість виправити її, указавши номер завдання і правильну відповідь у нижній частині бланка. Для виконання підсумкової контрольної роботи з математики для учнів загаль-ноосвітніх класів рекомендовано відвести 135 хвилин. Пропоновані структура та кількість завдань для проведення підсумкової контрольної роботи з математики в 9 класі є орієнтовною, учитель на власний розсуд залежно від особливостей класу може їх змінювати. Перша частина підсумкової контрольної роботи містить 12 тестових завдань за-критого типу (8 завдань з алгебри і 4 завдання з геометрії) з можливістю вибору однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих. Якщо учень указав у бланку правильну відповідь, то йому нараховують 2 бали, якщо вказана неправильна відповідь — 0 балів.

Максимальна кількість балів за розв’язання завдань першої частини — 2Друга частина підсумкової контрольної роботи містить 4 тестові завдання відкритого типу (3 завдання з алгебри Й 1 завдання з геометрії) із записом короткої відповіді. Завдання цієї частини вважатимуться розв’язаними правильно, якщо учень у бланку записав коротку відповідь у вигляді виразу, числа, координат точки, розв’язків рівняння тощо. Якщо учень записав у бланку правильну відповідь, то йому нараховують 3 бали, у випадку неповної відповіді на розсуд учителя (наприклад, указано один із двох коренів рівняння тощо) він може одержати 1 чи 2 бали, неправильна відповідь” 0 балів. Максимальна кількість балів за розв’язання завдань другої частини — 12. Третя частина підсумкової контрольної роботи містить 3 завдання відкритого типу (2 завдання з алгебри й 1 завдання з геометрії) із записом повної відповіді. Завдання вважатиметься розв’язаним правильно, якщо учень виконав обірунтування кожного кроку розв’язання і записав правильну відповідь. За розв’язання кожного завдання цісї частини учневі нараховують від 4 до 0 балів. Максимальна кількість балів за розв’язання завдань третьої частини — 12. Максимальна кількість балів, яку може отримати учень, — 48. Для виставленні оцінки за виконання підсумкової контрольної роботи у 12-бальній шкалі оцінювання набрану учнем кількість балів слід поділити на

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз