дидактичні ігри англійська мова

дидактичні англійська ігри мова.

Ігри на уроках англійської мови для дошкільнят. 1. «Весела зарядка» Інструкція: «Я називаю команди по-англійськи, а ви їх виконуйте. Але є одна умова: якщо я ввічливо попрошу вас зробити команду, наприклад, «Please run», то ви її виконуєте, а якщо слово «please» я не скажу, то ви нічого не робите. Будьте уважні!» 2. Гра (на закріплення структури «I can. » Ведучий рахує до п’яти: «One, two, three, four, five!» Потім каже : «Stop!» Під час рахунка діти виконують довільні рухи, а на «Stop!» завмирають. Після цього ведучий «оживляє» гравців. Він по черзі підходить до кожної дитини і запитує : « What can you do?». Дитина «відмирає», відповідаючи: «I can run»- зображує потрібну дію. 3. « Веселий рахунок» М’яч передається по колу на рахунок: one! Two! Three! Four! Five! Good-bye! Вибуває той, у кого м’яч опинився у руку на «Good-bye». Гра триває до тих пір, поки з усіх гравців залишиться один. Який і стане переможцем. 4. «Хто ти?» Гравці загадують професію. Ведучий кидає м’яч кожному гравцеві і питає «Are you a cook?». Якщо гравець загадав цю професію, він відповідає: «Yes», якщо ні, то «No». 5. «Коридор» Попросіть дітей розбитися на пари, взятися за руки, встати пара за парою і підняти високо над головою сполучені кисті рук, утворивши «коридор». Ведучий повинен пройти по «коридору» і вибрати одного з гравців в будь-якій парі, спитати його, хто він (Who are you?) і як його звуть (What is your name?). Дитина повинна відповісти: «I am a girl/a boy. My name is.). Потім їде каже: «Йди сюди!» (« Come here!»)- і бере гравця за руку. Дитина відповідає: «Із задоволенням!» («With pleasure!»). Після цього по «коридору» проходить нова пара і встає після решти гравців. Новим ведучим стає той, хто залишився без пари. 6. « Маленьке колечко» («Little ring») Ведучий ховає монетку між долонями. Діти стають півколом, складаючи долоні разом. Ведучий підходить до кожному гравцеві і каже, розсовуючи своїми долонями його долоні: «Please!» Гравець повинен відповісти: «Thank you!» Обійшовши всіх і непомітно віддавши монетку одному з дітей, ведучий просить: «Little ring! Come here!» Гра триває: тепер керувати буде той, хто вибіг з півкола з монеткою в долонях. 7.

«Зіпсований телефон» Діти сидять, утворюючи півколо. Того, хто сидить з краю, ведучий говорить англійське слово (згідно пройденої або досліджуваної теми). Слово передається на вухо одному.

Якщо останній гравець сказав слово, яке загадав ведучий, значить «не зіпсований телефон». 9.«Їстівне-неїстівне» Ведучий називає слово по-англійськи і кидає м’яч дитині. Малюк повинен упіймати м’яч, якщо слово позначає предмет їстівний. Якщо ж слово позначає неїстівний предмет, м’яч ловити не потрібно. 10.«Хто в мішку?» Ведучий складає іграшки в мішок. Потім підносить до кожного гравця. Дитина запускає руку в мішок, і навпомацки відгадує, що це за предмет. Каже: «It is a. »Потім дістає з мішка, і всі дивляться, чи правильно він назвав. 1«Чого не вистачає?» («What’s the missing?») Ведучий розставляє іграшки. Просить дітей назвати їх і запам’ятати і по команді «Close your eyes!» закрити очі. Потім прибирає одну з іграшок і по команді «Open your eyes!» просить дітей відкрити очі і вгадати, якої іграшки не вистачає. 12.«Піжмурки». Діти стоять у колі. Ведучому зав’язують очі. Один з гравців виходить або ховається.

Ведучому розв’язують очі і питають: «Look at us and say who has run away?». Ведучий відповідає : «Світла». 13.Сюжетно-рольова гра «У магазині» («In the shop») Діти розбиваються на роль продавця і покупця. Продавець розкладає продукти і зустрічає покупців. — What would you like? -I’d like. -Here you are. -Thank you. -My pleasure. 1«Светофорчики» Ведучий і діти стають один навпроти одного на деякій відстані. Ведучий по-англійськи називає колір. Діти повинні знайти у себе на одязі колір, зазначений провідним, продемонструвати цей колір і пройти на бік ведучого. Той, у кого не виявиться потрібного кольору, має на рахунок one, two, three! Перебігти на протилежний бік. Якщо ведучий спіймає когось із дітей, то спійманий і стає ведучим. 15.«Ехо» Відвернувшись убік, виразним голосом учитель вимовляє вивчені слова. Діти, як луна, повторює кожне слово слідом за вчителем. 16.«English-Russian» Якщо вчитель називає англійське слово, то діти плескають. Якщо російське-то не плескають. (Гру доцільно проводити на початковому етапі вивчення англійської мови). 17.Игра «Make an animal» («Перетворися на тварина») За сигналом учителя всі діти розбігаються по класу. На сигнал: «Make an animal!» (бавовна в долоні) всі гравці зупиняються на місці, де їх застала команда та приймає якусь позу тварини. Вчитель, підходячи до дітей, запитує: «Who are you?» Дитина відповідає: «i’m a cat». 18. Гра на закріплення структур: «It is cold (warm, hot).» (Холодно, тепло, спекотно) Ведучому пропонується відвернутися або ненадовго вийти за двері. У цей час гравці ховають в кімнаті який-небудь предмет, попередньо показавши його ведучому. Коли захований предмет, провідний входить (повертається) і починає шукати його. Гравці ж підказують ведучому по-англійськи, далеко чи близько він є від захованого предмету. При цьому використовуються вирази «it’s cold (warm, hot).» 19.Игра «Вгадай, чий голос» (закріплення займенників he/she) Ведучий повертається спиною до гравців. Хтось з гравців вимовляє фразу по-англійськи (фраза підбирається щодо пройденої теми), а ведучий відгадує, хто її вимовив: «She is Sveta. He is Misha) 20.Игра «Хованки» Діти закривають очі. Ведучий ховає іграшку за спиною. Діти відкривають очі і задають питання ведучому, намагаючись відгадати, кого він заховав: «Is it a bear/ a frog/a mouse?» А ведучий відповідає: «Yes/No» Той, хто відгадав йде водити наступним. 21.«Встаньте ті, хто. » Вчитель говорить фразу : «Stand up, who. (has a sister/brother is 5/6/7, likes ice cream/ fish, can/can’t swim/fly». Учні встають зі стільця в залежності від команди. 22.Угадай: хто він (вона)?

Вибирається ведучий з числа дітей. Грають називають ознаки одягу, за якими можна вгадати загаданого дитини. She has a grey sweater. Ведучий запитує: » Is it Sveta? 2″What is missing» На килимі розкладаються картки зі словами, діти їх називають. Вчитель дає команду: «Close your eyes!» і прибирає 1-2 картки. Потім дає команду: «Open your eyes!» і ставить питання: «What is missing?» Діти згадують зниклі слова.

2″Pass the card» Діти розсаджуються півколом і передають один одному картку, називаючи її. Попередньо слово називає вчитель. Для ускладнення завдання діти можуть вимовляти : «I have a. «/ «I have a. and a. «. 2«Заборонені руху» На початку гри ведучий задає команду, яку не можна виконувати(наприклад, run) і дає інструкцію: «Коли ви почуєте команду run, ви повинні зупинитися і не рухатися». 2″Words road» На килимі розкладаються картки один за одним, з невеликими проміжками. Дитина йде по «доріжці», називаючи всі слова. 2″Is it true or not?» Гру можна проводити з м’ячем. Ведучий кидає м’яч будь-кому з гравців і називає словосполучення, ставлячи питання: «Is it true or not?» Гравець ловить м’яч і відповідає: «Yes, it’s true»або «No, it’s not trueПотім він стає ведучим і кидає м’яч наступному гравцеві.

Наприклад: Yellow lemon Pink pig Orange Brown bear monkey White snow Red crocodile Purple mouse Green grapes Gray elephant Purple cucumber Blue apple Black sun. 28. «Плутанина» Ведучий називає команду, одночасно показує іншу. Гравці повинні виконувати команду, яку ведучий називає, а не показує.

Хто помиляється, виходить з гри. 29. «Тell me something beginning with. » Ведучий говорить слова: «Тell me something beginning with «s»». Гравці повинні назвати якомога більше слів, які починаються зі звуку «s».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз