відповіді до гри just draw

just відповіді до гри draw.

20 випадкових питань. Де дозволяється водити організовані групи дітей за відсутності тротуарів і пішохідних доріжок?

Якщо з якоїсь причини Ваш викладач досі не зареєструвався в нашій системі, то порекомендуйте йому це зробити! Реєстрація для нього абсолютно безкоштовна. Процес реєстрації займає лише кілька хвилин. Докладніше про це тут (просто перекиньте йому це посилання). У Вас і решти групи буде добра знижка! Якщо ж промокоду у Вас немає, то пропустіть це вікно і просто натисніть «Активувати». Доведеться отримати з Вас повну вартість… Обіцяємо витратити ці кошти з розумом… Дорогий друже або подруго! Раді вітати тебе на нашому ресурсі! При загрузке файла произошла ошибка. Запитання й відповіді. Усі інші ресурси, які заявляють, що їхні тестові завдання є офіційними, заводять вас в оману. В них видозмінено ілюстрації та розміщено неактуальний текст. Готуючись за допомогою таких ресурсів, на офіційному іспиті ви можете розгубитися і просто не скласти його. Щоб користуватися всіма можливостями сервісу, необхідно зареєструватися. Після реєстрації для Вас буде створено особистий кабінет, у якому Ви зможете стежити за своєю успішністю, змагатися у знаннях з іншими учнями, а також своєчасно виконувати роботу над помилками. — Доступ до 100% запитань та ілюстрацій на сайті, які точно відповідають тим, що будуть подані на іспиті в Сервісному Центрі — Використання ресурсу без реклами. Промокод на знижку при придбанні Pro-аккаунта можна отримати тільки у Вашого викладача, якщо він зареєстрований в нашому сервісі. Алгоритм підбору питань працює відповідно до схеми розподілу питань на реальному іспиті в Сервісному центрі. Питання, які повторюються, просто знаходяться в темах, в яких мало питань (наприклад: 7 тема (8 питань), 17 (8), 21 (8), 22 (6), 25 (8) і т.д. Тому не дивно, що питання з таких «маленьких» тем набагато частіше повторюються. Саме тому настійно рекомендуємо режим «Іспит» використовувати виключно для контрольної перевірки знань. А підготовку слід проводити в режимі «Питання до теми». Рейтингових таблиць у сервісі дві. Перша формується за кращим часом складання іспиту. Друга — за кількістю зароблених балів. Бали нараховуються за успіхи під час проходження тестів (правильні відповіді, склав іспит без помилок тощо). Якщо Ви не виявили цей лист у вхідних повідомленнях, будь ласка, пошукайте його у вкладенні «Спам» та позначте, що це повідомлення не є спамом. Якщо листа немає і в спамі, то скористайтеся формою зворотного зв’язку, зазначивши причину звернення: «Не активується акаунт». Наші спеціалісти в найкоротший час активують Ваш акаунт. Найімовірніше, Ваша IP-адреса з якоїсь причини потрапила у чорний список.

Будь ласка, надішліть дані на нашу пошту: info@green-way.com.ua. Якщо Ви не можете визначити свою IP-адресу, напишіть повідомлення із позначкою «Дізнатися IP» — і ми надішлемо невелику інструкцію. Під кожним питанням розташована система коментарів, де Ви можете залишити своє повідомлення з зауваженням або пропозицією, а ми, у свою чергу, оперативно на нього відреагуємо. Якщо ви працюючий викладач автошколи, то у Вас є можливість стежити за успішністю своєї навчальної групи за допомогою нашого сервісу. Щоб скористатися унікальними можливостями сервісу, необхідно виконати такі дії: В особистому кабінеті у вкладенні «Особисті дані» поставити позначку «Я викладач». Зазначити Ваш телефонний номер. Обрати у списку автошколу (якщо Вашого навчального закладу немає у переліку, то поле треба залишити незаповненим). Після цього ми зв’яжемося з Вами для уточнення деталей і активуємо акаунт викладача. Усі запитання, зауваження та пропозиції просимо надсилати на адресу електронної пошти info@green-way.com.ua або телефонувати за номером (097) 517-98-97 (Олексій). створіть нову групу або виберіть раніше створену, вона підсвічується зеленим натисніть «Запросити учня» у спливаючому вікні в полі введіть e-mail адресу учня і натисніть «Запросити». Ваше запрошення надіслано.

Учень отримає на пошту лист, що його запросив в групу викладач. учень повинен перейти за посиланням з листа. Якщо він зареєстрований і залягання на сайті — він автоматично додасться в Вашу групу. Якщо зареєстрований, але не увійшов до облікового запису — система запропонує спочатку увійти і після цього він зможе додатися в групу. Якщо учень не зареєстрований — система запропонує пройти процедуру реєстрації і після цього він зможе додатися в групу. всі Ваші запрошення будуть відображаються нижче раніше доданих учнів. У Вас є можливість видалити запрошення, а якщо протягом доби учень не прийме запрошення, з’явиться можливість повторно відправити йому запрошення. Безкоштовний акаунт для викладачів автошкіл. Надається автоматично кожному підтвердженому адміністрацією сайту викладачеві. Стануть доступними: Всі запитання ресурсу (100% відповідність ДСЦ). Створення груп і запрошення в них учнів, а також відстеження їхньої успішності. Використання ресурсу без реклами (за умови, що Ваші учні проходять тестування в розділі «Іспит»). Для повноцінної та коректної роботи сайту мають бути включені файли cookie. Це одиниці електронної інформації, які можуть передаватися на жорсткий диск користувача для налаштування продукту чи веб-сайту, зберігання даних про доступ користувача до веб-сайту або продукту, зберігання інформації, регулярно необхідної користувачеві.

Якщо Ви використовуєте більше одного пристрою (комп’ютер, телефон, планшет), то проходити тестування можливо лише на одному з них. При одночасному вході в акаунт з декількох пристроїв на інших відбудеться вихід з облікового запису. Також, якщо сайт відкритий на двох чи більше вкладеннях браузера, відбудеться вихід з облікового запису. Game over. This is the 5th step out of 10 of the Gamedev Canvas tutorial. You can find the source code as it should look after completing this lesson at Gamedev-Canvas-workshop/lesson5.html. It’s fun to watch the ball bouncing off the walls and be able to move the paddle around, but other than that the game does nothing and doesn’t have any progression or end goal. It would be good from the gameplay point of view to be able to lose. The logic behind losing in breakout is simple. If you miss the ball with the paddle and let it reach the bottom edge of the screen, then it’s game over. Implementing game over. Let’s try to implement game over in our game. Here’s the piece of code from the third lesson where we made the ball bounce off the walls: Instead of allowing the ball to bounce off all four walls, let’s only allow three now — left, top and right. Hitting the bottom wall will end the game. We’ll edit the second if block so it’s an if else block that will trigger our «game over» state upon the ball colliding with the bottom edge of the canvas.

For now we’ll keep it simple, showing an alert message and restarting the game by reloading the page. Letting the paddle hit the ball. The last thing to do in this lesson is to create some kind of collision detection between the ball and the paddle, so it can bounce off it and get back into the play area. The easiest thing to do is to check whether the center of the ball is between the left and right edges of the paddle. Update the last bit of code you modified again, to the following: If the ball hits the bottom edge of the Canvas we need to check whether it hits the paddle. if yes, then it bounces off just like you’d expect; if not then the game is over as before. Compare your code. Next steps. We’re doing quite well so far and our game is starting to feel a lot more worth playing now you can lose! But it is still missing something. Let’s move on to the sixth chapter — Build the brick field — and create some bricks for the ball to destroy. Found a problem with this page? ЗНО онлайн 2018 року з англійської мови – основна сесія. ТЕМА: Розуміння мови на слух (аудіювання). Розуміння основного змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію. У кожному із завдань 1–3 ви маєте запитання і три картинки-відповіді. Вам необхідно вибрати картинку, яка буде відповіддю на запитання. Перед першим прослуховуванням запису прочитайте інструкції. Вам необхідно зрозуміти основний зміст текстів певної тематики спілкування та вибрати необхідну інформацію з прослуханого. Уважно роздивіться картинки, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть картинку, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно роздивіться картинки. Виберіть остаточний варіант правильної відповіді після другого прослуховування. На картинках до завдання 1 зображено хлопчика в моменти різної його активності: на роликах, на прогулянці з собакою та на велосипеді.

Потрібно відповісти, що друзі зрештою вирішили робити. Дівчина запитує: What are we going to do after you walk your dog? Отже, варіант В не може бути правильною відповіддю, бо вони не збираються гуляти з собакою вдвох. На запрошення покататись на велосипеді дівчина відповідає, що мама не дозволяє їй кататись на велосипеді, бо це небезпечно (Mom doesn ’ t let me ride a bike on the road. She says it ’ s dangerous).

Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде варіант А із зображенням хлопчика на роликових ковзанах, бо друзі вирішили покататися саме на них. На картинках до завдання 2 зображено різні символи, що відповідають різній погоді (сонячно, хмарно, дощ). Потрібно визначити, яка погода буде в Північній Ірландії. Прослуховуючи текст, ми чуємо: As for Scotland, the weather will be dry and bright, and it will be the same in Northern Ireland. (Щодо Шотландії, погода там буде сухою і сонячною (ясною), і така ж погода буде у Північній Ірландії. Відповідно до змісту діалогу правильною відповіддю до завдання буде картинка А, на якій зображено сонечко.

На картинках до завдання 3 зображено емблеми Олімпійських ігор, чемпіонату світу з футболу та рекламу музею. Необхідно визначити, що було найбільш привабливим для туристів у Ріо-де-Жанейро у 2016 році. Прослуховуючи текст, чуємо: Rio’s fantastic natural landscape makes the 2016 Olympics the most attractive event ever. (Фантастичне природне розташування Ріо-де-Жанейро робить Олімпійські ігри – 2016 найбільш привабливою подією). Саме тому правильною відповіддю до цього завдання буде картинка А із зображенням емблеми Олімпійських ігор. У кожному із завдань 4–6 ви маєте запитання і три запропоновані варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати правильний варіант відповіді на запитання. Уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді. У завданні 4 потрібно відповісти на запитання, що дівчина зробила, щоб привернути увагу людей до проблем навколишнього середовища. Уважно слухаючи текст, ви почуєте: I’d heard of Greenpeace and I wanted to help them. My first ever campaign was at an O 2 Music Festival (Я чула про організацію Грінпіс і я хотіла допомогти їм. Мій перший захід (кампанія) відбувся під час музичного фестивалю O 2 Music Festival). Саме ця фраза й містить правильну відповідь на запитання. А серед запропонованих варіантів вибираємо варіант C attended the O 2 Music Festival (відвідала музичний фестиваль), що відповідає контексту і є єдиною правильною відповіддю до завдання. Прослуховуючи текст уперше, виберіть варіант, що відповідає правильній, на вашу думку, відповіді.

У завданні 5 потрібно прослухати діалог між дівчиною і хлопцем і вирішити, який з наданих варіантів відповідей (тверджень) є правдивим стосовно хлопця. Прослухавши текст, ви почуєте, як хлопець говорить: I ’ m glad to help, but I don ’ t exactly have green fingers (Я радий допомогти, але я абсолютно не розуміюсь на садівництві). Фраза have green fingers означає «мати здібності (хист) до вирощування рослин». І тому правильним буде варіант відповіді A He knows very little about gardening (Він дуже мало знається на садівництві), що відповідає контексту. У завданні 6 потрібно відповісти на запитання, чому чоловік не може підключитись до Інтернету в номері готелю. Уважно слухаючи текст, чуємо : Just plug the Ethernet cable into your computer … I don’t have an Ethernet port. My computer runs entirely on wireless service. (Просто підключіть Інтернет кабель до вашого комп’ютера … У мого комп’ютера немає інтернетівського порту. Мій комп’ютер використовує лише бездротове підключення). Виходячи з прослуханої інформації, вибираємо правильну відповідь до цього завдання. Це буде варіант C Wireless network is unavailable in his room (бездротовий Інтернет відсутній у його кімнаті). Вміння розуміти основний зміст на слух та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію. У кожному із завдань 7–11 ви маєте твердження. Вам необхідно визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого. Прослуховуючи текст перший раз, намагайтеся почути інформацію, про яку йдеться в кожному твердженні.

Вирішіть, правдивим чи неправдивим є кожне твердження відповідно до почутого тексту. Оберіть правильні, на вашу думку, відповіді. Після другого прослуховування виберіть остаточний варіант правильної відповіді.

Твердження в завданні 7 має таке значення: «Енді заспав, але на заняттях був учасно» (Andy overslept but was on time for class). А в озвучуваному тексті чуємо: « А: Were you late for school, then? B: Actually, no » (А: Ти запізнився на заняття? В: Насправді, ні…). Твердження в завданні 8 має таке значення: «Собака Енді, Чаппі, пожував його новий рюкзак» (Andy ‘ s dog Chappi chewed his new backpack). А в тексті чуємо: I … find my wide open backpack and my dog Chappi chewing on my math book (Я … виявив мій широко відкритий рюкзак і Чаппі, який жував мій підручник з математики). Твердження в завданні 9 має таке значення: «Навушники Енді були не працювали» (Andy ‘ s headphones were not working). А в тексті чуємо: But waiting for the school bus, I found my ruined headphones in my pocket (Чекаючи на шкільний автобус, я знайшов зіпсовані навушники у своїй кишені). Отже, твердження 9 є правдивим. Твердження в завданні 10 має таке значення: «Обід Енді пройшов без пригод» (Andy ‘ s lunch was trouble — free). А в тексті чуємо: A : In the lunchroom I was looking at my homework when my elbow hit the tray of food and it went all over my lap » (А: У їдальні я продивлявся моє домашнє завдання і, зачепивши ліктем тацю з їжею, перевернув її на мій ноутбук). Твердження в завданні 11 має таке значення: «Енді провалив свій тест із граматики» (Andy failed his grammar test). А в тексті чуємо: « Then I found out my vocabulary test was horrible » (А потім я дізнався, що погано написав тест із лексики). Повне розуміння змісту почутого та вміння виокремити та зрозуміти специфічну інформацію. У кожному із завдань ви маєте запитання і три варіанти відповіді. Вам необхідно вибрати варіант, який буде правильною відповіддю на запитання. Вам необхідно повністю зрозуміти зміст тексту певної тематики спілкування та відповісти на запитання до нього, вибравши відповідь із запропонованих варіантів. Уважно прочитайте запитання й відповіді до нього, спробуйте передбачити основний зміст тексту для прослуховування. Прослуховуючи текст перший раз, виберіть варіант відповіді, що є, на вашу думку, правильним. Перед другим прослуховуванням ще раз уважно прочитайте надані варіанти відповідей. У завданні 12 потрібно відповісти на запитання, яким було одне із завдань космічних подорожей Чарльза Симоні. Проаналізуємо варіанти відповідей: A to promote space tourism (просувати (підтримувати) космічний туризм); B to attract viewers to his website (привернути увагу глядачів до його веб-сторінки); C to raise money for youth science (зібрати кошти на розвиток молодіжної науки). У розповіді чуємо: The goals for both of his missions were to encourage commercial space travel … (Метою обох його (Чарльза Симоні) подорожей було підтримати комерційні подорожі у космос). Серед варіантів відповіді лише варіант A to promote space tourism відповідає контексту, тому і буде правильною відповіддю. Щоб відповісти на запитання, потрібно проаналізувати надані варіанти відповідей (A Space Adventures passengers are going to land on the moon (Пасажири Space Adventures збиралися висадитись на місяці); B Space Adventures has already got dozens of potential clients. (Space Adventures уже має дюжину потенційних клієнтів); C Space Adventures has to decide how many passengers will fly first (Space Adventures повинна вирішити, скільки пасажирів полетять першими). Ми чуємо: … the company has already sold tickets to their first two clients. However, it has not been decided yet whether they will take one or two passengers on the first flight (… компанія вже продала квитки першим двом клієнтам. Однак вона ще не вирішила, один чи два пасажири полетять у першу подорож). Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді – C Space Adventures has to decide how many passengers will fly first. У тексті ми чуємо: After all, only 18 people have ever seen the moon at such a short distance … (Адже, лише 18 людей бачили місяць з такої близької відстані…).

Відповідно до почутого вибираємо правильний варіант відповіді.

Серед запропонованих варіантів тільки варіант B 18 відповідає змісту. Це і буде правильна відповідь. У тексті чуємо: It is planned that the rockets will be modified to make the trip as comfortable as possible, because it will be a commercial vacation and not a scientific mission (Планується, що ракета буде модифікована для того, щоб зробити подорож настільки зручною, наскільки це можливо, бо це буде комерційна подорож, а не наукова). А серед наданих варіантів відповідей знаходимо варіант B To make the interior cosier (Зробити інтер’єр затишнішим), який і буде правильною відповіддю. У тексті чуємо: Before any commercial trips to the moon take place, the company is going to do some tests with no passengers on board to make sure that the equipment is suitable for such trips (Перед тим, як будь-яка комерційна подорож відбудеться, компанія збирається перевірити ракету без пасажирів, щоб упевнитись, що оснащення придатне для подібних подорожей). Серед варіантів запропонованих відповідей вибираємо варіант B to check the facilities for passengers (перевірити устаткування для пасажирів), що і є правильною відповіддю до запитання і відповідає контексту. Ви маєте вісім запитань і п’ять автентичних текстів-відповідей. Вам необхідно підібрати відповідне запитання до кожної відповіді.

Пам’ятайте, що три запитання будуть зайвими. Швидко перегляньте текст відповіді і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Вони допоможуть дібрати запитання до тексту.

Ключовими у цьому тексті є фрази Bestsellers, Fiction, Cooking (бестселер, художня література, приготування їжі), discount up to 90% (знижки до 90%) та … to take a selfie with your favourite author (зробити селфі з вашим улюбленим автором), які дають нам зрозуміти, що основною темою тексту є книжки та їх розпродаж. Швидко перегляньте текст і виділіть у ньому ключові слова/фрази, що визначають основну тему тексту. Ключовими фразами у цьому тексті є Local Farm Products – продукти місцевих ферм, Hay Rides – катання на сіні, Green Vendors – продавці (продаж) овочів.

З контексту видно, що йдеться про продаж овочів та інших товарів, що їх виробляють на місцевих фермах, а також про різні розваги. А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант H Harvest Festival (Свято врожаю), що відповідає змісту тексту і буде правильною відповіддю. Вони допоможуть вам підібрати запитання до тексту. Ключовими фразами в тексті є Our courts, pitches and pools are waiting for you (наші корти, поля для ігор та басейни чекають на вас), Ready ! Steady ! Go ! (На старт! Увага! Пішов!). Одразу зрозуміло, що йдеться про спортивні змагання або про заняття спортом. Вони допоможуть підібрати запитання до тексту. Ключовими фразами, що визначають тему цього тексту, є Fireworks, Laser Geysers, Illuminated Fountains, Giant Lanterns (феєрверки, лазерні шоу, фонтани з освітленням, гігантські ліхтарі). Саме ця фраза дає нам можливість вибрати правильний варіант відповіді – А Light Festival (Фестиваль світла). Ключовими фразами в цьому тексті є фрази Lorries, Minivans, Cabs, Fire Engines, Racers (вантажівки, мінівени, екіпажі, пожежні машини, перегонові автомобілі), а також фраза Vehicle maintenance tips (запчастини для засобів пересування), з яких одразу зрозуміло, що йдеться про автомобілі. Ось чому варіант відповіді F Automobile Carnival (Карнавал Автомобілів) буде єдиним можливим з усіх запропонованих варіантів. Для виконання цього завдання Ви повинні уважно прочитати текст, використовуючи як ознайомлювальне (переглядове), так і вивчальне читання. Потім прочитайте запитання, а також варіанти відповідей до них. Визначте частину тексту (абзац), у якій може міститися інформація, що допоможе Вам вибрати правильну відповідь із запропонованих. Це запитання стосується початку тексту, де розповідається про те, як Мілтон Глейзер винайшов свій відомий логотип. Саме тут ми знаходимо інформацію, яка вказує на правильну відповідь: Milton Glaser was in the back of a yellow taxi in Manhattan when he experienced the “ eureka ” moment (Мілтон Глейзер перебував на задньому сидінні жовтого таксі, коли він пережив момент «еврика» (відкриття)). Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант B He created the initial logo in minutes (він створив первісний логотип за хвилину) відповідає змісту тексту і є правильною відповіддю на це запитання. Щоб відповісти на це запитання, треба звернутися до третього абзацу тексту, у якому є інформація про те, що Глейзер не заробив ані копійки на своєму винаході і навіть не заявив на нього авторські права, because for the first 10 years the idea was to let everyone use it, so that it would spread and enter into the culture (тому що головною ідеєю було перші десять років дозволити кожному використовувати його (логотип), і таким чином він (логотип) був розповсюджений та увійшов до культури). Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант A In order to encourage people to use the logo (з метою надихнути людей використовувати логотип)), є правильною відповіддю і відповідає контексту. Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант B arrange (розташовувати, упорядковувати) відповідає значенню, у якому використовується слово “ stack ”. Щоб відповісти на це запитання, треба переглянути шостий абзац тексту. У ньому читаємо: To understand the design, you have to translate it. First of all you have to figure out that the ‘I’ is a complete word, then you have to figure out that the heart is a symbol for an experience, then you have to figure out that ‘NY’ are the initials for a place. We know that the issue in all communication is moving the brain, and problems move the brain. This one makes everyone feel good because they have solved it.” (Щоб зрозуміти «конструкцію», вам потрібно розшифрувати її. Перш за все, ви повинні зрозуміти, що ‘ I ’ це слово, потім ви повинні зрозуміти, що серце це символ життєвого досвіду, а потім ви повинні зрозуміти, що ‘ NY ’ це початкові літери назви місця. Ми знаємо, що результат будь-якого спілкування – це робота мозку. Цей логотип робить кожного щасливим, тому що вони розшифрували його). Отже, відповідно до контексту, єдиною правильною відповіддю на це запитання є варіант A It involves working out a puzzle (Він залучає до розв’язування головоломки). Правильною відповіддю на це питання буде варіант D The logo has become New York ’ s coat of arms (логотип став гербом Нью-Йорка), що є неправдою, адже в тексті взагалі не згадується ні про який герб.

Інформація, уміщена у трьох інших варіантах відповідей є правдивою і про неї ми можемо прочитати в тексті. У завданні Ви маєте вісім тверджень і шість автентичних текстів. Вам необхідно знайти текст, у якому міститься інформація, надана в одному з тверджень. Пам’ятайте, що два твердження будуть зайвими. У тексті 27 ідеться про пляж Bournemouth та види активного відпочинку, які там пропонуються відпочивальникам, а особливо сім’ям з дітьми: … the first beach to introduce the family — friendly Kidzone scheme, where your children wear a coloured wristband, which … make it easy to identify them if they wander off (… перший пляж, що пропонує зону відпочинку для родин з дітьми, де діти носять кольорові браслети, що … допомагають легко їх знайти, якщо вони десь заблукають).

А серед запропонованих тверджень є варіант H helps to find lost kids (допомагають знайти дітей, що загубилися), який відповідає змісту інформації, уміщеній у тексті, і є правильною відповіддю. У цьому тексті йдеться про різні розваги, що пропонуються під час відпочинку на пляжі Ainsdale (The beach offers lots of activities to keep your children entertained). На пляжі є казкові піщані дюни (including fabulous sand dunes), а ще цей пляж отримав нагороду за дуже чисту воду: With a Blue — Flag award for its clean swimming waters, Ainsdale Beach is the ideal place for a relaxing family day out. Серед запропонованих тверджень знаходимо варіант B has received a prize (отримав нагороду), який відповідає інформації, уміщеній у тексті. У цьому тексті йдеться про місце в Уельсі (New Quay), де ви можете побачити багато різних морських тварин: … you can see for yourself the seals, birds, dolphins and porpoises that visit this beautiful coastline … (ви можете побачити тюленів, пташок, дельфінів та морських свиней (бурих дельфінів), що навідують це прекрасне узбережжя). А серед варіантів відповідей знаходимо твердження G boasts rich fauna (пишається своєю фауною), яке відповідає змісту цього тексту і буде правильною відповіддю. У цьому тексті йдеться про те, що Three Shells Beach не тільки найдовший пірс (мол) розваг у світі, він ще дуже чистий і має велику кількість різноманітного ігрового знаряддя для дітей будь-якого віку. Крім того, поруч знаходиться парк розваг, у якому відвідувачі можуть відвідати кафе, зони для пікніків, а також купити сувеніри на спеціальних розкладках та в торгових ятках (s tands and stalls, caf é s and a picnic area).

Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант E has shopping facilities (є можливість робити покупки), що відповідає інформації, уміщеній у тексті. У цьому тексті читаємо: It is a stunning, unspoilt beach that allows dogs all year round (Це чудовий, збережений у первозданному вигляді берег, де ви можете відпочивати зі своїми собаками цілорічно). А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження D is for visitors with pets (для відвідувачів з домашніми тваринами), що відповідає змісту тексту. На пляжі є безпечна зона плавання для дітей та пісочниці, а також тут можна орендувати дошки для рафтингу й каяки (ескімоські човни) (There ‘ s a safe swimming area for children, as well as sand pits, a bathing raft and kayaks for hire). А серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо твердження A provides a boat rental service (пропонує оренду човнів), що відповідає контексту. У цьому завданні на заповнення пропусків необхідно вставити в текст речення або частини речень відповідно до контексту. Спершу швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски. Потім уважно прочитайте частини речень, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх.

Шукайте зв’язки між частиною речення, яке необхідно вставити, і текстом, обираючи правильну відповідь, та аналізуйте граматичні форми, що передують пропуску або розташовані відразу за ним.

Вибираючи правильну відповідь, не забувайте про зміст. Вибрані вами частини речень повинні відповідати не тільки граматичній структурі, але й змісту речення, у яке ви його вставляєте. Щоб зрозуміти, про що йдеться в пропущеній частині речення Sound travels about one thousand feet in one second (33) __________, потрібно звернутись до речення, що передує йому. У попередньому реченні йдеться про те, що ми можемо визначити, як далеко відбувається гроза, порахувавши кількість секунд між спалахом блискавки та звуком грому. Отже, у реченні з пропуском 33 йдеться про звук грому і спалах блискавки. Серед наданих варіантів відповідей лише варіант C while lightning is visible practically instantly (у той час як спалах видно одразу) підходить граматично та за змістом. І речення має таке значення: «Швидкість звуку близько однієї тисячі футів за секунду, у той час як спалах видно одразу». Щоб у цьому реченні You should multiply one thousand by the number of seconds you counted and you can determine (34) __________ (Вам потрібно помножити одну тисячу на кількість секунд, яку ви нарахували і ви можете визначити …) вставити пропущену частину, потрібно звернути увагу на значення попередніх речень у тексті. Проаналізувавши ці речення, можемо впевнено сказати, що інформація, якої нам бракує, буде стосуватися саме способу вирахування, як далеко відбувається гроза. Тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант G how many feet are to the place where lightning struck (як багато футів до місця, де вдарила блискавка), що відповідає змісту тексту. Пропуск 35 бачимо в реченні: But by setting trees on fire it gave them fire long before they had discovered (35) __________ (Але використання дерев, що загорілися, дало їм (людям) можливість використовувати вогонь задовго до того, як вони винайшли (35) __________). Нам потрібно знайти частину речення, яке містить пояснення того, що винайшли люди для використання (у цьому випадку для добування) вогню.

Отже, переглянувши запропоновані варіанти відповідей, можемо сказати, що лише варіант E how to produce it by rubbing firestones together (як видобувати його (вогонь) тертям камінців) відповідає змісту цього речення і підходить граматично.

У реченні йдеться про те, що люди в прадавні часи вірили – блискавка була знаком гніву Бога, посланим на землю. І лише один із запропонованих варіантів відповідей підходить до цього пропуску, тому що він пояснює, з якою метою Бог посилав блискавку на землю. Це варіант F to punish them or warn them to behave themselves (покарати їх або попередити, щоб вони поводились правильно), який і буде правильною відповіддю. У цьому реченні йдеться про те, що пізніше люди навчилися захищатися від електричних розрядів з неба: Humans later learned to protect themselves from these electric bolts from the sky (37) __________. Проаналізувавши зміст речення, робимо висновок, що в ньому бракує частини, у якій міститься інформація про те, як саме люди захищалися від блискавок. Серед запропонованих варіантів відповідей лише варіант A by installing lightning rods on their rooftops (установлюючи громовідводи на верхівках дахів) підходить і граматично, і за змістом. У реченні з пропуском 38 ідеться про те, що, незважаючи на небезпечність блискавки як природного явища, яке запалює дерева та вражає людей потужним електричним розрядом, є вид блискавки, який залишається цілком приємним. Though lightning is a dangerous natural force that sets trees on fire and electrocutes people with massive electric shocks, there ‘ s one thunderbolt that remains entirely pleasant : the thunderbolt (38) __________ !. Проаналізувавши речення, робимо висновок, що в пропущеній його частині міститься інформація, яка пояснює, що це за «приємна блискавка». Серед наданих варіантів відповідей вибираємо варіант B that hits us when we fall in love at first sight (що вражає нас, коли ми закохуємось з першого погляду). ТЕМА: Використання мови.

Знання лексики, вміння використовувати лексичні одиниці, враховуючи їх значення, відповідно до контексту. У цьому завданні пропонується заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за змістом слово серед чотирьох наданих варіантів. Швидко прочитайте текст, ігноруючи пропуски, щоб зрозуміти його тему. Уважно прочитайте слова, які потрібно вставити в текст замість пропусків, намагаючись зрозуміти їх. Обираючи правильну відповідь, аналізуйте не тільки зміст речення, у якому пропущено слово, а й речення, що передують пропуску або розташовані відразу за ним. Це допоможе вибрати правильну відповідь. Пропуск 39 розташований у першому реченні. Проаналізувавши надані варіанти відповідей A tell (розповідати, говорити), B celebrate (святкувати), C keep (тримати) та D memorize (запам’ятовувати), вибираємо варіант В, що відповідає змісту речення: The 50 th birthday of the LEGO brick was in January 2008 and there was plenty to (39) __________. (П’ятдесята річниця конструктора LEGO була в січні 2008 року, і цього було доволі, щоб святкувати). Пропуск знаходиться в реченні Children all over the world have played with LEGO bricks for the past 50 years, and LEGO is still right at the (40) __________ of many wish lists … Проаналізувавши надані варіанти відповідей (A top (верхівка, найвище місце), B head (голова), C contents (зміст) та D title (заголовок)), вибираємо варіант A top, адже саме це слово відповідає змісту речення (Діти в усьому світі гралися з конструкторами LEGO впродовж останніх п’ятдесяти років, і LEGO все ще займає найвище місце у багатьох списках бажань …). У реченні з пропуском 41 пропущений прикметник у найвищому ступені порівняння. Проаналізувавши надані варіанти відповідей, бачимо, що ні варіант A dearest (наймиліший, найдорожчий), ні варіант В largest (найбільший (розмір)), ні варіант D tallest (найвищий (розмір)) не можуть бути правильною відповіддю, адже не відповідають змісту тексту. І лише варіант C highest (високий, максимальний) абсолютно вписується в речення: Just before the turn of the millennium the LEGO brick was voted “ Toy of the Century ”, one of the (41) __________ awards in the toy industry … (Незадовго до початку нового тисячоліття LEGO був висунутий на отримання нагороди «Іграшка століття», однієї з найвищих нагород в індустрії іграшок). Проаналізувавши речення з пропуском 42 та надані варіанти відповідей (A stayed (зупиняти, залишатися, гостювати), B founded (засновувати, починати будівництво), С made (виготовляти, конструювати) та D based (базувати, закладати основу)), з упевненістю можемо сказати, що лише варіант B founded вписується у речення граматично й за змістом і відповідає контексту: The LEGO history began in 1932 in Denmark, when Ole Kirk Christ і ansen (42) __________ a small factory for wooden toys in the unknown town of Billund in the south of the country » (Історія LEGO почалася 1932 року в Данії, коли Оле Кірк Крістіансен заснував маленьку фабрику для створення дерев’яних іграшок у невідомому містечку Біллунд на півдні країни). Проаналізувавши зміст речення та розглянувши запропоновані варіанти відповідей, можна впевнено сказати, що варіанти A quiz (вікторина, екзамен), B game (гра) та D figh t (бійка, суперечка) не можуть бути використані в цьому контексті.

Адже всі ці три варіанти не відповідають змісту речення й граматично не вписуються в нього. І лише варіант C competition (змагання) є правильною відповіддю: To find a name for his company he organized a (43) __________ among his employees (Щоб знайти назву для своєї компанії, він організував конкурс серед своїх співробітників).

Проаналізувавши зміст речення з пропуском 44, упевнюємося, що серед запропонованих варіантів відповідей (A like (подібно, схоже), B as (як, згідно з), C such as (як-от, наприклад) та D for (для, заради)) тільки варіант B as підходить за змістом: «Лише через 15 років Крістіансен відкрив пластик, як ідеальний матеріал для виготовлення іграшок і купив першу формувальну машину в Данії». (Barely 15 years later Christiansen discovered plastic (44) __________ the ideal material for toy production, and bought the first injection moulding machine in Denmark). У реченні з пропуском 45 пропущений прийменник. Серед наданих варіантів лише варіант С still (усе ще) відповідає контексту (A until (до, доти), B moreover (до того ж, крім того), D usual (звичайний)): Over the years he perfected the brick, which is (45) __________ the basis of the entire LEGO game and building system today (Упродовж багатьох років він удосконалював «цеглинку» конструктора, яка все ще є основою всієї гри LEGO і її будівельної системи) Речення, у якому розміщено завдання 46, має таке значення: «Цей оброблений матовий пластик надзвичайно міцний, має стійкість до подряпин та укусів й ідеально підходить для того, щоб міцно утримувати разом складені «цеглинки» (This matt finish plastic is extremely hard, has a scratch and bite-resistant surface, and is ideal for (46) __________ the bricks connected.) Проаналізувавши запропоновані варіанти відповідей (A making (створювати, конструювати), B keeping (утримувати, залишатись в особливому стані чи позиції), C putting (класти, ставити), D staying (залишатися, гостювати)), упевнюємося, що серед них лише варіант B keeping підходить за змістом і граматично. Тому варіант В є правильною відповіддю. Речення, у якому міститься завдання 47, має таке значення: «Кожна відлита форма має допустиме відхилення від норми не більше однієї тисячної частки міліметра, так що «цеглинки» будь-якого кольору та розміру міцно з’єднуються …» (Each injection mould is permitted a tolerance of no more than one thousandth of a millimetre, (47)__________ bricks of every colour and size stay firmly connected…). Серед запропонованих варіантів відповідей (А while (поки, доки), В in order (у порядку, відповідно до (вимагає вживання частки to – in order to), С until (доти, поки), D so that (так що, таким чином що)) лише варіант D so that відповідає контексту і тому є єдиною правильною відповіддю до завдання. Для того, щоб заповнити пропуск у цьому реченні, необхідно проаналізувати його зміст: «Кожна відлита форма має допустиме відхилення від норми не більше ніж одна тисячна міліметра, так що «цеглинки» будь-якого кольору та розміру міцно з’єднуються, дозволяючи фанам LEGO будувати цілі міста з будь-яких його елементів » (Each injection mould is permitted a tolerance of no more than one thousandth of a millimetre, so that bricks of every colour and size stay (48)__________ connected, allowing LEGO fans to build entire cities from all kinds of LEGO elements). Таким чином, серед наданих варіантів відповідей, на перший погляд, маємо дві правильні відповіді: варіант С firmly (міцно, щільно) та D closely (тісно, щільно). Але маємо зазначити, що прислівник closely у значенні «тісно, щільно» вживають тільки в переносному значенні, наприклад, the industries are closely connected, the notions are closely related. На відміну від closely, прислівник firmly вживають на позначення як нематеріальних явищ (I firmly believe), так і фізичних (матеріальних) відношень (the bricks are firmly connected ; the rope was firmly attached ; he shook my hand firmly). Саме тому правильною, відповідно до контексту, є відповідь. Уміння правильно використовувати граматичні форми частин мови та частини мови відповідно до контексту. У цьому завданні запропоновано заповнити пропуски словами, вибравши необхідне за граматичною формою слово серед чотирьох наданих варіантів. Уважно прочитайте граматичні форми слова, яке потрібно вставити в текст замість пропуску. Проаналізуйте не тільки зміст речення, а і його структуру. Обов’язково зверніть увагу на речення, що передує реченню з пропуском і розташоване відразу за ним. У реченні The expression » blind (49) __________ a bat » is completely inaccurate because bats aren ‘ t blind, ідеться про те, що хоча й існує вираз «сліпий як кажан», але він неправдивий, адже, насправді, кажани не сліпі. Нам необхідно вибрати відповідний прийменник у фразу «сліпий як кажан». Ця фраза використана для порівняння, у цьому випадку, зору людини із зором кажана. Серед запропонованих варіантів відповідей знаходимо варіант B as (як). Саме прийменник as використовують для порівняння чогось або когось. Отже, правильною є відповідь B as.

Речення, у якому розташоване завдання 50, має таке значення: «Вони можуть (уміють) бачити достатньо добре … » (They (50) __________ see reasonably well with their eyes …). Серед наданих варіантів відповідей (A can (могти, уміти), B may (могти, мати можливість), C might (міг, мав можливість), D must (повинен) лише варіант A can відповідає контексту і граматично, і за змістом. Речення з пропуском 51 має таке значення: «Вони можуть бачити достатньо добре (під час лабораторних тестів з’ясувалося, що вони розрізняють форми предметів і кольори)… (They can see reasonably well with their eyes (in laboratory tests they have been shown (51) __________ shapes and colors) …). У реченні завдання вжито складний підмет (Complex Subject), яка передбачає вживання форми інфінітиву з часткою to. Тому серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант D to distinguish, який і буде правильною відповіддю. Пропуск 52 розташовано в реченні: They can see reasonably well with their eyes (in laboratory tests they have been shown to distinguish shapes and colors), and when it (52) __________ dark they navigate … (Вони можуть бачити достатньо добре (під час лабораторних тестів з’ясувалося, що вони розрізняють форми предметів і кольори), і коли стає темно, вони літають…). Проаналізувавши речення, ми бачимо, що з нього вилучено присудок. Серед наданих варіантів відповідей (A get, B will get, C gets та D getting) лише варіант C gets уживають з іменником (займенником) в третій особі однини в ролі присудка. Тому правильною відповіддю буде варіант. Проаналізувавши речення з пропуском 53, визначаємо, що в ньому потрібно вжити іменник : … and when it gets dark they navigate using a sophisticated sonar (53) __________ called echolocation (… і коли стає темно, вони літають, використовуючи складну навігаційну систему, яку називають ехолокацією). Для заповнення пропуску 54 надано такі варіанти відповіді: A surprisingly (надзвичайно), B surprised (неочікуваний), C surprise (несподіванка, здивування), D surprising (несподіваний, дивний). Це різні частини мови. Речення, у якому вміщено завдання, має таке значення: «Космічний простір починається приблизно на відстані 60 миль від поверхні Землі, що надзвичайно близько» (Space begins about sixty miles from Earth ’ s surface, which is (54) __________ close.). Тобто нам потрібен прислівник. Тому лише варіант A surprisingly підходить граматично і за змістом до цього пропуску. Пропуск 55 розміщений у реченні: The British astronomer Fred Hoyle (55) __________ to have remarked, … (Кажуть, що астроном Фред Гойл колись зауважив …). У реченні використано складний підмет, що вимагає вживання дієслова у формі пасивного стану. Серед запропонованих варіантів відповідей вибираємо варіант В is reported, тому що саме в цьому варіанті представлено таке дієслово. Речення з пропуском 56 має таке значення: «Це лише година їзди, якщо ваша машина змогла б рухатись прямо вгору» (It’s only an hour drive away if your car (56) __________ go straight upwards). Проаналізувавши речення та запропоновані варіанти відповідей, вибираємо варіант D could, який відповідає контексту граматично та за змістом. Речення з пропуском 57 має таке значення: «Однак, вам необхідно від’їхати лише ще декілька тисяч миль, як усі об’єкти, створені людиною, поступово зникають з поля зору» (However, you only have to travel (57) ________ few thousand miles away before all man — made objects fade from view.) Проаналізуємо надані варіанти відповідей: A other або В the other. Ці конструкції можуть уживати як уточнювальні слова, що передують іменнику, або разом з іншими уточнювальними словами вживати в якості займенника самостійно, без іменника. Отже, ці слова не можуть бути правильною відповіддю в цьому контексті. Як уточнювальне слово other не має форми множини, а це означає, що варіант С others також не може бути правильною відповіддю, оскільки речення після пропуску 57 містить іменник множини miles, який вимагає множини. І лише варіант D another може вживатись у цьому контексті, що підтверджується правилом уживання займенника another : another + few/two, three etc. + noun, наприклад: We’re going to stay for another few days. Як і в нашому реченні: … you only have to travel another few thousand miles. Речення, у якому міститься пропуск 58, є складнопідрядним з підрядним реченням часу, що вводиться сполучником before (However, you only have to travel another few thousand miles away before all man — made objects fade from vie). У підрядних реченнях такого типу передбачене вживання теперішніх часів. Проаналізувавши надані варіанти відповідей, можемо зазначити, що варіанти В will fade та D would fade є неможливими, оскільки є формами the Future Simple та the Future-Simple-in-the-Past ; варіант С fades є неможливим, оскільки є формою the Present Simple 3 особи однини, натомість підмет підрядного речення часу objects у цьому реченні вжито у множині. Отже, варіант А fade, що є формою the Present Simple і вживається з 1 особою однини та з іменниками в множині, є єдиною можливою відповіддю до цього завдання.

Skills. Contents. Leveling.

Each skill can be increased up to 100. These skills will increase simply based on usage. For instance, attacking enemies or objects with most weapons and tools will increase your skill with their respective weapon/tool classes, whereas performing actions such as jumping, sprinting, sneaking, etc., will increase your skill in their respective categories. Attacking players or enemies with a weapon (or your fists) will increase your skill within their categories. Attacking inanimate objects with a weapon will also increase your skill as long as the object you attack shows a damage indicator, however you will only net 50% of the base xp that attacking enemies and players provide. Melee attack experience is gained per attack— regardless of how many things you hit in a swing. If at least one of those objects is an enemy or player, you gain the base xp, otherwise you only gain 50% xp. You do not gain more xp for a skill by hitting more things at once. Note that attacking trees with an axe will not increase the Axes (Skill) and will only increase the Wood Cutting (Skill). Conversely, attacking enemies or other objects with an axe will increase the Axes skill but not the Wood Cutting skill. Pickaxes (Skill) follows the melee pattern— lowering terrain does not grant xp. Attacking other players grants xp even if their pvp is disabled. Ranged attack experience is gained per attack hit. Just as with melee, hitting enemies or players will provide base experience, hitting objects will provide only 50% of the base xp. Note for weapons: Damage dealt, resistances, combos, backstabbing, and staggers do not affect skill gain. Damage that is reduced to zero, including damage to immune or invulnerable objects (including players with pvp disabled), will still give xp as normal. If you see floating text at all, you are gaining xp.

Training new weapons on trees or rocks can be a decent way to level your skills, up to a point. Sneaking will increased your Sneak (Skill), while sneaking near a mob will greatly increase your skill the longer you remain hidden; your character is considered hidden when a sneak meter appears as you as sneaking.

Your character must be moving to increase their sneak skill; simply standing still while crouching will not accumulate skill progress. Enemy attacks must be blocked with a weapon or shield to increase Blocking (Skill); simply holding up a weapon/shield will not accumulate skill progress. Being attacked by other players while you are blocking will not count towards gaining Blocking skill unless PVP in enabled. However, attacking other players will still accumulate skill with your weapon/tool class even if PVP is disabled. Note for Rested Bonus: Currently in version 0.147.3 when the «Rested Bonus» is applied, skill exp is gained 50% faster from all sources. This buff is not listed in the rested bonus active effects text but can checked through mods or comparing strike counts for levels on fresh levels characters.

Progression.

Once the player has accumulated enough skill xp they reach the next level. The amount of skill xp required can be calculated using the following formula: Skill table Level XP next level Total XP % to level 100 0 0.0 0.0 0.00% 1 1.0 1.0 0.00% 2 1.9 2.9 0.01% 3 3.1 6.0 0.03% 4 4.5 10.5 0.05% 5 6.1 16.6 0.08% 6 7.8 24.5 0.12% 7 9.8 34.2 0.17% 8 11.8 46.0 0.23% 9 14.0 60.0 0.30% 10 16.3 76.3 0.38% 11 18.7 95.1 0.47% 12 21.3 116.4 0.57% 13 23.9 140.3 0.69% 14 26.7 167.0 0.82% 15 29.5 196.5 0.97% 16 32.5 229.0 1.13% 17 35.5 264.6 1.30% 18 38.7 303.3 1.49% 19 41.9 345.2 1.70% 20 45.2 390.4 1.92% 21 48.6 439.0 2.16% 22 52.1 491.1 2.42% 23 55.7 546.8 2.69% 24 59.3 606.0 2.99% 25 63.0 669.0 3.30% 26 66.8 735.8 3.62% 27 70.6 806.5 3.97% 28 74.6 881.1 4.34% 29 78.6 959.7 4.73% 30 82.7 1,042.3 5.13% 31 86.8 1,129.1 5.56% 32 91.0 1,220.1 6.01% 33 95.3 1,315.4 6.48% 34 99.6 1,415.0 6.97% 35 104.0 1,519.1 7.48% 36 108.5 1,627.6 8.02% 37 113.0 1,740.6 8.57% 38 117.6 1,858.2 9.15% 39 122.3 1,980.5 9.76% 40 127.0 2,107.5 10.38% 41 131.8 2,239.2 11.03% 42 136.6 2,375.8 11.70% 43 141.5 2,517.3 12.40% 44 146.4 2,663.8 13.12% 45 151.4 2,815.2 13.87% 46 156.5 2,971.7 14.64% 47 161.6 3,133.3 15.43% 48 166.8 3,300.1 16.26% 49 172.0 3,472.1 17.10% 50 177.3 3,649.4 17.98% 51 182.6 3,832.0 18.88% 52 188.0 4,019.9 19.80% 53 193.4 4,213.4 20.75% 54 198.9 4,412.3 21.73% 55 204.4 4,616.7 22.74% 56 210.0 4,826.8 23.78% 57 215.7 5,042.4 24.84% 58 221.4 5,263.8 25.93% 59 227.1 5,490.9 27.05% 60 232.9 5,723.8 28.19% 61 238.7 5,962.5 29.37% 62 244.6 6,207.1 30.58% 63 250.5 6,457.6 31.81% 64 256.5 6,714.1 33.07% 65 262.5 6,976.6 34.37% 66 268.6 7,245.2 35.69% 67 274.7 7,519.9 37.04% 68 280.9 7,800.8 38.43% 69 287.1 8,087.9 39.84% 70 293.3 8,381.2 41.29% 71 299.6 8,680.8 42.76% 72 306.0 8,986.8 44.27% 73 312.4 9,299.1 45.81% 74 318.8 9,617.9 47.38% 75 325.3 9,943.2 48.98% 76 331.8 10,275.0 50.61% 77 338.3 10,613.3 52.28% 78 344.9 10,958.2 53.98% 79 351.6 11,309.8 55.71% 80 358.3 11,668.1 57.48% 81 365.0 12,033.1 59.27% 82 371.8 12,404.9 61.11% 83 378.6 12,783.5 62.97% 84 385.4 13,168.9 64.87% 85 392.3 13,561.2 66.80% 86 399.3 13,960.5 68.77% 87 406.2 14,366.7 70.77% 88 413.3 14,780.0 72.81% 89 420.3 15,200.3 74.88% 90 427.4 15,627.7 76.98% 91 434.5 16,062.2 79.12% 92 441.7 16,504.0 81.30% 93 448.9 16,952.9 83.51% 94 456.2 17,409.1 85.76% 95 463.5 17,872.5 88.04% 96 470.8 18,343.3 90.36% 97 478.2 18,821.5 92.71% 98 485.6 19,307.1 95.11% 99 493.0 19,800.1 97.53% 100 500.5 20,300.6 100.00% Skill list. Axes — determines damage with axes Blocking — determines damage absorbed when blocking Bows — determines damage with bows and draw speed Clubs — determines damage with clubs Jump — determines jump height Knives — determines damage with knives Pickaxes — determines damage with pickaxes Run — determines speed and stamina drain while sprinting Polearms — determines damage with polearms Sneak — determines stamina drain and visibility from mobs while sneaking Spears — determines damage with spears Swim — determines stamina drain while swimming Swords — determines damage with swords Unarmed — determines damage while unarmed Wood Cutting — determines axe damage when hitting trees. UnknownThere are some skills in the Valheim that are not under the list of standard skills for players. Their use and properties are currently unknown. Skill Decrease.

Upon Death, the player will lose 5% of their total levels in each skill. After death, your character will acquire the no skill drain effect which prevents further skill decrease for 10 minutes.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

самостійна робота паралельність прямих і площин у просторі

правила безпеки під час проведення дослідів з природознавства у початкових класах

географія 7 клас практикум кобернік гдз