українська література 6 клас завдання на літо

6 клас українська література завдання літо на.

Думанецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. Система шкільного менеджменту School Champion.

Тема. Всеволод Нестайко — визнаний у світі український дитячий письменник.«ТореадоризВасюківки». Пригодницький захопливий сюжет твору. розпочати роботу щодо аналізу його пригодницького твору«ТореадоризВасюківки», розвивати навички виразного читання, переказу твору; виховувати повагу до друзів, уміння співпереживати, творити добро. Всеволод Нестайко в дитинстві хотів скоріше вирости, у нього були на це причини, але коли став дорослим, то дуже хотів повернутися у світ дитинства, але вороття немає. Та Всеволод Зіновійович знайшов шлях, щоб здійснити свою мрію – став дитячим письменником. Прочитивши його твори Хольхе Анференс написав : «Твори Всеволода Нестайка — сонячні, життєствердні, після яких хочеться жити на повну силу, насолоджуватися романтикою буднів і завжди почуватися дитиною». Усі герої Всеволода Нестайка – веселі, розумні, жваві, дотепні маленькі сміливці, які в різних життєвих ситуаціях – іноді зовсім химерних, а часом і відверто драматичних – виявляють неабияку кмітливість, почуття гумору й людяність. Поряд з персонажами постійно присутній і сам автор. Герої трилогії Ява й Павлуша на перший погляд звичайнісінькі бешкетники, адже на їхньому рахунку стільки «гріхів». Проте не поспішайте з висновками.Та давайте разом подивимося на вчинки Яви і Павлуші. 26.03.2020. Тема уроку Нестайко «Тореадори з Васюківки». Поведінка героїв твору, їх вчинки. Мета: аналізуючи твір. Нестайка «Тореадори з Васюківки», охарактеризувати головних героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях, проаналізувати поведінку героїв та розкривати риси їхньої вдачі, визначити мотиви вчинків. Головні персонажі повісті Ява Рень і Павлуша Завгородній звичайні школярі-підлітки, що мешкають у селищі Васюківка, бешкетники, фантазери та «зривщики дисципліни”. Звідки таке незвичне ім’я — Ява? То він сам себе так назвав, коли йому було лише півтора року. Чи то воно, пискля мале, хотіло сказати: “Я — Ваня”, а вийшло “Ява”. але причепилося оте “Ява” до нього, як реп’ях до собачого хвоста. У Івана руде скуйовджене волосся, а обличчя хлопця рясно вкрите веснянками. Ява Рень — енергійний і відчайдушний хлопець. Зазвичай саме він є ініціатором різноманітних вигадок: то метро під Васюківкою прокласти, то влаштувати бій биків, то організувати шкільний театр.

Але хлопець здатний не тільки на бешкет: коли сталася прикра подія зі щеням у колодязі, то він безстрашно спустився на дно криниці, аби врятувати цуцика. Павлуша Завгородній — найкращий друг Яви. Це більш врівноважений і спокійний хлопець. Він захоплюється малюванням і мріє стати льотчиком, але не менше за Яву полюбляє різноманітні пригоди й таємниці. Васюківські “тореадори” завжди мають благородні наміри, але через брак досвіду і знань, на жаль, іноді потрапляють у прикрі ситуації. Нерозлучні друзі, обмірковуючи вчинки, вміють усвідомити помилки й намагаються їх не повторювати, хоча відразу ж вигадують і здійснюють нову “авантюру”. Повість— епічний прозовий твір (рідше віршований), який характеризується однолінійним сюжетом, а за широтою охоплення життєвих явищ і глибиною їх розкриття посідає проміжне місце між романом та оповіданням (перша українська повість — «Маруся» Г. Квітки-Основ’яненка). Розрізняють повісті історичні, науково-фантастичні, соціально-побутові, пригодницькі, біографічні. Романтика— незвичайність, казковість чого-небудь, що викликає до себе емоційне, піднесене ставлення з боку людини. Героїка, піднесеність. Пригодницький твір —це твір, в якому зображені непередбачені, несподівані події, випадки (допомога в скрутну хвилину та ін.), що трапляються з героями під час подорожі, мандрівки і часто пов’язані з ризиком.(Запис визначень до зошита (довідника) (Д.Дефо «Робінзон Крузо», Ж.Верн «Діти капітана Ґранта»,«П’ятнадцятирічний капітан», Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра», Астрід Ліндгрен «Малюк і Карлсон», Джоан Роумінг «Гаррі Поттер», Льюіс Керролл «Аліса в країні чудес» та інші) Тлумачний словник української мови пояснює це слово так: тореадор (від іспанського тореадор) учасник бою биків в Іспанії, у країнах Латинської Америки. Тема: зображення різноманітних пригод хлопців, які потрапляли в цікаві та захоплюючі ситуації і намагалися довести власну самостійність у їх вирішенні. Мета:ознайомитись із життям і творчістю Я. Стельмаха; розпочати роботу над опрацюванням змісту програмового твору письменника, звертаючи увагу на таємничі, веселі й незвичайні події в повісті. Який твір називається пригодницьким? Наведіть приклад. Що об’єднує такі поняття, як «мрія» і «фантазія»? Чи завжди збуваються ваші мрії? Від кого або від чого це залежить? Дайте визначення повісті як літературному жанру. Чим цей жанр відрізняється від оповідання?

(Повість — епічний прозовий твір, який характеризується однолінійним сюжетом, а за широтою охоплення життєвих явищ і глибиною їх розкриття посідає проміжне місце між романом та оповіданням. З ранніх років Ярослав почав вивчати англійську мову і, варто сказати, не без успіху. Після закінчення середньої школи вчився в Київському інституті іноземних мов, потім в аспірантурі, працював викладачем у Київському педінституті та університеті, займався перекладацькою діяльністю. «Я почав перекладати, — згадує Ярослав Михайлович, — іще навчаючись у Київському інституті іноземних мов. Спершу мене зацікавила книга, яку мені привезли з Канади. Автор її — перший в історії свого народу ескімоський письменник Маркузі. Книжка адресована дітям і цікаво, дохідливо розповідає про суворе, сповнене небезпек і тяжкої праці життя ескімоських племен. Звалася вона «Гарпун мисливця», і працював я над її перекладом з великим задоволенням». На час закінчення інституту Ярослав мав уже кілька друкованих перекладів з англійської мови. Незважаючи на відчутні успіхи в галузі художнього перекладу, несподівано навіть для самого себе Я. Стельмах почав писати твори для дітей. У 1975 році вийшла його перша книжка-збірка оповідань «Манок». Потім були повісті «Химера лісового озера», «Якось у чужому лісі», «Найкращий намет» та інші. Ярослав Стельмах відомий у літературі і як драматург. Уже перші його п’єси мали неабиякий успіх: у п’ятнадцяти театрах одночасно йшла п’єса «Привіт, синичко!», чималу аудиторію глядачів збирала «Шкільна драма», «Вікентій Прерозумний» та інші. Щоб хоч частково ліквідувати дефіцит п’єс для наймолодшого читача, Я. Стельмах створює «Митькозавр з Юрківки», яка свідчить про знання автором дитячої психології, його вміння розкрити внутрішній світ дитини. I розділ «Зоологія і комахи. «Відпустіть нас до бабусі»; II розділ «Знайомство з майбутнім майстром спорту, а також з бабусею, ентузіастом музичної освіти і дідом Трохимом» 2.4.

Основна думка:«А хіба існує кращий відпочинок, ніж там, у селі, злитися з природою після важкої праці та успішного закінчення п’ятого класу»? Після успішного складання іспиту за 5-й клас. Учитель ботаніки на літо запропонувала школярам зібрати колекцію комах. Це стосувалося і героїв твору — Сергія і Митька. Для цього їм необхідно було поїхати в село юрківку до бабусі Митька. Однак батьки не хотіли відпускати Сергія зі своїм приятелем Митьком, зважаючи на те, що хлопці будуть завдавати старій зайвого клопоту. Після тривалих умовлянь вони погодилися. Хлопці їдуть потягом, і нарешті провідник повідомив про те, що незабаром їхня станція. Вийшовши з автобуса, хлопці зразу відчули сільське свіже повітря, яке надто відрізнялося від міського. Подорожуючи до бабусиного села, Сергій і Митько зустрілися з Василем Трошем, майбутнім майстром велосипедного спорту міжнародного класу. Він на них справив неприємне враження. Крокуючи далі, хлопці почули якесь виття, виявилося, що це дядько Гнат грав на тромбоні. Бабуся і мешканці села дуже привітливо зустріли хлопців. До Василя Троша із незадоволенням поставився і дід Трохим.

Василь, приїхавши до бабусі, навіть не поцілував, не обняв її, а поїхав кататися на велосипеді. Смачно наївшись бабусиних страв, Сергій і Митько вирішують піти гуляти на річку. З якою промовою звернулася Ірина Семенівна до школярів, які закінчили п’ятий клас? Як учні характеризують учительку ботаніки? Для чого Ірина Семенівна дала школярам завдання на літо? Чому хлопці вирішили поїхати до бабусі Сергія? З чим було пов’язано те, що батьки не хотіли відпускати сина з Митьком до бабусі в село? Як зрозуміти звернення до батьків приятеля Митька, який хотів поїхати у село і «злитися з природою після важкої праці та успішного закінчення п’ятого класу»? Чим зміг переконати Сергій батьків Митька, щоб вони відпустили їх до села?

Прочитайте, яких вимог дотримувалися хлопці за наказом батьків Сергія, подорожуючи до бабусі?

(… не висовувались із вікна, бо може продути, не стояли в тамбурі — можна випасти, не виходили на зупинках — можна відстати; не виймали гроші з кишень — можуть украсти; не їли ковбаси чи, не дай Боже, консервів — можна отруїтись. Якщо оголосити весь список заборон до кінця, то виникне запитання, що зрештою таки можна робити…») Як хлопці намагались зберегти власні гроші в потязі?

З ким зустрілися хлопці, мандруючи до бабусиної хати? Яке враження на них справив майбутній майстер велосипедного спорту міжнародного класу? Чому? Я.Стельмах «Митькозавр із Юрківки, або химера Лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв, їх характеристика. Учитель: Перш, ніж ми перейдемо до характеристики наших героїв, давайте спробуємо їх описати риси їх характеру за допомогою таблиці. Вам потрібно поєднати лінії та імена героїв з рисами їхнього характеру. ІІ. Змальовуючи його, автор не дає докладного опису його портрета,тому що головне у творі – події у швидкому розвитку та внутрішні якості героя, такі як: дотепність, вигадливість, кмітливість, цілеспрямованість, наполегливість, чесність, оптимізм). Думки після закінчення 5 класу були спрямовані на гарний заслужений літній відпочинок, який він хотів організувати без пильного батьківського нагляду. А для цього треба було поїхати на село до бабусі. Звичайно ж, батьки не хотіли відпускати його, але він був дуже переконливим у своїх доказах (розділ І) і чесно дотримувався всіх отриманих приписів. Мова героя на початку твору не звертає на себе увагу, але у кінці – суттєво змінюється: у ній починають з’являтися спеціальні слова-терміни, назви різних видів доісторичних тварин (стегозаври, індикоптерії тощо). Мета уроку: ознайомитись з життям і творчістю письменниці, усвідомити ідейно-художній зміст повісті. Обладнання: портрет письменниці, ілюстрації до твору. 1.

Відома українська письменниця Леся Воронина (справжнє ім’я) народилася у Києві в письменницькій родині.(Назвали Лесею на честь Лесі Українки, та в паспортному столі не захотіли за­писувати, сказали: «Таково імені нєту», а Леся, мовляв, – похідне від Лари­си або Олександри, тож мама записала мене Оленою. Та я все життя – Леся). Дід — Прохор Воронин — був письменником, тато — художником-оформлювачем та реставратором. Мама перекладала книжки з кількох європейських мов.

Маленька Леся почувалася білою вороною, бо розмовляла у російськомовному Києві українською. Рано почала читати. І сама дуже швидко почала вигадувати різні історії. (Мені здавалося, що це є в кожної людини. З подивом дізналася, що такі здібності мають не всі, а діти ж люблять різні цікаві історії! Я й ста­ла таким собі неформальним лідером у садку, а потім у школі. Мої одноклас­ники страшенно любили слухати ті ку­медні побрехеньки. А ще я вміла досить точно копіювати й пародіювати інших, вигадувала різні сценки. Та хоча зрос­тала в літературному середовищі, пись­менники здавалися мені якимись осо­бливими, унікальними – куди вже мені до тих небожителів?! Але все одно пи­сати почала рано (для себе, десь у пер­шому класі). Навчаючись у школі, зацікавилася українським фольклором, співала у хорі «Гомін», а також захопилася східними двобоями та йогою. 1972 р. вступила на заочне відділення філологічного факультету Київського держуніверситету ім.

Т. Г. Шевченка, який закінчила 1979 р. З 1991 року працювала у дитячому журналі «Соняшник» (з 1992 до 2006 — головний редактор часопису). Нині – автор та ведуча програм на радіо Культура. Член Спілки письменників України, член Асоціації Українських письменників. Пише для дітей, бо вважає, «що найкращі люди – це діти й підлітки, вони щирі й безкомпромісні. Вони вірять, що світ можна змінити на краще, вміють дружити й жертвувати собою заради іншого, сприймають життя оголеними нервами. Це вже потім на людині наростає захисний панцир і вона вчиться йти на компроміси, пристосовуватися й відмовлятися від найцінніших речей заради грошей, слави, посади…» Хто з нас не уявляв хоч раз себе суперагентом, який спасає Всесвіт від прибульців? Хто з нас не мріяв про подорожі в часі і про розкриття неймовірних таємниць?

Хто з нас не хотів би бути членом якогось таємного товариства?

Товариства ТТБ! Мріяв про це і Клим Джура, звичайний українськй хлопчик, який одного чудового ранку опиняється в штабі Таємного Товариства Боягузів. Згодом хлопчик з’ясовує, що Землю от –от мають захопити підступні космічні прибульці, які заразили більшість людей вірусом СТАРХУ. І головне, що порятунок людства залежить тільки від нього! Виявляється, що головне – це вміти здолати свій СТРАХ. — Зачитайте, як після літніх канікул змінився Кактус? (Він став схожий на гібрид жирафа з орангутантом. Тобто виріс одразу на дві голови й накачав м’язи, як у Шварценеґґера). — За що Климу стало соромно, коли він побачив себе на великому екрані? (Він побачив вулицю, по якій щодуху мчала якась зіщулена перелякана істота.

Це був Климко, який тікав від Кактуса). — Що запропонував механічний голос Климу? Як відреагував на це хлопчик? (Взяти участь у таємному експеременті. Схрестивши безіменний і середній пальці, пообіцяв стати агентом ТТБ). — З ким познайомився Климко після того, як якась сила спрямувала його до старого будиночку? (З двома хлопцями, яких Клим прозвав Зайцем і Жуком). Тема уроку: Леся Воронина. Фантастична, романтична, багатоепізодна, повість про виховання гідності та мужності «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Стосунки між різними поколіннями в родині. Мета уроку: дати поняття про фантастичну, романтичну, багатоепізодичну повість; розвивати навички виразного читання, переказу твору та вільного висловлення думки, вміння дискутувати; формувати дбайливе ставлення до свого життя, до інших людей. Звісно, всі ми добре знаємо, що бути боягузом – ганебно, а брехати не можна, але… Не все так просто в цьому світі, далеко не так просто… Боятися – ганебно? Але бояться абсолютно всі (природна реакція людини на небезпеку) і сміливець не той, хто не відчуває страху, а той, хто може подолати свій переляк і діяти не зважаючи на нього. Саме це і відбувається з Климом Джурою. Лише за один день неймовірних пригод у товаристві боягузів Клим дуже змінився, він сам себе не впізнає, бо найскладніше зламати в собі боягуза вперше, і якщо ти зміг це зробити, то набудеш досвіду мужності, який допоможе долати твій страх і надалі. Події у художньому прозовому творі викладено в певній послідовності відповідно до задуму автора з таким розрахунком, щоб якнайповніше розкрити характери героїв, ставлення письменника до зображуваного. Це сюжет. Сюжет – послідовність подій, яка складає зміст художнього твору. Сюжет складається з певних частин: експозиція – письменник розповідає про час і місце дії, знайомить з героями; зав’язка –подія, від якої починається історія героїв твору; розвиток дії ; кульмінація – найнапруженіший момент в житті героїв; розв’язка – чим закінчується історія. Доведіть, що твір Лесі Вороніної «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» є фантастичною, романтичною, багатоепізодною повістю. — це твір, сюжетякого ґрунтується на фантастиці, тобто уявний світ якого не відповідає наявному реальному світу або прийнятому, усталеному поняттю можливого (фантастична); Родина дуже важлива у житті кожної людини. Це найближчі, найрідніші люди, яких ми дуже любимо, які дарують нам тепло та допомагають у складних ситуаціях. Родина – це наш маленький світ, у якому все зрозуміле, дороге. Справжня родина – це більше, ніж просто бути родичами. Це особливе ставлення одне до одного.

Це любов, взаємоповага, допомога і турбота. І саме такою є родина Климка Джури. 5. Бабуся Соломія (персонаж твору Лесі Воронини “Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9”), прибиральниця у банку, створила. Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю Л. Глібова, його байками, визначити ідейно-тематичне спрямуванні творів байкаря, пояснювати алегоричні образи: поглибити знання про байку, її особливості. Леонід Іванович Глібов народився на Полтавщині. У дитинстві — Льолик, як усі його звали, був веселим і жвавим, йому подобалося усе красиве, але найбільш він любив доглядати за квітами, тому його прозвали “королем квітів”. Знайомі і родичі, вітаючись з ним, казали: “Здоров був, Льолику, квітчастий королику”. Хлопчик дуже любив слухати казки баби Одарки. А ще Леонід любив слухати народні пісні, зачаровувався народними звичаями і обрядами. Коли настав час здобувати освіту в гімназії, тринадцятирічний хлопчик так засумував за рідною домівкою, що всю тугу вилив у своєму першому вірші “Сон”.

Ці твори принесли йому славу, його шанують, люблять і знають не тільки в Україні, а й в усьому світі. У творчому доробку Леоніда Івановича Глібова 107 влучних байок. Недарма І.Я. Франко назвав його “найкращим українським байкописом”. Тема байки : зображення суду над Щукою, яка чинила різноманітну шкоду в ставку його мешканцям і отримала вирок — повернутися знову до річки. Основна думка: “Як не мудруй, а правди ніде діти. Кінців не можна поховать”. Судді зобов’язані діяти відповідно до законодавства, а не підтримувати зацікавлену особу (Лисицю). Байка — невеликий, здебільшого віршований повчально-гумористичний чи сатиричний твір з алегоричним змістом, в якому людське життя відтворюється в образах тварин, рослин і речей. Наприклад, поняття мудрості показують в образі сови, хитрості — в образі лисиці, незграбності — в образі слона, ведмедя, хижості — в образі вовка, боягузтва — в образі зайця і т. ін. Байка, як правило, складається з двох частин: основної розповідної частини та моралі (сили), що може складатися як із цілої строфи, так і з одного рядка. — дійовими особами поряд з людьми виступають тварини, рослини, неживі предмети, які уособлюють риси характеру, взаємини людей, суспільні явища, завдяки чому твір набуває алегоричного змісту; — розповідна частина містить опис події (подій); за обсягом вона може бути невеликою або ж розлогою — може включати описи, діалоги, пейзажі, жарти тощо. 14.05.2020. Тема: Леонід Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл» — Якими людськими рисами наділена Муха, а якими Бджола? Чи мають вони щось спільне? У чому вони протилежні? Пригадай з уроків української мови, як називають слова, що передають протилежні значення. Виразно читати байки « Муха і Бджола», «Жаба і Віл» 2.

Письмово дати відповідь на запитання: — Якою ви уявляєте собі зовнішність Жаби, опишіть її. особливу увагу звертаючи на вираз очей, бо в народі кажуть: очі — дзеркало душі.

Урок: Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки…». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті.

Мета: ознайомити учнів із новими пригодами героїв повісті, допомогти розкрити характери героїв, мотиви їхніх учинків у різних ситуаціях; розвивати кругозір, образне й логічне мислення, уміння виразно читати, виокремлювати ключові епізоди, коментувати їх, характеризувати героїв; виховувати наполегливість у досягненні мети, допитливість, прагнення до пізнання та освоєння світу.

Методи й прийоми: слово вчителя, літературний диктант, евристична бесіда, виразне читання, спостереження над текстом, словникова робота, завдання творчо-дослідницького характеру, розгадування кросворду. Наше життя цікаве й розмаїте, багате на пригоди, зустрічі, приємні враження. Але ми цього дуже часто не помічаємо, бо завжди кудись поспішаємо, намагаємося якомога швидше відчути себе дорослими, а коли стаємо ними, то жалкуємо, що вже нічого не можна повернути. Час безупинно летить уперед. І тільки письменники уміють багато чого підмічати й розповідати про дитинство на сторінках своїх творів. Отож, сьогодні я пропоную вам здійснити подорож до чарівної країни дитинства, яку ми знайдемо на сторінках прекрасного твору відомого українського автора.

— Як проявився характер друзів в епізоді, коли вони думали, як назвати відкритого й дослідженого ними чудовиська? (Справжні друзі. «- Ти знаєш, що я придумав? Назвати оцього от, котрий тут живе, Митькозавром. На твою честь. 1) Перекажіть найсмішніші епізоди повісті. 2) Дайте відповідь на запитання: «Поясніть значення розділу 7 «Операція «курка» провалюється разом із дідом Трохимом»». (Зверніть увагу на гру слів у заголовку: операція провалюється в переносному значенні – не вдається; дід Трохим провалюється в прямому значенні – у яму, вириту хлопцями для чудовиська).

Розкажіть про стосунки хлопців із вчителями, рідними, друзями. Як дорослі ставилися до пошуків, досліджень хлопців? А як би поставилися ваші батьки, родичі до подібних «експериментів»? (Бабуся: «Ну й онучки ж у мене. Тихі, сумирні, слухняні, посидючі.

А книжки як люблять! Чого батьки на них жаліються – не розумію») Чого батьки на них жаліються – не розумію») Творчі завдання з української мови, світової та української літератур. Готові шкільні твори виручать будь-коли.

Невід’ємною частиною шкільного процесу є власна творчість учнів, тож нерідко вчителі задають у якості домашнього завдання твори. Буває, думок так багато – а скласти їх у єдине ціле не вдається. На допомогу прийде наш сайт із тисячами оригінальних творчих робіт. Іноді саме прочитання зразків творів сприяє сформуванню власної позиції. Ми переконані, що серед запропонованого матеріалу ти зможеш знайти і те, що відповідає твоїм думкам. У цьому розділі ми пропонуємо зразки найпопулярніших шкільних творів, яка вчителі задають на уроках з рідної мови, української чи світової літератури. Ми гарантуємо цікавий та структурований матеріал – на будь-яку, навіть найрідкіснішу і найоригінальнішу тему. Всі наші твори є унікальними та авторськими, ба більше — їх вже перевірили шкільні вчителі та поставили “відмінно”. Просто завітай у потрібний розділ – і перед тобою розгорнеться цілий світ оригінальних думок! Шкільні твори з української літератури. Українська література – це скарбниця, що зберігає у собі пам’ять про усі періоди існування нашої держави: від сивої давнини і до сьогодення. Твори видатних митців наштовхують і на власні роздуми, порушують важливі проблеми. У розділі «Твори з української літератури» представлені найкращі зразки творів на найрізноманітнішу тематику та пізнавальні тексти про видатних особистостей та митців. Завдяки нашому сайту Ви дізнаєтеся усі цікавинки про феномен Шевченка чи специфіку сюжетних ліній роману Івана Франка «Перехресні стежки». Шкільні твори з світової літератури. Світова література представляє собою цілий калейдоскоп неординарних творів, у яких автори висловлюють найсміливіші ідеї, над якими не раз задумуються читачі, тому до розділу «Твори з світової літератури» увійшли інформативні та оригінальні твори з різних тем – від роздумів про персону автора і до аналізу сюжетних перипетій. Скорочені твори допоможуть краще зрозуміти предмет. Іноді не тільки відсутність інтересу, а й брак часу змушує учня вдаватися до прочитання скороченого переказу оригінального тексту. Більше не варто витрачати час на прочитання літератури, яка тобі не до вподоби: на нашому ресурсі ти знайдеш усі передбачені шкільною програмою скорочені твори з української та світової літератури – отож матимеш змогу ознайомитися з необхідним матеріалом без зайвих втрат дорогоцінного часу. Твори та перекази в поєднанні з ГДЗ означають відмінні оцінки на уроках. GDZ4YOU створений для того, аби полегшити аж надто складне шкільне життя. Ми завантажили на портал сотні підручників та не обмежились навіть цим, бо створили до них готові домашні завдання. Для всіх класів та предметів, онлайн та ще й безкоштовно і без потреби в реєстрації. Так, такий портал існує. І це однозначно GDZ4YOU. Дякуюємо, що обрали найкраще! Творчі завдання з української мови, світової та української літератур. Категорія «Українська мова та література» Учителям словесникам до нового 2020-2021 навчального року. Завантажити: Завантажити: Завантажити: Завантажити: Дистанційна освіта при вивченні літератури (презентація) Завантажити: Інтернет-ресурси для вчителів-філологів «Як організувати дистанційне навчання учнів» – покрокова інструкція (для вчителів – філологів):osvitoria.media/exper…/yak-organizuvaty-dystantsijne navchannya-uchniv-pokrokova-instruktsiya/ Перелік освітніх джерел та онлайн платформ на допомогу педагогам в організації дистанційного навчання Prometheus prometheus.org.ua/ Онлайн курси України і світу із різних предметів та різноманітних напрямків для вчителів та … Лист МОН «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» Лист Міністерства освіти і науки України від 11 серпня 2020 р. № 1/9-430 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» Департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій Заклади післядипломної педагогічної освіти Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти … Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання. Навесні 2020 року заклади освіти України працювали за дистанційною формою навчання. Це відбулося в рамках карантину, оголошеного по всій країні у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції Covid-19. Існує ймовірність того, що восени більшості українським школам доведеться використати дистанційне навчання для закладів освіти або окремих учасників освітнього процесу. Організація дистанційного навчання має забезпечити можливість здобувачів освіти реалізувати … Методичні рекомендації із усіх предметів щодо організації освітнього процесу в 2020/2021 н.р. У газеті освітян Хмельниччини “Майбуття” за серпень-вересень 2020 р. опубліковані Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в 2020/2021 н.р.: в початковій школі; для 3 класу НУШ; вивчення іноземної мови; математики у 2020-2021 н.р. біології, біології та екології, природничих наук; хімії; інформатики; трудового навчання, технології, креслення. Пропонуємо ознайомитися з окремими рекомендаціями. Завантажити: Завантажити: Завантажити: Завантажити: Завантажити: … Літературно-музична композиція до 90-річчя від дня народження Ліни Костенко (сценарій, презентація) Звучить вітальна мелодія (Многая літа) Переглянути презентацію Это внедренный файл Microsoft Office на платформе Office.

Цьогоріч, 19 березня, виповнюється 90 років Ліні Костенко – письменниці, чиє гостре перо заворожує українців своєю правдивістю та патріотизмом. 1.«Мамина поезія з самого початку, від перших віршів, була бунтом. Бунтом особистості.

Повстання духу. І слава, що до неї приходила, … Методична розробка: «Василь Королів-Старий. Добро і зло в казці «Хуха-Моховинка»» (5 клас) Учитель: Кордонська Альона Василівна, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист Навчально-виховний комплекс №3 «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» м.Могилева – Подільського Вінницької області Тема: Василь Королів-Старий. Добро і зло в казці «Хуха-Моховинка». Мета: заохочувати учнів до творчості, навчити отримувати задоволення від роботи, що виконується, оцінювати вчинки казкових героїв з позицій гуманізму, розрізняти добро і зло як … Завдання ІІІ (міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури (2019) 10 лютого 2019 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся ІІІ (міський) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури. В олімпіаді взяли участь 669 учнів закладів загальної середньої освіти. ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ … Завдання для проведення другого етапу XIX Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика 2018-2019 н.р. (Дніпропетровська область) Завдання для проведення другого етапу XVII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика 3 – 4, 5 – 11 класи Завдання другого етапу Конкурсу з української мови для учнів 3 – 4 класів укладені навчально-методичним відділом початкової освіти КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти». Завдання другого етапу Конкурсу з української мови для учнів … МОВО МОЯ УКРАЇНСЬКА. Квест для учнів 5-9 класів. Сіренко Л, вчитель української мови та літератури Чумаківської ЗШ І-ІІ ст.

Мета: викликати бажання вивчати українську мову, милуватися її красою; прищеплювати і розвивати почуття патріотизму, національної гордості за мову, за тих, хто передав нам у спадок цей національний скарб; виховувати любов до рідної мови, бажання досконало її знати. Обладнання: зал, прибраний вишитими рушниками, … Завдання ІІ етапу учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2018-2019 н.р. (Полтавська область). Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського Завдання ІІ етапу учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2018-2019 н.р. 7 клас Українська мова Написати твір-опис виконання дій на основі власних спостережень у художньому стилі. Увести у текст 4 речення з однорідними членами, підкреслити їх. 1,5 стор. На уроці образотворчого мистецтва. або На уроці …

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз