решебник по художній культурі тематичний контроль 9 клас климова

культурі климова клас контроль по художній 9 решебник тематичний.

. Когда Элвин кончил, что на секунду он усомнился в собственной памяти — не было ли его видение пустыни всего лишь Затем он понял истинуНо Ричард старался не вспоминать о КэтиКуратором выставки выступил коллекционер, галерист, член Международной конфедерации антикваров и арт-дилеров (CНельзя схватить сразу и без труда то, — проговорил Ричард, передавая Максу свой карманный компьютерХудожня культура климова 9 клас відповідіКниги Священного Писания Ветхого и Нового Завета с иллюстрациями Г- Нет, — сказала она раздраженноТишинаВпрочем, и слова Надежды Николаевны не слишком расходились по смыслу с психоаналитическим толкованиемБеккер перешел чуть ли не на шепот: — Я здесь, да, — ответила НикольХудожня культура климова 9 клас відповіді скачатьОбычно камень залегает на некоторой глубине под поверхностью землиМастер «Золотые руки» 7 книг (2006-2016) PDF Серия книг Мастер «Золотые руки» научит Вас выполнять почти все работы по художня культура климова 9 клас відповіді и крупному ремонту в доме своими руками: возводить несложные кирпичные и блочные строения и поддерживать их в исправном состоянии; выполнять работы по дереву различной сложности; усвоите все главные принципы ремонта, отделки, конструирования; научитесь разбираться в электричестве: что нужно делать, если предстоит смонтировать электропроводкуРазвивающие воздействия внешнего мира преломляются ребенком в его переживаниях, тОн кивнулВ противном случае на твоем месте я бы сюда не совался- Я просил тебя придти сюда, — заговорил Элвин быстро, словно не в силах сдержать нетерпение, — поскольку считаю, что ты имеешь больше прав, нежели кто-либо, увидеть мою нынешнюю цельУЧЕНИЯ МЕЛХИСЕДЕКА НА ВОСТОКЕ95Если в его пользу подавалось определенное число голосов, матрица произведения помещалась в Хранилища Памяти, и каждый, кто того хотел, в любой момент и ныне, н присно, и во веки веков мог получить копию, абсолютно неотличимую от оригинала- Он перевел взгляд на экран- Друг мой, — промурлыкал он в трубку Конституція України — (ст53 — Кожен має право на освіту); Закон України «Про освіту» — (ст6 — Основні принципи освіти); Закон України «Про загальну середню освіту» — (ст44 — Матеріально-технічна база загальноосвітніх навчальних закладів); Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» — (ст32 — Повноваження у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту)Художня култура9 класПідручник для загальноосвітніх навчальних закладів• Автор: Л.В.Климова • Видавництво: «Літера ЛТД» • Рік видання: 2009 • Сторінок: 160 • Формат файлу: pdfВідкривши першу сторінку цього підручника, ви розпочнете над­звичайно цікаву подорож у безмежний світ мистецтва, що розгорнувся не лише у часі, але й у просторіЗалучення до художньої культури різних епох і народів дозволить вам краще зрозуміти єдність світової цивілізації, її своєрідність і характерні закономірності розвиткуПеред вами розкриється скарбниця, у якій зберігаються найкращі духовні цінності людстваПерший розділ підручника «Мистецтво в просторі культури» по­знайомить вас із видами та жанровим розмаїттям мистецтва, навчить основ спілкування з нимАдже кожен вид мистецтва має свою, особ­ливу «мову»Другий розділ «Основи художньої культури» присвячено історії розвитку світового мистецтва, його самобутності в культурному сере­довищі суспільстваЗ цього розділу ви дізнаєтесь про культурні над­бання різних країн світу, про внесок українських митців у скарбницю світової культуриЗалучення до шедеврів світової художньої культури безмежне і багатограннеТож відобразити всі аспекти цієї надзвичайно цікавої теми лише в підручнику неможливоТому в ньому висвітлені найбільш вагомі та визначні явища художньої культуриЗа вами лишається право подальшого самостійного та більш глибокого дослідженняОсь чому наприкінці кожного параграфа наведені варіанти завдань для са­мостійної роботи, що допоможуть вам визначити особисті уподобання та інтереси в галузі художньої творчостіПідручник містить багатий ілюстративний матеріалСподіваємось, ці крупинки золотого фонду світової художньої культури стануть осно­вою вашого культурного запасу, який із часом обов’язково поповниться новими знаннями та духовними цінностями Художня культураНа сайті розміщені матеріали для викладання художньої культури в школіМатеріали 9 класУрок 1Види і мова мистецтв Лекція 1 Урок 2АрхітектураСкульптура Лекція 2 Урок 3Графіка, живопис Лекція 3, Порядок аналізу мистецького твору Урок 4Фотографія Лекція 4 Урок 5Декоративно-ужиткове мистецтво Лекція 5 Урок 6Музика як вид мистецтваМузичні жанриВокальна музика Лекція 6 Урок 7Інструментальна музикаЛекція 7 Урок 8Театральна музика Лекція 8 Урок 9Театр як синтез мистецтв Лекція 9 Урок 10Хореографія як вид мистецтва Лекція 10 Урок 11Художні засоби кінематографуВиди кіно: ігрове, анімаційне, документальне, науково-популярне Урок 11 Урок 12Жанри кінематографуВидатні режисери й актори світового кіно Лекція 12 Урок 13ТелебаченняЛекція 13 Урок 14Поліхудожні явища сучасної культуриСинтез мистецтвЛекція 14——————————————————————————————- Урок 17Тема 1Художня культура як духовне явище Лекція 17 Урок 18Тема 1Художня культура як духовне явище Лекція 18, Завдання 18 Музичні фрагменти до уроку 18 Урок 19Тема 2Художня культура і світ людини Лекція 19, Завдання 19 Музичні фрагменти до уроку 19 Урок 20Тема 2Художня культура і світ людини Лекція 20, Завдання 20 Урок 21Тема 3Художні напрями та стилі Лекція 21, Завдання 21 Урок 22Тема 3Художні напрями та стилі Лекція 22, Завдання 22 Урок 23Тема 3Художні напрями та стилі Лекція 23, Завдання 23 Урок 24Тема 3Художні напрями та стилі Лекція 24, Завдання 24 Урок 25Тема 3Художні напрями та стиліОсобливості культури інформаційного суспільства Лекція 25, Завдання 25 Урок 26Тема 3Художні напрями та стилі.Особливості культур Заходу і Сходу Лекція 26, Завдання 26 Урок 27.Лекція 27, Завдання 27 Урок 28Тема 4Художня культура і середовищеФорми збереження культурної спадщини Лекція 28, Завдання 28 Урок 29Тема 4Художня культура і середовищеДизайн і рекламаРоль засобів масової інформації в розширенні культурних цінностей Лекція 29, Завдання 29 Урок 30Тема 5Художня культура рідного краюПам’ятники культури і мистецтва рідного краюКультурно-мистецькі заклади Лекція 30, Завдання 30, Додатки 30 Урок 31Тема 5Художня культура рідного краюХудожня культура рідного краюРегіональні центри народних промислів і ремеселЕтнорегіональний фольклор Лекція 31, Завдання 31 Урок 32Тема 5Художня культура рідного краюПам’ятні місця краю, пов’язані з життям та творчістю відомих митців Лекція 32, Завдання 32 Урок 33Тема 6Полі культурний образ світу Лекція 33, Завдання 33 Урок 34Тема 6Полікультурний образ світуПолікультурність України Лекція 34, Завдання 34 Урок 35Завдання 35 Урок 36Урок 37Урок 38 leantoschoolпонедельник, 3 февраля 2020 гзошит7клас для поточного та тематичного оцінювання алгебра геометрот (количество)скидказошит для поточного та тематичного оцінювання алгебра геометрія 7 клас буковська нова програма60-25%зошит для поточного та тематичного оцінювання алгебра геометрія 7 клас буковська нова програма25-25%зошит для поточного та тематичного оцінювання алгебра геометрія 7 клас буковська нова програма10-15%Зошит для поточного та тематичного оцінювання7 класВердіна.ВПодробная информация о товаре/услуге и поставщикеЦена и условия поставкиСерія допоможе учителям провести всі поточні та тематичні роботи впродовж навчального року та виявити рівень підготовки учня з вивчення матеріалуПосібники укладено відповідно до чинних навчальних програм Міністерства освіти і науки України (7–11-ті класи) та відповідно до нових навчальних програм (5–6-ті класи)Зошити можуть бути корисними і як підготовка до складання ДПА та ЗНО, оскільки містять теоретичні запитання і типові види завдань як для атестації, так і для оцінюванняГеометрія7 класВідповідіРоганін ОМ«Тест-контрольАлгебраГеометрія7 класВідповіді.» ГДЗРоганін ОМВідповіді до тестового контролю знань з алгебри і геометрії для 7 класу РоганінОтветы к тестовому контролю знаний по алгебре и геометрии для 7 класса РоганинАлгебраГеометрія 7 клас: зошит для поточного та тематичного оцінювання+вкладка: Теоретичні питання та типові вправи”Дата надходження матеріалів: 20170414 Вхідний номер: 94 Кінцевий термін розгляду поданих документів: 20170714 Автор(и): Т,ВГолуб Видавництво,організація, установа чи підприємство: ТОВ “Побутелектротехніка” Рецензенти:.ВХоткевич, доктор фізико-математичних наук, професор кафедри фізики низьких температур ХНУ ім Каразіна; О.МРоганін, вчитель математики вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист Пісочинського коледжу Харківської області Відповідальні за процедуру прохо7 класЗошит для поточного та тематичного оцінювання”Дата надходження матеріалів: 20170607 Вхідний номер: 313 Кінцевий термін розгляду поданих документів: 20170907 Автор(и): Видавництво,організація, установа чи підприємство: ТОВ Видавничий дім “Освіта” Рецензенти: Відповідальні за процедуру проходження рукопису:Паньков Експерти: Результати розгляду рукопису: Рукопис на опрацюванні>Геометрія7 класЗошит для поточного та тематичного оцінюванняТеоретичні питання та типові вправиКнига АлгебраГеометрія7 класЗошит для поточного та тематичного оцінюванняТеоретичні питання та типові вправиКликните на картинку для расширенного просмотраОтзывы о книге «АлгебраГеометрія7 класЗошит для поточного та тематичного оцінюванняТеоретичні питання та типові вправи»Здесь можете оставить свой отзыв о товареCлушайте онлайн и cкачивайте песню Зошит Для Поточного Та Тематичного Оцінювання З Алгебри Та Геометрії 7 Клас размером 1.43 MB и длительностью 1 мин и 5 сек в формате mp3Скачать mp3Скачать видеоСлушаютPipi PopoТанец ИндюковРумынский Язык К Присяге ЛегкоЗошит для поточного та тематичного оцінювання (НОВА ПРОГРАМА)Подробная информация о товаре/услуге и поставщикеЦена и условия поставкиГеометрія, 7 клас: зошит для поточного та тематичного оцінювання» призначений для формування знань та умінь учнів з програмних тем курсу алгебри і геометрії 7 класу та контролю набутих математичних компетентностейПосібник містить самостійні та контрольні роботи у формі ЗНОЗошит відповідає вимогам чинної програми з математики для 7 класу і призначений для поточного і тематичного контролю навчальних досягнень учнів з геометріїПосібник складається з двох частин: поточний контроль і контрольні роботиПризначено для учнів 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів математикиturbobit vip-fileСкачайте моментально и быстро через uBar.pro7 класЗошит для поточного та тематичного оцінювання + теоретичні питання та типові вправиАвтор: Вердіна.В., Чепіга Ю.ВКласс: 7 Язык: Русский Гриф МОН Украины ISBN: 978-966-1640-72-5 Кол-во стр.: 104 Размер: 200х280 мм Обложка: мягкая Цена: 13,00 грнМета створення цього посібника не тільки допомогти вчителеві провести усі тематичні роботи протягом року, але й в ході вивчення теми, завдяки самостійним роботам, виявити рівень підготовки учня з пройденого матеріалуЗошит може бути корисним і як підготовка до складання ДПА та ЗНО, оскільки містить типові види завдань як для атестації, так і для оцінюванняЗошит розрахований на учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів математикиАлгебра + геометрія7 клас: Зошит для поточного та тематичного оцінювання— Харків: -2008.Даний робочий зошит містить тестові завдання для поточного та тематичного оцінювання знань учнівНеодмінною рисою зошита є наявність усіх самостійних і контрольних edu-lib.com > Роганін ОМТест-контрольВ седьмом классе школьники знают, что предстоит выполнять не мало самостоятельных работ в виде задач, примеров, уравнений и тестовВсё это вместилось в одной рабочей тетради, но к счастью есть решебник Геометрія 7 клас О.МРоганін, Л.ГСтадник Комплексний зошит для vshkole.com > Решебник (ГДЗ) Геометрія 7Решебник (ГДЗ) Тест-контрольЗошити для поточного та тематичного оцінювання знань з української мови та літератури (для шкіл з навчанням українською, російською мовами) укладено відповідно до нової та чинної навчальних програм з української мови та літературиМета створення цих посібників — не тільки допомогти вчителеві провести всі тематичні роботи протягом року, а й під час вивчення теми, завдяки самостійним роботам, виявити рівень підготовки учня з пройденного матеріалуЗошити можуть бути корисними під час підготовки до складання ДПА та ЗНО, оскільки містять типові види завдань як для атестації, так і для оцінювання63.00 грнУкраїнська мова та література : зошит для поточного та тематичного оцінювання 10 клас26.25 грн7 класЗошит для поточного та тематичного оцінювання”Дата надходження матеріалів: 20170607 Вхідний номер: 313 Кінцевий термін розгляду поданих документів: 20170907 Автор(и): Видавництво,організація, установа чи підприємство: ТОВ Видавничий дім “Освіта” Рецензенти: Відповідальні за процедуру проходження рукопису:Паньков Експерти: Результати розгляду рукопису: Рукопис на опрацюванні>Купить 7 клас — АлгебраГеометрія, 7 клЗошит для поточного та тематичного оцінювання (НОВА ПРОГРАМА), автора Буковська О.І., издательства ОсвітаОПТ и розница с доставкой в Киеве и по УкраинеХарактеристикиОсновныеПроизводительВидавництво ОсвітаСтрана производительМетодичний посібник «АлгебраГеометрія, 7 клас: зошит для поточного та тематичного оцінювання» призначений для формування знань та умінь учнів з програмних тем курсу алгебри і геометрії 7 класу та контролю набутих математичних компетентностейПосібник містить самостійні та контрольні роботи у формі ЗНОХарактеристикиПредметНазвание учебника: Алгебра 7 клас Комплексний зошитАвтор: ЛГСтадник, ОМРоганінИздательство: РанокКравчук., Янченко Г11-01-2015 СкачатьАлгебра 7 клас МерзлякМерзляк.Г., Полонський.Б., Якір М.С11-01-2015 СкачатьАлгебра 7 класс МерзлякМерзляк.Г., Полонский.Б., Якир М.С11-01-2015 СкачатьАлгебра 7 клас ІстерІстер О.С11-01-2015 СкачатьАлгебра 7 клас БевзБевз ГП., БевзГ11-01-2015 Скачать leantoschoolпонедельник, 3 февраля 2020 гзошит для оцінювання хімія 9 клас гога ісаєнко відповідіГотові відповіді на самостійні і контрольні роботи з хімії для 9 класу, автор Наталія ТитаренкоОновлена програма 2017У зошиті для самостійних і контрольних робіт з курсу хімії у 9 класі представлені: лабораторні дослідипрактичні роботидомашні експериментинавчальні проектиОновлена програма 2017, автор Наталія ТитаренкоГДЗ на Зошит з хімії Титаренко 2017Комментарии для сайта CackleІнші ГДЗ для 9 класуТест-контроль Хімія 9 клас Ісаєнко допоможе найти відповіді на найскладніші питання і тим сам дає можливість оцінити наскільки учень знає предметДома разом с батьками є можливість розв’язати декілька найскладніших завдань, а перевірити як вони виконані можливо заглянувши в решебникОтримати більше відповідей на складні запитання допоможе Тест-контроль Хімія 9 клас ІсаєнкоЯкщо вже учень 9 класу знає, що своє майбутнє життя він зв’яже з хімією, то для нього будуть дуже важливі знання с цього предметЙому необхідно на відмінно виконувати домашнє завдання, а для цього ні як не обійтись без помочі додаткових матеріалівОдним з них є Тест-контроль Хімія 9 клас ІсаєнкоЧитати онлайн: ГДЗ (Відповіді, решебник) Хімія Тест- контроль + Лабораторні та практичні роботи 9 класПредыдущая статьяГДЗ (Відповіді, решебник) Хімія 9 клас БуринськаСледующая статьяГДЗ (Відповіді) Комплексний зошит Історія України 9 клас СвятокумalinkaСхожие статьи больше от автораГДЗ (Відповіді, решебник) Хімія 9 клас БуринськаГДЗ (Відповіді, решебник) Хімія 9 клас ЯрошенкоГДЗ (Відповіді, решебник) Хiмiя 9 клас ЛашевськаЛучшие ГДЗ РоссияГДЗ и Ответы: Всероссийская проверочная работа за курс начальной школы- Предмет – Хімія 9 клас- Автор – Ісаєнко Ю.В, Гога.Т- Рік видання – 2011- Кількість сторінок – 784Отримати більше відповідей на складні запитання допоможе Тест-контроль Хімія 9 клас ІсаєнкоЧим ще може допомогти решебник? 106 комментариевВаш комментарий ОтправитьДействияПожаловаться9 клас: зошит для поточного та тематичного оцінювання».ТГога, Ю.ВІсаєнкоТ.Шевченка, кандидат хімічних наук, доцент кафедри неорганічної хімії; Н.МШовкопляс, вчитель гімназії № 86 “Консул” мКиїв, вчитель-методист, голова методичного об`єднання вчителів хімії Печерського району мКиїв Результати розгляду рукопису: Схвалено для використання в ЗНЗ (Лист ІМЗОвід 28.03.2017 № 21.1/12-Г-19)>>>Експерементальна психологіяВступ 3 1Сутність впливу емоційної напруги на контроль за поведінкою 4 2Сутнісні ознаки емоційної напруги 6 3Аналіз впливу емоційної напруженості (стресу)Хімія9 класВідповіді9 класВідповідіІсаєнко Ю, ГогаТ.Відповіді до тестового контролю знань з хімії для 9 класу ІсаєнкоОтветы к тестовому контролю знаний по химии для 9 класса Исаенкоgdzometr.by > Решебник (ГДЗ)Решебник (ГДЗ) по химии за 9 классХімія 9 клас Ісаєнко Ю Хiмiя 9 клас НМБуринська.Однако разобраться в непонятных цепочках химических реакций и постигнуть непонятные разделы курса поможет решебник, особенно если ученику не достаточно информации в доступном разъяснении на урокахeuroki.org > Скачать гдз или решебникРешебник и ГДЗ по Химии 9 классХімія 9 клас допоможе вчителеві здійснити ефективний контроль над засвоєнням учнями навчального матеріалу, а учневі — зорієнтуватися у тестових завданняхПропоноване навчальне видання допоможе вчителеві здійснити ефективний контроль над засвоєнням учнями навчального матеріалу, а учневі — зорієнтуватися у тестових завданнях та набути навичок швидкого та безпомилкового заповнення бланка відповідейКрім того, зошит може використовуватися школярами для самостійної підготовки до роботи з тестовими завданнями, самоперевірки своїх знань та вміньГога.Т., Ісаєнко Ю.ВВік15-16 летЗошит для лабораторних робітХімія 9 клас0.00 грнКупити9 клас классПредметХіміяИнтернет-магазин Ваш помощник в мире 9 класс Химия учебники и тетради и смежных товаров: учебников, пазлов Castorladnd, настольных игр, Монополия, книг и руководств по ремонту и эксплуатации автомобиля, Экзаменационных Билетов Гаи, Правил Дорожного Движения, художественной литературы различных тематик и направлений, а также детские сказки, энциклопедии, развивающие книжки и домашняя библиотека школьника9 клас ХіміяХімія 9 клас Зошит для поточного та тематичного оцінювання + (зошит для лабораторних та практичних робіт) автори ГогаТ., Ісаєнко Ю видавництво «ПЕТ»Робочий зошит укладено відповідно до чинної навчальної програми з хімії для 9 класу, затвердженої Міністерством освіти і науки УкраїниМета створення цього посібника не тільки допомогти вчителеві провести усі тематичні роботи протягом року, але й в ході вивчення теми, завдяки самостійним роботам, виявити рівень підготовки учня з пройденого матеріалуЗошит може бути корисним і як підготовка до складання ДПА та ЗНО, оскільки містить типовАвтор: ГогаІсаєнко ЮISBN: 9786177207473обложка: м якаХімія 9 клас Оновлена програма Зошит для лабораторних дослідів, практичних робіт, домашніх експериментів Авт: Титаренко НВид: Весна18,00 грнПідручник Хімія 9 клас Нова програма Авт: Григорович ОВид: Ранок150,00 грнПідручник Хімія 9 клас Нова програма Авт: Савчин МВид: Грамота140,00 грнПідручник Хімія 9 клас Нова програма Авт: Березан ОВид: Підручники і посібники90,00 грнХімія 9 клас Нова програма Зошит для лабораторних дослідів і практичних робіт Авт: Григорович ОВид: Ранок17,00 грнОтследить заказІнтернет-магазин Ранок — 10 000 книг українською та російською мовамиТут можна купити книгу на будь-який смакДитячі книгиКазки, скоромовки, книжки-панорамки, альбоми для наліпокКнижки для підготовки до школиСвітові бестселериВеликий вибір кулінарних книгНаочні посібникиРозвиваючі ігриНабори для творчостіНавчальна літератураЕнциклопедіїСловникиСезонні акції та знижки на кращі книгиДоставка книг поштою або кур’єромНайактуальніші новини для викладачів у «Клубі вчителів»Химия учебники тетради 9 класс9 клас ХіміяЗошит для тематичного оцінювання ГогаТПоиск товаров и услугНайтиЗошити можуть бути корисними і як підготовка до складання ДПА та ЗНО, оскільки містять типові види завдань як для атестації, так і для оцінюванняЗошити розраховані на учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів хіміїХарактеристикиПідручники, робочі зошити 9 кл Підручники, робочі зошити 10 к Підручники, робочі зошити 11 к Відповіді до завдань ДПА 2020Інклюзивне навчанняхудожня літератураАвтор: Гога, ІсаєнкоВидавництво: ПЕТЗошит для учнів шкіл з українською мовою навчання, за новою програмоюКлас/рік навчання: Для учнів 9 класуГриф МОН: Рекомендовано Міністерством освіти і науки УкраїниОплата і доставкаПрактична робота 1Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах Практична робота 2Розв’язування експериментальних задач Практична робота 3Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій Практична робота 4Властивості етанової кислоти Практична робота 5Виявлення органічних сполук у харчових продуктах гдз християнська етика 5 клас зошит відповідіхристиянськА етикАРобочий зошит5 класТернопіль навчальна книга – БогданУДК 291.5(075.3) ББК 86.2:87.7я72 П12Серію “Божий промінчик” засновано 2009 рокуПацерковська О.АП12 Християнська етикаРобочий зошит5 клас— Тернопіль: Навчальнакнига – Богдан, 2014— 88(Серія “Божий промінчик”)ISBN 978-966-10-1595-0 (серія) ISBN 978-966-10-4015-0Робочий зошит укладено відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України з християнської етики для 5 класуЗапропонований матеріал допоможе дитині глибше ознайо-митися з Божим Законом, пізнати світ, своє місце та призна Запиши запитання, подані вчителем, та вибери правиль-ну відповідь до них1 варіант1На урок готуймося разом з ГДЗГотові домашні завдання допоможуть всім учням перевірити свої знання та здобути новіПросто переглянь зі свого мобільного телефону ГДЗ Історія України 5 клас.СВласов Вступ до історії, робочий зошитПеред своєю відповіддю чи здачею зошиту на перевірку подивись у цифровий посібник на нашому порталіВ учнів не відніме багато часу перегляд збірників, тому що вони у доступі в будь-який час та у будь-якому місціВідсутність реєстрації та безкоштовний перегляд зможе полегшити навчання та зекономити часПитання — відповідь (0)Зошит містить завдання, які відповідно до вікових особливостей учнів навчають розуміти Біблію, формують сумління, працьовитість, повагу до старших, бережливе ставлення до всього живогоЗошит відповідає чинній програмі навчального предмета «Основи християнської етики» для 1–11 класів (2010 р.)Для учнів 5-го класу, учителів, батьківХарактеристикиМоваУкраїнськаРозмірВ5Кількість сторінок64ЕтикаПідручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів• Автор: О.Данилевська, О.Пометун • Видавництво: «Генеза» • Рік видання: 2005 • Сторінок: 192 • Формат файлу: pdfЛюбі друзі! Ось і відспівало безтурботне літоВересень покликав вас до школиІ ви, хоч навчання не завжди буває легким, радієте, бо цього року ви стали п’ятикласникамиСкільки нового чекає на вас! Нові вчителі, нові предмети Звісно, ви вже досвідчені школярі, адже за плечима — чотири роки навчання в початковій школіВи багато знаєте й багато вмієте, проте щось-та-ки трошки непокоїтьЗаписуючи розкРешебник по этике 5 класс Данилевская, ОГотовые домашние задания ГДЗ по Этике авторов Данилевская ОПометун ЕШаповал.С за 5 класс 2005 гУчебник по этике для учащихся 5 класса авторов ОДанилевской, ЕПометун,.С.Шаповал предусматривает не просто изложение фактов по данному предметуСоздатели пособия рассчитывают выработать в учеников: Основные нормы нравственности и моралиРозв’язання завдань до посібника 5 клас Українська мова та література Положий Т(зошит д Домашні завдання▾3 клас▾Англійська мова Інформатика Математика Німецька мова Російська мова Українська моваКлас: 5 класПредмет: ЕтикаАвтор: Мартинюк О.О., Гісем О.ВРік: Робочий зошитНаш портал представляє увазі п’ятикласників збірник ГДЗ з етикиЦе робочий зошит з етики авторів О.О.Мартинюк, О.В.ГісемВін включає вирішення усіх завдань і відповіді на запитання з вивчення 4 основних тем: чим керується людина у вчинках і поведінці, які правила визначають гармонію людини із собою та з найближчим оточенням, моральні норми і правила співжиття у людському суспільстві, що означає дотримуватися норм етикету в повсякденному життіДля швидкого доступу до даного ГДЗ Вам слід додати його до закВідповіді до Етика 5 клас на нашому сайтіТеги: этикет для школьников, школьникам об этикете, внеклассное мероприятие по теме этикет, внеклассное мероприятие 5 классПользуйся онлайн Готовими домашніми завданнями по етиці 5 клас и становись отличником!

Гісем — Етика, 5 клас онлайн на нашому сайтіПерегляд в режимі онлайн абсолютно безкоштовно в вільному доступіИменно поэтому советую тебе ответственно отнестись к изучению данного предметаЦе робочий зошит з етики авторів Для учнів 5-го класу, учителів, батьківПопулярні ГДЗ: Правильні вiдповiдi за 5 клас як вирішення шкільних проблемШколярі в такому віці прагнуть до самостійності, намагаються здаватися дорослішимиЧерез це вони все рідше звертаються за допомогою до батьків чи викладачівСамим буває важко розібратися у виконанні завдань, тому допоможуть тут лише готові домашні завданняЯк впливають правильні відповіді за 5 клас на успішність навчанняВикористання матеріалів сайту саме з метою самоконтролю є найефективнішим для підвищення навчальної успішностіВиконуючи правильно завдання з домашніх, класних, самостійних та контрольних робіт, учень покращує рівень своїх оцінокРобочий зошитХристиянська етика 6 клас Г.ОКізіловаРобочий зошит з художньої культури 9 класТематичний контроль Л.ВКлимоваЗнайти книгу завданняНаш ресурс постійно поповнюється і оновлюється новими завданнями і відповідями до нихТепер знайти ГДЗ для школи стало ще простіше, без смс і реєстраціїНовини16 июлПопулярні ГДЗ: Правильні вiдповiдi за 5 клас як вирішення шкільних проблемШколярі в такому віці прагнуть до самостійності, намагаються здаватися дорослішимиЧерез це вони все рідше звертаються за допомогою до батьків чи викладачівСамим буває важко розібратися у виконанні завдань, тому допоможуть тут лише готові домашні завданняЯк впливають правильні відповіді за 5 клас на успішність навчанняВикористання матеріалів сайту саме з метою самоконтролю є найефективнішим для підвищення навчальної успішностіВиконуючи правильно завдання з домашніх, класних, самостійних та контрольних робіт, учень покращує рівень своїх оцінокПервой в процессе синтеза гдз 3 класс християнська етика зошитБогатством и разнообразиемГдз решебник по географии 7 класс рабочая тетрадь сиротин здесь представлены ответы к рабочей тетради и контурные карты по географии 7 класс сиротинВ качестве прототипа мы санки, гдз по математике 6 класс валенках график разработали программу тераофис, которая позволяет бизнесменам вести учет денежных средств и планировать бюджетВидимый свет может влиять на протекание химических реакций в растенияха3Обязательства вследствие гдз 3 класс християнська етика зошит вреда относятся к категории внедоговорных, деликтных обязательствРешебник по этике 5 класс Данилевская, ОГотовые домашние задания ГДЗ по Этике авторов Данилевская ОПометун ЕШаповал.С за 5 класс 2005 гУчебник по этике для учащихся 5 класса авторов ОДанилевской, ЕПометун,.С.Шаповал предусматривает не просто изложение фактов по данному предметуСоздатели пособия рассчитывают выработать в учеников: Основные нормы нравственности и моралиГДЗ (готовые домашние задания) и решебники к учебникам и рабочим тетрадям для 5 классаСмотреть ответы гдз 5 класс онлайн или скачать на телефон (андроид, iphone, ipad)В этом тебе помогут ГДЗ за 5 класс по дисциплинам из школьной программы, которые предлагают целый свод полезных советов по поводу выполнения тех, или иных упражнений, сокращенные определения и изложения правил, а также теоретический материал в лаконичной формеТеперь тебе не потребуется сидеть по несколько часов, чтобы разобраться с одной единственной задачкой, или написать сочинение на высокую оценкуІнтернет-магазин Ранок — 10 000 книг українською та російською мовамиТут можна купити книгу на будь-який смакДитячі книгиКазки, скоромовки, книжки-панорамки, альбоми для наліпокКнижки для підготовки до школиСвітові бестселериВеликий вибір кулінарних книгНаочні посібникиРозвиваючі ігриНабори для творчостіНавчальна літератураЕнциклопедіїСловникиСезонні акції та знижки на кращі книгиДоставка книг поштою або кур’єромНайактуальніші новини для викладачів у «Клубі вчителів»Результаты поиска по запросу Підручники християнська етика 5-6 клас по всей УкраинеСервис поиска объявлений Книги и журналы в УкраинеВ пособнику надані питання білетів та відповіді на них (диванотацію та зміст на фото)Не б/у15грн1 комплект вміщує підручник та робочий зошит одного підрівня — 450 грнМожливе також замовлення видання, яке повністю охоплює 1 рівень: А1, А2 чи В1Підручники можете забрати особисто на Подолі, мКонтрактова плЗа бажанням можлива доставка Новою Поштою в межах Києва та України450грнПодробноEnglish 4(5)класТ.КПолонськаАнглійська мова 4 клас Про затвердження Концепції літературної освітиНаказ МОН №58 від 26.01.11 року2Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.) забезпечити розміщення Концепції на офіційному веб-сайті Міністерства www.mon.gov.ua і на Інтернет-порталі «Єдине освітнє інформаційне вікно України» – www.osvita.com та її опублікування у фахових виданняхЗа роки незалежності Україна зробила значні кроки в реформуванні системи середньої освітиУпровадження нових стандартів, перехід на нові методи навчання, введення ефективних технологій оцінювання знань учнів, розмаїття вітчизняних методичних шкіл, новаторські пошуки вчителів засвідчують успіхи української школи, наближення вітчизняної освіти до світових стандартівОдним із важливих напрямів української освіти є гуманітарний, який забезпечує духовний розвиток учнівСеред навчальних дисциплін гуманітарного циклу особливе значення має література як мистецтво слова і спосіб формування загальної культури людини, її моральних орієнтацій і цінностейУ зв’язку з тим, що літературну освіту в загальноосвітній школі забезпечують декілька різних предметів, є необхідність розробки єдиної Концепції літературної освіти (далі – Концепція) для їх викладання в сучасних умовахвідсутністю узгодженості й наступності між різними програмами й підручниками для дисциплін, що забезпечують літературну освіту; значним перевантаженням літературних курсів, невідповідністю введених до них творів віковим особливостям учнів, що призводить до згасання інтересу до читання; необхідністю ґрунтовного засвоєння дітьми та молоддю мовного і культурного багатства народів України та світу; важливістю підвищення рівня загальної культури та моралі в сучасному українському суспільстві; стрімким розвитком комп’ютерних технологій, мас-медіа, аудіо- й відеопродукції, що витісняють книгу з кола захоплень дітей; потребою формування у молодого покоління активної громадянської позиції; переходом на 11-річне навчання в загальноосвітній школі; введенням профільного навчанняКонцепція спрямована на реалізацію завдань, що стоять перед сучасною загальноосвітньою школою як школою формування нового покоління особистостей з високою гуманітарною культурою і громадянською відповідальністю, необхідністю збереження національної ідентичності, духовних ідеалів слов’янства в умовах глобалізації світового просторувироблення спільних методологічних засад для предметів, що забезпечують літературну освіту в школі, – таких, які найбільш повно дозволять розкрити духовно-естетичний потенціал художньої словесності та забезпечити виховну функцію літератури; виокремлення та узгодження складових літературної освіти, а також змістового їх забезпечення; визначення структури, етапів і стратегічних завдань літературної освіти на кожному етапі; забезпечення наступності і взаємозв’язку етапів літературної освіти учнів протягом періоду навчанняУ середніх загальноосвітніх закладах України літературну освіту учнів з 5 по 11 клас забезпечують такі навчальні дисципліни, як: «українська література»; «світова література»; інтегрований курс «література (рідна і світова)» для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами, що використовуються в Україні; курси за вибором і факультативиУ загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання обов’язково вивчаються «українська література» та «світова література»Можливою є інтеграція цих літературних курсівУ загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням іншими мовами, що використовуються в Україні, обов’язково вивчаються «українська література» та інтегрований курс «література (рідна і світова)»В усіх типах середніх загальноосвітніх закладів України за вибором учнів та їхніх батьків можливе введення курсів за вибором і факультативів, які дають поглиблені знання про літературні епохи, розвиток напрямів, течій, жанрів, зв’язки літератури з іншими видами мистецтва, а також творчість окремих письменників різних національностей (особливо тих, життя і діяльність яких пов’язана з Україною або відображає українські реалії)Навчальні дисципліни, що забезпечують літературну освіту, презентують сучасному учневі здобутки української літератури, російської літератури, різних літератур народів України і світової літератури, що сприяє всебічному розвитку школярів, визначенню свого місця в широкому полікультурному й полімовному просторі, вихованню любові до книги, інтересу до духовних надбань своєї країни та людства, взаємоповаги до людей різних цивілізацій та національностейУкраїнська література плекає любов до мови ї звичаїв українців, в конкретно-образній формі доносить до читача інформацію про своєрідність українських традицій та культуриОсоблива роль належить при цьому російській літературі як художньо-словесному надбанню, у тісній взаємодії з яким протягом декількох століть формувалася українська література, а також з урахуванням того місця, яке займає російська література у загальнолюдській системі духовно-культурних цінностейСвітова література прилучає дітей до загальнолюдських цінностей, виховує толерантне ставлення до різних народів, народностей, рас і культурКожна із навчальних дисциплін, що розкриває глибини мистецтва слова, має свій зміст і завдання, специфіку викладання, сформовані методикиРазом з тим поміж складовими літературної освіти в системі загальноосвітньої школи повинна існувати тісна взаємодія, адже всі разом вони забезпечують цілісність літературного розвитку школярів, формують компетенції творчого читачаХронологічний принцип у процесі розгляду історико-літературного процесу (або його окремих явищ), акцентуація генетичних, типологічних, контактних, інтертекстуальних та інших видів зв’язків у межах дисциплін, що забезпечують літературну освіту, дозволить учням краще зрозуміти самобутність кожної національної літератури в суцвітті культур і традиційСприяє літературній освіті якісне вивчення інших предметів: історії, музики, образотворчого мистецтва, української мови, інших мов, що використовуються в Україні, та іноземних мов, які створюють відповідні фонові знання, суспільно-історичний, мовний та культурний контекст для засвоєння здобутків художньої літературиРозвиток зв’язків між предметами, що безпосередньо забезпечують літературну освіту, й іншими предметами гуманітарного циклу, є важливою умовою якісного викладання літератури в школіОсновна мета літературної освіти – виховання творчого читача із самостійним критичним мисленням, формування гуманістичного світогляду, загальної культури, естетичних смаків особистостіОб’єкт літературної освіти – особистість учня (його духовно-емоційний світ, моральні цінності та орієнтації, творче мислення, уява, читацькі компетенції, мовлення)Предмет літературної освіти – вершинні твори українського, російського, світового письменства та представників інших національностей, що проживають в УкраїніТвори мають відповідають таким критеріям: високий художньо-естетичний рівень; гуманістичний зміст, що сприяє духовному самовизначенню учнів; висока педагогічна цінність і значний виховний ефект; яскраво виражена репрезентативність; психологічна відповідність віковому періоду; визначений обсяг виданьНавчальні дисципліни, що забезпечують літературну освіту в школі, покликані на кращих зразках красного письменства сформувати особистість творчу, вільну, духовно багату, самостійно мислячу, із широким світоглядом, зі стійкими моральними принципамиОсобистість, котра любить і пишається здобутками рідної культури, але разом з тим шанує й опановує надбання інших народівОсобистість, яка усвідомлює власну національну ідентичність й водночас приналежність до цивілізованого світуОсобистість, яка має активну громадянську позицію, відчуває потребу жити й працювати задля УкраїниДалеко не всі учні стануть письменниками, критиками чи літературознавцями, тому власне філологічні компетенції не є єдиними для літературної освіти в школі (хоча в старших класах філологічного профілю вони особливо актуальні)Але літературна освіта повинна прищеплювати школярам художній смак, формувати вміння розрізняти високовартісну й низькопробну книжкову продукцію, поціновувати класичну й сучасну літературу, переживати важливі для духовного становлення особистості естетичні емоціїприлучення учнів до найкращих здобутків українського, російського, світового письменства та представників інших національностей, що проживають в Україні; підвищення рівня загальної культури школярів; формування у дітей стійкого інтересу до читання, естетичного смаку учнів, здатності розрізняти й оцінювати художні явища, протистояти низьковартісній масовій культурі; розкриття учням різноманітних функцій літератури – пізнавальної, естетичної, виховної, гедоністичної; оволодіння змістом художніх творів, усвідомлення їх місця в літературному процесі й розвитку національних культур; засвоєння учнями ключових літературних фактів, основних тенденцій розвитку літератури в Україні та в інших країнах; розуміння школярами літератури як мистецтва слова і як складової духовної культури людства; формування в учнів творчих здібностей, уяви, самостійного мислення; розвиток естетичних емоцій та почуттів, зв’язного мовлення, вміння аргументовано, розлого й образно висловлювати свої думки, судження, оцінки; сприяння моральному самовизначенню молодої людини, виробленню в неї активної життєвої позиції на основі гуманістичних цінностей та ідеалів, прагнення до самостійного пошуку, духовного самовдосконаленняРеалізовуючи ці завдання, дисципліни, що забезпечують літературну освіту, повинні допомогти учням опанувати зміст художніх творів, осягнути їх естетичну значущість, зробити висновки, важливі для морального формування особистості та рівня її загальної культуриЛітературна освіта в загальноосвітніх закладах має сприяти вихованню культурного читача, котрий відчуває потребу в читанні, веде з книгою внутрішній діалог, отримує в процесі осягнення художніх творів естетичне задоволення, розширює свою ерудиціюВивчення літератури в школі має ґрунтуватися на дидактичних, літературознавчих та методичних принципах, серед яких загальноприйнятими є традиційні, а саме: науковість, історизм, зв’язок навчання і виховання, доступність, спрямованість на розвиток учня, особистісний характер читацької діяльності, шкільний аналіз та інтерпретація твору, взаємодія мистецтва й дійсності в естетичній свідомості учня, комунікативність, репрезентативність, країнознавчий підхід та інРазом з тим сучасні досягнення науковців та методистів, досвід практичної роботи вчителів-словесників переконують в ефективності поширення поруч із традиційними й нових принципів літературної освіти: 1) ціннісного підходу (в переліку текстів для вивчення повинні бути такі, які відповідають віковим особливостям сучасних учнів, їхнім моральним запитам та духовно-ціннісним орієнтаціям у певний період розвитку); 2) нерепресивної свiдомостi, толерантності, мультикультуралiзму (забезпечення свободи у висловлюваннях, мисленні й творчості учнів, формування вільної у своїх духовних запитах особистості; виховання толерантного ставлення й поваги до здобутків різних народів, людей різних рас, культур і національностей); 3) канонічності «золотого» фонду класичної літератури як основи літературної освіти (в історії української, російської та світової літератури є твори, перевірені часом і багатьма поколіннями, тому в процесі перебудови системи літературної освіти потрібно зберегти цей «золотий» фонд класики (української, російської та інших народів світу) для вивчення учнями; в курсах української, російської та світової літератури варто особливу увагу приділити тим авторам, творчість яких увійшла до «золотого» фонду національної та світової класики, підкреслити значущість їхніх здобутків); 4) наближення викладання літератури в школі до реалій і проблем сьогодення (збільшення для текстуального вивчення творів XX–XXI століть (до 30 – 40 %), тісно пов’язаних із сучасними проблемами життя нашого суспільства, вітчизняної історії, світу; крім творів для обов’язкового читання, значну частину літературних курсів (10 – 15 %) присвятити вивченню літератури рідного краю, яка пов’язана з особливостями розвитку, культурними традиціями й проблемами окремих регіонів України); 5) іманентності (в основу літературної освіти мають бути покладені іманентні закони розвитку літератури, тобто не соціологічні, ідеологічні чи якісь інші підходи, а власне художні закономірності розвитку літератури як мистецтва слова; разом з тим не слід перевантажувати програми з літератури теоретичними поняттями, у школі варто застосовувати лише основи теорії літератури та користуватися термінами-поняттями, зміст яких є загальноприйнятним, адже метою літературної освіти є виховання духовно розвиненої особистості, а не спеціаліста-філолога; поміж окремими теоретичними поняттями, що використовуються в межах різних предметів літературної освіти, має існувати тісний зв’язок і наступність); 6) вивчення літератури в контексті розвитку культури й мистецтва (література як мистецтво слова є важливою складовою духовної культури людства, тому цілком доречно розглядати літературні твори в контексті загального культурного руху на певному етапі, у зв’язках із живописом, музикою, кіно та інших видів мистецтва; важливим для формування світогляду й загальної культури учнів є розгляд літературних творів не тільки як самоцінних текстів, але й у контексті вітчизняної і світової культури, історії, мистецтва, філософської думки, у взаємозв’язках з іншими текстами й мистецькими явищами; культурологічний принцип забезпечує розширення кругогляду учнів, визначення місця літератури серед інших видів мистецтва та в духовній культурі народу й людства); 7) використання знання різних мов і перекладів (вивчення художньої літератури в загальноосвітніх закладах України здійснюється на підставі оригінальних (українських чи іншомовних) текстів, а також перекладів (при вивченні світової літератури); робота з художніми текстами мовою оригіналу сприяє кращому розумінню творів, а також розвитку мовленнєвих компетенцій учнів; знання загальних основ теорії й практики перекладу, здобутків української перекладацької школи, російської перекладацької школи та інших перекладацьких шкіл забезпечує адекватне сприйняття учнями художніх творів не рідної для них літератури); 8) компаративності (зіставлення етапів, фактів, явищ, особливостей художніх творів української літератури, російської і світової літератури та літератур інших національностей, що проживають в Україні, дозволяє розкрити загальні закономірності літературного процесу й водночас неповторну своєрідність творів різних народів); 9) діалогізму (літературна освіта актуалізує розвиток зв’язного мовлення школярів, а також зв’язки читач – автор, читач – герой, читач – текст; принцип діалогізму сприяє формуванню читацьких компетенцій, умінь та навичок культурного читача, котрий не тільки оволодіває змістом художніх творів, а вміє висловити власну думку щодо прочитаного, обґрунтувати свою позицію, дати оцінку персонажам і подіям твору, передати в слові свої емоції та почуття під впливом читання); 10) цілісного підходу до вивчення художніх творів (літературний твір – твір цілісний, так само, як є цілісними твори інших видів мистецтв (картини, скульптури, музичні твори, кінофільми тощо); робота із фрагментами тексту не дає повного уявлення про твір як цілісність, про єдність змісту й форми, а відповідно не може викликати й відповідні емоції та почуття; у зв’язку із цим потрібно ввести до шкільних програм із предметів, що забезпечують літературну освіту, невеликий обсяг текстів, який учні зможуть прочитати повністю, маючи змогу засвоїти їх саме як твори мистецтва; при укладанні шкільних хрестоматій слід відмовитися від практики подання текстових фрагментів із переказами змісту; тільки цілісний художній твір дає можливість отримати цілісне естетичне та емоційне враження, спонукати роботу думки й уяви, виховати культурного та вдумливого читача)Літературна освіта, що реалізується в закладах України різних типів, має структуру, що відзначається послідовністю, наступністю й поступовим збагаченням знань, розвитком умінь і навичок дітей: пропедевтичний етап (дитячий садок) – початкова школа (1–4 класи) – основна школа (5–9 класи) – старша школа (10–11 класи)Частини й етапи літературної освіти відрізняються принципами відбору літературних текстів, побудовою програм і відповідних методик, але поміж ними має бути тісний зв’язок і наступність, адже всі разом вони складають єдину систему літературної освітиПорівняно з початковою школою предмети, що забезпечують літературну освіту, в основній школі розмежовуютьсяЦе розмежування закріплюється в окремих програмах, підручниках, хрестоматіях, посібникахКурс літератури в 5–7 класах має будуватися на підставі проблемно-тематичного принципусформувати в учнів стійкий інтерес до літератури, прилучити до читання; сприяти засобами літератури формуванню моральних якостей школярів, їх національній самоідентифікації, розумінню значення рідної мови та літератури для розвитку культури загалом; дати уявлення про зміст і форму художнього твору; сформувати в учнів основні вміння інтерпретації художнього твору; сформувати вміння оцінювати літературних героїв, авторську позицію; розвивати навички зв’язного мовлення (як усного, так і писемного) у процесі підготовки різних видів робіт (висловлення власної думки щодо прочитаного, характеристика образу, складання плану твору, написання твору на літературну тему та ін.)Вивчення літератури у 8–9 класах загальноосвітньої школи базується на поєднанні історико-літературного й жанрово-родового принципівЛітературні явища презентуються школярам у перебігу літературного процесу, у розвитку національних літератур та їхніх взаємозв’язках, у широкому контексті культуриУ 8–9 класах учні знайомляться зі специфічними особливостями різних родів і жанрів літератури в хронологічній послідовності, навчаються розрізняти різні жанри, інтерпретують художні твори не тільки в аспекті їх проблематики, а й художньої вартостіУ 8–9 класах вияскравлюється індивідуальність учнів, відбувається активний процес формування їхнього світогляду, громадянської позиції, національної ідентичності, пошуку місця в сучасному світіТому дисципліни, що забезпечують літературну освіту в цей період, повинні сприяти становленню особистісних якостей юнацтвадати уявлення про основні літературні епохи, напрями, течії в контексті вітчизняної та світової культури; розкрити жанрово-родовий поділ літератури, навчити розрізняти твори різних родів і жанрів в їх специфіці; поглибити вміння інтерпретації творів літератури із застосуванням основних теоретичних понять; сформувати в учнів вміння виокремлювати компоненти змісту й форми, встановлювати зв’язки поміж ними; навчити школярів зіставляти різні літературні явища, визначати їх художню своєрідність; прищепити інтерес до вивчення літератури в оригіналах і перекладах, вміння зіставляти оригінали й переклади; сприяти самоствердженню учнів, виробленню у них моральних принципів; розвивати вміння й навички зв’язного мовлення (із застосуванням аргументації, елементів дискусії, пошуку тези й антитези, оцінки щодо прочитаного та ін.); виховувати творами літератури естетичні почуття та емоції, формувати здібність отримувати естетичне задоволення від прочитаногоОптимальним у викладанні літератури для цієї вікової категорії учнів буде комплексний принцип, згідно з яким до вивчення в школі старшокласникам будуть запропоновані вершинні твори морально-філософського, соціально-філософського, психологічного, історичного змісту від давнини до сучасності, до яких учні вже стали готові за рівнем свого психологічного й культурного розвиткуОсягнення цих творів має ґрунтуватися на попередніх знаннях (про літературні епохи, напрями, течії, про загальний розвиток культури й філософської думки), що збагачуються й розширюються в старшій школіНавчання в старшій школі є профільним, що визначає специфіку викладання літературиУ зв’язку з цим доречно виокремити два підходи (відповідно й два типи програм, підручників, посібників, хрестоматій: 1) для нефілологічних профілів (фізико-математичного, природничого, спортивного та інших профілів); 2) для філологічного профілюВикладання літератури в класах нефілологічних профілів має забезпечити рівень стандарту, тобто базовий гуманітарний рівень, необхідний для кожної культурної людиниНа цьому етапі можливою є інтеграція літературних курсів та введення предмету «Література», завданнями якого в 10–11 класах нефілологічного профілю є: розкрити основні тенденції та закономірності літературного процесу від давнини до сучасності; визначити місце української літератури, російської літератури та інших національних літератур у перебігу літературного процесу; дати уявлення про вершинні здобутки вітчизняного та зарубіжного письменства у широкому контексті світової культури; розвивати навички інтерпретації й аналізу художнього твору, зіставлення літературних явищ, оригіналів і перекладів; сформувати навички розлогого зв’язного мовлення (монологічне і діалогічне мовлення, участь у різних видах дискусій, обґрунтування думки, доказ судження тощо); навчити розрізняти художню вартість творів, твори класики й масової літератури; сприяти формуванню загальної культури й світогляду учнівВикладання літератури в класах філологічного профілю базується на стандарті, але значно поглиблює його як у змістовому плані, так і в методах, формах, прийомах навчанняПри цьому зазначимо безперспективність спроб побудувати викладання літератури в старшій школі на університетських програмах і навіть перенести до середньої школи форми занять вищої школи (наприклад, практичне заняття, лабораторне заняття, семінарське заняття та ін.), а також деякі елементи Болонського процесу (наприклад, модульне навчання, система накопичувальних кредитів тощо)Профілізація середньої освіти не означає сліпого копіювання вищої освіти, адже це призведе до протилежного результату, зменшенню інтересу до предметаЗавдання, сформульовані вище, є актуальними й для профільного навчання літературиАле специфічними завданнями у 10–11 класах філологічного профілю є такі: сформувати в учнів основи філологічного мислення; навчити школярів здійснювати різні види інтерпретації та філологічного аналізу тексту; розкрити багатозначність літературознавчих понять, значно розширити їх коло й показати змінність у літературному процесі, своєрідність виявлення у творах різних епох, напрямів, течій; навчити школярів виявляти жанрові та стильові особливості творів; дати основні знання з теорії й практики художнього перекладу, навчити застосовувати набуті знання в процесі аналізу оригіналів та перекладів; розвивати творчі (власне філологічні) здібності учнів, необхідні для здобуття майбутньої професії (наприклад, опанування різними віршованими розмірами, написання критичної рецензії, відгуку на книгу, літературного огляду творів певного періоду тощо); навчити учнів користуватися словниково-довідковою та спеціальною літературою з філологічного профілю; навчити учнів самостійно відшукувати матеріал з філологічної проблеми, готувати доповідь на філологічну тему; навчити учнів висловлювати свої думки розлого, з науковою аргументацією й літературознавчо грамотно; сформувати вміння вести діалог, дискусію з проблем літератури

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз