гдз інформатика 5клас морзе

інформатика 5клас морзе гдз.

ГДЗ Інформатика 5 клас Морзе Н.В., Барна О.В. та інші 2018 рік (Нова програма) § 5.

Персональний комп’ютер та його складові. 1. Для чого люди створили комп’ютер? Люди здавна створювали різні пристосування для виконання обчислень. Спочатку для цього використовували камінці, палички, вузлики на мотузці. А потім люди придумали простий рахунковий пристрій — абак. Абак з’явився ще в давнину. Це була звичайна дошка, розділена на смуги, по якій пересувалися камінчики або кістки.

Потім були рахівниці. Але з часом люди придумали перші прилади, які могли самостійно, без допомоги людини, виконувати прості математичні дії. Арифмометри можна назвати прадідусями і прабабусями сучасних комп’ютерів. Адже комп’ютер — це машина, яка уміє рахувати. Але не лише рахувати, звичайно. Тому що на комп’ютері можна і розповіді і казки друкувати, музику слухати і вигадувати, малювати, а ще грати в ігри. Перший прилад, який міг би стати першим в світі комп’ютером, придумав англійський математик Чарлз Беббідж. Цей учений ще в 1833 році розробив проект машини, яка могла виконувати складні наукові і технічні розрахунки. Але, на жаль, побудувати Беббіджу свій прилад так і не вдалося. І перші такі пристрої стали з’являтися на світ у кінці XIX століття. Але лише в 1940-х роках з’явилися справжні обчислювальні машини, які і стали комп’ютерами. Це були величезні механізми, які займали по декілька кімнат. І ось у серпні 1981 року американською фірмою IBM (Ай-Бі-Ем) було створено перший у світі «персональний комп’ютер», який зміг поміститися на звичайному столі. 2. Який комп’ютер називають персональним? Чому? Комп’ютер називається персональним, тому що за ним працює одна людина і використовує зручні для неї пристрої введення та виведення інформації.

3. Перелічи основні групи пристроїв, що входять до складу комп’ютера. Назви комплект основних пристроїв, з яких складається персональний комп’ютер. Пристрої введення, виведення, зберігання, опрацювання даних. Основний набір пристроїв, з яких складається персональний комп’ютер: системний блок, монітор, клавіатура, миша. 4. Які пристрої комп’ютера, призначені для введення даних, тобі відомі? Клавіатура, миша, сканер, джойстик, мікрофон, веб-камера.

5. Для чого використовують мишу та клавіатуру? Клавіатуру використовують для введения текстових та числових даних. Миша — це вказівний пристрій введення, вона сприймає своє переміщення поверхнею, наприклад, столу і передає його вказівнику на екрані, який повторює рухи миші. 7. Чим відрізняються пристрої виведення та введення? Пристрої введення служать для передавання даних від користувача до комп’ютера, а саме для введення тексту або числових даних з клавіатури, графічних зображень зі сканера, керування вказівником миші та ін. А пристрої виведення — для отримання користувачем даних від комп’ютера: для виведення текстових, числових, графічних даних на екран монітора, друкування їх на принтері, прослуховування звукових даних через колонки або навушники. Обговоріть, чому в комп’ютерному класі не до кожного комп’ютера під’єднані колонки, а монітори є біля кожного. Монітор — це один з основних пристроїв комп’ютера, без нього неможлива робота, оскільки на монітор виводиться інформація, з якою працює людина: текст, числові дані, малюнки, відеозображення тощо. А колонки — пристрій додатковий, їх використання не с обов’язковим. До того ж, якщо ввімкнути декілька колонок у комп’ютерному класі одночасно, утворений шум заважатиме всім. По черзі формулюйте одне одному опис складових комп’ютера, не проговорюючи їх назви. Свої фрази формулюй те так, щоб інший міг відгадати та показати відповідний пристрій у кабінеті інформатики. Переможцем стане той, хто назве останній пристрій. Складова комп’ютера, що містить пристрої для збереження та опрацювання даних (системний блок). Пристрій для відтворення звуку для всього класу (колонки). Пристрій для виведення текстових чи графічних даних на папір (принтер). Пристрій для введення текстових та числових даних (клавіатура). Пристрій для введення текстових та графічних даних (сканер). Пристрій для введення звукових даних (мікрофон). Пристрій для відображення даних на екрані (монітор). Пограйте у гру «Ланцюжок слів».

По черзі називайте пристрої, зображені на малюнку. Один називає пристрій введення, інший — пристрій виведення. Мікрофон — принтер — миша — колонки — клавіатура — монітор — веб-камера — плеєр і т Пристрої, що одночасно знаходяться в обох кругах, є і пристроями введення, і пристроями виведення.

Розгляньте малюнок та поясніть, що, і чому саме так, зобразив художник. Поставте одне одному по два запитання за малюнком та обговоріть відповіді на них. Художник намалював, як працює комп’ютер. Дані через пристрої введення (клавіатуру, мишу, сканер, мікрофон) вводяться до пристроїв зберігання інформації, які знаходяться в системному блоці, обробляються за допомогою пристроїв опрацювання інформації, а потім результати виводяться на екран монітора або на принтер та колонки. Об’єднай пристрої у дві групи. За якою ознакою ти об’єднав їх? Чи є серед пристроїв такі, що не під’єднують до комп’ютера? Клавіатура, миша, мікрофон, сканер, джойстик, ручний сканер, навігатор — пристрої введення даних; плеер, принтер, монітор, навушники, колонки — пристрої виведення даних. До комп’ютера не під’єднують плеер, ручний сканер, навігатор, не завжди під’єднують джойстик, мікрофон, колонки. 6. Продовж ланцюжок термінів у кожній групі та назви її. — сканер, клавіатура, миша, мікрофон, веб-камера — пристрої введення даних. — принтер, монітор, колони, навушники — пристрої виведення даних. — флеш-пам’ять, жорсткий магнітний диск, компакт-диски — засоби для зберігання даних. Кожен із роботів може переміщуватися в усіх напрямках, але починає рухатися вправо у своєму рядку таблиці і збирає лише пристрої одного виру. Визнач, який з роботів збирає вінчестери, який — компакт-диски, а який — флеш-пам’ять. Скільки носив зібрав кожен робот? Перший робот збирає жорсткі диски, другий збирає компакт-диски, а третій — флеш-пам’ять. Петрусь та Миколка мають вдома персональні комп’ютери. Петрусь на своєму комп’ютері працює з текстами, може їх роздруковувати та зберігати, але не може слухати музику. Миколка на комп’ютері переглядає відео, мультфільми. Але він не має при строю для того, щоб текст, збережений на своєму комп’ютері, надрукувати на папері. Скористайся схемою та запиши в зошит, які складові комп’ютера в Петруся, а які — в Миколки? У Петруся є системний блок, клавіатура, миша, монітор, принтер. У Миколки є системний блок, клавіатура, миша, монітор, навушники. В анаграмах зашифровані назви пристроїв. Віднови слова.

Утвори з цих слів групи. Скільки груп можна утворити? Як групи можна назвати? Миша, монітор, принтер, джойстик, колонки, клавіатура, сканер, мікрофон. ГДЗ по информатике за 5 класс Босова, Босова. Если ребенку сложно дается наука об информационных технологиях, ему придет на помощь ГДЗ по информатике за 5 класс Босова. Три магические буквы – ГДЗ, переводятся как готовые домашние задания. В эру бурного развития интернета, современные школьники стали все ленивее. Прошло то время, когда для подготовки к проверочным работам нужно было сутками сидеть в библиотеке за книжками.

Сейчас иная дилемма — сделать домашку так, чтобы учитель не догадался обо всем и не проверил именно твой текст на уникальность. Онлайн-решебники являются настоящей находкой для родителей и самих учащихся. Эти веб-книги пишутся под определенные пособия, так что родителям будет очень просто их найти у нас на сайте. Такой книгой пользоваться очень удобно. Если ваш малыш не знает, как решается та или иная задача по информатике, он сможет посмотреть её в веб-пособии.

Там он увидит правильный ход решения и сможет самостоятельно разобраться с поставленной задачей. Конечно, ребенок может просто и не задумываясь списать готовые ответы, но пользы при этом от этого не будет. Лучше всего сделать так, чтобы веб-ответы к домашней работе хранились у родителей. Так они смогут проконтролировать образовательный процесс. Если у школьника возникли сложности с задачами, он сможет смело обратиться к старшим. Взрослым будет гораздо легче помогать разбираться с домашним заданием, если они будут пользоваться онлайн-гдз к учебнику по информатике от Босовой. Обучение станет более интересным, а ребенку будет легче усваивать школьную программу. Все ответы к учебникам — это своего рода веб-справочники, в которых собраны только верные ответы. Они важны не только для того, чтобы делать домашнее задание, но и чтобы готовиться к проверочным и контрольным. Вот для чего были разработаны и составлены подобные пособия. Преимущества использования онлайн-решебников. лучше понять тему пройденного ранее урока; выполнить заданный на дом материал без проблем и нагрузки на мозг; получить максимальные оценки от преподавателей по всем предметам; подготовиться к различным видам экзаменов без помощи со стороны взрослых. ГДЗ от Путина. В настоящее время идет тенденция к тому, чтобы увеличивать количество материала по основным школьным предметам. Однако часы на изучения многих дисциплин сокращаются. Это значительно сказывается на успеваемости школьников, ведь им просто не хватает времени усвоить весь новый материал. И чтобы помочь ученикам справиться с увеличившейся нагрузкой, авторы учебников подготавливают сборники с готовыми домашними заданиями. К ГДЗ не стоит относиться как к шпаргалке, с которой автоматически списывается необходимая информация без ее проработки самим учеником. Авторы решебников побуждают перед использованием пособия тщательно ознакомиться с учебным материалом параграфа, по которому задано упражнение.

Далее, для лучшего усвоения и закрепления выученного материала, школьникам советуется самостоятельно решить задание и только затем сверить свое решение с готовыми ответами из сборника reshak и самостоятельно исправить выявленные недочеты и ошибки. самих школьников, которые с младших классов смогут проявить свою независимость в учебном плане и самостоятельно справляться с домашними заданиями любого уровня сложности. Также ученики смогут подготавливаться к предстоящей классной работе и к любому контролю знаний; родителей, контролирующих успеваемость своих детей. Опытные педагоги детально и очень доступно разъяснили суть каждого упражнения из школьного учебника, поэтому взрослые без труда разберутся с любым заданием и смогут легко объяснить его решение своему ребенку; учеников старших классов, которые готовятся к экзаменам и итоговым тестированиям. Материал ГдЗ является отличной справочной информацией, позволяющей выпускникам кратко и быстро повторить весь пройденный за год материал по предмету; учителей и репетиторов, которые смогут пользоваться готовыми ответами и алгоритмами, чтобы качественно и эффективно составлять план будущего занятия.

Также задания из пособия помогут учителям при контроле знаний школьников. При правильном использовании издания, ученики смогут в разы повысить свою успеваемость и перестанут бояться контрольных и проверочных работ. Собранные на данной страничке методические пособия призваны развивать аналитическую способность ребенка, умение логически мыслить и научить детей ответственности за свое будущее. Інформатика 5 клас. Морзе Н.В. Інформатика : підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Н.В. Морзе, О.В. Барна,.П. Вембер, О.Г.

Кузьмінська, Н.А. Саражинська. -.: Видавничий дім «Освіта», 201- 25Н МОРЗЕ, О ВАРНА,. П. ВЕМБЕР, О. Г. КУЗЬМІНСЬКА Н

САРАЖИНСЬКА інформаційні процеси, навчальна діяльність інформація, повідомлення, дані L інформаційні процеси, пристрої ск X о с і ‘ о со т ш со Q Q X о о; о с: о: 1ск х О с 2 > со оа. інформація повідомлення дані СЕ X X ш С Q. О С П£ р Ор М CJUjJ>Jі-JJ ГірО Ц Э О І 3 s CL С о ш о s с о програми [ папки файла -О О Q > S 0_ ь- о ct 2 s о £ а 0 в 1 Умова Предмети або явища У тебе заплющені очі, L, 1 2 3 4 Ти одягнув навушники S і і 1 2 3 4 Ти одягнув маску пірнальника /1 2 3 4 У тебе зав’язані очі та закритий рот & У 1 2 3 4 Передай повідомлення про погоду в рідному краї: • другу по мобільному телефону; • мамі в сусідній кімнаті; • однокласникам для розміщення результатів спостереження в журналі спостережень «Календар погоди». ю -0 1Поміркуй, кому були б найбільш зрозумілими такі повідомлення: • на вулиці тепло та сонячно; • сьогодні +22 °С. Обґрунтуй свою думку. у П’ятикласник Петрик разом з татом приготували спорядження для походу: Поміркуй, чи можна, поглянувши на речі, які приготували Петрик з татом, дізнатися: • Куди сплановано похід: у гори чи на річку? • Що їстимуть туристи у поході? • Планується тривала подорож чи просто прогулянка? і 8. Розглянь наскельні зображення, знайдені на стінах стоянки і («Кам’яна могила» поблизу Мелітополя Запорізької обл. Серед по­ даних у таблиці повідомлень визнач, яку інформацію можуть нести малюнки людям різних професій, що з ними працювали: художнику, історику, туристу. 1 2 3 4 Підтвердження місця поселен­ ня стародавніх людей на території України Зображення биків, козлів, мамонтів та носорогів — старовинні або несучасні Малюнки виконані не в наш час Малюнки залишили люди, що не шанують природу 1i y j & IQJ Іоло&оломки Розгадай ребуси. Сформулюй твердження, яке пояснює правило скла­ дання таких ребусів. 5 О 0) =f О CL С ‘x Zl о $ Q. о -& Катруся, ТетянкатаОля вчаться в одній школі: у 5-му, 6-му та 4-му класі. Йдучи до школи, вони повідомили Михайлику, який буде навчатись у 5-му класі, що Оля не шестикласниця та не вчиться в 4-му класі, а Ка­ труся — також не шестикласниця. Хто в якому класі вчиться? Повторюємо Розглянь схему та поясни зв’язок між вказаними поняттями. Навколишній світ Повідомлення Органи чуття людини Інформація Д Г Оціни свої знання та вміння V Я розумію, що таке інформація. •/ Я знаю, що людина отримує відомості про навколишній світ за допомогою органів чуття. V Я знаю, що інформація передається за допомогою повідомлень. V Я можу навести приклади, коли одні й ті самі повідомлення несуть різну інформацію. Сло&иичок Повідомлення, інформація. 12 —Ѳ 1и а (а) W Q □ Способи подання повідомлень ТИДІЗНАЄШСЯ: Вивчаємо Найчастіше повідомлення поділяють на усні та письмові. Усні повідомлення подаються за допомогою звуків, а письмові — тек­ сту, малюнків, зображень, схем. Повідомлення можна подати ще й жестами та сигналами. Іноді при поданні повідомлення використовують декілька способів одночасно — комбіновані повідомлення. 4V Вибір способу подання повідомлень залежить від того, хто надсилає повідомлення — відправника, кому його адресують — 13 1отримувача, та засобу зв’язку між ними — каналу передавання повідомлень. Відправник Канал передавання Отримувач Отримувач може прийняти тільки доступне та зрозуміле йому повідомлення. Це має враховувати відправник та обирати потріб­ ний спосіб подання повідомлень для успішного їх передавання в певних умовах. Наприклад, своєму товаришу з Росії ти можеш передати при­ вітання з днем народження: • нри зустрічі — спеціально поїхавши до нього в гості; • звичайною або електронною поштою; • звичайним телефоном або за допомогою СМС-повідомлення; • телеграмою; • або обрати ще інший спосіб. При цьому слід врахувати: • яку мову розуміє він та знаєш ти; • які пристрої маєш ти, а які — він; • на які кошти можеш розраховувати ти; • чи знаєш ти його повну адресу тощо. 18. Текстове повідомлення можна подати у формі листа, телегра­ ми, розділу підручника, рухомого рядка на каналі новин, СМС-повідомлення з мобільного телефону тощо. Скористатися таким повідомленням людина може лише за умови, що вона його зрозуміє. Зображення в підручнику, геогра­ фічні карти, схема метро, картини художників, фотографи історичних місць, плани будинків, графіки в журналах — це приклади графічних повідомлень. Наприклад, про розташу­ вання велосипедної доріжки, театру, автозаправки, аеропорту, лікувально- Графічні повідомлення го закладу, станції техобслуговування можна дізнатися за допомогою відповідних знаків. Машина, що рухається, чайник, який кипить, музика, що звучить, передають людині звукові повідомлення. Реклама на телебаченні, інформаційні повідомлення на екра­ нах — це відеоповідомлення. Повідомлення про наближення поїзда до залізничного переїзду можна передати за допомогою сигналу: блимання світла. Жести регулювальника дають змогу водіям безпечно рухатись на перехресті лише тоді, коли їх добре розуміють. Вираз обличчя може передати повідомлення про характер, емоції чи самопочут­ тя людини. Це ж саме можна передати жестами або словами. Виставу в театрі, фільм чи комп’ютерну гру відносять до комбінованих способів подання повідомлень: тут світло, зву­ ковий супровід, мова та поведінка героїв сприяють розумінню розгортання сюжету. Одні і ті ж повідомлення можна подати різними способами.

Наприклад, Ганс Крістіан Андерсен написав казку «Снігова Ко­ ролева», потім за сценарієм, складеним за цією казкою, створили фільм, а ще її можна прослухати в аудіозаписі.

Для багатьох народних пісень, зібраних фольклористами, були написані тексти та ноти. Тепер ми можемо почути їх із записів, або побачити відеокліпи у виконанні сучасних співаків. Шведські вчені під керівництвом Міхаеля Гулліксона створи­ ли цифровий папір, який «уміє» говорити. У відповідь на до­ тик користувача паперова дошка оголошень відтворює запи­ сані на неї звуки завдяки провідникам, що реагують на тиск. 19. 1 Обговорюємо Чому одні й ті самі повідомлення подають різними способами? Які способи подання повідомлень ти використовуєш на уроці? Чи завжди повідомлення, подане одним способом, можна й доцільно подати іншим? Наведи приклади. Яким способом можна подати повідомлення, щоб його сприйняли твої домашні улюбленці: кіт, собака, папуга? Наведи приклади таких повідомлень. Чи можна передати повідомлення електронній машині? Яким способом можна скористатися? Коли використовують комбінований спосіб подання повідомлень? Який спосіб передавання повідомлення доцільно обрати в кожному з випадків, якщо: • до повідомлення будуть звертатись кілька разів; • повідомлення адресують людині, яка перебуває на великій відстані від відправника; • повідомлення буде отримано за допомогою мобільного телефону? Працюємо в парах Якими способами подання повідомлень ти найчастіше користуєшся вдома? А що обирають твої батьки? По черзі наведіть один одному приклади. У Для подання повідомлень із кораблів використовують таку «мову жестів» (семафорну абетку): О г іг Y ь¥ •f V 20. Придумайте та передайте один одному просте повідомлення, викорис­ товуючи запропоновані жести. Обговоріть у парі: чому з корабля на морі не можна просто вигукнути це слово? ^ Обговоріть у парі, для чого використовуються такі значки. ‘чгьіУ з. ‘Щ0 мч#У шеф 3 об Чому їх називають смайликами? До якого способу подання повідомлень їх слід віднести? Що вони можуть означати? Доберіть тлумачення до кож­ ного смайлика. Сміюся Плачу Посміхаюся Злюся Дивуюся Привіт Сумую Позіхаю Поставте по черзі одне одному запитання, відповіді на які можна отримати із зображення карти. Обговоріть у парі, яким способом можна було б подати ваші відповіді. 7 Севастополі^ г,Сімферополь — п А 17 2 Информатика, 5кл. 2L _J Ы) л ь Ж Міркуємо Об’єднай у групи предмети, за допомогою яких людина отримує повідомлення за способом подання: текстовий, звуковий, графічний, інший. Визнач, у якій групі найбільша кількість предметів. $ 8 Утвори із запропонованих у таблиці повідомлень три групи. За якою ознакою ти об’єднав повідомлення? Встанови, якими способами були подані повідомлення в кожному випадку: 5 О 0.1 Іі о а с з о $ а 0 €■ 1 На дворі- жовтень. Листя з дерев тихо падас додолу. 2Із заданого набору повідомлень склади такі послідовності: тек­ стове повідомлення, малюнок або жест, графічне повідомлення.

Наприклад: Вперед Назад, вгору, вниз, закрити, згорнути, розгорнути, і. ®, -, i 8. Поставу відповідність до кожного зображення значка його текстове пояснення: збільшити зображення, намалювати фігуру, зафарбу­ вати фігуру, підписати малюнок, витерти частину зображення. 2 ч Іоло&оломки Чотири п’ятикласники Петрик, Артем, Остап та Дмитрик підготували повідомлення про те, як вони провели літо. Один із них написав твір, інший — приніс фотографію, третій — вирішив продемонструвати ві- део, а четвертий придумав міні-виставу пантоміму. Розплутай плутанку та відгадай, хто із хлопчиків що підготував. —————————-‘ ч. Петрик) V» а І Т У і V ‘ ^Я=— ‘ Г “І «) L Артем >-/?■—•—>- ч—/ і’ ‘ — ^ і/ Sl S і /У// -СздІгЩі Дмитрик П’ятикласники Віка, Максим, Валерія та Рома брали участь у навчально­ му проекті «Пісні наших бабусь». Кожен із них знайшов та записав різну кількість пісень. Запиши в зошиті послідовно імена дітей у порядку зрос­ тання кількості знайденого, якщо Максим записав не найменше пісень, але менше ніж Віка та Рома, а кількість пісень Віки не менша, ніж у Роми. 2В В ‘ “ » t LBj Повторюємо За наведеними малюнками та схемою пригадай способи подання по­ відомлень та заповни схему. + » о о Повідомлення можна подати ____ _________ _______ > ____ J _______ J ■ х-»» Глиняні дощечки — 6 тис. років тому Мал. 1 Для збереження повідомлень використовують папір, дерев’яні, металеві та інші поверхні, кінострічки, а також зберігають пові­ домлення в електронному вигляді — на дисках та флеш-картах. и ф о а і о $ а 0 -& 1 Електронна книга Диск Касета Флеш-карта Для збереження повідомлень на таких носіях використову­ ють друкарські пристрої, фотоапарат, відеокамеру, диктофон, комп’ютер. І Т 28. Для отримання, пошуку, передавання, опрацювання, збе­ реження повідомлень люди різних професій використовують комп’ютери та інші електронні пристрої.

У школах учні опрацьовують повідомлення упродовж усього навчального процесу, шукають потрібні відомості з різних тем та предметів, передають один одному повідомлення, співпрацюють, збсфігають повідомлення на комп’ютерах і в зошитах, демонстру­ ють результати своєї навчальної діяльності, використовуючи для цього різноманітні пристрої. Які інформаційні процеси ти спостерігаєш удома, у школі, у природі? Як людина може отримувати повідомлення? Чому людина не завжди може отримати повідомлення про деякі пред­ мети та явища своїми органами чуття? Обґрунтуй, чому люди зберігають повідомлення. Що для збереження повідомлень використовувала стародавня людина, а що — сучасна? Якими словами можна замінити термін «опрацювання повідомлень»? Які пристрої використовує людина для передавання повідомлень? Яки­ ми з них користуєшся ти та члени твоєї сім’ї? Як людина здійснює пошук потрібних відомостей? Що може забезпе­ чити успішний пошук? Прочитайте думки учнів про повідомлення. Обговоріть у парі кожну з них. Які повідомлення ти вважаєш хибними? • У книжках так багато повідомлень, що важко знайти потрібні. • Різних людей цікавлять різні повідомлення. • Найцікавіше збирати повідомлення під час вивчення живої природи. • Опрацьовувати повідомлення може лише комп’ютер. • Опрацьовувати повідомлення може лише людина. По черзі називайте пристрої, які можна використати для одно­ го з інформаційних процесів. Один називає пристрій, у відповідь інший називає інформаційний процес. Потім міняйтеся ролями. Наприклад: • калькулятор — опрацювання; • диктофон — збереження. Обговорюємо у Працюємо в парах 5 Ъ о $ а 0 ъ1 У таблиці в кожному рядк. » target=»_blank»> 29. и Q) П О а с: х >5 Ъ о $ а 0 ъ1 У таблиці в кожному рядку вказані дії, які відносяться до різних інфор­ маційних процесів. Вкажи номер хибної дії — дії, що не належить до вказаного інформаційного процесу. № Інформацій­ ний процес Дія 1 Дія 2 Дія 3 Дія 4 Дія 5 1 Опрацювання Міркувати Обчислити Полічити Вибрати головне Розпові­ сти 2 Пошук Перечитати Опитати Розповісти Дослідити Спосте­ рігати 3 Передавання Відтворити Показати Надіслати Зберегти Розпові­ сти 4 Збереження Запам’ятати Полічити Надикту- вати на диктофон Сфото­ графувати Записати 5 Отримання Показати Прослухати Перегля­ нути Прочитати Торкну­ тися За поданим зразком склади та заповни в зошиті таблицю для таких пристроїв: плеєр, відеокамера, супутникова антена.

Пристрій Збереження повідомлень Передавання повідомлень Телефон — + Класний керівник 5 класу запропонував учням написати замітку в шкільну газету «Як я провів літо». Із запропонованих речень запиши правильну послідовність чисел, які задають план, що допоможе тобі виконати це завдання. До пунктів плану добери та постав у відповідність пристрій, який може полегшити твою роботу. Пригадати, які події відбувались або які місця відвідав улітку. Обрати подію або подорож. Переглянути фотографії, створені під час канікул. Знайти розповідь про місце або подію, що буде описуватись. Обдумати та написати текст замітки. Передати замітку в школу. Sk-o 26 V -© 30. Утвори із номерів малюнків різних пристроїв п’ять груп для реа­ лізації кожного з п’яти інформаційних процесів.

Чи є пристрої, які можуть увійти до різних груп? В£Ш -СЭ Мобільний телефон Принтер Калькулятор 9. Комп’ютер 10.

Плеєр Навігатор 1Фотокамера 1Банкомат Термометр І ^ ‘,1 І 8. Термо- гігрометр Електронні ваги Барометр Назви пристрої, які слід віднести до лівого круга схеми — пристрої для збереження повідомлень, до правого круга — пристрої для передавання повідомлень. Та окремо — ті, що належать до обох кругів одночасно. 3II J l y j и г A ; U ІОЛО&ОЛОМКи Розгадай ребус. Сформулюй твердження, яке пояснює правило скла­ дання такого ребусу. Ь ” ч Повторюємо Наведи приклади пристроїв для підтримки кожного з інформаційних процесів. О Ф О О. с •5 ‘З о а о Я- п • £ Оціни свої знання та вміння У Я можу назвати інформаційні процеси та навести їх приклади. У Я розумію, як я отримую повідомлення. У Я розумію, як здійснюється пошук повідомлень. У Я можу пояснити, як люди передають повідомлення. У Я можу навести приклади опрацювання повідомлень. Я можу порівняти, як люди зберігали повідомлення колись та зберігають їх тепер. Я розрізняю пристрої для підтримки різних інформаційних процесів. с Сло&иичок Інформаційні процеси, отримання, опрацювання, передаван­ ня, пошук, збереження, носій. ‘“О 28 І » -Ѳ Отримання Пошук Передавання Опрацювання Збереження ІНФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ 3г г □ U, Дані та пристрої для роботи з ними ТИДІЗНАЄШСЯ: г г J t Вивчаємо Повідомлення, які несуть інформацію про навколишній світ, людина може запам’ятати або зберегти на певному носії. При цьому зберігається не сам предмет або явище, а дані про нього. Розрізня­ ють числові, текстові, графічні, звукові та відеодані. Наприклад, у магазині ти можеш з етикетки прочитати такі дані про товар: назва (текстові дані), ціна (числові дані), розмір (числові дані), виробник (текстові дані), дата виготовлення (дані про число, місяць та рік). Можна встановити колір та форму товару (графічні дані). □ Дані — це сукупність відомостей, які зафіксовані на деякому носії для збереження, передавання та опрацювання. зультат визначається за допомогою секундоміра (числові дані), відеока- мери (відеозображення — відеода­ ні), фотокамер (фотознімки — гра­ фічні дані), записом у протоколі (текстові дані) тощо. Коли судді Дані фіксуються не тільки за допомогою органів чуття людини, а й за допомогою різних пристроїв. Наприклад, коли легкоатлет пе­ ретинає фінішну смугу, то його ре- 29 35=LI приймають рішення щодо визнання переможця змагань, у яких брав участь спортсмен, зафіксовані дані перетворюються в інфор­ мацію, яку кожен може трактувати по-різному: переможець — про його сходження на п’єдестал, спортсмен — про його шанси на пере­ могу в наступних забігах, суддя — про завершення змагання тощо. Перетворення та опрацювання даних дає змогу людині отри­ мати інформацію. Для роботи із даними людина використовує різні пристрої. Для опрацювання числових даних, здійснення складних роз­ рахунків людина може застосувати калькулятор.

Різні моделі калькуляторів можуть відрізнятись формою, кількістю клавіш та діями, які можна виконувати. Але в усіх є клавіші для на­ бору цифр (0-9), знаків дій: додавання (+), віднімання (-), мно­ ження (х), ділення (:) та знаку отримання результату (=), після натискання якого на табло виводиться результат виконаної дії. На окремих моделях калькуляторів є клавіша, за допомогою якої можна витерти цифру на табло під час введення. -Табло Цифри Знаки дій Результат Калькулятор Щоб прийняти чи надіслати текстові дані великого обся­ гу або графічні дані, використовують факс — пристрій, який під’єднаний до телефонної лінії та може друкувати або викону­ вати функцію телефону. Для збереження звукових даних застосовують диктофон та магпітофон. Записані на спеціальний носій дані можна багато­ разово відтворювати та навіть змінювати (монтувати). Для від­ творення звукових даних застосовують також плеєр. Плеєри 30 ] v -ѳ 3Сучасні мобільні телефони забезпечують обмін текстовими даними (CMC), невеликими графічними та звуковими даними (ММС). Ти можеш отримати дані з супутника про твоє місцезнахо­ дження, про температуру повітря у твоєму місті, час та дату тощо. Перше CMC (Short Message Service — служба коротких по­ відомлень) було відправлено в уже далекому 1992 р. в Англії. Правда, відправлено його було з комп’ютера на мобільний телефон. А з 1997 р. їх можна надсилати й через Інтернет. Зазвичай графічні та відеодані збирають за допомогою фото- або відеокамери. Сучасні пристрої фото- та відеозйомки дають змогу також зберігати і переглядати записані дані. Відшукати адресу — вулицю та будинок, або навіть і людину, сьо­ годні можна за допомогою навіга­ торів. Дані про місцезнаходження автомобіля — геодані, які отриму­ ють із супутника, перетворюються у графічні дані про маршрут руху, звукові дані про наближення пово­ роту, числові дані про максимально допустиму швидкість на ділянці дороги тощо. Водій, який опра­ цьовує такі дані, швидко орієнтується на невідомій місцевості.

Універсальним пристроєм для роботи з даними є комп’ютер. За допомогою пристроїв, які входять до його складу, можна шу­ кати та опрацьовувати дані різного типу — числові, графічні, текстові, звукові тощо. Обговорюємо Як людина фіксує отримані дані? Для чого людина використовує різні пристрої під час роботи з даними? Якими пристроями для роботи з даними користуються члени твоєї родини? Які дані про себе ти можеш повідомити класному керівникові, шкільній медсестрі, своїм однокласникам? Яким способом можна їх подати? Коли дані стають інформацією? Від чого це залежить? 5 б $ a о £ X га у 3 о Діємо Вправа. » target=»_blank»> 3II s и Ф rf о Q. с ‘x >5 б $ a о £ X га у 3 о Діємо Вправа Працюємо з пам’яттю калькулятора. Завдання. Знайди значення виразу (1577 + 1794 — 3271) •Введи число 157Занеси результат у пам’ять калькулятора — для цього натисни на кла­ вішу MS. На табло з’явиться літера М (від англ. memory — пам’ять). Введи число 179Додай до нього число, що міститься в пам’яті. Для цього натисни клавішу М+. Введи число 327Відніми його від збереже­ ного в пам’яті результату. Для цього натисни клавішу М —. Виклич із пам’яті отриманий результат. Для цього натисни клавішу MR. Натисни клавішу множення та введи число Натисни клавішу =. Очисти пам’ять (клавіша МС).

Порівняй свій ре­ зультат із результатом на малюнку О Мал. 2 7 Працюємо в парах і. к По черзі називайте приклади даних, з якими ви працюєте на різних уроках. Переможцем стане той, хто назве останню правильну відповідь. По черзі формулюйте призначення певного пристрою для роботи зданими. Товаришеві потрібно відгадати його назву. Наприклад: «Назви пристрій, що використовується для записуван­ ня голосу». Поміркуйте та назвіть дві причини використання людиною різних пристроїв для роботи з даними. Обговоріть їх у парі.

Обговоріть у парі, люди яких професій можуть використовувати такі дані: Прізвище учня Оцінка Антонов 8 Бочар 7 Водян 11 Гевко 5dГлек 10 Валюта Купівля Продаж.0724- в 1145 НБУ 7.99Э0 • 7272- «ЗЄ$.7515 02431 0253025017 Хет. 32 у 3ж Міркуємо У таблиці подано предмети та засоби для реєстрації даних. Обміркуй, які дані можна записувати до третього стовпчика таблиці. Як прикла­ дом, скористайся першим рядком таблиці. П’ятикласниці Марійка, Олеся й Ніна йдуть у магазин обирати подарун­ ки для своїх подруг. Для цього у них є такі дані: Подруга Марійки Подруга Олесі Подруга Ніни Зріст — 138 см, вага — 35 кг, розмір одягу — 36, колір очей — голубі Висока, не повна, струнка, блондинка, з короткою стрижкою Чи зможе кожна з дівчат обрати футболку, яка найбільше підійде для її подруги? Відповідь обґрунтуй. 3Для облаштування кімнати для обіду на дачі, яку придбала ваша родина, ви з батьком вирішили замовити меблі. Дай назву кожному стовпчику таблиці замовлення.

1 2 3 4 Стіл розкладний 1 шт. 70x110x75 см до 3000 грн Стільці 6 шт. 45x45x85 см до 500 грн Полиця для посуду 2 шт. 100x33x40 см до 2000 грн и ф zf о а с ‘х ‘zf о 2 о. о -& X Яку інформацію для планування сімейного бюджету ви можете отри­ мати після опрацювання даних заповненої таблиці? 8. Василько зібрав дані про свій фізичний стан. Із поданого списку утвори три групи слів чи словосполучень, які дають відповідь на за­ питання за такою послідовністю: Який показник? Які дані отримані? Яким пристроєм визначені? 1) температура; 2) зріст; 3) вага; 4) частота пульсу; 5) 140; 6) 42; 7) 80; 8) 36,6; 9) секундомір; 10) вимірювальна стрічка; 11) електронні ваги; 12) термометр.

У відповідь запиши послідовність чисел. Для кожної групи додай одини­ цю вимірювання отриманих даних. Наприклад: 1,8,12 — °С.

Я Головоломки Д ля проекту «Клумба своїми руками» Славко, Петрик, Родіон та Гнат збирали дані. Хтось у звіті витер клітинки першого стовпчика таблиці, але залишив, чим саме займалися хлопці та що не виконували. Відомо, що Гнат не збирав для проекту ні текстові, ні графічні дані, Пе­ трик не працював з числовими даними, Славко не працював з тексто­ вими даними, а Родіон збирав дані за допомогою електронного при­ строю. Скажіть, що робив у проекті кожен хлопчик.

Ім’я хлопчика Виконував Не виконував Фотографування Обчислення Вимірювання Читання додаткової літератури Робота в Інтернеті Вимірювання Обчислення на калькуляторі Фотографування -G) 34 У -Ѳ 3Повторюємо Розглянь схему та поясни, як пов’язані повідомлення, дані та інформація. Людина інформація Оціни свої знання та вміння v ■/ Я розумію, коли отримуються дані. V Я знаю, які дані може зафіксувати людина.

■/Я розумію, як пов’язані терміни повідомлення, дані та інформація. •/ Я розумію, чому люди користуються пристроями для роботи з даними. •/ Я можу назвати приклади пристроїв для роботи з різними даними. Сло&иичок Текстові дані, числові дані, графічні дані, відеодані, звукові дані. —————————— УЗАГАЛЬНЮЄМО ——————————- Працюємо в проекті Проект «Добро починається з тебе» Учні твого класу разом із батьками вирішили запросити в школу, де ти навчаєшся, делегацію п’ятикласників із дитячого 35 О О Ѳ- 39. будинку сусідньої області. Вони проведуть у ваших родинах най- ближчі вихідні. Підготуй текст листа-запрошення. Намалюй схему, як дістати­ ся до школи. Створи емблему, яка буде складатись із текстового повідомлення з одного слова та невеликого зображення. Емблема допоможе гостям швидко познайомитись із тобою. Підготуй презентацію підготовлених матеріалів. Проект «Спорт для всіх» У мікрорайоні, де ти проживаєш, облаштували новий ігровий спортмайданчик.

Але у вас немає дитячої команди. Ти з батьками вирішив організувати її. Підготуй текст оголошення про набір дітей для створення команди. Створи емблему, яка буде складатись із текстового повідомлен­ ня з одного слова та невеликого зображення. Емблема допоможе визначитись, яким видом спорту ви займатиметесь.

Намалюй схему дитячого майданчика, на якій познач, що по­ трібно буде ще зробити дорослим для успішних тренувань. &. Оціни свої знання та вміння Ж ‘у У Я розумію взаємозв’язки між поняттями інформація, повідо­ млення, дані. V Я розрізняю, яким способом подано отримане мною повідо­ млення: текстовим, графічним, звуковим, відео, за допомогою жестів або комбінованим. У Я можу навести приклади повідомлень, поданих різними способами. У Я можу назвати інформаційні процеси та пристрої для їх реалізації. У Я можу навести приклади інформаційних процесів зі своєї на­ вчальної діяльності та в навколишньому світі. Я можу описати призначення різних пристроїв, що викорис­ товуються людиною для роботи з даними. 36 i eMiogod иаонэо г „ (1 » target=»_blank»> 40. wodeiCH(uwo>i eMiogod иаонэо г „ (1 4J H о З s О а ф, Персональний комп’ютер та його складові ТИ ДІЗНАЄШСЯ: г Г Вивчаємо Люди здавна створювали різні пристрої для полегшення своєї праці, покращення життя. Довгий час багато вчених намагались винайти пристрої, які могли б виконувати обчислення та робили це швидше за людину. Із розвитком торгівлі кількість обчислень у житті людини збільшувалась.

Спочатку з’явилась рахівниця, пізніше арифмометр, а потім електронно-обчислювальна маши­ на (ЕОМ), яка використовувалась лише для роботи з числовими даними. Прадавні часи V ст. XVI ст. 1673 р. ж & VS аооо«» ІШ ІІІИ Щ Х. л.

, узд 4W’ За допо­ могою пальців Вузлики, зарубки Абак Рахівниця Ариф­ мометр Лейбніца Перші комп’ю­ тери в Україні Ручні засоби Механіч­ ний засіб Елект­ ронний засіб ‘-о 38 4Тоді і виник термін комп’ютер: від лат. puto — лічу, обчислюю. З часом комп’ютери вдосконалювались для того, щоб опрацьову­ вати не лише числові, а й текстові, графічні, звукові та відеодані. Комп’ютер — це електронний пристрій, призначений для опрацювання даних різного типу. Игз Першу в Європі ЕОМ створили в Києві вчені під керівни­ цтвом.О.

Лебедева для опрацювання числових даних. Вона була складною у використанні, її обслуговувало ба­ гато людей, а займала площу більшу, ніж класна кімната! ЕОМ, яка працювала в Україні в 1952 p., виконувала 3000 дій за хвилину та була єдиною в Європі машиною, що по­ стійно працювала. У наш час комп’ютери використовують для зберігання, опра­ цювання даних, швидкого пошуку та обміну повідомленнями, тобто як інструмент для автоматизації інформаційних процесів. Розміри та ціна комп’ютерів зменшились настільки, що в лю­ дей з’явилась можливість мати свої власні комп’ютери та персо­ нально їх використовувати. •Иіг Слово «персональний» означає призначений для особисто­ го використання (від ангperson — персона, особистість). Окрім того, керування такими пристроями стало легшим, тому ними могли скористатись навіть ті, чия діяльність не була пов’язана із обчисленнями. Так у 70-х роках минулого століття виникла нова назва комп’ютера — персональний. Люди в усьому світі використовують персональні комп’ютери для роботи, навчання, у побуті, для ігор і розваг. Персональний Електронно-обчислювальна машина комп’ютер, «Київ» випущений компанією IBM (США) И — 4□ Вчителі та лікарі, інженери та композитори, вчені та домогос­ подарки, агрономи та підприємці, конструктори та письменники використовують комп’ютер, щоб вводити дані, зберігати їх, пра­ цювати з ними та передавати іншим людям. Саме тому, для автома­ тизованого виконання зазначених операцій, до складу комп’ютера входять пристрої, які можна об’єднати в групи: пристрої введення, виведення, зберігання та опрацювання даних. Дані надходять до комп’ютера через пристрої введення. Потім вони опрацьовуються та зберігаються в його спеціальних при­ строях — пам’яті. Результати після опрацювання виводяться через пристрої виведення. Зазвичай до основних складових персонального комп’ютера відносять: системний блок, монітор, клавіатуру, мишу. □ (5) За потреби до системного блока комп’ютера м. » target=»_blank»> 4I—I f’ > □ (5) За потреби до системного блока комп’ютера можуть приєдну­ вати й інші пристрої, наприклад: • колонки або навушники — для відтворення звуку; • принтер — для друку; • проектор — для демонстрації зображення на великий екран. Пристрої введення призначені для введення даних. До них відносять клавіатуру, мишу, джойстик, сканер, мікрофон, веб-камеру. □ ГТТППТПСТТТ1П7= 53 ѴЯгНЬ І f Ці пристрої автоматизують інформаційний процес передаван­ ня даних до комп’ютера. Наприклад, клавіатура — для число­ вих та текстових даних, сканер — текстових та графічних, мі­ крофон — звукових, веб-камера — відеоданих. Миша належить до вказівних пристроїв уведення, який сприймає своє розташування та переміщення і передає його до комп’ютера. Відповідно до переданих даних на екрані викону­ ються певні дії. & 4і Поширеною є легенда, що назва «миша» (від анг—mouse) з ’явилась у Стенфордському дослідницькому інституті че­ рез схожість сигнального проводу з хвостом однойменного гризуна — у ранніх моделях він виходив із задньої частини пристрою. 4о Для виведення даних призначені пристрої виведення: монітор, принтер, колонки, навушники. Пристрої виведення даних автоматизують інформаційний про­ цес отримання даних людиною. — W — • £ _ І$ о а 4іьи □ Обговорюємо •7> Для чого люди створили комп’ютер? Який комп’ютер називають персональним? Перелічи основні групи пристроїв, що входять до складу комп’ютера.

Назви комплект основних пристроїв, з яких складається персональний комп’ютер. Які пристрої комп’ютера, призначені для введення даних, тобі відомі? Які пристрої виведення ти знаєш? Як називається складова комп’ютера, що містить пристрої для опра­ цювання і збереження даних? а £ о а Q) о ю о а 5со 0 1 и О Працюємо в парах Обговоріть, чому в комп’ютерному класі не до кожного комп’ютера під’єднані колонки, а монітори є біля кожного. По черзі формулюйте одне одному опис складових комп’ютера, не проговорюючи їх назви. Свої фрази формулюйте так, щоб інший міг відгадати та показати відповідний пристрій у кабінеті інформатики. По черзі називайте пристрої, зо­ бражені на малюнку. Обговоріть, чому деякі пристрої знаходяться одночасно в обох кругах. Виведення Введення 44 4Міркуємо Об’єднай пристрої у дві групи. За якою ознакою ти об’єднав їх? Чи є серед пристроїв такі, що не під’єднують до комп’ютера? □гггхюзпггггиш П’П ■1-ттгіггочигттп Клавіатура Сканер Монітор Миша Принтер Плеєр І % Джойстик у» ч.

Навушники Навігатор Мікрофон V Ручний сканер Колонки 45 49. Системний блок Клавіатура Миша Монітор Принтер Навушники 4 Продовж ланцюжок термінів у кожній групі та назви її: • сканер, клавіатура, миша. • принтер, монітор. • флеш-пам’ять. Кожен із роботів може переміщуватися в усіх напрямках, але починає рухатися вправо у своєму рядку таблиці і збирає лише пристрої одного виду. Визнач, який з роботів збирає вінчестери, який — компакт-диски, а який — флеш-пам’ять. Скільки носіїв зібрав кожен робот? Петрусь та Миколка мають вдома персональні комп’ютери. Петрусь на своєму комп’ютері працює з текстами, може їх роздруковувати та збе­ рігати, але не може слухати музику.

Миколка на комп’ютері переглядає відео, мультфільми.

Але він не має пристрою для того, щоб текст, збе­ режений на своєму комп’ютері, надрукувати на папері. Скористайся схемою та запиши в зошит, які складові комп’ютера в Петруся, а які — в Миколки? 50. шима, німотор, ерпринт, стикджой, лонкоки, вілакатура, каснєр, нофоркім. Повторюємо Назви основні складові частини комп’ютера. Доповниїх пристроями, що можуть бути під’єднані до системного блока. Комп’ютер —— —.і Ні .1— J С’.W Оціни свої знання та вміння У Я можу пояснити призначення персонального комп’ютера. V Я знаю призначення основних складових персонального комп’ютера. V Я розрізняю пристрої введення та пристрої виведення. V Я можу назвати приклади пристроїв введення та пристроїв виведення.

■/ Я можу назвати пристрої зберігання даних та розрізнити їх. г !4 С—-г Сло&иичок Пристрої введення, пристрої зберігання, пристрої виведення, миша, клавіатура, жорсткий магнітний диск, флеш-пам’ять, мо­ нітор, системний блок.

5£ ї : г I Безпечна робота із сучасними комп’ютерами Т И Д І З Н А Є Ш С Я : $ О а 0 О Ю О а s: со О X и О Вивчаємо Твоє здоров’я та безпечне навчання є найважливішим пріори­ тетом. Тому в приміщеннях зі значною кількістю пристроїв, що використовують електричний струм, зокрема комп’ютерів, вста­ новлюють спеціальні правила поведінки. Під час роботи з комп’ютером дотримуйся таких правиТримай безпечну відстань від очей до екрана монітора — 50 см. Не торкайся проводів живлення, розеток, задньої панелі сис­ темного блока та монітора. Не використовуй сторонні предмети. Не принось на робоче місце їжу й напої. Руки мають бути чистими та сухими. Час безперервної роботи за комп’ютером не має перевищу­ вати 15 хв. При виникненні незвичайної ситуації з комп’ютером: див­ ні сигнали, блимання, запах та інші неполадки в роботі, — негайно повідом вчителя чи лаборанта у школі, а вдома — дорослих. Подібних правил слід дотримуватись не тільки при роботі зі стаціонарним персональним комп’ютером — комп’ютером, який встановлений у певному приміщенні та постійно підключений до електромережі.

Майже всі правила потрібно виконувати і при роботі з іншими персональними комп’ютерами. Часто персональний комп’ютер потрібен людині поза робочим місцем чи домом. Умови праці, навчання або відпочинку та робочі 48 5u щшт U місця людей різноманітні. Дехто працює або подорожує високо в горах, інші — під водою на підводному човні, постійно пере­ міщуються працівники транспортної галузі, охоронної служби, військові. Для людей, яким, з одного боку, необхідно переміщуватися, а з іншого — опрацьовувати, передавати, зберігати дані вумовах переміщення, створено й інші комп’ютери: портативні, планшет- ні та кишенькові. В таких комп’ютерах системний блок, монітор та часто інші пристрої об’єднані в один пристрій. Портативні комп’ютери — це ноутбуки та нетбуки; вони мають всі властивості стаціонарних, але можуть поміститись навіть у портфелі. Слово «портативний» походить від французького portatif та ‘ від латинського porto — ношу й означає: невеликий за роз- ^ мірами, зручний для носіння із собою предмет, який легко переміщати з одного місця в інше. Ноутбук Нетбук Ноутбук (від ангnotebook — блокнот, блокнотний персональ­ ний комп’ютер) — портативний персональний комп’ютер, корпус якого згортається у вигляді книжки. Звідси і пішла назва такого виду комп’ютерів. Ноутбуки мають невеликі розміри та вагу, де­ який час можуть працювати на акумуляторних батареях. Нетбук — портативний персональний комп’ютер, основне при­ значення котрого полягає в забезпеченні доступу до Інтернету. Нетбуки мають ще менші за ноутбук розміри та вагу, низький рівень споживання електроенергії. З Информатика, 5к49 5Планшетні комп’ютери — це персональні комп’ютери, які ма­ ють сенсорний, тобто чутливий до дотиків, екран. Його викорис­ товують для введеннг даних без застосування клавіатури і миші. Вводити дані можна за допомогою спеціального пера — стілуса, або пальцем руки. ѵ: Планшетні комп’ютери 5її о •7>Recommended. Еуроки — ГДЗ без мороки. Сегодня все большее число специалистов, даже те, кто недавно скептически относился к гдз, находит их удобными и полезными в своей практике. Минимум времени, которое тратится на нахождение нужного ответа, возможность воспользоваться решебником в любое время суток – вот далеко не все плюсы и преимущества, которые отличают эти материалы. Повысить собственную успеваемость, узнать что-то новое, взяв комплект учебник-решебник из иной, отличной от школьной, программы по предмету – каждый пользователь находит свой собственный метод и принцип применения этих источников. Что выгодно отличает онлайн справочник? По своей сути готовые домашние задания представляют собой грамотно, в соответствии с требованиями Стандартов образования, оформленные варианты решения ко всем заданиям, упражнениям и вопросам, представленным в том учебном пособии, к которому они предназначены. В готовых ответах, представленных на сайте еуроки.орг: рассматриваются все возможные варианты решения задания, если в нем они предполагаются; присутствуют наглядные инструменты – графики, рисунки, схемы, чтобы пользователь как можно более точно понял смысл представленного решения; даны подробные комментарии – для понимания логики, сути, алгоритма нахождения верного решения к каждому заданию сборника. представлен широкий выбор решебников по всем предметам школьной программы, а именно по математике, алгебре. русскому, а также английскому, биологии, истории, географии и т.д. Ресурс постоянно обновляется для организации максимально полной и качественной работы с ним заинтересованных пользователей, содержит самую актуальную информацию. Преимущества применения ГДЗ в учебном процессе. организация самопроверки, выработка навыков эффективной и результативной самостоятельной работы; возможность понять, как решаются сложные задания, что особенно важно тем школьникам, которые по той или иной причине пропустили занятие, блок занятий или находятся на дистанционной, семейной/домашней формах обучения; помощь родителям школьников – используя эти данные, они смогут быстро и качественно проверить знания своего ребенка по любой дисциплине; это удобный инструмент для педагогов и репетиторов для грамотной организации, систематизации своей работы – по планированию, контролю, оценке качества знаний учеников. Сборник готовых решений – прекрасный мотиватор, позволяющий сбалансировать интенсивную работу и необходимый полноценный отдых, получить высокую оценку и впоследствии стремиться удержать полученный результат.

Качественный инструмент для самоподготовки и отработки навыков самоконтроля — с помощью решебника можно заниматься регулярно и системно, осваивая материал школьных дисциплин по различным УМК и программам. Или — применять его только тогда, когда возникают серьезные сложности в освоении материала. Так можно не только улучшить оценки, получив более высокий балл, но и приобрести ценные и полезные навыки анализа собственных ошибок, самоподготовки. Затратив минимум времени, каждый пользователь сможет рассчитывать на высокий результат!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз