розробки уроків я і україна 4 клас

4 і я уроків клас україна розробки.

. Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсуНазва: Українська мова4 класI семестр (за підручником М Вашуленка,ГДубовик, ОІМельничайко) Автор(и): МОВолодарська, ГПМазурок, ОМПілаєва Серія: «Мій конспект» Мова: українська Рік тиражування: 2015 Місто: Харків Видавництво: ВГ «Основа» Сторінка: 158, [2] Формат: pdf ISBN 978-617-00-2484-8 Зміст: Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків української мови в 4 класі (I семестр), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми для загальноосвітніх закладів із навчанням українською мовою (у редакції 2014 р.) за підручником М Вашуленка,ГДубовик, ОІМельничайко, (К: Видавничий дім «Освіта», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсуНазва: Трудове навчання4 клас (за підручником ІМВеремійчика,ПТименка) Автор(и): М Толмачова Серія: «Мій конспект» Мова: українська Рік тиражування: 2015 Місто: Харків Видавництво: ВГ «Основа» Сторінка: 96 Формат: pdf ISBN 978-617-00-2480-0 Зміст: Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків трудового навчання в 4 класі, складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2014 р.) за підручником ІМВеремійчика,ПТименка (К: Видавництво «Генеза», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсуНазва: Природознавство4 клас (за підручником І Грущинської) Автор(и): МОВолодарська Серія: «Мій конспект» Мова: українська Рік тиражування: 2015 Місто: Харків Видавництво: ВГ «Основа» Сторінка: 200 Формат: pdf ISBN 978-617-00-2502-9 Зміст: Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків природознавства в 4-му класі, складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2014 р.) за підручником І Грущинської (К: Видавничий дім «Освіта», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволять творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсуНазва: Природознавство4 клас (за підручником ТГГільберг, Т

Сак) Автор(и): МОВолодарська Серія: «Мій конспект» Мова: українська Рік тиражування: 2015 Місто: Харків Видавництво: ВГ «Основа» Сторінка: 200 Формат: pdf ISBN 978-617-00-2471-8 Зміст: Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків природознавства у 4 класі, складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2014 р.) за підручником ТГГільберг, Т Сак (К: Видавництво «Генеза», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсуНазва: Основи здоров’я4 клас (за підручником О Гнатюк) Автор(и): МОВолодарська Серія: «Мій конспект» Мова: українська Рік тиражування: 2015 Місто: Харків Видавництво: ВГ «Основа» Сторінка: 104 Формат: pdf ISBN 978-617-00-2466-4 Зміст: Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків курсу «Основи здоров’я» у 4 класі, складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2014 р.) за підручником О Гнатюк (К: Видавництво «Генеза», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсуНазва: Основи здоров’я4 клас (за підручником І Беха, Т Воронцової, Пономаренка, Страшка) Автор(и): МОВолодарська Серія: «Мій конспект» Мова: українська Рік тиражування: 2015 Місто: Харків Видавництво: ВГ «Основа» Сторінка: 111, [1] Формат: pdf ISBN 978-617-00-2423-7 Зміст: Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків курсу «Основи здоров’я» в 4 класі, складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2014 р.) за підручником І Страшка (К: Видавництво «Алатон», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсуНазва: Математика4 класІІ семестр (за підручником М Богдановича, ГПЛишенка) Автор(и): МОВолодарська, НОКовальчук, ГПМазурок,ІНастенко, О Тонконог Серія: «Мій конспект» Мова: українська Рік тиражування: 2015 Місто: Харків Видавництво: ВГ «Основа» Сторінка: 174, [2] Формат: pdf ISBN 978-617-00-2501-2 Зміст: Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків математики в 4 класі (II семестр), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2014 р.) за підручником М Богдановича, ГПЛишенка (К: Видавництво «Генеза», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсуНазва: Математика4 класI семестр (за підручником М Тонконог Серія: «Мій конспект» Мова: українська Рік тиражування: 2015 Місто: Харків Видавництво: ВГ «Основа» Сторінка: 159, [1] Формат: pdf ISBN 978-617-00-2494-7 Зміст: Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків математики в 4 класі (I семестр), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2014 р.) за підручником М

Богдановича, ГПЛишенка (К: Видавництво «Генеза», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсуНазва: Літературне читання4 класI семестр (за підручником ОЯСавченко) Автор(и): НОКовальчук,ІНастенко Серія: «Мій конспект» Мова: українська Рік тиражування: 2015 Місто: Харків Видавництво: ВГ «Основа» Сторінка: 104 Формат: pdf ISBN 978-617-00-2443-5 Зміст: Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків літературного читання в 4 класі (I семестр) для шкіл з українською мовою навчання, складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2014 р.) за підручником ОЯСавченко (К: Видавничий дім «Освіта», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсу My-konspekt.at.uaСерія посібників «Мій конспект» ПредметДрузі сайтуСтатистикаНазва: Я і УкраїнаГромадянська освіта 4 клас (Серія «Мій конспект») Автор: О Біловус,ФВолошина, ТПКушнір, ЛЛНаконечна Видавництво: Основа Рік видання: 2012 Кількість сторінок: 89 Формат файлу.pdf Розмір файлу: 0.41 mb Мова: українськаПосібник містить орієнтовне календарне планування та плани-конспекти уроків курсу «Я і Україна» (громадянська освіта) в 4 класі, складені відповідно до вимог чинної програмиЗадля зручності використання всі розробки розміщено на відривних аркушахМісця для записів дозволять творчому вчителеві, користуючись запропонованими матеріалами як основою, скласти власні конспекти уроків4 клас І семестр УКРАЇНА — РІДНИЙ КРАЙ Урок 1Скажи своє слово про Україну Урок 2Звідки походить назва нашої країни? Урок 3Назви наших міст, сіл, рік, озер Урок 4Я твій син, Україно! За що шанують українців? ЛЮДИНА Урок 5Радість життя Урок 6Людське «Я» Урок 7Дбай про своє добре ім’я Урок 8Людські чесноти Урок 9Досягнення Урок 10Людина серед людей Урок 11Про культуру зблизька Урок 12Винаходи людства Урок 13Чи варто бути правдивим?

Урок 14Тримайся з гідністю Урок 15Правила гостинності Урок 16Перевірна роботаІІ семестр ПРАВИЛА ЖИТТЯ В СУСПІЛЬСТВІ Урок 17ПравопорушенняТелефонний тероризм Урок 18БайдужістьКонфліктні ситуації Урок 19Совість Урок 20Передбачай наслідки своїх учинків Урок 21Що означає бути справедливимГРОМАДЯНСЬКІ ПРАВА Й ОБОВ’ЯЗКИ Урок 22СимволікаЩо це таке? Знаймо й шануймо символи свого краю Урок 23Державні символи України Урок 24Українська мова — державна мова України Урок 25Основні права й обов’язки громадянина Урок 26Взаємні права й обов’язки батьків і дітейКУЛЬТУРНА СПАДЩИНА НАРОДУ Урок 27Культурна спадщинаТурбота кожного про культурну спадщину Урок 28Творчість українських художників Урок 29Пам’ятки природи України Урок 30Головна скарбниця давньоукраїнської культури Уроки 31–32Державні, релігійні та народні свята в Україні Уроки 33–34Підсумковий урокПеревірна робота ЛітератураI семестр УКРАИНА — РОДНОЙ КРАЙ Урок 1Скажи свое слово о Украине Урок 2Откуда пошло название нашей страны? Урок 3Названия наших городов, сел, рек, озер Урок 4Я твой сын, Украина!

За что уважают украинцев? ЧЕЛОВЕК Урок 5Радость жизни Урок 6Человеческое «Я» Урок 7Заботься о своем добром имени Урок 8Человеческие добродетели Урок 9Достижения Урок 10Человек среди людей Урок 11О культуре вблизи Урок 12Изобретения человечества Урок 13Стоит ли быть правдивым? Урок 14Держись с достоинством Урок 15Правила гостеприимства Урок 16Проверочная работаII семестр ПРАВИЛА ЖИЗНИ В ОБЩЕСТВЕ Урок 17ПравонарушенияТелефонный терроризм Урок 18РавнодушиеКонфликтные ситуации Урок 19Совесть Урок 20Предвидь последствия своих поступков Урок 21Что значит быть справедливымГРАЖДАНСКИЕ ПРАВА И ОБЯЗАННОСТИ Урок 22СимволикаЧто это такое? Знай и уважай символы своего края Урок 23Государственные символы Украины Урок 24Украинский язык — государственный язык Украины Урок 25Основные права и обязанности гражданина Урок 26Взаимные права и обязанности родителей и детейКУЛЬТУРНОЕ НАСЛЕДИЕ НАРОДА Урок 27Культурное наследиеЗабота каждого о культурном наследии Урок 28Творчество украинских художников Урок 29Памятники природы Украины Урок 30Главная сокровищница древнеукраинской культуры Уроки 31-32Государственные, религиозные и народные праздники в Украине Уроки 33-34Итоговый урокПроверочная работа Литература Богдановича, ГПЛишенка (К: Видавництво «Генеза», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсуНазва: Літературне читання4 класI семестр (за підручником ОЯСавченко) Автор(и): НОКовальчук,ІНастенко Серія: «Мій конспект» Мова: українська Рік тиражування: 2015 Місто: Харків Видавництво: ВГ «Основа» Сторінка: 104 Формат: pdf ISBN 978-617-00-2443-5 Зміст: Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків літературного читання в 4 класі (I семестр) для шкіл з українською мовою навчання, складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2014 р.) за підручником ОЯСавченко (К: Видавничий дім «Освіта», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсу Конспекти уроків Я у світі 4 класУкраїна- рідний край (Інформаційно – пошуковий проект4 клас) Автор: Корнієнко Світлана Іванівна Навчальний заклад: Комунальний заклад «Олександрівський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів» Гречаноподівської… Культурна спадщина українського народу (4 класЯ у світі) Автор: Яцюк Антоніна Володимирівна Навчальний заклад: Харківська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів №164 Харківської міської ради Харківської області… Інтегрований урок-проект у 4 класі «Зимуючі птахи» + ПрезентаціяАвтор: Бугайова Тетяна Олександрівна Навчальний заклад: Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №126 Харківської міської ради Харківської області… СимволікаЩо це таке? Національні символи України (4 класЯ у світі) Автор: Дробуш Тетяна Яківна Навчальний заклад: Глиннівський НВК “ЗНЗ І-ІІІ ступенів-ДНЗ” Тема: СимволікаЩо це таке? Національні… Людина має творити доброРозвиток зв’язного мовленняЕсе «Чому важливо бути доброю людиною?» (4 класІнтегрований урок з української мови та Я у світі) + ПрезентаціяАвтори: Сергійко Світлана Володимирівна, Висоцька Катерина Володимирівна Навчальний заклад: Воздвиженський НВК: ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ Ямпільської… Конспект інтегрованого уроку у 4 класі «Я у світі» та «Математика»: Бюджет сім’їЕкономія та збереження майнаДії з багатоцифровими числамиАвтор: Тугаєва Юлія Олександрівна Навчальний заклад: Старокостянтинівська ЗОШ І-ІІІ ст.№8 Старокостянтинівської міської ради Хмельницької області Конспект інтегрованого… Будьте дружелюбними (4 класЯ у світі) + ПрезентаціяАвтор: Кравець Антоніна Миронівна Навчальний заклад: НВК “ЗОШ І ступеня – ДНЗ”.Малі Бірки Тема: Будьте дружелюбними.… Знаймо й шануймо символи свого краю Урок 23Державні символи України Урок 24Українська мова — державна мова України Урок 25Основні права й обов’язки громадянина Урок 26Взаємні права й обов’язки батьків і дітейКУЛЬТУРНА СПАДЩИНА НАРОДУ Урок 27Культурна спадщинаТурбота кожного про культурну спадщину Урок 28Творчість українських художників Урок 29Пам’ятки природи України Урок 30Головна скарбниця давньоукраїнської культури Уроки 31–32Державні, релігійні та народні свята в Україні Уроки 33–34Підсумковий урокПеревірна робота ЛітератураСодержание на русском языке Ориентировочное календарное планированиеI семестр УКРАИНА — РОДНОЙ КРАЙ Урок 1Скажи свое слово о Украине Урок 2Откуда пошло название нашей страны? Знай и уважай символы своего края Урок 23Государственные символы Украины Урок 24Украинский язык — государственный язык Украины Урок 25Основные права и обязанности гражданина Урок 26Взаимные права и обязанности родителей и детейКУЛЬТУРНОЕ НАСЛЕДИЕ НАРОДА Урок 27Культурное наследиеЗабота каждого о культурном наследии Урок 28Творчество украинских художников Урок 29Памятники природы Украины Урок 30Главная сокровищница древнеукраинской культуры Уроки 31-32Государственные, религиозные и народные праздники в Украине Уроки 33-34Итоговый урокПроверочная работа Литература Богдановича, ГПЛишенка (К: Видавництво «Генеза», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсуНазва: Літературне читання4 класI семестр (за підручником ОЯСавченко) Автор(и): НОКовальчук,ІНастенко Серія: «Мій конспект» Мова: українська Рік тиражування: 2015 Місто: Харків Видавництво: ВГ «Основа» Сторінка: 104 Формат: pdf ISBN 978-617-00-2443-5 Зміст: Посібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків літературного читання в 4 класі (I семестр) для шкіл з українською мовою навчання, складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2014 р.) за підручником ОЯСавченко (К: Видавничий дім «Освіта», 2015)Задля зручності використання всі розробки розміщені на відривних аркушахПоля для записів дозволяють творчому вчителеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні плани-конспекти уроків курсу My-konspekt.at.uaСерія посібників «Мій конспект» ПредметДрузі сайтуСтатистикаНазва: Літературне читання 4 класІ семестр (за підручником ОЯСавченко) (Серія «Мій конспект»)Нова програма Автор: НОКовальчук,ІНастенко Видавництво: Основа Рік видання: 2015 Кількість сторінок: 104 Формат файлу.pdf Розмір файлу: 0.86 mb Мова: українськаПосібник містить орієнтовне календарне планування та розробки уроків літературного читання в 4-му класі (І семестр) для шкіл з українською мовою навчання, складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2014 р.) за підручником ОЯСавченко (К: Видавництво «Освіта», 2015)Для вчителів початкової школиРозділ першийІЗ СКАРБНИЦІ УСНОЇ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ Урок 1Вступ до розділу «Із скарбниці усної народної творчості»За Софією ГрицоюНаші джерела Уроки 2–3Мудра дівчина(Українська народна казка) Урок 4Без труда нема плода (Народна притча) Урок 5У пригоді (Народна притча)Записала Олена Пчілка Урок 6Урок позакласного читанняКазка мудрістю багатаПобутові казки Урок 7Хліб і золото (Народна легенда) Урок 8Місто Сміла (Народна легенда) Урок 9Стоїть явір над водою (Українська народна пісня) Урок 10Котився віночок по полю (Українська народна пісня) Урок 11ШвачкаСин та матиЗаписав Борис Грінченко Урок 12Урок позакласного читанняНародні легенди Урок 13Українські народні прислів’яПрислів’я народів світу Урок 14Скоромовки Урок 15Загадки Урок 16Галина КирпаМова моя Урок 17Перевір свої досягнення Урок 18Урок позакласного читанняСторінками народної творчостіРозділ другийЩО БУЛО НА ПОЧАТКУ СВІТУУрок 19Створення світу Урок 20Ольга БондарукМіфи про створення світу та людей Уроки 21–22Дедал та ІкарПереказала Катерина Гловацька Урок 23Як ще не було початку світа(Українська народна обрядова пісня)Записала Євгенія Ярошинська Урок 24Урок позакласного читанняМіфи Стародавньої Греції Уроки 25–26За Сергієм ПлачиндоюГнів Перуна Урок 27Перевір свої досягненняРозділ третійСТОРІНКАМИ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ Урок 28Олександр ОлесьНаші предки — слов’яни Урок 29Олександр ОлесьЯрослав Мудрий Урок 30Урок позакласного читанняСторінками історії України (за поезіями Олександра Олеся із книги «Княжа Україна») Урок 31Іван Крип’якевичКниги за княжів часів Урок 32Дмитро БілоусУ назвах міст і сіл словаУрок 33Алла КовальМісто Чернігів Урок 34Марія ХоросницькаЗвідки в міста назва — Львів Урок 35Урок позакласного читанняКозацькому роду нема переводу Уроки 36–38Марія ПригараКозак Голота Урок 39Іван ГнатюкКозацький дуб Урок 40Іван БоднарчукНа новій землі Урок 41Тамара КоломієцьЯлинка мого дитинства (Спогади) Урок 42Урок позакласного читанняБез верби й калини нема України (Українські казки та легенди про вербу і калину) Уроки 43–44Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор? Уроки 45–46Дмитро ПавличкоНаш прапорНаталка ПокладГімн Урок 47Перевір свої досягнення Урок 48Урок позакласного читанняДержавні символи у творах українських поетів Конспекти уроків з предмету Я у світі 4 класМетодичний посібник для вчителя — БібікЗбірник розробок уроків Конспекти уроків з предмету Я у світі 4 класМетодичний посібник для вчителя — Бібік з я у світі 4 клас з серії Нова програмаПочаткова школа — 2015 рікКалендарно-тематичний план, Орієнтовані розробки уроків з предмету Я у світі, Методичні настанови, Матеріали для варіативної організації уроку, Сторінки самоосвіти24 Правила життя в суспільствіПередбачай наслідки своїх вчинків (Продовження теми і мети попереднього уроку) 25 Правила життя в суспільствіЗа скоєне відповідають перед законом (Продовження теми і мети попереднього уроку) Посібник продовжує структурну й методичну лінії видання для роботи у 3 класіВін є складником комплекту, до котрого ввійшли: Я у світі: підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів НБібік— Харків: Видавнича група «Основа», 2015— 160Я у світі4 клас: робочий зошит: до підручика НБібік НБібік, ГБондарчук— Харків: Видавнича група «Основа», 2015— 64Я у світі4 клас: експрес-контроль: до підручника НБібік НБібік, ГБондарчук— Харків: Видавнича група «Основа», 2015— 64В посібнику задіяно усі названі вище видання, передбачено варіативний матеріал для вибору учителем відповідно до конкретного класу, рівня навчальних потреб й переваг школярівСтруктура посібника включає настановчу частину (методичний коментар), календарно-тематичне планування, розробки уроків Мета : Поглибити знання дітей про свою Батьківщину, про красу і неповторність рідного краю, виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю, любов до Батьківщини, української мови, №002 — Твоя школаКоли і де з’явилися перші школи? Мета : ознайомити учнів з історією відкриття перших шкіл, їх значенням у житті людини; поглибити та систематизувати знання учнів про школу становлення освіти у світі та Україні; розвивати інтерес до пізнання і збереження традицій школи; виховувати почуття гордості за свій навчальний заклад№003-4 — Твоя школаШкільне приладдя: від минулого до сучасногоПроєкт-дослідження: «Історія моєї школи» Мета : ознайомити учнів із виникненням першої школи, шкільним приладдям, розширювати словниковий запас учнів, розвивати їх зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до речей, якими ми користуємось№005 — Дорога до успіху, до професіїМета : Ознайомити учнів із складовими успіху: працьовитість, натхнення, знання, наполегливість, відповідальність; навчити, що допомагає досягти успіху, а що заважає людині стати успішноюРозширити знання учнів про видатних людейРозвивати пізнавальний інтерес№006 — Приватний і громадський простірМета : Учити учнів розпізнавати зони особистого простору; сприяти розвитку навичок комунікації; ознайомити із правилами ефективного спілкування; розвивати вміння ввічливо спілкуватися, підтримувати тему розмови; виховувати толерантність№007 — Приватний і громадський простірПравила поведінки в громадських місцяхМета : поглибити знання дітей про різні види громадських місць та правила поведінки у них; та формування ключових компетентностей: уміння вчитися: дослідити важливість правил користування транспортом, розвивати вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації; виховувати бажання наслідувати зразки культурної поведінки, приязних і ввічливих стосунків між людьми№008-9 — Дбаю про свою безпекуМета : Упорядкування і поглиблення уявлень учнів про безпечну поведінку; важливість дбати про свою безпеку в різноманітних життєвих обставинах; навчити розпізнавати ризики спілкування з незнайомцями; тренування безпекових навичок в зімітованих ситуаціяхУзагальнити та повторити знання учнів№010 — Природа — частина навколишнього середовищаМета : Формувати в учнів уявлення про навколишній світ і природу, вміння групувати об’єкти (належить, не належить до природи), вміння аналізувати і роботи висновки, доводити свою думку; розвивати спостережливість і кмітливість; виховувати бережливе ставлення до природи; формувати потребу у пізнанні природи№011 — Дивовижні явища природиМета : ознайомити учнів з поняттям «явища природи», «сезонні явища»; учити встановлювати відповідність між фотоілюстраціями явищ природи і назвами пір року, розвивати спостережливість, допитливість, увагу; прищеплювати бажання працювати в групі, виховувати інтерес до явищ навколишнього світу№012 — Що і як я досліджуюМета : навчити розрізняти та використовувати різноманітні прилади для проведення досліджень та спостережень; вивчити будову термометра; формувати здатність до пошуку та засвоєння нових знань; виховувати любов до природи№013 — Вчимося спостерігатиВизначаємо висоту Сонця за допомогою гномонаМета : вдосконалити вміння вести спостереження за явищами природи, оформляти результати спостережень, розширювати уявлення учнів про висоту сонця на небосхилі, що таке гномон; навчити встановлювати залежність між висотою Сонця на небосхилі і довжини тіні від гномона, між висотою Сонця і кількістю тепла, яке воно посилає на землю; формувати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки в природі; виховувати бажання бачити її красу й охороняти, примножувати природні багатства№014 — Вчимося спостерігатиШишка-синоптикПрогнозуємо погоду за хмарамиМета : Дати уявлення про види хмар; розвивати вміння створювати образ об’єкта; вчити спостерігати за погодою свого краю; розвивати кмітливість; виховувати розуміння важливості для людей знань про погоду та її змінивиховувати естетичне сприйняття навколишнього світу№015 — Тіла навколо насМета : довести до свідомості учнів, що предмети неживої природи, організми та предмети, виготовлені людиною, — це тіла, а тіла складаються з речовин; формувати вміння розрізняти тіла і речовини в природі; пояснювати взаємозв’язки між об’єктами та явищами живої і неживої природи, вивчати тіла та явища природи розвивати вміння працювати в парах і вести прості діалоги; виховувати інтерес до вивчення природи№016 — Сторінка дослідниківДосліджуємо речовиниМета : дослідити такі речовини як цукор, сіль і крохмаль, продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення№017 — ВодаМета : формувати уявлення дітей про значення прісної води для живих організмів, дослідити де знаходиться прісна вода у природі, виховувати бережливе ставлення до прісної води№018 — Сторінка дослідниківДосліджуємо властивості водиМета : досліджувати властивість води як розчинника, дослідити сіль та крейду на розчинність у воді; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення№019 — Колообіг води в природіМета : поглибити знання учнів про значення води, познайомити з кругообігом води в природі, розвивати логічне мислення, спостережливість, вчити міркувати на запропоновану тему, самостійно робити висновки, виховувати любов до природи, бережне відношення до неї№020 — Як вода потрапляє в наш дімМета : Розказати дітям який шлях проходить вода, перш ніж потрапити в наш дім, дослідити, як фільтри очищують воду, виховувати бережливе ставлення до води і свого здоров’я№021 — ПовітряМета : з’ясувати склад і значення повітря в природі; вчити дітей досліджувати властивості повітря, фіксувати і аналізувати результати; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природи, здатність спілкуватися в процесі спільної роботи№022 — Сторінка дослідниківДосліджуємо властивості повітряМета : з’ясувати властивості повітря; вчити дітей досліджувати властивості повітря, проводити досліди, фіксувати і аналізувати результати; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення природи, здатність спілкуватися в процесі спільної роботи№023 — Гірські породиКорисні копалиниМета : формувати уявлення учнів про гірські породи, корисні копалини, значення гірських порід у природі; ознайомити учнів з утворенням гірських порід, виробляти вміння розрізняти гірські породи; описувати використання корисних копалин у господарській діяльності, розвивати навички дослідницькою роботи, логічне мислення, спостережливість; виховувати пізнавальний інтерес№024 — Сторінка дослідниківДосліджуємо властивості корисних копалинМета : Вчити учнів проводити досліди, досліджувати властивості гірських порід, виробляти вміння розрізняти гірські породи; описувати використання корисних копалин у господарській діяльності, розвивати навички дослідницькою роботи, логічне мислення, спостережливість; виховувати пізнавальний інтерес№025 — ҐрунтСклад і утворенняДоглядМета : уточнити і розширити уявлення учнів про ґрунт; дослідити склад ґрунту; показати його значення для живої природи і господарської діяльності людини; формувати вміння спостерігати, аналізувати, робити висновки; виховувати бажання піклуватися про природу своєї місцевості№026 — Сторінка дослідниківДосліджуємо властивості ґрунтуМета : вчити учнів проводити дослідження, дослідити склад ґрунту, його властивості, формувати вміння спостерігати, аналізувати, робити висновки; виховувати бажання піклуватися про природу своєї місцевості№027-28 — Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» Мета : Пригадати що таке довкілля, показати негативний вплив діяльності людини на довкілля; разом з учнями розробити правила, які допомагають зменшувати шкідливий вплив на довкіллярозвивати логічне мислення, вміння і навички працювати з додатковою літературою, систематизувати та узагальнювати матеріал, вибирати головне, робити висновкивиховувати почуття відповідальності за долю рідної Землі, за майбутнє планети, дбайливе ставлення до природи, особисту відповідальність за охорону навколишнього середовища№029 — Ми всі різні: звичаї і традиціїМета : дати учням уявлення про різноманітність людей, рослин, птахів, звірів у світі, пояснити, чим схожі та чим відрізняються люди, які живуть на землі; розповісти про свято Святого Миколая, про звичаї українського народу; розвивати пізнавальний інтерес, розвивати допитливість, мислення, зв’язне мовлення, виховувати повагу до представників інших народів№030 — РослиниБудова рослинМета : ознайомити учнів з будовою рослин, формувати вміння розрізняти органи рослин, називати їх, з’ясувати значущість кожної частини рослин; розвивати увагу, мислення, мовлення; виховувати естетичне сприймання рослин, дбайливе ставлення до природи№031 — Рослини — живі організмиДерева, кущі, трав’янисті рослиниМета : Сформувати у учнів уявлення про рослину, як цілісний організм; формувати в учнів поняття «дерева», «кущі», «трав’янисті рослини»; розвивати уявлення про різноманітність рослин; вчити порівнювати їх, розрізняти за певними ознаками, розвивати спостережливість, увагу, виховувати бажання доглядати за рослинами та оберігати їх№032 — Різноманітність рослин у природіМета : дати уявлення про рослини; повторити ознаки рослин, вчити порівнювати і класифікувати рослини, за певними ознаками; розпізнавати і називати рослини, різних груп (по 2-3 представники); продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення№033 — Розмноження квіткових рослинМета : Розповісти про особливості розмноження квіткових рослин, повторити органи рослин; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення№034 — Середовище існування рослиниМета : розширювати знання учнів про різноманіття рослин на Землі, середовище їх існування; розвивати уяву, творчі здібності, пам’ять учнів, пізнавальний інтерес та мислення; виховувати любов до зеленого друга – рослин№035 — Сторінка дослідниківЯк виростити нову рослинуУмови проростання насінняМета : ознайомити учнів з головними умовами, необхідними для проростання насінняРозвивати вміння співставляти і робити висновки, аналізувати інформаціюВиховувати позитивне ставлення до рослин№036 — Сторінка дослідниківУмови росту і розвитку рослинМета : Познайомити дітей умовами росту і розвитку рослини; формувати вміння бачити проблему, цілеспрямовано сприймати об’єкт або його частину, узагальнювати сприйняття; розвивати мислення, спостережливість, виховувати спостережливість під час спільної діяльності (виконання довготривалих дослідів); виховувати любов до природи№037-38 — Сторінка дослідниківЯк виростити нову рослину без насінняМета : ознайомити і навчити учнів способам розмноження рослин; показати практично підготовку живця до посадки у ґрунт; розширити знання учнів про кімнатні рослини; розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість, практичні навички розмноження рослин; розвивати творчість, уяву, фантазію, почуття прекрасного; виховувати естетичний смак, любов до природи, бажання бути для неї мудрим другом; виховувати інтерес до рослинного світу, бажання доглядати кімнатні рослини№039 — ТвариниМета : Розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність тваринного світу, ознайомити учнів з істотними ознаками диких тварин; учити визначати хижих, травоїдних і усеїдних тварини; ознайомити учнів з головними ознаками груп тварин, середовище їхнього існуванняФормувати поняття «Звірі, птахи, комахи, риби», розвивати спостережливість, увагу; виховувати дбайливе ставлення до тварин№040 — Як тварини пристосувалися добувати кормМета : Розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність тваринного світу, середовище їхнього існування, про те, як тварини добувають собі їжу; про значення тварин для людиниЗнайомити учнів із назвами тваринРозвивати спостережливість, уміння порівнювати зовнішній вигляд тварин та групувати їх за способом№041 — Різноманітність тварин у природіКомахиМета : Поглибити й закріпити знання учнів про комах, ознайомити з особливостями будови їхнього тіла; удосконалювати навички роботи з текстом; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи№042 — Різноманітність тварин у природіРибиМета : закріпити і поглибити знання учнів про риб, ознайомитися із особливостями будови їхнього тіла; формувати науковий світогляд; розвивати спостережливість, уміння логічно мислити, робити висновки, пам’ять; виховувати зацікавленість предметом, бережливе ставлення до природи, самостійність, дисциплінованість, любов до тварин№043 — Різноманітність тварин у природіЗемноводніМета : поглибити знання учнів про земноводних, ознайомитися із особливостями будови їхнього тіла; формувати науковий світогляд; розвивати спостережливість, уміння логічно мислити, робити висновки, пам’ять; виховувати зацікавленість предметом, бережливе ставлення до природи, самостійність, дисциплінованість, любов до тварин№044 — Різноманітність тварин у природіПлазуниМета : Формувати у школярів поняття плазуни; ознайомити учнів із способом їх розмноження та розвиткуРозвивати в учнів, вміння аналізувати, порівнювати, спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати повагу до природи, бажання оберігати тварин№045 — Різноманітність тварин у природіПтахиМета : Розширити та уточнити знання учнів про різноманітність птахів, про їх основні ознаки та умови проживання; вчити наводити приклади і розпізнавати птахів найближчого оточення, формувати вміння порівнювати птахів, групувати їх за способом життя№046 — Різноманітність тварин у природіЗвіріМета : розповісти учням про істотні ознаки птахів та звірів, їх будову, розширювати знання про їх живлення; ознайомити учнів з істотними ознаками диких тварин; учити визначати хижих, травоїдних і усеїдних тварини; ознайомити учнів з головними ознаками груп тварин, середовище їхнього існуванняФормувати поняття «Звірі, птахи, комахи, риби», розвивати спостережливість, увагу; виховувати дбайливе ставлення до тварин№047-48 — Сторінка дослідниківСпостерігаю, доглядаю за тваринамиКого поселимо в акваріум? Мета : формувати в учнів уявлення про різноманітність тварин; ознайомити учнів з життям собак, котів, декоративних птахів, риб, які найчастіше утримуються в домашніх умовах; розвивати в учнів практичні уміння та навички спостереження й догляду за життям тварин удома; розкривати моральну, естетичну, пізнавальну й практичну цінність домашніх улюбленців; виховувати відповідальність за тих тварин, життя яких залежить від уваги і догляду за ними з боку людини№049 — ГрибиМета : надати уявлення про організми — тіла живої природи: гриби; вчити ознаки грибів, органи, умови, необхідні для життя різних організмів (грибів); вчити розпізнавати і називати гриби різних груп (по 2-3 представники); навчати розрізняти їстівні і неїстівні гриби; виявляти пізнавальну активність на уроках; робити висновок про зв’язки організмів між собою і з неживою природою, виявляти емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклуватися про них; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення№050 — Природні угрупованняПриродне угруповання — лісМета : формувати уявлення про природні угрупування, їхні види й компоненти, формувати уявлення про ліс як про природне угрупування, його структуру, взаємозв’язки, пристосування рослин і тварин до життя у лісі; розвивати вміння аналізувати, робити висновки, виховувати та бережливе ставлення до природи№051 — Природне угруповання — лукиМета : Продовжувати формувати поняття про природу України, про природні угруповання; сформувати поняття Луки — природне угруповання; продовжувати формувати практичні навички роботи із підручником; розвивати пізнавальну активність, спостережливість, уміння логічно мислити, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати любов до рідного краю№052 — Природне угруповання — прісна водойма№053-54 — Природне угруповання—мореПодорож- спостереження «Природне угруповання нашої місцевості» Мета : збагатити уявлення учнів про рослинний і тваринний світ морів; розвивати вміння встановлювати зв’язки між рослинами і тваринами моря, будувати ланцюги живлення; з’ясувати, які дії людей можуть зруйнувати море як природне угруповання; виховувати любов до рідного краю і бережливе ставлення до його природи№055-56 — Узагальнення і систематизація знань учнівДіагностична роботаАналіз діагностичної роботиМета : закріпити і узагальнювати вивчений матеріал, створювати у класі дружнє середовище – простір, обговорити риси характеру, що допомагають приймати правильні рішення, сприяти розвитку логічного мислення, пам’яті, спостережливості, вміння правильно узагальнювати дані і робити висновки, порівнювати№057 — ЛюдинаОрганізм людиниМета : Розширити і систематизувати знання дітей про будову людського тіла та його частини, призначенням та дією, учити знаходити показувати частини тіла на собі, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз