роздатковий матеріал 9 клас зарубіжна література

роздатковий література 9 клас зарубіжна матеріал.

Підручник.

9 зарубіжна ольга николенко клас література. Похожие ГДЗ и учебники. Хрестоматія Зарубіжна література 9 клас Ніколенко 2017. Скачать. Читать учебник (підручник) онлайн: ВСТУПстр. 7 — 9. ПРОСВІТНИЦТВОстр. 10 — 35. Аналоги другого года издания. Зарубіжна література 9 клас Ніколенко. Если есть вопросы или пожелания пишите в комментарии: О ПРОЕКТЕ. Підручник для 9 класу за новою програмою 2017 з зарубіжної літератури авторів Ніколенко Зуєнко. Предмет: Зарубіжна література Клас: 9 Автори: О.М. Ніколенко, М.О. Зуєнко Рік: 2017. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65. 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128. Ищи підручник Зарубіжна література 9 клас О.М. Ніколенко, І.Л. Столій 2009 року. Как его можно скачать? Данный учебник по зарубежной литературе школьник сможет скачать абсолютно быстро. Его цифровую версию можно просмотреть как с компьютера, так и с мобильного телефона или планшета. Пять минут и учебник у тебя в кармане. Для того, чтобы за пару минут получить учебник Зарубіжна література 9 клас О.М. Столій 2009 года в школе, зайди к нам на сайт и скачай его на свой смартфон быстро и без регистрации. Благодаря цифровым учебникам школьник всегда сможет быть спокойным за свою. Зарубежная литература 9 класс Николенко. Год выпуска: 2017 Автор: Николенко, Стороха, Зуенко. В 9-м классе вы будете изучать мировую литературу XVII, XVIII, начала XIX. Это очень важный и очень интересный период в развитии мирового литературного процесса. Именно в это время происходит осознание искусства слова как специфической формы отражения действительности, в литературе возникают художественные направления, которые охватывают разные страны Европы и Америки. Учебник по зарубежной литературы будет помогать вам на пути познания художественного слова. В нем содержится много различной информа. Зарубіжна література. О. М. Столій. Підручник Зарубіжна література 9 клас Столій 2009. Показати обкладинку.

Автори: Рік: 2009. 216. Шановні друзі. Література XVII століття: між відроженням і просвітництвом. Література XVIIІ століття. Просвітництво. Романтизм у літературі. Зміст.

Рекомендовані Підручники. Нова програма. Автори: Ніколенко та ін. Рік: 2017. Клас: 9 клас. Переглянути. Електронну версію підручника «Зарубіжна література» для загальноосвітніх навчальних закладів для 9 класу (авт. Ніколенко М., Зуєнко О., Стороха Б, Туряниця. Г., Орлова.) можна завантажити з сайту Інституту модернізації змісту освіти. ЗАВАНТАЖИТИ. Освіта.ua 01.08.2017. Ми у Telegram Форум.ОСВІТА.UA. Рік — 2009, Предмет — Ви тут: Головна 9 клас Зарубіжна література Зарубіжна література (Ніколенко, Столій) 9 клас. Зарубіжна література (Ніколенко, Столій) 9 клас. Оцініть матеріал! 1. Інші підручники цього класу. Алгебра поглиблене вивчення (Мерзляк, Полонський, Якір) 9 клас. Біологія (Базанова, Павіченко, Тіткова, Кармазіна, Лінніченко) 9 клас. Всесвітня історія (Осмоловський, Ладиченко) 9 клас. Українська література (Авраменко, Дмитренко) 9 клас. Алгебра (Мерзляк, Полонський, Якір) 9 клас. Англійська мова (Калініна, Самойлюкевич) 9 клас. Х.: Вид-во «Ранок», 2009. — 256.: іл. Підручник містить обов’язковий обсяг навчального матеріалу, необхідні теоретичні відомості й поняття, передбачені чинною програмою. Для вивчення й закріплення матеріалу запропоновано різноманітні завдання.

Призначений для учнів 9 класів, що навчаються за програмою 12-річної школи. Підручник для 9-го класу загальноосвітніх навчальних закладів — Зарубіжна література 9 клас — О.Ніколенко — Ранок 2009. Віртуальна читальня Зарубіжної літератури для студентів, вчителів, учнів та батьків. Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Всі матеріали на сайті доступні за ліцензією Creative Commons Attribution-Sharealike 3.0 Unported CC BY-SA 3.0 та GNU Free Documentation License (GFDL). Дивитись онлайн та читати підручник Зарубіжна література 9 клас. Ніколенко, Столій в електронному вигляді безкоштовно (формат pdf, djvu). Зарубіжна література 9 клас. Ніколенко, Мова навчання: Українська.

Автор підручника: О.Видавництво підручника: Харків, «Ранок». Рік видавництва: 2009. Кількість сторінок: 258. Формат: PDF. Дивитись та читати онлайн безкоштовно шкільний підручник О.Столій в електронному вигляді (формат pdf). Читати підручник онлайн Ви є тут.

Головна » Ніколенко 9 клас: Підруч. для загальноосвіт. навч. закл.

Ніколенко, І.

Л. — X.: Вид-во «Ранок», 2009. Ніколенко Читати. Література XVII століття: між Відродженням і Просвітництвом.5. Аннотация: Автор(и): Столій Українська мова навчання Видавництво: Ранок Рік: 2009 ISBN: 978-966-672-176-4 Література XVII століття: між Відродженням і Просвітництвом §Історичні умови розвитку мистецтва в XVII столітті Мислит. Библиотека mirsmartbook.ru предлагает посетителям возможность чтения книг в режиме онлайн.

Книги, ГДЗ, решебники, готовые домашние задания, ЕГЭ, ГИА, наука и обучение, словари, все для преподавателей, школьников и студентов, русский язык, математика, физика, английский язык, алгебра, геометрия по всем классам, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 класс. А ты НАШЁЛ то, что тебе нужно? У нас Вы сможете найти все! Предмет та Клас: Підручник створено відповідно до навчальної програми з Зарубіжної літератури 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рекомендовано міністерством освіти і науки молоді та спорту України. Інструкція як завантажити підручник. Читати онлайн: Підручник Предыдущая статьяПідручник Алгебра 9 клас Мальований. Следующая статьяПідручник Правознавство 9 клас Наровлянський. Roman Pastushak. Схожие статьи больше от автора. Підручник Зарубіжна література 9 клас Ковбасенко. Підручник Зарубіжна література Хрестоматія 9. 9 клас» Ольга Николенко,,,, в интернет магазине YAKABOO в Киеве и Украине ✍ Отзывы, Рецензии ✅ Цена ✅ Быстрая доставка 9789663496184. Підручник відповідає чинній програмі із зарубіжної літератури для 5–9 класів. У ньому вміщено яскраві огляди літературних епох і напрямів XVIII–XIX ст. (Просвітництво, романтизм, реалізм). Із сучасних позицій розглянуто класичні твори Й. Байрона, Пушкіна, Лермонтова, де Бальзака, Гоголя, Г. Ібсена, Б. Шоу, а також представлено популярні серед сучасної молоді твори Європи та США XX ст. Підручник створений на підставі компетентнісного підходу. Все классы. 1 класс. Трудове навчання. Образотворче Мистецтво. Зуєнко, Б.Стороха. Завантажити. Літературознавство і школа Ольга Николенко. «Ревизор». Украинский вертеп. 11-й клас – на відмінно! Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури у 11 класі за Програмою 2017 року. Рівень стандарту 46 Профільний рівень48Зошит для контрольних і самостійних робітВолощук ЄХрестоматіяУпорядСвітленко ОльгаДоставка из Львовская область100% из 524Грамота Навчальний підручник Доставка из гБелая Церковь96% из 4907 клас зарубіжна література ніколенкоПродажа, поиск, поставщики и магазины, цены в УкраинеПідручник Зарубіжна література.11 класОльга Ніколенко ВидГрамотаДоставка из гУмань97% из 39 за годНавчальна літератураПідручник Зарубіжна література.11 класОльга Ніколенко ВидГрамотаДоставка из гУмань. Фрідріх Шиллер. Пригадайте, що ви знаєте про Ф. Шиллера та його творчість. 2. Перекажіть зміст балади «Рукавичка». Які ідеї утверджуються в образі головного героя? 3. Пригадайте зміст оди «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть. ») Горація. «Громадянин світу». Ім’я Ф. Шиллера назавжди ввійшло в історію німецької та світової культури як автора багатьох відомих творів, зокрема оди «До радості» (“An die Freude”), яку композитор ван Бетховен поклав на музику, що стала гімном Євросоюзу — полум’яним закликом до єднання всіх людей в ім’я миру та дружби. Ф. Шиллер називав себе «громадянином світу», прагнучи слугувати своїм мистецтвом усьому людству. І в цьому він мав вірного друга й соратника — письменника Й Ґете. Їхня дружба стала зразком для майбутніх поколінь. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер народився 10 листопада 1759 р. в м. Марбасі (Німеччина). Його батько був військовим фельдшером. Фрідріха віддали вчитися до латинської школи. У старших класах він захопився творами римських класиків — Овідія, Горація, Вергілія. Справжнім святом для нього стали відвідини герцогського театру в Людвігсбурзі, де оселився його батько, залишивши військову службу.

Подальшу долю Шиллера вирішив герцог Карл Євгеній, правитель Вюртемберга. Герцог був великим деспотом, але охоче грав роль «освіченого монарха». Він створив воєнну школу — Карлсшуле в Штутгарті, перетворену згодом на академію. Проте насправді це була «плантація рабів», як називали її німці. Уся система навчання базувалася на різках, якими карали за найменшу провину. Герцог змусив Фрідріха піти до школи, де навчання тривало вісім років. 1780 р. Шиллер закінчив медичний факультет академії та став військовим лікарем із мізерною платнею, однак муштра й знущання супроводжували його й надалі. 22 вересня 1782 р. він утік із вюртемберзького герцогства. 23-річний Шиллер остаточно присвятив своє життя літературі. З того часу почалися його мандри Європою. Переховуючись від гніву герцога Вюртемберзького, він жив у різних містах — Мангеймі, Лейпцигу, Дрездені. У цей період митець серйозно займався філософією та історією. Його історичні праці зацікавили вчених, і в 1788 р. Шиллера запросили на посаду професора в Єнський університет. Тоді це місто було одним із культурних центрів Німеччини, тут працювали талановиті філософи й митці. 1787 р.

поет переїхав до Веймара. У той час там жили Й Ґете,. Віланд, Й. Г. Гердер. Узимку 1794 р.

сталася знакова подія. Й Ґете та Шиллер були присутні на засіданні Спілки природознавців в Єні, обом не сподобалася одна з доповідей, і дорогою додому митці продовжували дискутувати. Так розпочалася дружба, що тривала понад десять років. Попри несхожість цих виняткових особистостей, у них була одна спільна мета — підняти духовний рівень народу, пробудити його свідомість і спонукати до вільного й щасливого життя. Ідеалом обох завжди була свобода, яку вони розуміли як необхідний спосіб існування людини. Шляхом досягнення цього ідеалу мала стати розроблена ними програма «естетичного виховання» людства засобами мистецтва. Ідея виховання людини для вільного життя назавжди поєднала душі двох великих геніїв. Ґете та Шиллер утверджували у своїй творчості велику силу мистецтва, ідеали свободи, справедливості та щастя. Серед друзів Шиллера була родина зубожілих дворян Ленгефельд — мати та дві дочки. Поет щиро покохав молодшу сестру — Шарлотту.

У 1790 р. вони повінчалися. Їхнє кохання витримало й злидні, і хвороби, і гнів правителів. У подружжя народилося п’ятеро дітей, дружина була поруч із Шиллером до останніх його днів, переживши чоловіка на 21 рік. У роки перебування поета у Веймарі з’явилися його чудові балади: «Нурець», «Полікратів перстень», «Івікові журавлі», «Рукавичка», «Лицар Тогенбург», «Кассандра», «Граф Габсбурзький» та ін. Крім віршів і балад, Шиллер багато писав для театру. Серед найвідоміших його п’єс — драми «Розбійники» (1781), «Підступність і кохання» (1783), «Марія Стюарт» (1801-1803), «Вільгельм Телль» (1804) та ін. Творчість поета тісно пов’язана з літературними напрямами й течіями доби. У його спадщині можна знайти вияв просвітницького класицизму («веймарського класицизму»), штюрмерські мотиви, елементи преромантизму. Це свідчить про багатогранність мистецького таланту письменника. У 1804 р. стан здоров’я Шиллера, котрий хворів на сухоти, різко погіршився. Навесні 1805 р. він відчув себе трохи краще.

У травні, коли його відвідав Ґете, Шиллер навіть збирався до театру. Друзі не знали, що то була їхня остання зустріч. 9 травня 1805 р. Шиллер помер. Поетові було лише 45 років. Його поховали на старовинному цвинтарі церкви Святого Якова. Пізніше труну Шиллера було перенесено до склепу веймарських герцогів, поруч із прахом Смерть, як і життя, поєднала їх назавжди. Тема: ОСОБЛИВОСТІ СВІТОГЛЯДУ БАРНАРДА ШОУ. СПЕЦИФІКА ВТІЛЕННЯ АНТИЧНОГО МІФУ У П’ЄСІ «ПІГМАЛІОН» — НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У ДРАМАТУРГІЇ НА МЕЖІ XIX -XX СТ. Мета (формувати компетентності): предметні (знання основних етапів життєвого та творчого шляху, особливостей світогляду Б. Шоу, специфіки втілення античного міфу у п’єсі «Пігмаліон»; Англійський театр на межі століть переживав загальну кризу. Б. Шоу став першим, хто спробував реформувати цей театр. 1891 року вийшла друком його книга «Квінтесенція Ібсенізму», у якій Шоу виклав основні положення естетики драматурга. Так розпочалася боротьба митця за новий театр. Про лауреата Нобелівської премії 1925 р. в галузі літератури, володаря премії «Оскар», видатного англійського драматурга Джорджа Бернарда Шоу ми говоритимемо сьогодні та на наступних уроках. Ознаки «нової» драми, яку започаткував Ібсен. (Боротьба за оновлену драму, п’‎єса-дискусія, актуальність тематики, глядачі — учасники драми, відкритий фінал. Провідні цитати: «сьогодні можна вважати цікавою лише ту п’‎єсу, у якій порушено й обговорено проблеми, характери і вчинки героїв, що мають безпосереднє значення для аудиторії», «Ібсен започаткував дискусію і розширив її права настільки, що вона. асимілювалася з дією. П’‎єса і дискусія стали практично синонімами», «глядачі стали учасниками драми, а випадки з їхнього життя — сценічними ситуаціями», « відмова від старих драматургічних прийомів», «Ібсен. підкорив Європу і заснував нову школу драматичного мистецтва». Аналітична робота. Ось як описав свою зустріч-знайомство з Дж. Шоу чеський письменник Карел Чапек, який 1924 р. на запрошення PEN- клубу відвідав Англію: «- А ось істота майже надприродна — містер Бернард Шоу. Величезний на зріст, тонкий, прямий, він схожий то на Господа Бога, то на досить уїдливого сатира. у ньому є щось лицарське, те, що нагадує Дон Кіхота, щось апостольське і те, що дозволяє ставитися з іронією до всього на світі, зокрема до самого себе». Майбутній письменник Джордж Бернард Шоу народився 1856 року в Дубліні — столиці Ірландії, у сім’‎ї збіднілих дворян. батько торгував хлібом, проте ледве зводив кінці з кінцями. Мати заробляла уроками музики.

Спочатку Бернард навчався в дублінській школі, закінчити яку не вдалось. З п’‎ятнадцяти років пішов працювати. Служив клерком у земельній конторі, збирав квартирну платню з мешканців бідних кварталів Дубліна. Через кілька років отримав місце касира, хоч кар’‎єра чиновника його взагалі не приваблювала. Захоплювався музикою, цікавився живописом, багато читав. 1876 року переїхав до Лондона, де завдяки своєму таланту здобув авторитет у артистичному товаристві. Багато років виступав у пресі як музичний і театральний критик, що зробило його популярним у мистецькому світі. Однак коштів для існування це не давало.1879 року він певний час працював у фірмі, яка встановлювала телефони. Це, за словами письменника, був його останній гріх проти природи.1895 року Шоу став постійним театральним оглядачем тижневика «Суботній огляд». Свої блискучі, оригінальні, насичені парадоксами й жартами статті він підписував ініціалами «GBS».1898 року 42-річний Дж. Шоу одружився з Шарлоттою Пейн Тауншенд, яка походила з багатої ірландської родини й була молодшою за нього на рік. разом із Шарлоттою в його життя увійшли сімейний затишок і добробут, яких так не вистачало. Він знайшов супутницю життя, розумну співрозмовницю, помічницю в літературній діяльності. Коли почалася Перша світова війна, Дж. Шоу опублікував низку статей, у яких гнівно засудив як винуватців війни уряди всіх держав, що воювали, серед них і Англії.

Він запропонував несподіваний, парадоксальний, по суті революційний вихід: солдати армій, що ворогують, повинні ліквідувати своїх офіцерів, повернутися до родин і зайнятися вирощуванням та збиранням урожаїв. Не дивно, що на автора цього «проекту» спрямували хвилю критики шовіністи з різних країн. Газети зчинили ґвалт, звинувачуючи митця в зраді, у відсутності патріотизму тощо. У 1920-1930-ті рр. Шоу створив п’‎єси «Свята Йоанна», «Візок з яблуками», «Гірко, але правда». Останні роки життя Дж. Шоу затьмарила Друга світова війна. На долю письменника, людини похилого віку, випало багато гірких випробувань, проте він гідно їх витримав. Останні шість років життя він був самотнім, оскільки дружина померла під час війни. Шоу жив у Ейотт-Сент-Лоренс, у приміському будинку, придбаному ще на початку ХХ ст. Він працював до останніх днів свого майже столітнього життя, і не лише пером, а й фізично — обробляв сад. Помер Дж. Шоу 1950 року. 4- й учень.

Літературну творчість Дж. Шоу розпочинав з романів «Незрілість», «Нерозумний шлюб», «Кохання артистів», «Професія Кешеля Байрона» і «Соціаліст-одинак», у яких захоплено опоетизував людину праці, засудив експлуатацію, проголосив близькі до соціалістичних ідеї. Щоправда, успіху вони не мали, а літературознавцям цікаві блискуче побудованими діалогами, яскраво вираженою діалогізованою формою оповіді, у чому вгадувався майбутній драматург. У 1880-х рр. Шоу брав активну участь у діяльності реформістського Фабіанського товариства, яке виступало за перехід до соціалізму шляхом поступових реформ. Свою назву воно дістало за ім’‎ям римського полководця Фабія Кунктатора, який уславився тактикою вичікування й ухиляння від рішучих зіткнень із супротивником. На зборах фабіанців дискутували про боротьбу із соціальною несправедливістю. Творчий шлях Шоу-драматурга розпочався у період переважання в театрах Європи п’‎єс розважального характеру — «добре зроблених мелодрам». Боротьбу за нову драму Дж. Шоу розпочав як теоретик — із пропаганди творчості Ібсена. Саме на той час припадають перші постановки на англійській сцені п’‎єс останнього: 1889 р.- «Лялькового дому», 1891 р.- «Привидів». Відгуком на ці події, своєрідним художнім маніфестом новітньої драми стала праця Дж. Шоу «Квінтесенція ібсенізму». Ібсен для нього — не лише новатор драми, а й творець нових суспільно- етичних принципів: «Ібсен задовольняє потреби, не вгамовані Шекспіром. Він показує нам не тільки нас самих, але нас самих у наших власних обставинах. Те, що трапляється з його героями, трапляється і з нами». У «Квінтесенції ібсенізму» Шоу намітив контури образу свого позитивного героя — людини гострого розуму, яка реалістично дивиться на світ, тверезо оцінює дійсність, керується у вчинках не романтичними ілюзіями, а вимогами розуму. Він протиставляє «реаліста» й «романтика», людину справи і словоблудну людину, розвінчує несправжні ідеали. Такі типи героїв — у багатьох його п’‎єсах. Драматургія Шоу гостра, проблемна, дійові особи завжди є носіями певних поглядів, у зіткненні яких автор виражає своє бачення світу. «Я пишу п’‎єси з певним наміром прищепити народу власні переконання.

Іншого поштовху до написання п’‎єс у мене немає. Вся велика література є журналістикою.» — зізнавався він в одній зі своїх статей. Побудована на почуттях і пристрастях драма, на його думку, віджила своє: «Нормальна драма повинна мати інтелектуальний характер, проблема — нормальний матеріал для драми». Бернард Шоу рішуче заперечував ставлення до театру як до комерційного закладу. Тому й обурився, коли один із критиків назвав його майстром тонкої інтелектуальної розваги.

Драматург був переконаний, що театр не може приносити насолоду, він має викликати почуття, далекі від насолоди, які збуджують страх і навіть жах. Призначення театру — навертати людей до гуманістичного світовідчуття, викликати страждання. як автор Шоу вважав, що досягає свого, спостерігаючи, як п’‎єса звихрює думки глядачів, змушує їх сперечатись. Нерідко вони заперечували авторові, висловлювали своє бачення розвитку подій, на певний час стаючи співавторами його п’‎єс. Тому багато творів драматурга мають відкриті фінали. У них він не дає остаточного розв’‎язання порушених проблем: читачі та глядачі самі мають знайти відповіді на них. Дж. Шоу вміло тримав їх у напруженні впродовж п’‎єси, змушував стежити за розвитком авторської думки, розмірковувати над важливими суспільними питаннями. Драми, різні за жанром і тематикою, об’‎єднані ідейною та соціальною спрямованістю — викрити лицемірство суспільства, утрату духовності, утвердити внутрішню свободу людини й справжні людські цінності. Твори поза циклами: «Людина та Надлюдина», «Пігмаліон», «Дім, де розбиваються серця», «Назад до Мафусаїла», «Свята Йоанна» та ін. Одним із вершинних досягнень Шоу є комедія «Пігмаліон». Роботу над твором було завершено 1912 р., а поставили його 1913 р. у Берліні та Відні. На початку 1914 р. п’‎єсу також поставили в Лондоні. Головна роль призначалась для знаменитої актриси Стелли Патрік-Кембел, і ця 47-річна дуже красива жінка блискуче зіграла 17-літню квіткарку. Успіх п’‎єси був колосальним.Відтоді «Пігмаліон» не зупиняє своєї тріумфальної ходи сценами світу. Уперше його було екранізовано 1938 р. (за сценарієм автора), але були й інші фільми: 1957 р. у Нью-Йорку Лоу постановив мюзикл «Моя чарівна леді», основою якого є п’‎єса «Пігмаліон» і музика з якого досі популярна. А ще через 7 років глядачі побачили екранізацію цього мюзиклу. П’‎єса Шоу — шедевр того проблемного інтелектуального театру, який він прагнув створити. Усе в ній парадоксальне, полемічне, загострене, має подвійне значення. Провокативна спрямованість п’‎єси виявляється вже в тому, що її сюжет є іронічною, а подекуди пародійною модернізацією давньогрецького міфу про Пігмаліона і Галатею.

Цю чарівну легенду про силу кохання неодноразово використовували в літературі. У ХІІ ст.

англійський поет і драматург Марстон написав поему «Перетворення статуї Пігмаліона», наприкінці XIX ст. до міфу звертаються.

Морріс у поемі «Пігмаліон і Галатея».

Проте Шоу подає свій оригінальний, парадоксальний, «філологічний» варіант відомої історії. Його п’‎єса зовсім не про те кохання (ця тема ледве окреслена), а про силу творчості, про духовне пробудження людини під упливом мистецтва, про можливість здобуття особистістю внутрішньої краси й свободи. — Утверджуючи нову школу драматургічного мистецтва Ібсена, Шоу вважав за необхідне оновити англійський театр: на приціл його літературно-критичного пера потрапляє сам «Видатний Бард» -. Шекспір. Хоча Шоу добре був обізнаний із творчістю.

Шекспіра, багато з його творів цитував напам’‎ять, проте вважав, що драми Шекспіра дуже далекі від проблем сучасності, адже той писав зовсім для іншої доби, і його герої одержимі пристрастями, тоді як зі сцени має звучати голос розуму: «Шекспір виводить на сцену нас самих, але в чужих нам ситуаціях. ».Незалежний театр поставив першу п’‎єсу Шоу «Будинки вдівця», яку сприймали як памфлет, і, хоча автор «не досяг успіху, проте викликав галас» (Шоу). Так утверджується одне із центральних естетичних завдань Шоу: «Театр не має приносити насолоду.

Він зраджує своє призначення, якщо не змушує вас шаленіти».У подальшому драматург створить цілу низку блискучих п’‎єс: «Пігмаліон», «Дім, де розбиваються серця» (цю драму автор вважав найкращим зі своїх творів), «Назад до Мафусаїла», «Свята Йоанна», «Візок з яблуками» та ін. П’‎єси Шоу вже не складали єдиних циклів, оскільки занадто розмаїтими були і за змістом, і за формою. Використовуючи різні жанри (комедії, трагікомедії, реалістичної драми, історичної трагедії), митець заглибився у проблеми морального удосконалення людства, досягнення істини. Тема: ШОУ «ПІГМАЛІОН»: СЮЖЕТ; ДИНАМІКА ОБРАЗУ ЕЛІЗИ ДУЛИТЛ — НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У ДРАМАТУРГІЇ НА МЕЖІ XIX-XX СТ. ■ Засоби комічного поєднано з реальним трагізмом буття суспільства та духовно багатої людини, якій не було місця в тогочасному світі. Тема: ШОУ «ПІГМАЛІОН»: ІДЕЇ ОДУХОТВОРЕННЯ ЛЮДИНИ ТА ЖИТТЯ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА, ЗБЕРЕЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ, РОЗВИТКУ МОВИ — НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У ДРАМАТУРГІЇ НА МЕЖІ XIX-XX СТ. Твір Шоу «Пігмаліон» побудований на суцільних парадоксах. Згадаймо звернення Гіггінса до Елізи: «І обійдусь. Без усіх обійдуся. Я маю свою власну душу — мою іскру божественного вогню. Але (з несподіваним смиренням) мені бракуватиме вас, ЕЛІЗ(Сідає біля неї на отоманку.) Мене дечого навчили ваші ідіотські ідеї — признаюся в цьому покірливо і вдячно. А ще я звик до вашого голосу й вигляду.

Вони мені, як-не-як, подобаються». Гіггінс узявся навчати дівчину — та сам опинився в ролі учня, був байдужим до жінок і чужих почуттів — та майже закохався. Проте в Елізи зовсім інший шлях, ніж у Попелюшки. Про це поговоримо сьогодні на уроці. У четвертій дії «Пігмаліона» перед нами постає зовсім інша Еліза: упевнена в собі жінка, яка так просто не поступиться власним щастям. Вона навчилася правильної літературної вимови, гідної поведінки у вищому суспільстві. Завдяки наполегливій праці та своїй красі вона підкорила світ, але дивак науковець Гіггінс ніби не помічає її чарів. Проте вона розуміє, що не є господинею в будинку Гіггінса, що він не цінує її як жінку, завдяки досягнутим нею результатам він просто виграв парі. Еліза розуміє: з одного боку, вона певною мірою закохалася у свого вчителя, з іншого — не була потрібна йому. У цій ситуації дівчина поводиться як справжня леді, яку образили, висловлюючи професорові весь негатив, що накопичився протягом цього часу в її серці. Стає зрозумілим, що Еліза — дуже сильна особистість, але Гіггінса вона ніколи не переможе. І в цій, здавалось би, безвихідній ситуації дівчина знаходить вихід, який зрештою винагороджує її перемогою над обставинами. Шоу поділяв персонажів своїх творів на філістерів (самовдоволені й обмежені люди з вузьким міщанським світоглядом і поведінкою ханжів), ідеалістів (які живуть фальшивими ідеалами) та реалістів (що скептично поглядають на світ і оригінально мислять, добре розуміють хвороби й вади світу, але ці знання не позбавляють їх прагнення покращити цей світ). На думку драматурга, співвідношення цих героїв у його п’‎єсах є таким: 700 філістерів, 299 ідеалістів та 1 реаліст. Автор утручається в дію: подає розгорнуті коментарі, ремарки, передмови, післямови, режисерські поради акторам, діалоги автора й читачів тощо — усе це використано для підсилення, вияскравлення головних ідейний зіткнень твору, дискутування із глядачем (читачем). Відчувається своєрідна данина захопленню епічною творчістю — на початку творчого шляху Шоу спробував свої сили у романістиці. Висновок. Твір «Пігмаліон» Шоу — не про кохання, а про силу творчості, про духовне пробудження людини під впливом мистецтва, про можливість здобуття особистістю внутрішньої краси та свободи. Збереження незалежності — ось що Бернард Шоу вважав головним для кожної людини, чи то чоловік або жінка, чи то герцог або сміттяр. Тому для нього щасливий фінал — це не весільний марш, а жорстоке прощання, що залишає кожній зі сторін право на подальший саморозвиток без стороннього втручання. Автор усіляко підкреслює, що на початку твору квіткарка перебуває на найнижчій стадії духовного розвитку. Еліза Дулитл — типова дівчина кокні, тобто найбідніша та найменш освічена мешканка Лондону, яка розмовляє жахливою англійською. Але дівчині притаманні також привабливі риси, що є запорукою перевтілення її на витончену жінку: щирість, енергійність, природна моральність, які Еліза зберегла у лондонських нетрях. У дівчини є почуття власної гідності, що стали здоровою основою для будування характеру нової, гордої та сильної ЕЛІЗИ. Фрідріх Шиллер. Категорія: Конспект уроку із зарубіжної літератури для учнів 6-го класу на тему “Красою Японії народжений” Тема. Своєрідність розвитку японської літератури. Мацуо Басьо. Хоку – поезія враження, пізнання, душевного перевтілення. Мета: ознайомити […] Особливості вивчення зарубіжної літератури в 5 – 6 класах У роботі розглядаються методи, прийоми, етапи вивчення художнього твору, різні види його аналізу, подаються розробки уроків. Користуючись представленими матеріалами, можна в […] Розробка уроку зарубіжної літератури для 8-го класу на тему: “Вічна музика сонету” Тема уроку. “Вічна музика сонету”. Сонет у світі Данте, Петрарки,. Шекспіра Мета: поглибити і розширити знання учнів, […] Конспект і презентація до уроку із зарубіжної літератури на тему: Середньовіччя як доба, її хронологічні межі та специфічні ознаки в історії європейських і східних літератур. Вплив релігії, філософії на літературу […] Конспект уроку зарубіжної літератури на тему “Поль Верлен – майстер імпресіоністичної та символістської лірики. «Поетичне мистецтво» – віршований маніфест символізму” для студентів І курсу ВНЗ Автор: викладач зарубіжної літератури ВНЗ […] Літературні диктанти із зарубіжної літератури для учнів 5-9 класів Автор: Учитель зарубіжної літератури, української мови та літератури Василенко Вікторія Владиславівна Подані матеріали містять літературні диктанти, які можна використовувати вчителям зарубіжної […] Конспект уроку із зарубіжної літератури для 8 класу: “Краса справжніх людських стосунків в сонетах. Шекспіра Сонет 116” Автор: вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури Унцеску Ірина Володимирівна […] Конспект і презентація до уроку із зарубіжної літератури на тему: “Чи є місце таким, як Геракл, у сучасному світі?” Автор: вчитель зарубіжної літератури Фокша Наталія Іллівна Геракл – улюблений герой […] Конспект уроку із зарубіжної літератури для 11 класу на тему: “Роальд Даль “Дорога в рай” Автор: вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури Унцеску Ірина Володимирівна Це урок-дослідження, на […] Літературний диктант за новелою Рюноске Акутаґава «Павутинка» Автор: вчитель зарубіжної літератури Кузьменко Ірина Володимирівна Літературний диктант призначений для перевірки знань учнями тексту новели, а також для її закріплення змісту. Може […]

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз