учебники 5 класу 2021 2021 навчальний рік

5 навчальний 2021 рік класу 2021 учебники.

Петра конкурс результаты яцика 2021. П. Яцика, Киев.

21,097 likes · 803 talking about this · 4 were here. Конкурс, який має на меті утвердження. See more of Міжнародний конкурс з української мови ім. Яцика on Facebook.

Log In.

or. Create New Account.

Forgot account? Конкурси учнівські. Конкурс ім.П.Яцика. 2020-2021 н.р. 2019-2020 н.р. Про проведення ХХІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика серед учнів закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році (Наказ ДОН ЛОДА №07-01/359 від 20.10.2020р.) Про проведення ХХІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика в умовах епідеміологічної ситуації (Лист ДОН ЛОДА №07-08/23-20 від 30.10.2020р.) Про проведення ХХІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (Лист МОН України № 1/9-602 від 28.10.2020).

Деякі питання проведення XXІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (Наказ МОН України № 1509 від. Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» та Міжнародний благодійний фонд «Ліга українських меценатів» у 2021 році проводитимуть Всеукраїнський відкритий марафон з української мови імені Петра Яцика з метою розвитку в учнівської та студентської молоді стійкої мотивації й свідомого прагнення до вивчення української мови. Технічним партнером марафону є товариство з обмеженою відповідальністю «Еволюшн Груп», яке надає доступ учасникам до платформи HUMAN. Правила проведення марафону затверджено на засіданні оргкомітету ХХІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Протокол засідання журі обласного етапу XХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Протокол засідання журі ІІІ (обласного) етапу XХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Протокол засідання журі обласного етапу XХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика серед студентів коледжів. Новини. Обласний етап ЮВІЛЕЙНОГО ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Про затвердження Положення про Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика. Віртуальний освітній центр Волинського ІППО.

Головне меню. з української мови імені Петра Яцика у та вчителів, які їх підготували. П.І.учня. Клас. Підсумки фестивалю-конкурсу «Джерела Конотопщини – 25» ! Січ 25, 2021. 3-Новини відділу освіти Загальна середня освіта. Нагадаємо, переможцям ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика були призначені стипендії Президента України строком на один рік: із 1 вересня 2020 року до 1 вересня 2021 року. Стипендії за два місяці (вересень, жовтень) МОН вже перерахувало учасникам. Довідково. Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика проводиться на виконання Указу Президента України. Результати ІІ етапу ХVІІІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика 2019/2020 навчальний рік &nbs. Відділ освіти, сім’ї, молоді та спорту Гусятинської Районної Державної Адміністрації — 2016-2021 Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International License, якщо не зазначено інше. Вхід для адміністратора. Розробка порталу: «Метастудія»™. Петро Яцик – це людина, яка прикладом свого життя продемонструвала усім нам невичерпні можливості людського духу. «Убогий духом не може бути багатим, незважаючи на те, скільки грошей він має», – любив повторювати Петро Яцик. Але те, що він був мультимільйонером, не заважало йому залишатися щирою, турботливою людиною. Більшість коштів він віддавав на благодійність, а саме на підтримку навчання. Завдання. Протоколи. Документи. 2020-2021. Наказ від 29 жовтня 2020 року № 283/163-20- ОД «Про проведення ХХІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика».

2019-2020. Завдання для другого етапу будуть розміщені на сайті Донецького облІППО о 8.30 у день проведення Конкурсу. (Якщо завдання не з’явилися — оновіть сторінку). Наголошуємо на тому, що до 8.30 усі учасники Конкурсу мають перебувати в навчальних аудиторіях для проведення інструктажу та підпису робіт. 2018-2019.

2017-2018. Наказ №563 від 21.12.2017 Про підсумки III (обласного) етапу XVIII Міжнародного конкурсу з укра. Скачати завдання конкурсу з української мови імені Петра Яцика (архів завдань). Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика (завдання, відповіді) (Львівська обл.) 5 Листопада, 2020Конкурс ім. Яцика. Завдання та відповіді ХХ міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика (Львівська область) за 2019 року Районний етап ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика 2019-2020 навчальний рік Завдання та відповіді для 3 класу (районний етап) Завдання та відповіді для 4 класу (районний етап) Завдання та відповіді для 5-11 класу (ІІ етапу) Переглянути архів зав. Петра Яцика Вітаємо переможців! Диплом І ступеня Дзюбан Анастасія, учениця 3 класу Тернопільської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Ковальчук Богдан, учень 5 класу Тернопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 Матвіїв Софія, учениця 4 класу Тернопільської спеціалізованої загальноосвітньої школи І ступеня повного дня з поглибленим вивченням іноземних мов Чернявська Вікторія, учениця ДПТНЗ «Тернопільське ВПУ сфери послуг та туризму» Диплом. І (шкільний) етап XХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика відбудеться 08 листопада 2019 року. Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 04.11.2020№504/0/212-20 «Про проведення обласного етапу XХІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2020/2021 навчальному році»для учнів 3-11 класів закладів загальної середньої освіти, учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти,з метою піднесення престижу української. Мови, популяризації її серед молоді, у 2020/2021 навчальному році буде проводитись ХХІ Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика, що. Шкільний екран. 18.11.2019. Результати конкурсу імені Петра Цьогоріч у конкурсі взяли участь учні 3-11 класів із закладів загальної середньої освіти Гребінківської ОТГ. 16 листопада 2019 року на базі Опорного закладу Гребінківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 відбувся ІІ (районний) етап XХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Перший Міжнародний конкурс знавців української мови відбувся 9 листопада 1999 року. Його започаткувало Міністерство освіти України з ініціативи Ліги українських меценатів та Освітньої фундації імені Петра Конкурси для учнів. Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Реєстрація на курси 2021 р. Запобігання корупції. Презентація аудиторій НУШ. Обрати місяць Лютий 2021 Січень 2021 Грудень 2020 Листопад 2020 Жовтень 2020 Вересень 2020 Серпень 2020 Липень 2020 Червень 2020 Травень 2020 Квітень 2020 Березень 2020 Лютий 2020 Січень 2020 Грудень 2019 Листопад 2019 Жовтень 2019 Вересень 2019 Серпень 2019 Липень 2019 Червень 2019 Травень 2019 Квітень 2019 Березень 2019 Лютий 2019 Січень 2019 Грудень 2018 Листопад 2018 Жовтень 2018 Червень 2018 Травень. Міжнаро́дний ко́нкурс знавці́в украї́нської мо́ви і́мені Петра́ Я́цика — конкурс, який має на меті утвердження державного статусу української мови, піднесення її престижу серед молоді, виховання поваги до культури й традицій українського народу. За ухвалою Ліги українських меценатів, конкурсу надано ім’я Петра Яцика, а його дочка Люба стала почесним головою конкурсу. За останні роки кількість учасників конкурсу сягала 5 млн людей з-понад 20 країн світу. Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика проводиться згідно з Указом Президента України від 09.11.2007 N 1078 “Про Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика” з 9 листопада до 20 травня щороку. Засновниками Конкурсу є Ліга українських меценатів, Міністерство освіти і науки України. Завантажити Про проведення в області у 2019/2020 навчальному році ХX Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Накз управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації від 30.10.2019 № 255-од. Завантажити Про проведення в області у 2018/2019 навчальному році ХIX Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра У Національному заповіднику «Софія Київська» привітали переможців і призерів ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Про це йдеться в повідомленні на сайті Міністерства освіти і науки України. Чотирнадцять найкращих знавців української отримають стипендію Президента України. У Національному заповіднику «Софія Київська» привітали переможців і призерів ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Про це йдеться в повідомленні на сайті Міністерства освіти і науки України.В источнике. Оценить. Подробнее о событии.

Стали відомі призери ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Урядовий кур’єрвчера в 14:18. Петра Яцика, письменник і літературознавець, лауреат Шевченківської премії Михайло Слабошпицький відповів на лист тимчасової.о. міністра освіти і науки України Любомири Мандзій з поясненням причин перенесення літнього етапу конкурсу на вересень. Петра Яцика, відомого письменника і літературознавця, Шевченківського лауреата Михайла Слабошпицького. . • Автор: Л.В.Біленька-Свістович, Є.Ковалевський, М.О.Ярмолюк • Видавництво: «Букрек» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 176 • Формат файлу: pdf. Вступ до історії. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. • Автор: О.В.Гісем • Видавництво: «Ранок» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 144 • Формат файлу: pdf. Зарубіжна література. 5 клас. Підручник для закладів загальної середної освіти. • Автор: О.М.Ніколенко, Т.М.Конєва, О.В.Орлова, М.О.Зуєнко, О.І.Кобзар • Видавництво: «Грамота» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 256 • Формат файлу: pdf. Język polski. Польська мова (1-й рік навчання). Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. • Автор: Л.В.Біленька-Свістович, Є.Ковалевський, М.О.Ярмолюк • Видавництво: «Букрек» • Рік видання: 2013 • Сторінок: 224 • Формат файлу: pdf. Українська література. • Автор: О.М.Авраменко • Видавництво: «Грамота» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 256 • Формат файлу: pdf. English. Англійська мова. Підручник для 5 класу середньої школи. • Автор:.М.Плахотник, Р.Ю.Мартинова • Видавництво: «Освіта» • Рік видання: 1994 • Сторінок: 288 • Формат файлу: pdf. Математика. Підручник для закладів загальної середньої освіти. • Автор: Н.А.Тарасенкова, І.М.Богатирьова, О.П.Бочко, О.М.Коломієць, З.О.Сердюк • Видавництво: «Освіта» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 240 • Формат файлу: pdf. Deutsch.

Німецька мова. Підручник для 5 класу. • Автор: Н.М.Басай,.М.Плахотник • Видавництво: «Освіта» • Рік видання: 2003 • Сторінок: 287 • Формат файлу: pdf. Атлас з історії України. • Видавництво: «Інститут передових технологій» • Сторінок: 24 • Формат файлу: pdf. Українська мова. • Автор: О.В.Заболотний,.В.Заболотний • Видавництво: «Генеза» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 208 • Формат файлу: pdf. Інформатика.

• Автор: О.В.Коршунова, І.О.Завадський • Видавництво: «Освіта» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 144 • Формат файлу: pdf. • Автор: Є.В.Волощук • Видавництво: «Генеза» • Рік видання: 2019 • Сторінок: 224 • Формат файлу: pdf. Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. • Автор: О.П.Глазова • Видавництво: «Освіта» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 240 • Формат файлу: pdf. Етика. • Автор:.І.Фесенко, О.В.Фесенко, Т.Б.Бакіна • Видавництво: «Навчальна книга» • Рік видання: 2005 • Сторінок: 239 • Формат файлу: pdf. • Автор: О.С.Істер • Видавництво: «Генеза» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 288 • Формат файлу: pdf. Беларуская літаратура (частка 1) Білоруська література. Навчальний посібник для 5 класу установ загальної середньої освіти з білоруською та російською мовами навчання. Частина 1. (Білоруське видання). • Автор: Л.К.Цітова • Видавництво: «Національний інститут освіти» • Рік видання: 2016 • Сторінок: 160 • Формат файлу: pdf. • Автор: І.Я.Щупак, І.О.Піскарьова, О.В.Бурлака • Видавництво: «Оріон» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 208 • Формат файлу: pdf. • Автор: М.М.Корнієнко,.М.Крамаровська, І.Т.Зарецька • Видавництво: «Ранок» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 144 • Формат файлу: pdf. Природоведение. Природознавство. Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання. (Російською мовою). • Автор: О.Г.Ярошенко,.М.Бойко • Видавництво: «Світоч» • Рік видання: 2013 • Сторінок: 240 • Формат файлу: pdf. Англійська мова (5-й рік навчання). • Автор:.М.Несвіт • Видавництво: «Генеза» • Рік видання: 2018 • Сторінок: 208 • Формат файлу: pdf. Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови. Система шкільного менеджменту School Champion. ОСВІТНЯ ПРОГРАМА. СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 314 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. на 2019-2020 навчальний рік.

5-9 класи. Освітня програма спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови для 5-9-х класів розроблена на виконання Закону України «Про освіту»; постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти»; наказу МОН України №405 від 20.04.2018 року «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня». Використано додаток № 3. № додатку освітньої програми спеціалізованої школи Класи Примітка Варіант Типових освітніх програм, затверджених Міністерством освіти і науки України № 1 5-9 з українською мовою навчанняз поглибленим вивченням іноземної мови (німецької або англійської) Додаток №3 Типових освітніх програм закладів загальної середньої освіти ІI ступеня з українською мовою навчання (наказ МОН України від 20.04.2018 № 405) Освітня програма окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти. загальний обсяг навчального навантаження, орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, факультативів, курсів за вибором тощо, зокрема їх інтеграції, а також логічної послідовності їх вивчення які натепер подані в рамках навчальних планів (додаток 1); очікувані результати навчання учнів подані в рамках навчальних програм, перелік яких наведено в додатку 2; зміст навчальних програм мають гриф «Затверджено Міністерством освіти і науки України»; Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін. Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 5-9-х класів закладів загальної середньої освіти складає 5845 годин/навчальний рік: для 5-х класів – 1050 годин/навчальний рік, для 6-х класів – 1155 годин/навчальний рік, для 7-х класів – 1172,5годин/навчальний рік, для 8-х класів – 1207,5 годин/навчальний рік, для 9-х класів – 1260 годин/навчальний рік. Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальних планах (додаток 1). Навчальний план дає цілісне уявлення про зміст і структуру другого рівня освіти, встановлює погодинне співвідношення між окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження учнів. Навчальні плани основної школи передбачають реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану Державного стандарту через окремі предмети. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні, яка є спільною для всіх закладів загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування і форм власності, та варіативну складову. Зважаючи на профіль спеціалізованої загальноосвітньої школи №314, цикл профільних предметів включає вивчення іноземної мови (німецької або англійської) У межах освітньої галузь «Суспільствознавство у 5-х класах вивчається курс «Історія України (Вступ до історії), у 6-х класах навчальні предмети «Історія України» та «Всесвітня історія» вивчаються інтегрованим курсом «Всесвітня історія. Історія України». Освітнягалузь «Мистецтво»у 5-7-х реалізується навчальними предметами «Образотворче мистецтво» і «Музичне мистецтво», у 8-9-х класах викладається інтегрований курс «Мистецтво». Варіативна складова навчального плану закладу освіти визначається самостійно, враховуючи особливості організації освітнього процесу та індивідуальні освітні потреби учнів, особливості закладу, рівень навчально-методичного та кадрового забезпечення і відображається в навчальних планах. Клас Предмет К-ть годин Програма 5-7 Образотворче мистецтво +0,5 Образотворче мистецтво. Навчальна програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти) Керівник групи Масол Л. М. Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» 6 Друга іноземна мова (німецька або англійська) +1 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов, 5-9 класи (2-а іноземна мова). Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» 7 Українська мова +0,5 Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» 8 Мистецтво +0,5 Мистецтво. (5-9 класи).Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Масол Л.М.Наказ МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальнихзакладів» За рахунок годин варіативної складової на підставі заяв батьків та рішення педагогічної ради школи (протокол №6 від 30.05.2018 р.) буде вивчатися курс за вибором: Клас Назва курсу К-ть годин Програма 8-А,Б,В Пізнаємо Україну 1 Програма факультативного курсу «Пізнаємо Україну» для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв (українознавчий компонент, допрофільна підготовка) Генеза, 2012 р. Лист ІІТЗО від 04.07.2011 №1.4/18-Г-530. Варіативність змісту базової середньої освіти реалізується також через запровадження в навчальних програмах резервного часу, що створює простір для задоволення освітніх потреб учнів, вирівнювання їх досягнень, розвитку наскрізних умінь тощо. Повноцінність базової середньої освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в обов’язковому порядку фінансуються з бюджету. З метою виконання вимог Державного стандарту навчальні плани для 5-9 класів гімназії містять усі предмети інваріантної складової, передбачені обраним варіантом навчальних планів Типової освітньої програми. Збереження здоров’я дітей належить до головних завдань школи. Тому формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється не лише в рамках предметів «Фізична культура» та «Основи здоров’я», а інтегрується у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових навчальних планів. Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлюються відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» та з урахуванням об’єктивних обставин мікрорайону, де розташований заклад освіти. Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 №128 «Про затвердження нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 6 березня 2002 року за № 229/6517 (зі змінами). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів. Очікувані результати навчання здобувачів освіти. Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів. № з/п Ключові компетентності Компоненти 1 Спілкування державною (і рідною — у разі відмінності) мовами Уміння: ставити запитання і розпізнавати проблему; міркувати, робити висновки на основі інформації, поданої в різних формах (у текстовій формі, таблицях, діаграмах, на графіках); розуміти, пояснювати і перетворювати тексти задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень; уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на тематику окремого предмета; поповнювати свій словниковий запас. Ставлення: розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань. Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей, доведення правил, теорем 2 Спілкування іноземними мовами Уміння:здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; розуміти на слух зміст автентичних текстів; читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту; здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань; використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів; ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування. Ставлення:критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; висловлювати свої думки, почуття та ставлення; адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою; обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб; ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов. Навчальні ресурси:підручники, словники, довідкова література, мультимедійні засоби, адаптовані іншомовні тексти.

3 Математична компетентність Уміння: оперувати текстовою та числовою інформацією; встановлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності (природними, культурними, технічними тощо); розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту; будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ, інтерпретувати та оцінювати результати; прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач; використовувати математичні методи у життєвих ситуаціях. Ставлення: усвідомлення значення математики для повноцінного життя в сучасному суспільстві, розвитку технологічного, економічного й оборонного потенціалу держави, успішного вивчення інших предметів. Навчальні ресурси: розв’язування математичних задач, і обов’язково таких, що моделюють реальні життєві ситуації 4 Основні компетентності у природничих науках і технологіях Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі; будувати та досліджувати природні явища і процеси; послуговуватися технологічними пристроями. Ставлення: усвідомлення важливості природничих наук як універсальної мови науки, техніки та технологій. усвідомлення ролі наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу 5 Інформаційно-цифрова компетентність Уміння: структурувати дані; діяти за алгоритмом та складати алгоритми; визначати достатність даних для розв’язання задачі; використовувати різні знакові системи; знаходити інформацію та оцінювати її достовірність; доводити істинність тверджень. Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання; усвідомлення важливості інформаційних технологій для ефективного розв’язування математичних задач. Навчальні ресурси: візуалізація даних, побудова графіків та діаграм за допомогою програмних засобів 6 Уміння вчитися впродовж життя Уміння: визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети; організовувати та планувати свою навчальну діяльність; моделювати власну освітню траєкторію, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати своєї навчальної діяльності; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість. Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і вмінь; зацікавленість у пізнанні світу; розуміння важливості вчитися впродовж життя; прагнення до вдосконалення результатів своєї діяльності. Навчальні ресурси: моделювання власної освітньої траєкторії 7 Ініціативність і підприємливість Уміння: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання. Ставлення: ініціативність, відповідальність, упевненість у собі; переконаність, що успіх команди – це й особистий успіх; позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших. Навчальні ресурси: завдання підприємницького змісту (оптимізаційні задачі) 8 Соціальна і громадянська компетентності Уміння: висловлювати власну думку, слухати і чути інших, оцінювати аргументи та змінювати думку на основі доказів; аргументувати та відстоювати свою позицію; ухвалювати аргументовані рішення в життєвих ситуаціях; співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль в командній роботі; аналізувати власну економічну ситуацію, родинний бюджет; орієнтуватися в широкому колі послуг і товарів на основі чітких критеріїв, робити споживчий вибір, спираючись на різні дані. Ставлення: ощадливість і поміркованість; рівне ставлення до інших незалежно від статків, соціального походження; відповідальність за спільну справу; налаштованість на логічне обґрунтування позиції без передчасного переходу до висновків; повага до прав людини, активна позиція щодо боротьби із дискримінацією. Навчальні ресурси: завдання соціального змісту 9 Обізнаність і самовираження у сфері культури Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії; враховувати художньо-естетичну складову при створенні продуктів своєї діяльності (малюнків, текстів, схем тощо). Ставлення:культурна самоідентифікація, повага до культурного розмаїття у глобальному суспільстві; усвідомлення впливу окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства. Навчальні ресурси:математичні моделі в різних видах мистецтва 10 Екологічна грамотність і здорове життя Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі різних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання. Ставлення:усвідомлення взаємозв’язку кожного окремого предмета та екології на основі різних даних; ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо. Навчальні ресурси: навчальні проекти, завдання соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя. Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване наформування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях. Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметнихкомпетентностей, окремих предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища. Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях. організацію освітнього середовища — зміст та цілі наскрізних тем враховуються при формуванні духовного, соціального і фізичного середовища навчання; окремі предмети — виходячи із наскрізних тем при вивченні предмета проводяться відповідні трактовки, приклади і методи навчання, реалізуються надпредметні, міжкласові та загальношкільні проекти. Роль окремих предметів при навчанні за наскрізними темами різна і залежить від цілей і змісту окремого предмета та від того, наскільки тісно той чи інший предметний цикл пов’язаний із конкретною наскрізною темою; Наскрізна лінія Коротка характеристика Екологічна безпека й сталий розвиток Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь. Проблематика наскрізної лінії реалізується через завдання з реальними даними про використання природних ресурсів, їх збереження та примноження. Аналіз цих даних сприяє розвитку бережливого ставлення до навколишнього середовища, екології, формуванню критичного мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. Можливі уроки на відкритому повітрі. Громадянська відповідальність Сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства. Ця наскрізна лінія освоюється в основному через колективну діяльність (дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо), яка поєднує окремі предмети між собою і розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок. Вивчення окремого предмета має викликати в учнів якомога більше позитивних емоцій, а її зміст — бути націленим на виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності.

Приклад вчителя покликаний зіграти важливу роль у формуванні толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень. Здоров’я і безпека Завданням наскрізної лінії є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище. Реалізується через завдання з реальними даними про безпеку і охорону здоров’я (текстові завдання, пов’язані з середовищем дорожнього руху, рухом пішоходів і транспортних засобів). Варто звернути увагу на проблеми, пов’язані із ризиками для життя і здоров’я. Вирішення проблем, знайдених з «ага-ефектом», пошук оптимальних методів вирішення і розв’язування задач тощо, здатні викликати в учнів чимало радісних емоцій. Підприємливість і фінансова грамотність Наскрізна лінія націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо). Ця наскрізна лінія пов’язана з розв’язуванням практичних завдань щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей, складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів. Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості створювати умови для самостійного виведення нового знання, перевірці його на практиці і встановлення причинно-наслідкових зв’язків шляхом створення проблемних ситуацій, організації спостережень, дослідів та інших видів діяльності. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації. Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти.Базова середня освіта здобувається, як правило, після здобуття початкової освіти. Діти, які здобули початкову освіту на 1 вересня поточного навчального року повинні розпочинати здобуття базової середньої освіти цього ж навчального року. Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки тощо. З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднує виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті компетентності учні можуть застосувати на практичних заняттях і заняттях практикуму. Практичне заняття — це така форма організації, в якій учням надається можливість застосовувати отримані ними знання у практичній діяльності. Експериментальні завдання, передбачені змістом окремих предметів, виконуються на заняттях із практикуму (виконання експериментально-практичних робіт). Оглядова конференція (для 8-9 класів) повинна передбачати обговорення ключових положень вивченого матеріалу, учнем розкриваються нові узагальнюючі підходи до його аналізу. Оглядова конференція може бути комплексною, тобто реалізувати міжпредметні зв’язки в узагальненні й систематизації навчального матеріалу. Оглядова екскурсія припускає цілеспрямоване ознайомлення учнів з об’єктами та спостереження процесів з метою відновити та систематизувати раніше отримані знання.

Функцію перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей виконує навчально-практичне заняття. Учні одержують конкретні завдання, з виконання яких звітують перед вчителем. Практичні заняття та заняття практикуму також можуть будуватися з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу. На цих заняттях учні самостійно виготовляють вироби, проводять виміри та звітують за виконану роботу. Можливо проводити заняття в малих групах, бригадах і ланках (у тому числі робота учнів у парах змінного складу) за умови, що окремі учні виконують роботу бригадирів, консультантів, тобто тих, хто навчає малу групу. Екскурсії в першу чергу покликані показати учням практичне застосування знань, отриманих при вивченні змісту окремих предметів (можливо поєднувати зі збором учнями по ходу екскурсії матеріалу для виконання визначених завдань). Учні можуть самостійно знімати та монтувати відеофільми (під час відео-уроку) за умови самостійного розроблення сюжету фільму, підбору матеріалу, виконують самостійно розподілені ролі та аналізують виконану роботу. Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року. Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів. Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти. Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних компонентів: Навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності: здійснюється відповідно до навчальних програм, підручників, посібників, рекомендованих МОН України. Перелік навчальних програм наведено у додатку у відповідності до Типової освітньої програми/наказ МОН №406 від 20.04.2018. — Використання новітніх досягнень науки, інновації педагогічної практики, побудова уроків на основі закономірностей освітнього процесу. — Переможці ІІ етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Яцика Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т. Шевченка – 2 учні; Необхідною та пріоритетною умовою функціонування креативного закладу освіти, створення сучасної методичної бази освітньої діяльності виступає перехід від методичної до науково-методичної роботи педагогів. Перезавантаження науково-методичної діяльності (бази) школи на принципах: науково-методичної самостійності; органічного взаємозв’язку науково-методичної діяльності педагогів і науково-дослідницької діяльності здобувачів освіти; визначення близької і віддаленої перспективи у процесі самовдосконалення педагога-дослідника. · Контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення: вдосконалення системи моніторингу (внутрішньошкільного контролю/самоконтролю) структурованого в окремому розділі робочого плану школи.

№ п/п Навчальні дисципліни 2019 — 2020 2020 -2021 1 Українська мова + 2 Українська література + 3 Зарубіжна література + 4 Англійська мова 5 Німецька мова 6 Мистецтво + 7 Математика 8 Інформатика 9 Історія України 10 Всесвітня історія 11 Громадянська освіта 12 Курс «Мій Київ» + 13 Біологія 14 Географія 15 Природознавство + 16 Фізика Астрономія 17 Хімія + 18 Музика 19 Образотворче мистецтво 20 Фізична культура 21 Захист Вітчизни + 22 Основи здоров’я 23 Економіка 24 Початкова школа + + 25 Технології + · Моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти: Формування у школі освітнього середовища для кожного учня як універсального соціально-громадського майданчика, де відбуватиметься процес визнання та сприйняття своїх можливостей і здібностей, урахування власних потреб, інтересів, формування ціннісних орієнтацій. · Створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників: створення гімназійного порталу розвитку педагогічної майстерності з метою забезпечення вільного доступу вчителів до професійних журналів та інших публікацій у сфері освіти, а також дистанційних курсів підвищення кваліфікації. Сприяння педагогічним працівникам у професійних стажуваннях, участь у сертифікаційних програмах, тренінгах, семінарах, семінарах-практикумах, семінарах-нарадах, семінарах-тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо (у тому числі, за кордоном). Освітня програма спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 314 з поглибленим вивченням іноземної мови для 5-9-х класів передбачає досягнення учнями результатів навчання (компетентностей), визначених Державним стандартом. Освітнігалузі Навчальні предмети Кількість годин на тиждень у класах 5-А,Б,В, 5-Г(ІІгр) 5-Д(ІІгр) 5-Є(Ігр) 5-Г(Ігр) 5-Д(Ігр) 5-Є(ІІгр) 5-А,Б,В, 5-Г(Ігр) 5-Д(ІІгр) 5-Є(Ігр) 5-Г(ІІгр) 5-Д(Ігр) 5-Є(ІІгр) 7-А, Б(ІІгр) 7-В, Г(Ігр) 7-Б (І гр) 7-Г (ІІгр) 8-А,Б, 8-В (І гр) 8-В (ІІгр) 9-А,Б,В, Г(Ігр) 9-Г (ІІгр) Мови і літера- тури Українська мова 3,5 3,5 3,5 3,5 2,5+0,5 2,5+0,5 2 2 2 2 Українська література 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 Перша іноземна мова: англійська німецька 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 Друга іноземна мова німецька англійська 2 2 2+1 2+1 2 2 2 2 2 2 Зарубіжна література 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 Суспіль- ство-знавство ІсторіяУкраїни 1 1 1 1 1 1 1,5 1,5 1,5 1,5 Всесвітня історія — — 1 1 1 1 1 1 1 1 Основи правознавства — — — — — — — — 1 1 Мистец- тво Мистецтво — — — — — — 0,5+0,5 0,5+0,5 0,5 0,5 Музичне мистецтво 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 — — — — Образотворче мистецтво 0,5+0,5 0,5+0,5 0,5+0,5 0,5+0,5 0,5+0,5 0,5+0,5 — — — — Матема-тика Математика 4 4 4 4 — — — — — — Алгебра — — — — 2 2 2 2 2 2 Геометрія — — — — 2 2 2 2 2 2 Природо-знавство Природознавство 2 2 — — — — — — — — Біологія — — 2 2 2 2 2 2 2 2 Географія — — 2 2 2 2 2 2 1,5 1,5 Фізика — — — — 2 2 2 2 3 3 Хімія — — — — 1,5 1,5 2 2 2 2 Техноло гії Трудове навчання 2 2 2 2 1 1 1 1 1 1 Інформатика 1 1 1 1 1 1 2 2 2 2 Здоров’яі фізична культура Основи здоров’я 1 1 1 1 1 1 0,5 0,5 0,5 0,5 Фізична культура 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 Разом 27+3 27+3 31+3 31+3 32+3 32+3 32+3 32+3 33+3 33+3 Додатковий час на навчальні предмети факультативи, індивідуальні заняття та консультації 1 1 — — — — 1 1 — — Мій Київ 1 1 — — — — — — — — Пізнаємо Україну (англ.мова) — — — — — — 1 1 — — Гранично допустиме навчальне навантаження 28 28 31 31 32 32 32 32 33 33 Всього (без урахування поділу класів на групи) 28+3 28+3 31+3 31+3 32+3 32+3 33+3 33+3 33+3 33+3. — Години, передбачені для фізичної культури і не враховуються під час визначення гранично допустимого навчального навантаження учнів, але обов’язково фінансуються. — У межах галузі «Суспільствознавство» у 5-му класі вивчається курс «Історія України (Вступ до історії)», у 6-му – інтегрований курс «Всесвітня історія. Ніколенкова 5 клас світова гдз література. Авторы:Ніколенко О. М., Конєва Т. Издательство:Грамота, Киев. Год издания:2018. Відповіді до:підручника. учебник. Ответы к учебнику Зарубежная литература 5 класс Николенко — решебник по новой программе. Смотреть ГДЗ (решебник) онлайн: ВСТУП№ Cтр. 6 — 26. В пятом классе все ученики читают много разной литературы, как отечественных, так и зарубежных писателей. Получать удовольствие от интересных рассказов и стихов с радостью помогает підручник Світова література 5 клас О.Ніколенко, Т.Конєва, О.В. Орлова 2013 року. Читать будет удобнее если… Всё, что предстоит прочесть в этом учебном году поместится на Вашем мобильном устройстве или компьютере в одном файле. Світова література.

7 клас. Алгебра. Біологія. Автори: Ніколенко О. М Рік: 2015 Відповіді до підручника з Зарубіжна література 5 клас (ГДЗ) Решебник с ответами к учебнику. ВСТУХудожня література.

Фольклор. (Стор. 6 — 26). Народна казка Онлайн підручник з зарубжіної літератури для 5 класу, автори: Ніколенко О. М., Орлова О, Зуєнко М.О., Кобзар О. І. Книга по новій програмі, 2018 рік. Художні твори від давнини до сучасності – це те, що вивчає «Світова література». Саме завдяки художньому слову ми можемо дізнатися про минуле та сучасне, пізнати життя інших народів та культур. Вам важливо набути уміння вчитуватися в кожне слово, розуміти його, то вам буде значно легше знайти свій шлях в новому тисячолітті, де важливим є знання різних мов та культур.

Бажаємо, щоб на вашому шляху траплялися книги, які стали основою для формування світогляду не одного покоління, які читають ваші однолітки в інших країнах світу. Английский язык. ГДЗ, решебники, ответы. ГДЗ, решебники, ответы ГДЗ, решебники, ответы ГДЗ, решебники, ответы 6 класс.

ГДЗ, решебники, ответы 7 класс. ГДЗ, решебники, ответы 8 класс. ГДЗ, решебники, ответы 9 класс.

ГДЗ, решебники, ответы 10 класс. ГДЗ, решебники, ответы 1Ответы Oxford Solutions. Ответы Family and friends. Учебники Світова література 5 клас Ніколенко. Категория: 5 класс 5 класс литература. Название учебника: Світова література Автор: Ніколенко О.М., Конєва Т.Издательство: Грамота. Уся готова домашня робота для 5 класу з світової літератури на нашому сайті!

Постійні оновлення ГДЗ для 5 класу з світової літератури!.

Вчимося жити і любити разом з ГДЗ зі світової літератури для 5 класуКожен письменник, який сідає писати твір, повинен насамперед повірити у свою історіюЛюдина, яка пройшла шкільну програму зі світової літератури підтвердить, що усі теми та романи, поезія, оповідання та новели, які українська школа пропонує вивчати сучасному п’ятикласнику, наділені тією частинкою душі автораРезультати їхньої творчості заставляють як мінімум задуматись над своїм існуванням, а як максимум – примусити до дійГДЗПідручникиЗНОСвітова література — духовна скарбниця людстваРозділ 1КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУПідручники Зарубіжна література 5 класАвтори:ОНіколенко, ОЗуєнко, Т.Конєва, О.ВОрлова, ОКобзарРік:2018Найбільш популярні книгипоказати обкладинкуПідручники Всесвітня історія 6 класАвтори:ЯЩупак, ОПіскарьова, О.ВБурлакаРік:2019показати обкладинкуПідручники Всесвітня історія 9 класАвтори:О.ОМартинюк, ООГісемРік:2017показати обкладинкуПідручники Біологія 9 класАвтори:Р.ВШаламов, Г.АНосов, О.АЛитовченко, М.СКалібердаРік:2017Підручник для 5 класу з світової літератури авторів Ніколенко КонєваПідручник світова література 5 клас Ніколенко КонєваОбери потрібний номер сторінки Готові домашні завдання з світової літератури для 5 класу, автор Євгенія ВолощукВідповіді за 2016 рікІнші ГДЗ для 5 класуУкраїнська література 5 клас Авраменко 2018Рідна українська мова (Єрмоленко) 5 клас 2018Робочий зошит «Етика» (Мартинюк, Гісем) 5 класАнглійська мова 5 клас Карпюк ЗошитГдз Англійська мова 5 клас КарпюкКниги, ГДЗ, решебники, готовые домашние задания, ЕГЭ, ГИА, наука и обучение, словари, все для преподавателей, школьников и студентов, русский язык, математика, физика, английский язык, алгебра, геометрия по всем классам, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 1А ты НАШЁЛ то, что тебе нужно? У нас Вы сможете найти все! Світова література — духовна скарбниця людстваСвітова література 5 клас ніколенкоПродажа, поиск, поставщики и магазины, цены в УкраинеСвітова література 5 класРобочий зошитНіколенко О.М., Бекерська Р.АВид-во ГрамотаДоставка из гХарьков83% из 46 за годИнтернет-магазин «Книгово»Світова література 5 класРобочий зошитНіколенко О.М., Бекерська Р.АВид-во ГрамотаГДЗРозв’язник до підручника «Українська література 5 клас Коваленко Л.Т.» Не для комерційного використання на інших сайтах! НОВА ПРОГРАМА 2018 року (зі змінами)Сторінки 7 Художня література як мистецтво словаЗавдання автора даного ГДЗ — спонукати школярів читати книжки, розуміти та розмірковувати над прочитаним, навчитись описувати ілюстрації словами з творів, збагачувати свій словесний запас, уникнути труднощів при аналізуванні творів (цитати з навчальних художніх творів зображені в лапках або прописом)Інші ГДЗ дивись тутПідпишисьFollow @8NextПідручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів• Автор: О.М.Ніколенко, Т.М.Конєва, О.В.Орлова, М.О.Зуєнко, О.І.Кобзар • Видавництво: «Грамота» • Рік видання: 2013 • Сторінок: 296 • Формат файлу: pdfЮні друзіВи живете й навчаєтеся у XXI стРаніше про цей час мріяли багато людей, писали книжки, знімали фільмиЦе — епоха нових відкриттів, звершень, наукових досягненьЯким же стане XXI стдля вас? Чи відкриєте ви для себе сучасний світ, чи гідно крокуватимете в ньому як громадяни незалежної України? Нині світ став напрочуд рухливимСвітові бестселериВеликий вибір кулінарних книгНаочні посібникиРозвиваючі ігриНабори для творчостіНавчальна літератураЕнциклопедіїСловникиСезонні акції та знижки на кращі книгиДоставка книг поштою або кур’єромНайактуальніші новини для викладачів у «Клубі вчителів»Посібник містить матеріал для різних видів контролю знань учнів із зарубіжної літературиЗавдання диференційовані за рівнями складностіЧас виконання кожної роботи поточного контролю — 10–15 хвилин (залежно від рівня підготовки учнів, мети, яку ставить перед собою вчитель), контрольної роботи — 40 хвилин. В школі. Методичні рекомендації 2020-2021 навчальний рік. Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році. Організація освітньої діяльності у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році здійснюватиметься відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988-р – cutt.ly/OyA9z5p), Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.2019 № 688) (у 1-3 класах), Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462 (у 4-х класах); Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392. Виконання вимог зазначених державних стандартів є обов’язковим для всіх закладів загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності. Основним документом, що забезпечує досягнення учнями визначених відповідним Державними стандартами результатів навчання є освітня програма закладу загальної середньої освіти. Освітня програма закладу освіти, який здійснює свою діяльність на різних рівнях освіти, може бути наскрізною (з 1 по 11/12 класи), або для певного рівня освіти. Документ схвалюється педагогічною радою закладу освіти та затверджується його керівником. Основою для розроблення освітньої програми є стандарт освіти відповідного рівня. З урахуванням поетапного переходу закладів освіти на здійснення діяльності за новим Державним стандартом у 2020/2021 навчальному році освітня програма закладу освіти може розроблятися на основі: У 5-11 класах закладів загальної середньої освіти освітній процес здійснюватиметься відповідно до таких типових освітніх програм: «Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти III ступеня», затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН від 31.03.2020 № 464).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз