конспекти уроків образотворчого мистецтва 3 клас

3 мистецтва клас конспекти уроків образотворчого.

. навчальна: продовжувати ознайомлювати учнів із жанрами образотворчого мистецтва; закріплювати знання про портрет та засоби виразності портретного жанру; закріплювати розуміння поняття «композиція»; навчати спостерігати, дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивальна: розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння малювати портрет; формувати образне, логічне, просторове мислення; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховна: виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток допитливостіОбладнання: навчальні плакати, репродукції картин відомих художників і навчальні роботи з методичного фонду; матеріали для демонстрації послідовності й техніки виконання роботиМатеріали та інструменти: альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітраПортрет — жанр образотворчого мистецтваДетальне зображення конкретних людей або тваринНайчастіше на портретах зображують обличчя або частину фігуриПортрети, що виконані в реалістичній манері, завжди схожі на оригіналОдне з найдавніших портретних зображень, що нам відомі, — це статуї фараонів у Давньому єгипті та сфінксиЦі скульптурні зображення мають велетенські розміриЇх створювали для того, щоб славити правителів, щоб пам’ять про них збереглася надовгоНайдавніші живописні портрети були створені восковими фарбами, які лишилися яскравими та свіжими до нашого часуОбличчя людей Тіциан «Автопортрет» Цей жанр більше за інші пов’язаний із внутрішнім світом людиниДавно вже немає тих людей, яких малювали художники, немає і митців, які створили портрет, але зображення і сьогоднісповнені життяПортрети розповідають нам не тільки про те, якими в людини були очі чи ніс, якого кольору волосся, але й про більш важливі речі — якою була людина, який мала характер, які вподобанняМи дивимося на портрет і бачимо, доброю була людина чи жорстокою, безпечною чи похмуроюХудожник, що відтворив внутрішній світ людини, подарував їй безсмертяДля справжнього художника написати портрет означає «виразити душу», «писати образ», «писати справжню природу людини»Для створення глибокого образу художники використовують усі засоби виразності: міміку обличчя, виразність погляду, пози, жесту, силует фігуриУчитель пропонує учням розглянути репродукції картин портретного жанру: уважно роздивитися картини; спробувати розповісти про людину, яка зображена на портреті, описати її вдачу, характер, вподобання; визначити, якими засобами виразності скористався художник для відображення свого ставленняНамалюйте на окремому аркуші портрет свого друга, використовуючи схему співвідношення частин обличчяНамагайтеся передати характер вашої моделі, її вподобанняУчні виконують творчу роботуМатеріали для виконання роботи учні обирають самостійноУчитель допомагає учням проаналізувати правильність виконання композиції та виправити помилки, надає індивідуальну допомогуВиконання роботи може викликати в учнів певні труднощі, тому основна увага під час оцінювання робіт має спрямовуватися на майстерність у передаванні настроюПри цьому необхідно м’яко звернути увагу учнів на помилки у співвідношенні окремих частин обличчяЗ картини дивляться уважноА хто? Довідаємось ми! Учитель, дівчинка, бабуся, Мишко, веселий твій сусідУважним поглядом з картини Нас проводжають вони всі Учитель, дівчинка, бабуся, Мишко, веселий твій сусідУважним поглядом з картини Нас проводжають вони всі Мітки: Конспекти уроків з образотворчого мистецтваІнтегрований урок природознавства та образотворчого мистецтва, 2 клас Автор: вчитель початкових класів Рибіна Світлана Леонідівна ТЕМА УРОКУ: Природознавство «Перетворення водиКругообіг води в природіОхорона води.» Образотворче мистецтво«Осінній дощ»[…] Розробка уроку з образотворчого мистецтва для 2 класу “Берегти природу – берегти Україну” Автор: вчитель початкових класів Василенко Тетяна Адамівна ТемаРозвиток творчої уяви, образного мислення«Берегти природу – берегти […] Майстер – клас Великодня композиція “Великоднє яйце” Автор: керівник гуртка “Образотворче мистецтво” Острікова Віра Віталіївна Виконала: Грищенко Софія Мета: виготовлення Пасхальної композиції шляхом поєднання різних технік декоративно-прикладного мистецтва Завдання: Знайомство […] Конспект уроку з образотворчого мистецтва “Настрій у пейзажі” Автор: вчитель образотворчого мистецтва та художньої культури Сніховська Надія Андріївна Тема уроку: Настрій у пейзажіМета: розширювати знання учнів про пейзаж як […] Патріотичне виховання засобами музичного та образотворчого мистецтва Автор: учитель музичного та образотворчого мистецтва Царинна Людмила Геннадіїївна У посібнику подано теоретичні та практичні матеріали щодо реалізації завдань патріотичного виховання на уроках художньо-естетичних дисциплін, […] Урок з образотворчого мистецтва для 6 класу ПейзажІсторія пейзажуРозвиток пейзажного жанру в Україні і світіЕтапи роботи над пейзажемАвтор: учитель музичного та образотворчого мистецтва Царинна Людмила Геннадіївна Тема уроку: […] Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва Створення натюрморту «Вербові котики» Автор: вчитель початкової освіти Лисенко Олена Володимирівна Урок образотворчого мистецтва у 3 класі ТемаНатюрморт як жанр образотворчого мистецтваОсобливості виділення головного в […] Конспект уроку з образотворчого мистецтва у 2 класі Навички малювання фігури людиниВиконання композиції «Морозенко» Автор: вчитель початкових класів Чорна Галина Степанівна Мета: Закріпити знання про гармонійне заповнення площини паперуПоглибити знання […] Презентація до уроку образотворчого мистецтва Вчимося малювати Діда Мороза Автор: вчитель початкових класів Чорна Галина Степанівна Зміст презентації «Щодня слід слухати хоча б одну пісню, дивитися на хорошу картину і, якщо це […] Мітки: Конспекти уроків з образотворчого мистецтваІнтегрований урок природознавства та образотворчого мистецтва, 2 клас Автор: вчитель початкових класів Рибіна Світлана Леонідівна ТЕМА УРОКУ: Природознавство «Перетворення водиКругообіг води в природіОхорона води.» Образотворче мистецтво«Осінній дощ»[…] Розробка уроку з образотворчого мистецтва для 2 класу “Берегти природу – берегти Україну” Автор: вчитель початкових класів Василенко Тетяна Адамівна ТемаРозвиток творчої уяви, образного мислення«Берегти природу – берегти […] Майстер – клас Великодня композиція “Великоднє яйце” Автор: керівник гуртка “Образотворче мистецтво” Острікова Віра Віталіївна Виконала: Грищенко Софія Мета: виготовлення Пасхальної композиції шляхом поєднання різних технік декоративно-прикладного мистецтва Завдання: Знайомство […] Конспект уроку з образотворчого мистецтва “Настрій у пейзажі” Автор: вчитель образотворчого мистецтва та художньої культури Сніховська Надія Андріївна Тема уроку: Настрій у пейзажіМета: розширювати знання учнів про пейзаж як […] Патріотичне виховання засобами музичного та образотворчого мистецтва Автор: учитель музичного та образотворчого мистецтва Царинна Людмила Геннадіїївна У посібнику подано теоретичні та практичні матеріали щодо реалізації завдань патріотичного виховання на уроках художньо-естетичних дисциплін, […] Урок з образотворчого мистецтва для 6 класу ПейзажІсторія пейзажуРозвиток пейзажного жанру в Україні і світіЕтапи роботи над пейзажемАвтор: учитель музичного та образотворчого мистецтва Царинна Людмила Геннадіївна Тема уроку: […] Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва Створення натюрморту «Вербові котики» Автор: вчитель початкової освіти Лисенко Олена Володимирівна Урок образотворчого мистецтва у 3 класі ТемаНатюрморт як жанр образотворчого мистецтваОсобливості виділення головного в […] Конспект уроку з образотворчого мистецтва у 2 класі Навички малювання фігури людиниВиконання композиції «Морозенко» Автор: вчитель початкових класів Чорна Галина Степанівна Мета: Закріпити знання про гармонійне заповнення площини паперуПоглибити знання […] Презентація до уроку образотворчого мистецтва Вчимося малювати Діда Мороза Автор: вчитель початкових класів Чорна Галина Степанівна Зміст презентації «Щодня слід слухати хоча б одну пісню, дивитися на хорошу картину і, якщо це […] Мета : познайомити учнів з жанрами образотворчого мистецтва; закріпити знання учнів з основ кольорознавства; вдосконалюва­ти вміння малювати фарбами; уміння передавати настрій літнього сюжету; вчити малювати за уявою, вміти передавати зображення з пам’яті і власних спостережень; удосконалювати зорову пам’ять, роз­вивати фантазію, образне мислення; виховувати почуття краси, простору, вчити цінувати багатство рідної природи, сприяти вихованню любові до України№02 — Осінні перетворенняСкульптураРобота з природним матеріаломСтворення сюжетної скульптурної композиції «Цікаві зустрічі» Мета: ознайомити учнів із скульптурою як видом образотворчого мистецтва; вчити працювати з природним матеріалом, продовжувати вдосконалювати навички правильної підготовки робочого місця до праці, навчити учнів виготовляти об’ємні вироби з природних матеріалів, розвивати дитячу фантазію, творчість, дрібну моторику рук, виховувати культуру праці, інтерес до роботи, кмітливість, бережливе ставлення до природи№03 — Кольоровий водограйПалітраПредметні кольориСтворення кольорової композиції з улюблених квітів (акварель) Мета : ознайомити учнів з поняттям «палітра»; продовжувати закріплювати в учнів поняття хроматичні та ахроматичні та предметні кольори; розвивати в учнів уміння сприймати та аналізувати колір, змішувати фарби для отримання потрібного кольору; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу, художній смак; підтримувати в дітях бажання малювати№04 — Калейдоскоп фантазійОсновні та похідні кольориРобота з природним матеріаломСтворення панно «Пташиний танок» Мета : закріплювати в учнів поняття основні, похідні кольори; навчати учнів розрізняти кольори за настроєм; надавати початкові відомості про колорит; формувати у дітей образне, логічне, просторове мислення; навчати міркувати; виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості№05 — Веселка-чарівницяСтворення фантастичної веселкової тварини (кольорові олівці або фломастери) Мета : повторити з учнями кольори веселки та послідовністю їх зображення; закріплювати навички створення необхідного кольору способом натиску на олівця; навчати правильно розташовувати зображення на аркуші; розвивати практичні навички роботи з олівцями; зорове сприйняття, аналітичне мислення; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати кольори; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу через образотворче мистецтво.; забезпечувати доброзичливу атмосферу№06 — За народними мотивамиГлиняні іграшкиСтилізаціяДекорування виробівЛіплення ляльок конструктивним методом (пластилін) Мета : закріплювати вміння працювати з пластиліном; ознайомити учнів з технікою виготовлення народної іграшки конструктивним методом; розвивати навички ліплення, творчі здібності, уяву, фантазію, дрібну моторику рук; виховувати любов та повагу до праці народних майстрів№07 — Дивосвіт народної фантазіїНародне малярствоРозписКолірний контрастСтворення фантастичної тварини за моти-вами творчості МПримаченко (акварельні фарби) Мета : ознайомити учнів із світом народного малярства, з творчістю народної художниці України Марії Приймаченко; дати визначення поняттю «Колірний контраст»; вчити створювати фантастичні образи тварин за мотивами творів Марії Приймаченко, застосовуючи виражальні засоби образотворчого мистецтва; розвивати асоціативно-образне мислення, творчу уяву, фантазію, уміння слухати музику; виховувати шанобливе ставлення до народних традицій, сприяти їх відродженню; №08 — Світ народного мистецтваНародний український посудГончарствоОрнаменти і візерунки на глиняному посудіСтворення аплікації українського народного посуду (кольоровий папір) Мета : ознайомити учнів з поняттям «Гончарство», основними видами гончарного посуду, різноманітністю форм; навчити узгоджувати декор із формою пред­метів; розвивати вміння насолоджуватися творами декора­тивного мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів; прищеплювати зацікавленість творами гончарного мистецтва, шанобливе ставлення до праці майстрів декоративно-прикладного мистецтва№09 — Малюємо музикуГрафічні композиціїСтворення образу улюбленої музики (фломастери) Мета : засвоїти засоби виразності графіки; закріпити навички роботи графічними матеріалами, удосконалити вміння передавати характер зображуваних предметів, їх об’ємність, тональні співвідношення; розвивати образне мислення, уяву, фантазію; виховувати старанність та ретельність у роботі№10 — Творчі експериментиСтворення декоративної композиції із насіння рослинМета : ознайомити учнів з технікою створення композиції з насіння, основними етапами роботи; розвивати ручні вміння, почуття форми, окомір у процесі виготовлення аплікації; продовжити виховання акуратності, сумлінного ставлення до праці, дисциплінованості в роботі і товариської взаємодопомоги, сприяти пробудженню фантазії; №11 — Осінні краєвидиПейзажСтворення осіннього пейзажу в техніці «по-вологому» (акварельні фарби) Мета : ознайомити учнів із пейзажним жанром, історією його виникнення; повторити поняття «пейзаж», «передній та далекий плани», «композиція», «колорит»; продовжити вчити створювати тематичну композицію із зображенням природи, передаючи характерні особливості; розвивати образне сприймання, фантазію, логічне мислення, просторові уявлення, комбінаторні здібності, виховувати інтерес до створення композицій на реальну тематику, розвивати уміння і навички застосування основних правил композиції для визначення ідеї твору; розвивати естетичний смак, активізувати творчу ініціативу№12 — Урожайне святоНатюрмортРобота з паперомСтворення натюрморту в техніці рваної аплікації «Мої улюблені фрукти й овочі» (кольоровий папір) Мета : ознайомити з новими можливостями художніх технік, пласких матеріалів; розпізнавати твори декоративного мистецтва та порівнювати різні техніки їх виконання; розвивати і удосконалювати уміння та навички техніку виконання натюрморту; розвивати творчий підхід до вирішення завдань, любов до рукоділля; розвивати зорову пам’ять, просторову уяву, навички композиції; соціальну, комунікативно-інформаційну, художні компетентності в учнів, загально навчальні вміння, культуру мовлення, чіткість і точність думки№13 — Мистецькі настроїСюжетний твірПредметне зображенняСтворення сюжетного твору «Радісні моменти мого життя» (акварельні фарби) Мета : ознайомити з поняттям «Сюжетний твір», «Предметне зображення»; вчити відрізняти їх; розвивати навички роботи з акварельними фарбами, образного мислення, асоціативної пам’яті, уяви, фантазії; виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу, формувати спостережливість, уміння бачити і відчувати красу у буденності№14 — Зимові пригодиОб’ємні формиЛіплення друзів сніговиків із солоного тіста№15 — Добро несе різдвяний янголЗображення різдвяного янгола (акварель) Мета : ознайомити учнів із традиціями святкуванням Різдва; формувати в учнів навички роботи з акварельними фарбами; розвивати дрібну моторику рук, уяву, спостережливість; виховувати любов до рідного краю та повагу до традицій українців№16 — Незабаром Новий рікСвятковий інтер’єрВиготовлення новорічної вітальної листівки (техніка і матеріали за вибором) Мета : ознайомити учнів із різдвяними чарівниками світу; удосконалювати навички роботи з папером; навчати учнів складати та згинати папір, дотримуватися послідовності дій під час виготовлення новорічної листівки; розвивати творчі здібності, дрібну моторику пальців рук, охайність; виховувати естетичний смак, уміння робити приємне людям, любов до праці№17 — Снігові розвагиДинамічна і статична композиціїСтворення композиції «Зимові ігри й розваги» (кольорові олівці або фломастери) Мета : ознайомити учнів з поняттями «динамічної» та «статичної композицій», із пропорціями людської фі­гури; надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури, що рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вмін­ня аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навча­ти міркувати, стимулювати розвиток допитливості; вихову­вати акуратність, увагу№18 — Зимова казкаСкульптор-анімалістРобота з пластичними матеріаламиЛіплення з пластиліну героїв казки «Рукавичка» Мета : ознайомити учнів з терміном «скульптор-анімаліст», закріплювати вміння та навички роботи з пластиліном, повторити прийоми та правила ліплення; розвивати творчу уяву, увагу, спостережливість, пам’ять; розвивати дрібну моторику пальців рук, відчуття об’єму і форми, вміння орієнтуватися в просторі, логічне мислення, творчі здібності; виховувати працьовитість, охайність у роботі, любов до природи№19 — Навколосвітня подорожСтворення краєвиду з улюбленої подорожі (акварельні фарби)Організація виставки «Мандрівка навколо світу» Мета : ознайомити учнів із визначними архітектурними пам’ятками країни та світу; навчити відтворювати плановість розміщення об’єктів у просторі; розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх, розвивати художні інтереси і потреби, естетичні ідеали, здатність розуміти та інтерпретувати твори мистецтва, оцінювати естетичні явища; формувати в учнів систему художніх знань і вмінь, яка відображає цілісність та видову специфіку мистецтва; виховувати в учнів емоційно-ціннісне ставлення до мистецтва та дійсності№20 — Птахи на крилах весну несутьВитинанкиРобота з паперомСтворення витинанки із силуетом птахів (за шаблоном чи власним задумом) (білий і кольоровий папір) Мета : ознайомити учнів першими вісниками весни та із традиціями святкування «Стрітення»; навчити відтворю­вати характерні особливостей силуету птахів; розвивати дрібну моторику рук, вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів; виховувати любов до природи та птахів№21 — Підводні мандриСтворення фантазійної композиції «Медузи» або «Восьминіжки» (блакитний папір, маркери або фломастери)Мета : вчити учнів передавати чарівний світ природи засобами кольору; вчити розрізняти форми риб на основі геометричних фігур; вдосконалювати навички роботи з фломастерами, маркерами; розвивати образне мислення; виховувати естетичні почуття, любов до природи№22 — Створюємо красиві оберегиСтворення родинного оберегу (матеріали за вибором) Мета : розширити уявлення про народні символи та обереги; розвивати бажання вивчати історичне минуле, культуру, звичаї та традиції українського народу; розвивати дитячу фантазію, творчість, дрібну моторику рук, виховувати культуру праці, інтерес до роботи, кмітливість; виховувати любов до України№23 — У родинному коліСиметріяПропорції обличчя людиниСтворення групового «Родинного портрета» (акварельні фарби) Мета : ознайомити учнів із портретом, як жанром образотворчого мистецтва, його видами; розкрити особливості портретного жанру у різних видах образотворчого мистецтва; вдосконалюва­ти вміння малювати акварельними фарбами; розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати портрети за їх видами; формувати естетичні почуття, смак, удосконалювати зорову пам’ять; виховувати повагу до родини№24 — Великодня радістьСимволи на писанкахСтворення великодньої писанки за власним задумом (матеріали за вибором) Мета : розширити знання учнів про традиції та звичаї Великодня; вчити малювати найпростіші елементи й орнаменти писанок; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності учнів; виховувати інтерес до народної творчості, до звичаїв рідного краю№25 — Весна крокує по земліСвятковий кошик до ВеликодняСтворення натюрморту «Великодній кошик» (фломастери або кольорові олівці) Мета : ознайомити учнів із традиціями святкування Великодня, символами свята, що кладуть до пасхального кошика; розвивати уяву, фантазію, уміння аналізувати, застосовувати набуті знання у практичній діяльності; виховувати почуття національної гордості за свій народ, його культуру, мистецтво, дбайливе ставлення до традицій українського народу№26 — Весняні штрихиНюансКонтрастні кольориСтворення картини із пластиліну «Підсніжники» (картон, пластилін) Мета : ознайомити учнів з поняттям «Нюанс», повторити поняття «Контраст»; вчити планово передавати простір; удосконалювати навички роботи з пластиліном; формувати вміння комбінувати малювати пластиліном, використовуючи різні техніки ліплення; розвивати відчуття кольору і колірної гами, художній смак; виховувати любов до природи, бажання творити, цінувати та примножувати її красу№27 — Чарівні перетворенняСтворення весняної картини «Котики вербові» (акварельні фарби, трубочки для коктейлів) Мета : вчити дітей малювати букет гілочок верби, удосконалювати навички роботи акварельними фарбами; вправляти у вмінні виконувати роботу у техніці «пальчикового живопису»; розвивати дрібну моторику рук, увагу та спостережливість; виховувати любов і бережливе ставлення до природи№28 — Космічні пригодиМозаїкаСтворення мозаїки «Зоряна мандрівка» (кольоровий картон) Мета : ознайомити учнів із цікавими фактами про Всесвіт, поняттям «Мозаїка», впливом кольорів на настрій, самопочуття і здоров’я людини; закріпити навички малювання пейзажу; формувати художній смак при добірці кольорів; розвивати фантазію, творчу уяву, почуття композиції; виховувати спостережливість, інтерес до образотворчого мистецтва здатність до естетичного осмислення та відтворення власних творчих ідей, виховувати естетичний смак№29 — Мандрівка рідним краємГірський пейзажСтворення картини «На Карпатських полонинах» (фломастери або кольорові олівціМета : поглибити знання учнів про неймовірні куточки природи України; навчити відтворюва­ти плановість розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування; розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів; прищеплювати любов до рідного краю, зацікавленість творами образотворчого мистецтва№30 — Просто казкаХудожники-ілюстраториСтворення ілюстрації до казки «Пан Коцький» (акварельні фарби) Мета : навчати учнів зображати тварин в ілюстраціях до казок, передавати у живописному творі індивідуальні характеристики обраного казкового персонажа; закріпити поняття «Ілюстрація», «Художники-ілюстратори»; розвивати вміння насолоджуватися ілюстраціями до лі­тературних творів, аналізувати їх; прищеплювати любов до літературних творів, дбайливе став­лення до книжок№31 — У світі мультфільмівХудожники-мультиплікаториСтворення колективної роботи «Свято улюблених мультперсонажів» (пластилін) Мета : ознайомити з процесом створення мультфільмів; формувати ключових, мистецьких предметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті; всебічний художньо-естетичний розвиток особистості дитини, освоєння нею культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва; формувати прояви творчої ініціативи та намагання її реалізовувати, зокрема через втілення у практичній художньо-творчій діяльності (індивідуальній і колективній); удосконалювати навички ліплення з пластиліном: розкачування, розмазування, накладання, примазування; виховувати дружні відносини№32 — Театральна атмосфераБутафоріяВиготовлення корон для принца і принцеси (картон, кольоровий папір) №33 — Фантастичний кіносвітСтворення роботів-трансформерів (пластилін) (групова робота) №34 — Весняне різнобарв’яСтворення композиції «Квітковий весняний розмай» (фломастери або кольорові олівці)№35 — Підсумок за рік Мета : познайомити учнів з жанрами образотворчого мистецтва; закріпити знання учнів з основ кольорознавства; вдосконалюва­ти вміння малювати фарбами; уміння передавати настрій літнього сюжету; вчити малювати за уявою, вміти передавати зображення з пам’яті і власних спостережень; удосконалювати зорову пам’ять, роз­вивати фантазію, образне мислення; виховувати почуття краси, простору, вчити цінувати багатство рідної природи, сприяти вихованню любові до України№02 — Осінні перетворенняСкульптураРобота з природним матеріаломСтворення сюжетної скульптурної композиції «Цікаві зустрічі» Мета: ознайомити учнів із скульптурою як видом образотворчого мистецтва; вчити працювати з природним матеріалом, продовжувати вдосконалювати навички правильної підготовки робочого місця до праці, навчити учнів виготовляти об’ємні вироби з природних матеріалів, розвивати дитячу фантазію, творчість, дрібну моторику рук, виховувати культуру праці, інтерес до роботи, кмітливість, бережливе ставлення до природи№03 — Кольоровий водограйПалітраПредметні кольориСтворення кольорової композиції з улюблених квітів (акварель) Мета : ознайомити учнів з поняттям «палітра»; продовжувати закріплювати в учнів поняття хроматичні та ахроматичні та предметні кольори; розвивати в учнів уміння сприймати та аналізувати колір, змішувати фарби для отримання потрібного кольору; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу, художній смак; підтримувати в дітях бажання малювати№04 — Калейдоскоп фантазійОсновні та похідні кольориРобота з природним матеріаломСтворення панно «Пташиний танок» Мета : закріплювати в учнів поняття основні, похідні кольори; навчати учнів розрізняти кольори за настроєм; надавати початкові відомості про колорит; формувати у дітей образне, логічне, просторове мислення; навчати міркувати; виховувати в учнів уважність; стимулювати розвиток допитливості№05 — Веселка-чарівницяСтворення фантастичної веселкової тварини (кольорові олівці або фломастери) Мета : повторити з учнями кольори веселки та послідовністю їх зображення; закріплювати навички створення необхідного кольору способом натиску на олівця; навчати правильно розташовувати зображення на аркуші; розвивати практичні навички роботи з олівцями; зорове сприйняття, аналітичне мислення; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати кольори; розвивати дрібну моторику руки; стимулювати розвиток допитливості; виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу через образотворче мистецтво.; забезпечувати доброзичливу атмосферу№06 — За народними мотивамиГлиняні іграшкиСтилізаціяДекорування виробівЛіплення ляльок конструктивним методом (пластилін) Мета : закріплювати вміння працювати з пластиліном; ознайомити учнів з технікою виготовлення народної іграшки конструктивним методом; розвивати навички ліплення, творчі здібності, уяву, фантазію, дрібну моторику рук; виховувати любов та повагу до праці народних майстрів№07 — Дивосвіт народної фантазіїНародне малярствоРозписКолірний контрастСтворення фантастичної тварини за моти-вами творчості МПримаченко (акварельні фарби) Мета : ознайомити учнів із світом народного малярства, з творчістю народної художниці України Марії Приймаченко; дати визначення поняттю «Колірний контраст»; вчити створювати фантастичні образи тварин за мотивами творів Марії Приймаченко, застосовуючи виражальні засоби образотворчого мистецтва; розвивати асоціативно-образне мислення, творчу уяву, фантазію, уміння слухати музику; виховувати шанобливе ставлення до народних традицій, сприяти їх відродженню; №08 — Світ народного мистецтваНародний український посудГончарствоОрнаменти і візерунки на глиняному посудіСтворення аплікації українського народного посуду (кольоровий папір) Мета : ознайомити учнів з поняттям «Гончарство», основними видами гончарного посуду, різноманітністю форм; навчити узгоджувати декор із формою пред­метів; розвивати вміння насолоджуватися творами декора­тивного мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів; прищеплювати зацікавленість творами гончарного мистецтва, шанобливе ставлення до праці майстрів декоративно-прикладного мистецтва№09 — Малюємо музикуГрафічні композиціїСтворення образу улюбленої музики (фломастери) Мета : засвоїти засоби виразності графіки; закріпити навички роботи графічними матеріалами, удосконалити вміння передавати характер зображуваних предметів, їх об’ємність, тональні співвідношення; розвивати образне мислення, уяву, фантазію; виховувати старанність та ретельність у роботі№10 — Творчі експериментиСтворення декоративної композиції із насіння рослинМета : ознайомити учнів з технікою створення композиції з насіння, основними етапами роботи; розвивати ручні вміння, почуття форми, окомір у процесі виготовлення аплікації; продовжити виховання акуратності, сумлінного ставлення до праці, дисциплінованості в роботі і товариської взаємодопомоги, сприяти пробудженню фантазії; №11 — Осінні краєвидиПейзажСтворення осіннього пейзажу в техніці «по-вологому» (акварельні фарби) Мета : ознайомити учнів із пейзажним жанром, історією його виникнення; повторити поняття «пейзаж», «передній та далекий плани», «композиція», «колорит»; продовжити вчити створювати тематичну композицію із зображенням природи, передаючи характерні особливості; розвивати образне сприймання, фантазію, логічне мислення, просторові уявлення, комбінаторні здібності, виховувати інтерес до створення композицій на реальну тематику, розвивати уміння і навички застосування основних правил композиції для визначення ідеї твору; розвивати естетичний смак, активізувати творчу ініціативу№12 — Урожайне святоНатюрмортРобота з паперомСтворення натюрморту в техніці рваної аплікації «Мої улюблені фрукти й овочі» (кольоровий папір) Мета : ознайомити з новими можливостями художніх технік, пласких матеріалів; розпізнавати твори декоративного мистецтва та порівнювати різні техніки їх виконання; розвивати і удосконалювати уміння та навички техніку виконання натюрморту; розвивати творчий підхід до вирішення завдань, любов до рукоділля; розвивати зорову пам’ять, просторову уяву, навички композиції; соціальну, комунікативно-інформаційну, художні компетентності в учнів, загально навчальні вміння, культуру мовлення, чіткість і точність думки№13 — Мистецькі настроїСюжетний твірПредметне зображенняСтворення сюжетного твору «Радісні моменти мого життя» (акварельні фарби) Мета : ознайомити з поняттям «Сюжетний твір», «Предметне зображення»; вчити відрізняти їх; розвивати навички роботи з акварельними фарбами, образного мислення, асоціативної пам’яті, уяви, фантазії; виховувати естетичне ставлення до навколишнього світу, формувати спостережливість, уміння бачити і відчувати красу у буденності№14 — Зимові пригодиОб’ємні формиЛіплення друзів сніговиків із солоного тіста№15 — Добро несе різдвяний янголЗображення різдвяного янгола (акварель) Мета : ознайомити учнів із традиціями святкуванням Різдва; формувати в учнів навички роботи з акварельними фарбами; розвивати дрібну моторику рук, уяву, спостережливість; виховувати любов до рідного краю та повагу до традицій українців№16 — Незабаром Новий рікСвятковий інтер’єрВиготовлення новорічної вітальної листівки (техніка і матеріали за вибором) Мета : ознайомити учнів із різдвяними чарівниками світу; удосконалювати навички роботи з папером; навчати учнів складати та згинати папір, дотримуватися послідовності дій під час виготовлення новорічної листівки; розвивати творчі здібності, дрібну моторику пальців рук, охайність; виховувати естетичний смак, уміння робити приємне людям, любов до праці№17 — Снігові розвагиДинамічна і статична композиціїСтворення композиції «Зимові ігри й розваги» (кольорові олівці або фломастери) Мета : ознайомити учнів з поняттями «динамічної» та «статичної композицій», із пропорціями людської фі­гури; надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури, що рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вмін­ня аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навча­ти міркувати, стимулювати розвиток допитливості; вихову­вати акуратність, увагу№18 — Зимова казкаСкульптор-анімалістРобота з пластичними матеріаламиЛіплення з пластиліну героїв казки «Рукавичка» Мета : ознайомити учнів з терміном «скульптор-анімаліст», закріплювати вміння та навички роботи з пластиліном, повторити прийоми та правила ліплення; розвивати творчу уяву, увагу, спостережливість, пам’ять; розвивати дрібну моторику пальців рук, відчуття об’єму і форми, вміння орієнтуватися в просторі, логічне мислення, творчі здібності; виховувати працьовитість, охайність у роботі, любов до природи№19 — Навколосвітня подорожСтворення краєвиду з улюбленої подорожі (акварельні фарби)Організація виставки «Мандрівка навколо світу» Мета : ознайомити учнів із визначними архітектурними пам’ятками країни та світу; навчити відтворювати плановість розміщення об’єктів у просторі; розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх, розвивати художні інтереси і потреби, естетичні ідеали, здатність розуміти та інтерпретувати твори мистецтва, оцінювати естетичні явища; формувати в учнів систему художніх знань і вмінь, яка відображає цілісність та видову специфіку мистецтва; виховувати в учнів емоційно-ціннісне ставлення до мистецтва та дійсності№20 — Птахи на крилах весну несутьВитинанкиРобота з паперомСтворення витинанки із силуетом птахів (за шаблоном чи власним задумом) (білий і кольоровий папір) Мета : ознайомити учнів першими вісниками весни та із традиціями святкування «Стрітення»; навчити відтворю­вати характерні особливостей силуету птахів; розвивати дрібну моторику рук, вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів; виховувати любов до природи та птахів№21 — Підводні мандриСтворення фантазійної композиції «Медузи» або «Восьминіжки» (блакитний папір, маркери або фломастери)Мета : вчити учнів передавати чарівний світ природи засобами кольору; вчити розрізняти форми риб на основі геометричних фігур; вдосконалювати навички роботи з фломастерами, маркерами; розвивати образне мислення; виховувати естетичні почуття, любов до природи№22 — Створюємо красиві оберегиСтворення родинного оберегу (матеріали за вибором) Мета : розширити уявлення про народні символи та обереги; розвивати бажання вивчати історичне минуле, культуру, звичаї та традиції українського народу; розвивати дитячу фантазію, творчість, дрібну моторику рук, виховувати культуру праці, інтерес до роботи, кмітливість; виховувати любов до України№23 — У родинному коліСиметріяПропорції обличчя людиниСтворення групового «Родинного портрета» (акварельні фарби) Мета : ознайомити учнів із портретом, як жанром образотворчого мистецтва, його видами; розкрити особливості портретного жанру у різних видах образотворчого мистецтва; вдосконалюва­ти вміння малювати акварельними фарбами; розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати портрети за їх видами; формувати естетичні почуття, смак, удосконалювати зорову пам’ять; виховувати повагу до родини№24 — Великодня радістьСимволи на писанкахСтворення великодньої писанки за власним задумом (матеріали за вибором) Мета : розширити знання учнів про традиції та звичаї Великодня; вчити малювати найпростіші елементи й орнаменти писанок; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності учнів; виховувати інтерес до народної творчості, до звичаїв рідного краю№25 — Весна крокує по земліСвятковий кошик до ВеликодняСтворення натюрморту «Великодній кошик» (фломастери або кольорові олівці) Мета : ознайомити учнів із традиціями святкування Великодня, символами свята, що кладуть до пасхального кошика; розвивати уяву, фантазію, уміння аналізувати, застосовувати набуті знання у практичній діяльності; виховувати почуття національної гордості за свій народ, його культуру, мистецтво, дбайливе ставлення до традицій українського народу№26 — Весняні штрихиНюансКонтрастні кольориСтворення картини із пластиліну «Підсніжники» (картон, пластилін) Мета : ознайомити учнів з поняттям «Нюанс», повторити поняття «Контраст»; вчити планово передавати простір; удосконалювати навички роботи з пластиліном; формувати вміння комбінувати малювати пластиліном, використовуючи різні техніки ліплення; розвивати відчуття кольору і колірної гами, художній смак; виховувати любов до природи, бажання творити, цінувати та примножувати її красу№27 — Чарівні перетворенняСтворення весняної картини «Котики вербові» (акварельні фарби, трубочки для коктейлів) Мета : вчити дітей малювати букет гілочок верби, удосконалювати навички роботи акварельними фарбами; вправляти у вмінні виконувати роботу у техніці «пальчикового живопису»; розвивати дрібну моторику рук, увагу та спостережливість; виховувати любов і бережливе ставлення до природи№28 — Космічні пригодиМозаїкаСтворення мозаїки «Зоряна мандрівка» (кольоровий картон) Мета : ознайомити учнів із цікавими фактами про Всесвіт, поняттям «Мозаїка», впливом кольорів на настрій, самопочуття і здоров’я людини; закріпити навички малювання пейзажу; формувати художній смак при добірці кольорів; розвивати фантазію, творчу уяву, почуття композиції; виховувати спостережливість, інтерес до образотворчого мистецтва здатність до естетичного осмислення та відтворення власних творчих ідей, виховувати естетичний смак№29 — Мандрівка рідним краємГірський пейзажСтворення картини «На Карпатських полонинах» (фломастери або кольорові олівціМета : поглибити знання учнів про неймовірні куточки природи України; навчити відтворюва­ти плановість розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування; розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів; прищеплювати любов до рідного краю, зацікавленість творами образотворчого мистецтва№30 — Просто казкаХудожники-ілюстраториСтворення ілюстрації до казки «Пан Коцький» (акварельні фарби) Мета : навчати учнів зображати тварин в ілюстраціях до казок, передавати у живописному творі індивідуальні характеристики обраного казкового персонажа; закріпити поняття «Ілюстрація», «Художники-ілюстратори»; розвивати вміння насолоджуватися ілюстраціями до лі­тературних творів, аналізувати їх; прищеплювати любов до літературних творів, дбайливе став­лення до книжок№31 — У світі мультфільмівХудожники-мультиплікаториСтворення колективної роботи «Свято улюблених мультперсонажів» (пластилін) Мета : ознайомити з процесом створення мультфільмів; формувати ключових, мистецьких предметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті; всебічний художньо-естетичний розвиток особистості дитини, освоєння нею культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва; формувати прояви творчої ініціативи та намагання її реалізовувати, зокрема через втілення у практичній художньо-творчій діяльності (індивідуальній і колективній); удосконалювати навички ліплення з пластиліном: розкачування, розмазування, накладання, примазування; виховувати дружні відносини№32 — Театральна атмосфераБутафоріяВиготовлення корон для принца і принцеси (картон, кольоровий папір) №33 — Фантастичний кіносвітСтворення роботів-трансформерів (пластилін) (групова робота) №34 — Весняне різнобарв’яСтворення композиції «Квітковий весняний розмай» (фломастери або кольорові олівці)№35 — Підсумок за рік Конспекти уроків 3 класОпис роботи: пропоную вашій увазі конспект уроку з російської мови для 3 класу за УМК «Початкова школа XIX століття», виконаний у технологічній карті відповідно до ФГОСДаний матеріал буде корисним вчителям початкових класівЦей конспект вчить аналізувати літературний твір, знайомить учнів з творчістю Бальмонта; закріплює знання про виразних засобах мови; розвиває уяву, мовлення учнів, вміння узагальнювати, працювати в парахАвтор: Меркер Наталія Вікторівна, вчитель початкових класів МКОУ «Веселовська ЗОШ», Республіка Калмикія, Городовиковский район,ВеселеОпис матеріалу: Пропоную вам конспект уроку української мови на тему «Узагальнення знань про склад слова»Даний матеріал буде корисним вчителям початкових класівЦей конспект розроблений для узагальнення знань учнів з даної темиОпис матеріалу: пропоную вашій увазі конспект інтегрованого уроку з літературного читання для учнів 3 класу за УМК «Школа Росії»Опис матеріалу: завдяки використанню на даному уроці різних інтерактивних методів навчання, таких як групова робота, стратегії критичного мислення, формативное оцінювання, вчителю вдається організувати роботу по формуванню вміння учнів правильно писати приставки, незалежно від їх вимовиКонспект уроку математики у 3 класі по темі «Операції з багатозначними числами» із застосуванням освітньої технології: ділова граОпис матеріалу: Пропоную вам конспект уроку математики в 3-му класі з теми «Дії з багатозначними числами» із застосуванням елементу освітньої технології: ділова граДаний матеріал буде корисним для вчителів 3-х класів початкової школиАвтор: Левцова Олена Олександрівна, учитель початкових класів МКОУ «Муравьевская середня загальноосвітня школа», Омська область, Называевский район,МуравьевкаОпис матеріалу: Пропоную вам конспект уроку російської мови в 3 класі «Правопис ненаголошених голосних у корені слова»Даний матеріал буде корисним вчителям початкових класівОпис: Урок закріплення, вчитель використовує різні види контролю: засоби зворотного зв’язку, порівняння із зразком, індивідуальна і фронтальна перевіркаНа кожному етапі уроку йде робота по формуванню вміння реально оцінювати свої можливостіОпис матеріалу: Даний конспект містить матеріал про пам’ятки Астраханської області — Багдинско-Баскунчакском природному комплексіКорисний даний матеріал для уроків, де мета — знайомство учнів з особливо охоронюваними природними територіямиОпис роботи: Даний урок розроблено в рамках УМК « Початкова школа XXI століття»Підходячи до проблемних ситуацій, учні відкривають нові знанняВ ході уроку казковий персонаж активізує пізнавальний інтерес молодших школярівПлановані результати: предметні — навчитися визначати частини мови як великі групи за певними ознаками, знаходити відмінності між частинами мови, визначати їх граматичну роль у реченні; особистісні — вміти проявляти пізнавальний інтерес до нового навчального матеріалу, намагатися аналізувати причини неуспіху в своїй роботіАвтор: Корячихина Світлана Олександрівна, вчитель початкових класів Муніципального бюджетного освітньої установи середньої загальноосвітньої школи № 62 рНижнього НовгородаОпис матеріалу: Пропоную вашій увазі конспект уроку російської мови для дітей 3 класу з теми «Узагальнення знань про правопис розділових ъ і ь знаків»Даний матеріал може бути корисним вчителям початкових класівЦей конспект можна використовувати не тільки в традиційній системі, але і працюючи з іншими навчально-методичним комплектамКонспект уроку з письма та розвитку мовлення в 3 класі спеціального (корекційного) навчання по темі «НаголосРоль наголосу в слові, виділення наголошеного складу» Урок з письма та розвитку мовлення в 3 класі розроблений на основі Програми спеціальних (корекційних) освітніх установ VIII виду підготовчий, 1-4 класи під редакцією.ВВоронковоїМ: «Просвіта» 2010Автор: Сердобинцева Ірина Олександрівна, вчитель початкових класів, Державна Установа «Середня школа №22 відділу освіти акімату міста Костаная», рКостанай, Республіка КазахстанОпис: Конспект уроку з математики призначений для педагогів з теми «розв’язування задач» (до підручника Кучер Т.П., Акрамова.С.Математика, Атамұра 2011); аудиторія учні 3-го класуОпис матеріалу: Дана робота представляє літературно-методичний аналіз та конспект урокуДаний матеріал буде корисним у роботі вчителям початкових класівРозробки уроків були апробовані з учнями 3 класу1Познайомити учнів із творами Л.МТолстого «Акула»; збудити пізнавальну активність; формувати вміння підтверджувати свої відповіді текстом творуРобота на уроці ведеться в групахВелику увагу приділено розвитку творчих здібностей і здоровьесбережению, т при виконанні завдань діти багато рухаютьсяРоль учителя — спрямовує і координуєСтворюються умови для виховання культури спілкування, досягається рівність об’єктивних умов для кожного дитиниЗ’являється можливість контролювати рівень засвоєння ЗУН у хлопців усього класу при мінімальній витраті часуФормуються комунікативні, особистісні, пізнавальні УУД

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз