конспекти уроків фізкультури 3 клас

фізкультури уроків конспекти клас 3.

Мітки: Конспекти уроків з фізичної культури. Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2016-2017 навчальному році Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437 Завантажити методичні рекомендації на свій комп’ютер. Конспект уроку з фізичної культури, 11 клас (легка атлетика) Автор: Вчитель Молчанова Валентина Володиміровна Тема уроку: легка атлетика Головними критеріями у виставленні оцінок є комплексне оцінювання знань, техніки виконання рухової […] План – конспект уроку з фізичної культури для учнів 4 класу Школа м’ячів. Елементи баскетболу Автор: вчитель фізичної культури Шкамаріда Тетяна Станіславівна Матеріал підібраний для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Основної […] Комплекс ЗРВ зі скакалкою Автор: вчитель фізичної культури Тхір Назарій Володимирович Вправа 1П – О.С : скакалка внизу, складена вчетверо (Мал. 1). 1 – руки вгору; 2 – піднятися […] План – конспект уроку з фізичної культури для учнів 5 класу Автор: вчитель фізичної культури Тхір Назарій Володимирович Тема уроку: Гімнастика Місце проведення: Спортивний зал СЗОШ №7 м.

Львова. […] Особливості психофізичного виховання молодших школярів Автор: вчитель початкових класів Боговик Валентина Іванівна Бути здоровим – природне прагнення людини. Здоров´я – це не тільки відсутність хвороб, а й фізичне, психічне і […] Заняття з фізичної культури для дітей середньої групи “Зимові змагання” Автор: Вихователь ДНЗ Сьомик Надія Юріївна Мета: удосконалювати рухові навички та вміння; розвивати фізичні якості, окомір, координацію рухів; виховувати витримку, […] Етапи розвитку фізичної культури Автор: вчитель фізичної культури КОРМІЛЕЦЬ Сергій Володимирович Джeрeла виникнeння i рoзвиткy тeoрiї i мeтoдики фiзичнoгo вихoвання такi: Практика грoмадcькoгo життя. Пoтрeба cycпiльcтва в дoбрe фiзичнo пiдгoтoвлeних […] Розробка конспекту уроку з лижної підготовки Автор: вчитель фізичної культури Гладуняк Юрій Миколайович Місце проведення: спортивний майданчик школи. Інвентар: Лижі, лижні палиці, свисток, секундомір.

Завдання уроку: Повторити основи техніки поперемінного […] Конспект уроку з плавання для учнів 6 класу Автор: вчитель фізичної культури Гладуняк Юрій Миколайович Тема: Плавання.

Мета: 1.

Виховати потребу в учнів у систематичних заняттях фізичною культурою і свідомого […] 3 клас. Типові освітні програми 1-2 та 3-4 кл НУШ. Мій конспект Українська мова Відомості з мови і правопису 3 клас I семестр Для шкіл з російською мовою навчання За підручником Гавриш Маркотенко. Чесноти класної спільноти Сучасні форми виховної роботи 3 клас НУШ. Українська мова та читання Таблиці 3 клас НУШ. Українська мова та читання Розвиток зв’язного мовлення Таблиці 3 клас НУШ. Математика Таблиці 3 клас + Навчальний посібник НУШ. Мій конспект Літературне читання 3 клас Хорошковська. Мій конспект Інформатика 3 клас За підручником Коршунової. Мій конспект Математика 3 клас 1 семестр за підручником Богдановича Лишенка за оновленою програмою. Мій конспект Трудове навчання 3 клас до Сидоренка Котелянець Оновлена програма 2016. Електронний конструктор Українська мова 3 клас ІІ семестр За підручником Захарійчук Мовчун. Електроний конструктор Літературне читання 3 клас ІІ семестр За підручником Науменко.

Кожний вчитель в процесі навчання дітей має користуватись методичною літературою, яка допоможе здійснити правильну постановку викладання предметів, виділити головний матеріал, який потрібно дати учням, та структурувати урок. Тому методичні рекомендації 3 клас в 2018-2019 роках – потрібна річ в бібліотеці кожного вчителя. Особлива увага на сьогоднішній день в закладах освіти прикута до планування. Кожний вчитель і викладач повинні здійснювати розбиття уроків відповідно до дати викладання, що втілюється у календарному плануванні на основі встановленої програми. Таке календарне планування 3 клас відповідно до нової програми значно спрощує орієнтацію стосовно того, який матеріал потрібно давати учням, та як правильно заповнити журнал теоретичного навчання. Не менш важливими у роботі вчителя в 3 класі є плани-конспекти уроків. Математика, природознавство, українська мова, читання, інформатика та уроки духовності неможливі без чіткої постановки уроку і необхідного матеріалу для його викладення.

Це означає, що у кожного вчителя повинні бути власні конспекти на кожний урок. І для того, щоб спрости викладачу роботу, можна купити конспекти уроків 3 клас, а не розроблювати їх самостійно.

Розробки уроків 3 клас нова програма мають посідати окреме місце у методичній скарбничці вчителя. Постановка мети і задач уроку, мотивація та хід уроку, які містяться в такому матеріалі зможуть правильно скерувати учителя в процесі викладання матеріалу, передбаченого програмою початкової школи. В цих розробках запропоновані методи навчання, в тому числі інтерактивні, застосування яких здатне спровокувати активність учнів та їх цікавість до уроку. Окрім конспектів, календарних планів, методичних розробок уроків та рекомендацій вчителям на сторінках Bookletka.com ви зможете відшукати ще більше корисної інформації. У нас на сайті ви відшукаєте для себе багато корисних та цікавих посібників для вчителів за цінами видавництв.

Доставака здійснюються у міста Харків, Одеса, Львів, Дніпро, Київ і по всій території України. Щоб учням було цікаво на уроках, потрібно постійно вдосконалювати свої знання та викладання, користуючись додатковою та методичною літературою. 3 клас. Категорія: 2 клас. Конспект уроку з літературного читання для учнів 2 класу на тему: Виразне читання оповідання “Як зайчик грівся проти місяця” Автор: Вчитель початкових класів Глушко Галина Володимирівна Конспект уроку з літературного […] Конспект уроку математики 2 клас Автор: вчитель початкових класів Петренко Світлана Михайлівна Тема: «Складання таблиці множення числа 3.Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на ділення.» Мета: ознайомити учнів […] Конспект уроку з природознавства для 2 класу на тему: “Як звірі готуються до зими?” Автор: вчитель початкових класів Іванічева Ольга Олексіївна Урок є складовою частиною теми «Природа восени», метою якої […] Easy English Збірка віршів – презентацій лексики для учнів початкової школи Автор: вчитель англійської мови Семенюк Валентина Миколаївна Методичний посібник – поурочні міні-презентації до підручника О. Карпюк “English-1” Вчимо лексику […] Конспект уроку з природознавства для 2-го класу на тему: Людина в довкіллі. Бережіть себе і людей навколо нас Автор: вчитель початкових класів Морозова Вікторія Петрівна Розробка даного уроку з природознавства […] Конспект уроку з української мови для 2-го класу на тему: Поняття про речення. Основні ознаки речення Автор: вчитель початкових класів Морозова Вікторія Петрівна Розробка даного уроку з української мови сприяє […] Інтегрований урок фізичної культури, «Олімпійський тиждень», для учнів початкових класів із застосуванням інтерактивних технологій Автор: вчитель фізичного виховання Міщенко Світлана Юріївна Познайомити учнів з олімпійською символікою. Підвищення інтересу учнів до […] Інтерактивні вправи для основної частини уроку на тему “Власні і загальні іменники” Автор: Вчитель початкових класів Чубейко Наталія Василівна Інтерактивні технології навчання – величезний крок у ефективній організації навчального процесу. […] Конспект уроку з основ здоров’я за темою “Безпека на дорозі” 2 клас (з використанням прийомів уроків з розвитку творчих здібностей) Автор: вчитель початкових класів Гольцова Олена Володимирівна Урок з […] Вірші для учнів початкових класів про правила діалогічного мовлення Автор: учитель початкових класів Гордієнко Наталія Василівна Вірші на застосування правил діалогічного мовлення дають можливість учням початкових класів швидше запам’ятовувати навчальний […] Конспекти уроків рідної мови (української мови) у 3 класі (Вашуленко М.) Збірник розробок уроків Конспекти уроків рідної мови (української мови) у 3 класі (Вашуленко М.) з української мови 3 клас з серії Інше — 0 рік. Урок 1. Мова й мовлення. Мова як найважливіший засіб людського спілкування. Рідна мова, мова державна. Український алфавіт Урок 2. Наша рідна мова.

Мова інших народів. Близькоспоріднені мови Урок 3. Усне мовлення, його основні особливості. Урок 4. Особливості писемного мовлення Урок 5. Культура мовлення Урок 6. Слова ввічливості Урок 7. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 8. Текст. Розвиток уявлень про текст. Тема і мета тексту. Добір заголовків до тексту Урок 9. Визначення теми й теми у текстах різних типів Урок 10. Абзац тексту Урок 11. Зв’язки між реченнями в тексті. Частини тексту Урок 12. Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів Урок 13. Складання текстів-інструкцій 34 Урок 14.

Особливості текстів-листів. Написання листа Урок 15. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 16. Складання письмових запрошень і привітань. Правило написання адреси Урок 17. Узагальнюючий урок з теми «Текст». Перевірний тест Урок 18. Повторення вивченого про речення Урок 19. Види речень за метою висловлювання. Окличні речення. Інтонування речень Урок 20. Звертання. Розділові знаки при звертаннях Урок 21. Головні та другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні Урок 22. Закріплення знань про члени речення. Встановлення зв’язку слів у реченні Урок 23. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 24.

Підсумковий урок з теми «Речення». Мовна тема «Мова і мовлення. Речення» Урок 25. Слово. Значення слова. Слово з прямим і переносним значенням Урок 26. Слова, що мають кілька значень Урок 27.

Слова, які звучать і пишуться однаково. Урок 28. Слова, близькі за значенням (синоніми). Урок 29. Ознайомлення з фразеологізмами. Навчальне аудіювання Урок 30. Слова, протилежні за значенням (антоніми) Урок 31. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 32. Диктант. Перевірка орфографічних та пунктуаційних навичок Урок 33. Будова слова. Закінчення слова. Роль закінчень для зв’язку слів у реченні Урок 34. Основа слова Урок 35. Загальне уявлення про частини основи. Урок 36. Спільнокореневі слова. Корінь слова Урок 37. Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та форм того самого слова Урок 38. Розрізнення слів з омонімічними коренями Урок 39. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 40. Чергування голосних о, е, і в коренях слів. Урок 41. Чергування приголосних звуків [г, к, х] — [з, ц, с] — [ж, ч, ш] у коренях слів Урок 42. Спостереження за вимовою слів з ненаголошеними [е], [и]. Правило написання слів з цими звуками Урок 43. Перевірка правильності написання слів з ненаголошеними голосними [е] та [и] Урок 44. Закріплення правил про вимову й правопис слів з ненаголошеними [е], [и] Урок 45. Контрольна робота. Аудіювання Урок 46. Вимова, правопис слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом Урок 47. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 48. Дзвінкі й глухі приголосні. Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними Урок 49. Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів та складів перед наступним глухим приголосним Урок 50. Явища заміни в коренях дзвінких звуків глухими і навпаки. Зоровий диктант Урок 51.

Ознайомлення з префіксом як значущою частиною слів Урок 52. Префікси й прийменники Урок 53. Правопис префіксів роз, без Урок 54. Перевірка орфографічних та пунктуаційних умінь Урок 55. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 56. Вимова і правопис слів з префіксами з, с Урок 57. Закріплення правила про вимову й правопис слів з префіксами з, с Урок 58. Правило вживання апострофа після префіксів Урок 59. Закріплення правила вживання апострофа після префіксів Урок 60. Суфікс як значуща частина слова Урок 61. Правопис слів із суфіксом ар. Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу функцію Урок 62. Перевірка знань з мови й мовлення, мовних умінь і навичок (тести) з теми «Будова слова» Урок 63. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 64. Аналіз тестової роботи. Закріплення вивченого з теми «Будова слова» Урок 65.

Загальне уявлення про частини мови: іменник, прикметник, дієслово, прийменник. Зіставлення іменників, прикметників, дієслів за їх значенням, питаннями, роллю в реченні Урок 66. Логічні вправи на розрізнення слів за родовими й видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови Урок 67. Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за зв’язками з іншими словами Урок 68. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 69. Загальне поняття про іменник (питання, значення, роль та зв’язок з іншими словами в реченні). Іменники, що означають назви істот та назви неістот Урок 70. Власні й загальні іменники.

Велика буква у власних іменниках Урок 71. Закріплення навичок правопису загальних і власних іменників Урок 72. Поняття предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників. Вправи на творення іменників від прикметників Урок 73. Поняття предметності на прикладі іменників, що означають дію. Практичні вправи у творенні іменників від дієслів за зразком Урок 74. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 75. Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній Урок 76. Вправи на визначення роду іменників Урок 77. Змінювання іменників за числами. Спостереження за іменниками, які вживаються тільки в однині або у множині Урок 78. Змінювання іменників за питаннями прийменника й закінчення як засіб зв’язку слів у реченні Урок 79. Перевірна робота за темою «Частини мови. Іменник» Урок 80. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 81. Загальне питання про прикметник (питання, значення, роль у реченні) Урок 82. Зв’язок прикметників з іменниками Урок 83. Вправи на встановлення зв’язку прикметників з іменниками Урок 84. Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками Урок 85. Перевірка орфографічних та пунктуаційних умінь Урок 86. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 87. Закріплення вміння змінювати прикметники за числами, ставити питання до прикметників, редагувати текст Урок 88. Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників Урок 89. Вправи на визначення роду й числа прикметників за іменником Урок 90. Повний аналіз прикметників як частини мови Урок 91. Спостереження за вживанням прикметників у прямому й переносному значенні Урок 92. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 93. Мовна тема «Іменник.

Прикметник» Урок 94. Закріплення й узагальнення знань про прикметник Урок 95. Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з імен-ником в реченні Урок 96. Спостереження за роллю дієслів у реченні і тексті. Дієслова-синоніми та дієслова-антоніми. Урок 97. Змінювання дієслів за часами Урок 98. Розвиток зв’язного мовлення Урок 99. Вправи на розрізнення часових форм дієслів Урок 100. Закріплення знань про часові форми дієслів Урок 101. Контрольне списування Урок 102. Змінювання дієслів минулого часу за родами Урок 103. Вправляння у змінюванні дієслів минулого часу за родами. Складання усного опису дятла за ілюстрацією Урок 104. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 105. Контрольне аудіювання. Змінювання дієслів за часами Урок 106.

Неозначена форма дієслова Урок 107. Творення неозначеної форми дієслів доконаного виду від форм недоконаного Урок 108. Розрізнення дієслів неозначеної форми за питаннями що робити? що зробити? Урок 109. Творення часових форм від неозначеної форми дієслова Урок 110. Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 111. Написання не з дієсловом Урок 112. Вправляння у розборі дієслова як частини мови Урок 113. Мовна тема «Дієслово» Урок 114. Повторення вивченого за рік. Звуки та букви. Апостроф. Перенос слів Урок 115. Перевірка орфографічних та пунктуаційних навичок Урок 116. Речення Урок 117.

Урок розвитку зв’язного мовлення Урок 118.

Підсумковий урок.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз