конспекти уроків основи здоров'я 5 клас

уроків основи 5 конспекти здоров'я клас.

Конспект уроку. Основи здоров’я 5 клас. Тема: Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я. Автор уроку: Вчитель Любимівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Коцур Зінаїда Василівна. Мета: формувати уявлення про вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я підлітків; ознайомити з нормами перегляду телепередач; розвивати вміння і навички щодо перегляду телепередач, безпечного користування комп’ютером; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я; мотивувати учнів до виконання вправ для очей. На дошці записані словосполучення(головний біль, розпливаються букви, різко підвищується чи знижується температура, веселий настрій, біль у животі, запаморочення, часті застудні захворювання, порушення сну, хороший апетит, зниження працездатності, неуважність.) Вибрати ознаки перевтоми. Проведіть разом з учнями аналіз статистичних даних з попередньо проведеного анкетування (анкета «Телебачення і комп’ютер у моїй сім’ї» Б) Яким фільмам ти надаєш перевагу: на патріотичну тематику, про тварин, пригодницьким, фантастичним, комедійним, детективам, казкам, про спорт, документальні фільми? Чому? Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні, мабуть, неможливо уявити життя без телебачення. Але насправді історія телебачення не така й давня. Виявляється, перші телевізійні системи були створені тільки в XX столітті. У 1923 році Чарльз Дженкінс передав нерухоме зображення по радіо з Вашингтона до Філадельфії та Бостона, а 1925 року йому вдалося передавати зображення рухомих фігур. Перед глядачем за одну секунду змінювались 12,5 кадрів-це була подія, з якої почалась історія телебачення. Людство підвищує свій інтелектуальний розвиток завдяки телебаченню. Чому ж сьогодні проблема «діти і телебачення» хвилює всіх: і батьків, і педагогів, і лікарів? Бо для кожної дитини телебачення стало улюбленою іграшкою або книгою. Працівники цієї галузі розраховують на те, що діти за допомогою батьків переглядатимуть передачі вибірково, залежно від уподобань, віку. Адже, про що свідчать лікарі-гігієністи, чимало дітей дивляться телевізор без розбору, від 40хв. До 2-х годин на день. Таким чином, щоденний перегляд телепередач формує в дітей звичку проводити час щовечора біля екрана, якою б не була передача.

А кожний вільний вечір-це час для розвитку здібностей дитини, спілкування з її дорослими, для ігор, під час яких дитина активно засвоює інформацію. А телепередачі не потребують від спостерігача особистої участі, тому перетворюють його на пасивного глядача. підготувати інформаційний матеріалі використати підручник, факти з інших інформаційних джерел, підготовлені вдома); сформувати аргументи на захист своєї позиції-10 хв.

-обрати доповідачів від групи; захист позиції групи-Зхв. -відповіді на запитання-2хв. починати виступ із фрази «Ми вважаємо, що телебачення корисно (шкідливо) впливає на здоров’я, бо…»; -спростування аргументів опонентів-2хв. Користь від перегляду телепередач Шкода від перегляду телепередач Цікава розвага Телебачення для суспільста стало новим світом: захоплевим, радісним,безтурботним. Найкращий спосіб відпочин­ку після важкого дня.

Відвертає увагу від уроків та інших важливих справ. Часом те­левізор стає для дитини способом утекти від дійсності. Джерело спілкування Телевізійні сюжети-прекрасний привід для обговорення в колі сім’ї та спосіб краще пізнати одне одного Обмеженість спілкування ТБ заважає безпосередньому спілкуванню. Його використову­ють для того,щоб діти не заважа­ли батькам, воно стримує дітей, щоб не турбувати дорослих. Зняття стресів Телебачення розраджує нашу одинокість і до­помагає кожному забути про проблеми. Розважальні передачі створюють позитивні емоції. Постійні та гучні реклами, що займають більшість телевізійного мовлення, повсякчас задурманюють наш розум. Джерело інформації Основним способом розвитку для дітей є спілкування. Але для нього потрібні теми. Можна, звісно, обговорити з друзями книжку або подорож. Але ж для цього потрібно щось прочитати або кудись поїхати. І щоб друзі це зробили також. Це складно. Тому телевізор-найпростіше і найдоступніше джерело тем. Джерело безграмотності Дійсно мова сучасних школярів рясніє сленгом. А також цитатами з реклами. На жаль, безграмотність потрапила й на телебачення: у рядку, що рухається внизу на екрані, на державнорму каналі нерідко можна побачити помил­ки. І мова дикторів не завжди грамотна, літературна, зразкова. Сприяє вихованню моральних якостей Розвиток людини Показують по телевізору якісні фільми, а також передачі про тварин, про геогра­фічні відкриття.

Ці знання впливіють на розвиток мислення та інтелекту, уяви. ТБ вступає в протиріччя з виховними нормами: засоби масової інформації, що пропагують насильство, порнографію, розпусту, марнославство, садизм, убивство, жадобу задоволення.Та й ті передачі для дітей і підліт­ків, які все-таки існують, позбавляють, глядачів активного перегляду. Тобто не змушують думати, аналізувати-усе вже «роз­жовано», і готові відповіді подають «на блюдечку». А з жанрів залишилися тільки ігри й ток-шоу… Безкоштовність отримання інформації Газету треба купувати, за інтернет сплачувати. Перевантаженість інформацією Репутація «зомбіювальника» Наочність Усю інформацію супроводжують динамічним відеороликом. Шкідливо для здоров’я Незручна поза-неправильна постава, погана робота кишківника. Навантажен­ня на очі, порушення сну. Джерело шкідливого для здоров’я. Висновок: усі точки зору вагомі, аргументовані. Телебачення має свої переваги й недоліки. Треба навчитися правильно(вибірково, із дотриманням гігієнічних вимог) переглядати телепередачі, щоб попередити шкідливий вплив на здоров’я. «Гілочки»-підняти повільно руки вгору, зімкнути в «замок», добре потягтись. Опустити повільно руки вниз. Поліпшується кровообіг у хребті. «Рухи кобри» -голова вправо, до плеча, повільно дугою вгору від плеча, вниз до грудей, потім підборіддя вперед і вгору. Так само і вліво. На рахунок 1-4 заплющити очі, не напружуючи очних м’язів, на рахунок 1-6 широко розплющити очі і подивитись удалечінь. Повторити 4-5 разів. Подивитися на вказівний палець, відведений від очей на відстань 25-30см, і на рахунок 1-4 наблизити його до кінчика носа, потім перевести погляд удалечінь на рахунок 1-6. Повторити 4-6 разів. Переглянути програму телепередач. Вибрати те, що будете дивитися з батьками або друзями з подальшим обговоренням (не забувати про обмеженість часу-не більше 2 годин) Обгрунтувати свою відповідь. Діти пояснюють, чому обрали ту чи іншу передачу. Діти! Які передачі ви запропонували б керівнику телеканалів увести до програм для розвитку і здоров’я дітей? Діти називають свої варіанти телепередач. Мітки: Конспекти уроків з німецької мови. Конспект уроку з німецької мови у 7 класі на тему “Місто, в якому я живу” Автор: учитель німецької мови Фененко Любов Василівна Тема. Місто, в якому я живу Тип уроку: комбінований […] Розробка уроку німецької мови на тему “У зварювальній майстерні. На робочому місці” Автор: Викладач німецької та англійської мови Замулінська Світлана Віталіївна Тема: У зварювальній майстерні. На робочому місці. Мета: Освітня: […] Урок німецької мови в 5 класі (1-й рік навчання) Автор: вчитель німецької мови Опанасюк Олена Леонідівна ТЕМА: MEINE KLEIDUNG ПІДТЕМА: ICH HABE EINEN HUT AN Цілі уроку: Практична: ввести нові […] Конспект уроку з німецької мови для 10 класу “Вчимо німецьку із задоволенням” Автор: вчитель німецької мови Жолніна Ольга Валеріївна Тема: «Wir lernen Deutsch mit Spaß! » Цілі уроку: систематизація та […] Презентація з німецької мови для учнів 5 класу на тему “Meine Familie” Автор: вчитель німецької мови Твердохліб Аліна Олександрівна Дана презентація розроблена з метою вдосконалення навичок читання та говоріння учням […] Контроль аудіювання з німецької мови на тему “Feste in Deutschland und in der Ukraine” Автор: вчитель німецької мови Твердохліб Аліна Олександрівна Variante 1 1.Обери правильний варіант відповіді: 1. Am liebsten […] Презентація до уроку німецької мови на тему “Природа”, 5 клас Автор: вчитель німецької мови Марчук Анастасія Сергіївна Презентація „Mein Fotoalbum“ розрахована для учнів 5-х класів, які розпочали вивчення німецької мови. […] План-конспект уроку німецької мови для 6 класу “Предмети одягу” Автор: вчитель іноземних мов (німецька, англійська) Десятник Тетяна Оександрівна Тема уроку: Зовнішність Підтема: Предмети одягу Цілі уроку: Практична: 1) ознайомити учнів […] План-конспект уроку німецької мови для 6 класу “Зовнішність” Автор: вчитель іноземних мов (німецька, англійська) Десятник Тетяна Оександрівна Тема уроку: Зовнішність Підтема: Зовнішній вигляд Цілі уроку: Практична: 1) Активізувати та тренувати […] План-конспект уроку німецької мови для 6 класу “Частини тіла” Автор: вчитель іноземних мов (німецька, англійська) Десятник Тетяна Оександрівна Тема уроку: Частини тіла Цілі уроки: Практична: 1) навчити учнів вживати нову […] Тема: Харчування і здоров’я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту та розвитку. Мета: вчити учнів розпізнавати корисні і шкідливі продукти і напої; пояснити, чому дітям потрібно вживати овочі, фрукти, молочні продукти щодня; викликати інтерес до продуктів, що містять вітаміни та прагнення до збереження власного здоров’я. Тема: Догляд за руками. Практична робота: «Як правильно мити руки» Мета: ознайомити учнів із правилами догляду за руками; вчити учнів називати ситуації, в яких необхідно мити руки; виховувати звичку правильно мити руки, використовувати засоби гігієни. Тема: Правила особистої гігієни. Мета: розповісти учням про призначення предметів особистої гігієни; вчити розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни, використовувати їх у повсякденному житті; прищеплювати учням елементарні санітарно-гігієнічні навички (щодня мити обличчя, руки, вуха, шию, чистити зуби вранці та ввечері); вчити школярів правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами, вухами, носом та очима, стежити за своїм зовнішнім виглядом (чистота одягу, тіла, охайність зачіски); виховувати охайність, акуратність. Тема: Постава. Як правильно сидіти за партою. Робоче місце першокласника. Практичні роботи: «Як складати портфель», «Вправи для формування правильної постави і стопи» Мета: навчити учнів розпізнавати правильне і неправильне сидіння за партою, визначати правильність своєї постави; вчити складати портфель, підтримувати порядок на робочому місці, тримати в чистоті та порядку особисті речі, одяг, книги, зошити, навчальне приладдя, приступати до занять лише після того, як наведено порядок на робочому місці (столі, парті), після закінчення занять уміти правильно зібрати речі в портфель; виховувати бажання виконувати вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Тема: Розпорядок дня. Практична робота: «Складання розпорядку дня (з допомогою дорослих)» Мета: дати учням уявлення про розпорядок дня школяра та його вплив на здоров’я, довести необхідність його дотримання; пояснити, чому важливо вчасно лягати спати; навчити учнів складати розпорядок дня за малюнками; виховувати бажання дотримуватись розпорядку дня. Тема: Щоденне піклування про своє здоров’я. Мета: дати учням уявлення про здоровий спосіб життя; вчити дотримуватися правил здорового способу життя; виховувати бажання щоденно дотримуватися корисних для здоров’я звичок. Тема: Ріст і розвиток людини. Практична робота: «Вимірювання зросту і маси тіла (з допомогою дорослих)» Мета: дати учням уявлення про ріст і масу тіла людини (зокрема, дитини 6-7-річ-ного віку); навчити практично визначати свій зріст та масу тіла; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. Тема: Здоров’я та його ознаки. Порушення здоров’я (травми, захворювання) та їх профілактика. Практична робота: «Фізкультхвилинки для зменшення втоми і підвищення працездатності (розслаблення очей і м’язів рук, тулуба)» Мета: дати учням уявлення про те, що таке здоров’я, розповісти про його значення для повноцінного життя людини; вчити називати чинники, що впливають на здоров’я, ознаки здоров’я і хвороби; пояснити, чому діти не повинні вживати ліки і незнайомі речовини без дозволу дорослих; навчити учнів порівнювати самопочуття здорової і хворої людини, виконувати вправи для зменшення втоми і підвищення працездатності; вчити запобігати хворобам; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я. Тема: Що вивчає предмет «Основи здоров’я». Безпека першокласника. Практична робота: «Знайомство зі школою» Мета: дати учням уявлення про те, що вивчає предмет «Основи здоров’я»; ознайомити з правилами безпеки першокласника; сприяти розвитку мислення, уяви, пам’яті і самостійності учнів; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. Тема: Обережно: незнайомці. Мета: Ознайомити учнів з основними правилами особистої безпеки при зустрічі з незнайомими людьми у ліфті, під’їзді, на вулиці; формувати навички правильної поведінки, коли дзвонять у двері, по телефону; вчити, як поводитися в різних місцях, коли заблукав; розвивати здатність орієнтуватися в складних ситуаціях, реально оцінювати небезпеку; виховувати сміливість, спостережливість, винахідливість. Мітки: Конспекти уроків з фізичної культури. Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2016-2017 навчальному році Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437 Завантажити методичні рекомендації на свій комп’ютер. Конспект уроку з фізичної культури, 11 клас (легка атлетика) Автор: Вчитель Молчанова Валентина Володиміровна Тема уроку: легка атлетика Головними критеріями у виставленні оцінок є комплексне оцінювання знань, техніки виконання рухової […] План – конспект уроку з фізичної культури для учнів 4 класу Школа м’ячів. Елементи баскетболу Автор: вчитель фізичної культури Шкамаріда Тетяна Станіславівна Матеріал підібраний для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Основної […] Комплекс ЗРВ зі скакалкою Автор: вчитель фізичної культури Тхір Назарій Володимирович Вправа 1П – О.С : скакалка внизу, складена вчетверо (Мал. 1). 1 – руки вгору; 2 – піднятися […] План – конспект уроку з фізичної культури для учнів 5 класу Автор: вчитель фізичної культури Тхір Назарій Володимирович Тема уроку: Гімнастика Місце проведення: Спортивний зал СЗОШ №7 м. Львова. […] Особливості психофізичного виховання молодших школярів Автор: вчитель початкових класів Боговик Валентина Іванівна Бути здоровим – природне прагнення людини. Здоров´я – це не тільки відсутність хвороб, а й фізичне, психічне і […] Заняття з фізичної культури для дітей середньої групи “Зимові змагання” Автор: Вихователь ДНЗ Сьомик Надія Юріївна Мета: удосконалювати рухові навички та вміння; розвивати фізичні якості, окомір, координацію рухів; виховувати витримку, […] Етапи розвитку фізичної культури Автор: вчитель фізичної культури КОРМІЛЕЦЬ Сергій Володимирович Джeрeла виникнeння i рoзвиткy тeoрiї i мeтoдики фiзичнoгo вихoвання такi: Практика грoмадcькoгo життя. Пoтрeба cycпiльcтва в дoбрe фiзичнo пiдгoтoвлeних […] Розробка конспекту уроку з лижної підготовки Автор: вчитель фізичної культури Гладуняк Юрій Миколайович Місце проведення: спортивний майданчик школи. Інвентар: Лижі, лижні палиці, свисток, секундомір. Завдання уроку: Повторити основи техніки поперемінного […] Конспект уроку з плавання для учнів 6 класу Автор: вчитель фізичної культури Гладуняк Юрій Миколайович Тема: Плавання. Мета: 1. Виховати потребу в учнів у систематичних заняттях фізичною культурою і свідомого […] Категорія: Початкові класи. 300 вчителів України провели #КласнеЧитання З 11 по 15 грудня школами України прокотилася хвиля класних читань. Понад 300 вчителів зі всієї України взяли участь в ініціативі #КласнеЧитання. Зі своїми учнями […] Екскурсії у формі гри Сьогодні класні керівники зобов’язані возити свій клас на екскурсії, котрі ознайомлюють школярів із історією краю, допомагають краще вивчити матеріал програми чи просто показують їм красу Батьківщини. […] Курс за вибором. Розвиваючий урок з економіки в 4 класі на тему: “Гроші. Функції грошей” Автор: Вчитель початкових класів Єськіна Ірина Іванівна Даний урок знайомить учнів з тим як виникли […] Конспект уроку з літературного читання для учнів 2 класу на тему: Виразне читання оповідання “Як зайчик грівся проти місяця” Автор: Вчитель початкових класів Глушко Галина Володимирівна Конспект уроку з літературного […] Сценарій спортивного свята для учнів 3 класу “Ми – козацького роду нащадки!” (За методикою М.М.Єфименко) Автор: Інструктор фізичної культури Панова Наталія Миколаївна Сценарій свята до Дня українського козацтва. Надається невеликий […] Конспект уроку трудового навчання для 1 класу з презентацією на тему: “Виготовлення рибки – клоуна в техніці “оригамі”.

Створення підводного світу” Автор: вчитель початкових класів Власюк Галина Вікторівна Даний урок […] Як обрати шкільний рюкзак першокласнику? Рейтинг найбільш популярних ранців для школи (відео) Зміст СІМ ПОРАД ЯК ПРАВИЛЬНО ОБРАТИ РЮКЗАК ДЛЯ ПЕРШОКЛАСНИКА? НА ЩО ЗВЕРНУТИ УВАГУ? Ортопедична спинка ранця Вага […] Науково-дослідницька робота з валеології на тему: “Профілактика плоскостопості у школярів” Автор: вчитель біології Катеринюк Ірина Пилипівна Зростання захворюваності у зв’язку з різними порушеннями постави відзначається у дітей шкільного віку, […] Конспект уроку математики 2 клас Автор: вчитель початкових класів Петренко Світлана Михайлівна Тема: «Складання таблиці множення числа 3.Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на ділення.» Мета: ознайомити учнів […] Конспект уроку з образотворчого мистецтва “Летимо на іншу планету” Автор: вчитель початкових класів Роменська Наталія Юріївна Цікава зустріч з мешканцями іншої планети Мета: закріплювати поняття про композицію, надавати учням […] Виховати потребу в учнів у систематичних заняттях фізичною культурою і свідомого […] . history-teacher — сайт вчителя історії та правознавства — Зхарчук Валентини Василівни. Сайт створено для обміну корисною інформацією з колегами та для покращення роботи з учнями і батьками.HISTORY-TEACHER. Мій сайт діє для того, щоб кожен учень, мав змогу онлайн вивчати потрібний матеріал, готуватись до уроків, ЗНО, контрольних робіт. Розвиватись, пізнавати щось нове про Україну — нашу Вітчизну! Батьки учнів на сайті можуть ознайомитися з навчальним матеріалом з історії, основ правознавства, громадянської освіти, інших предметів, знайти відомості та корисні поради з педагогіки, психології. Вивчення історії, тобто дослідження минулого людства, — це тривала і важка робота. Науковці аналізують різноманітні історичні джерела, намагаючись дізнатися якомога більше про минуле, зробити відповідні висновки. Саме завдяки наполегливій праці істориків ми сьогодні знаємо багато історичних фактів про життя людей на території України від найдавніших часів.

Однак як зрозуміти, які із цих фактів є несуттєвими, а які мають важливе значення? Для цього треба визначити, наскільки цей факт впливає на подальший хід історичного розвитку, якими є його наслідки. Історичні факти — це ті цеглинки, із яких вибудовується історія. Вони є матеріалом, який дає змогу історикам робити висновки, що те, що вони досліджують, є реальною дійсністю. Завдяки впорядкуванню фактів між ними можна встановити взаємозв’язки. Так, конкретні дрібні факти минулого групуються у значні історичні події, явища й цілісні історичні процеси. Це дає змогу історикам відповісти на головне питання історії: «Чому все так сталося?». Розбудова незалежної України виявилася вкрай складним завданням. Бракувало досвіду, розуміння необхідних змін. Зміни, які впроваджували, відбувалися під тиском обставин, а не за продуманим планом дій. Із кожним роком накопичувалися проблеми, які заважали країні розвиватися. Найскладнішою стала проблема корупції, коли представники влади почали використовувати своє становище для незаконного збагачення. Кошти країни розкрадали, і незабаром вони зосередилися в невеликої групи людей. У той самий час більша частина українців опинилася у злиднях. Щоб їх подолати, одні громадяни виїздили на заробітки за кордон, інші взагалі залишали країну назавжди. Ті, що залишилися, пристосовувалися як могли. У суспільстві зріло невдоволення як життєвим рівнем, так і свавіллям влади. За часів президентства Віктора Януковича посилився вплив на зовнішню і внутрішню політику України з боку Росії.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз